Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tekosyysi räpeltää älypuhelinta elokuvateatterissa?

Vierailija
20.03.2018 |

Taas meni elokuva elämys pilalle edessä istuvien pissisten takia. Onko sinne teatteriin pakko tulla selaamaan instaa ja napsimaan selfieitä? Veikkaan että jos noilta olisi kysynyt jälkeenpäin jotain leffan juonesta niin vastaus olisi "no en mä nyt just muista"

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12, kerro miten näet mun laukkuun joka on lattialla? Näyttö on himmeä eikä edes laukkua valaise, kerro ihmeessä? Hyvä että itse näen mitä luurissa on =) Keskittykää siihen leffaan älkääkä muiden tekemisiin!

"Keskittykää siihen leffaan" LOL!

Vierailija
22/69 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12, kerro miten näet mun laukkuun joka on lattialla? Näyttö on himmeä eikä edes laukkua valaise, kerro ihmeessä? Hyvä että itse näen mitä luurissa on =) Keskittykää siihen leffaan älkääkä muiden tekemisiin!

No kato mulla on aikaa kyylätä, koska en seuraa leffaa

Vastasit sitten ittelles? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kyttää muita noin paljon että kyylää vikariviltä eturivin laukun sisään, niin ihan vapaasti! =))) Mun puolesta saa silloin häiritäkin. 

Kun ei TARVITSE kytätä. Ei tarvitse edes katsoa sinuun päin. Silmät on sen verran tehokkaat aistimaan, että suunnilleen 180 astetta kaiken ylimääräisen ja odottamattoman näkee ja siihen kiinnittää huomiota. Pimeässä salissa valo = kiinnittää huomion = katkaisee keskittymisen = ärsyttää.

Miten kehtaat olla noin itsekäs? :D

Eihän sali ole pimeä kuin silloin, kun valkokangas on täysin pimeä! Eikä silloinkaan täysin, onhan siellä varauloskäynnin ja uloskäynnin valot. Pitäiskö nekin siis sammuttaa,  kun av-mammero kärsii?

Pakko epäillä, ettet ole koskaan leffassa ollutkaan...

Valo häiritsee hyvin harvoin, jos kännykkää pitää sylissä/laukun sisällä vilkaistessaan. Tietysti jos se on suoraan naaman edessä ylhäällä, sen näkee.

Mutta tuossa ei siitä edes ollut kyse, jos luit ollenkaan kommenttia, jolle aloit keuhkota,

ohis

Vierailija
24/69 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittakaapa käydä elokuvissa keski-euroopassa, monissa maissa kun myydään alkoholia siinä missä poppareitakin. Viimeksi Hollannissa oli kunnon ne-kruseurue leffassa, ryyppäsivät, kälättivät kovalla volyymilla ja tietty räpelsivät luurejaan ja puhuivat puhelimeen.

Suomessakin alkaa asiat lipsua tähän suuntaan kun jokaisessa näytöksessä vilkkuu kännyköiden näytöt.

Näin on. Pari kk sitten oli vissiin venäläisiä, jotka kälättivät ja nauroivat koko ajan. Huutaminen heille ei auttanut (joku rohkea yritti), joten joku haki henkilökuntaa poistamaan heidät taputuksen saattamana.

Ei ole ihmisillä mitään käytöstapoja nykyään.

Vierailija
25/69 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun ihan sun puolestas, pikkuinen.

Kukaan normi-ihminen ei häiriinny laukun sisällä olevasta kännykästä, JOS seuraa elokuvaa. Ja jos ei seuraa, niin mikä tahansa voi silloin toki kiinnittää huomion, vaikka naapurin hengittäminen. Kiellä sekin!

Vierailija
26/69 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tarkistin kesken elokuvan puhelimesta, että oliko meidän pienin lapsi mennyt nukkumaan ihan ok, kun ekan kerran jäi siskoni hoidoksi. Oli nukahtanut rauhassa ja minä sain katsoa lopun elokuvaa hyvin mielin. 

Vierailija
27/69 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kyttää muita noin paljon että kyylää vikariviltä eturivin laukun sisään, niin ihan vapaasti! =))) Mun puolesta saa silloin häiritäkin. 

Kun ei TARVITSE kytätä. Ei tarvitse edes katsoa sinuun päin. Silmät on sen verran tehokkaat aistimaan, että suunnilleen 180 astetta kaiken ylimääräisen ja odottamattoman näkee ja siihen kiinnittää huomiota. Pimeässä salissa valo = kiinnittää huomion = katkaisee keskittymisen = ärsyttää.

Eihän sali ole pimeä kuin silloin, kun valkokangas on täysin pimeä! Eikä silloinkaan täysin, onhan siellä varauloskäynnin ja uloskäynnin valot. Pitäiskö nekin siis sammuttaa,  kun av-mammero kärsii?

Valo häiritsee hyvin harvoin, jos kännykkää pitää sylissä/laukun sisällä vilkaistessaan. Tietysti jos se on suoraan naaman edessä ylhäällä, sen näkee.

Mutta tuossa ei siitä edes ollut kyse, jos luit ollenkaan kommenttia, jolle aloit keuhkota,

ohis

"ohis" my ass.

Väännän rautalangasta. Ovien valot ei häiritse, kun ne on koko ajan päällä, himmeät ja liikkumattomat.

Sen sijaan sinun ja noiden muiden muista piittaamattomien idioottien kännykät (tai laukut) hohtaa iloisina vähän väliä. Kyllä siihen kiinnittää huomiota.

Ai että mä toivon, että joskus olen sulle ihan hemmetisti häiriöksi jossakin.

Vierailija
28/69 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi tarkistin kesken elokuvan puhelimesta, että oliko meidän pienin lapsi mennyt nukkumaan ihan ok, kun ekan kerran jäi siskoni hoidoksi. Oli nukahtanut rauhassa ja minä sain katsoa lopun elokuvaa hyvin mielin. 

Ja mitä olisit voinut asian hyväksi tehdä?

Miten nämä uusavuttomat olisivat aikoinaan pärjänneet, kun ei ollut kännyköitä :D

29/69 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porttikielto olisi hyvä rangaistus näille valopäille, jotka eivät voi olla räpeltämättä kännykkäänsä leffan aikana.

Idioottimainen tekosyy toikin että pitää katsoa viestit, onko se pikku palleroinen nukahtanut kotona.

Vierailija
30/69 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun ihan sun puolestas, pikkuinen.

Kukaan normi-ihminen ei häiriinny laukun sisällä olevasta kännykästä, JOS seuraa elokuvaa. Ja jos ei seuraa, niin mikä tahansa voi silloin toki kiinnittää huomion, vaikka naapurin hengittäminen. Kiellä sekin!

Kiitos, tuolla "Ei kun ihan sun puolestas, pikkuinen." kommentillasi viestiini todistit, että taidat todella olla tasan niin aivoton tolvana, miltä vaikutit jo aiemmin.

Ei minua häiritsisi mikään tuollainen, jos en seuraisi elokuvaa. Se olisi ihan se ja sama.

Sen sijaan olen MAKSANUT siitä, että pääsen seuraamaan elokuvaa. Kovasti haluaisin seurata sitä elokuvaa, enkä jatkuvasti kärsiä keskittymisen katkeamisesta kaltaistesi Maailman Tärkeimpien Ihmisten vuoksi.

Mutta sinähän sitä et voi käsittää, koska pääsi taitaa olla niin syvällä takamuksessasi. Pikkuinen.

Vierailija
31/69 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei häiritse jos joku kesken leffan puhelinta räplää, tuskin edes huomaan koko asiaa.

Vierailija
32/69 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Porttikielto olisi hyvä rangaistus näille valopäille, jotka eivät voi olla räpeltämättä kännykkäänsä leffan aikana.

Idioottimainen tekosyy toikin että pitää katsoa viestit, onko se pikku palleroinen nukahtanut kotona.

Se, mitä nämä urpot eivät tajua, on se, että ennen pitkää tämä meno johtaa siihen, että puhelimet kerätään ovella saliin mennessä pois jokaiselta.

Harmi, sitten se oma mukula ehtii kuolla ainakin neljäsataa kertaa kotona, kun ei mamma pääse lukemaan lapsenvahdin lähettämää viestiä.

TAI sitten elokuvista tulee just tuota, että kaikki nauraa, puhuu, jne. Ja kukaan ei halua enää käydä elokuvissa, elokuvateatterit kuolevat pois.

Vierailija
33/69 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 2-3 kertaa kuussa elokuvissa. En ole koskaan kiinnittänyt moiseen huomiota. Jos joku nyt ihan koko leffan suoraan edessä tuijottelisi vaaleaa älykännyn sivua, niin taputtaisin ystävällisesti olkapäähän ja sanoisin, että voisitko sammuttaa kännykän, se häikäisee.

Mutta kuten sanottua, en ole moiseen kiinnittänyt huomita, vaikka enimmäkseen tykkään scifi- ja Marvel-leffoista, joita nuorisokin suosii.

Vierailija
34/69 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaveri kyyläsi ja räpelsi aina älypuhelintaan suunnilleen 60% elokuvan ajasta. Asiaan kuului tietysti myös ihqu selfie ja #leffassamedMinna#iha parasta<3<3<3 kun yritin keskustella hänen kanssaan muutamista elokuvan yksityiskohdista, niin "no en mä nyt silleen seurannut" jostain kumman syystä en käy hänen kanssaan enää elokuvissa.

Vierailija
35/69 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta jos haluan tarkastaa puhelimeen tulleen viestin niin sen tarkastan. Enemmän häiritsee kuiskuttelu ja sipsipussien rapistelu kuin se, että joku vilkaisee puhelintaan. Eri asia sitten, jos siihen puhelimeen puhutaan tai siitä katsellaan jotain videopätkää äänet päällä. 

Vierailija
36/69 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä olisit voinut asian hyväksi tehdä?

Miten nämä uusavuttomat olisivat aikoinaan pärjänneet, kun ei ollut kännyköitä :D

Niin, lankapuhelinaikaan vaan lähdettiin sinne leffaan, kotona sitten tiedettiin oliko mennyt nukkumaan hyvin vai ei.

Vierailija
37/69 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Se, mitä nämä urpot eivät tajua, on se, että ennen pitkää tämä meno johtaa siihen, että puhelimet kerätään ovella saliin mennessä pois jokaiselta.

Harmi, sitten se oma mukula ehtii kuolla ainakin neljäsataa kertaa kotona, kun ei mamma pääse lukemaan lapsenvahdin lähettämää viestiä.

TAI sitten elokuvista tulee just tuota, että kaikki nauraa, puhuu, jne. Ja kukaan ei halua enää käydä elokuvissa, elokuvateatterit kuolevat pois.

Mitä?

Hautajaisissako sinä käyt? Siellähän JO kaikki nauraa ja jopa ajoittain sanoo sanasen vierustoverin korvaan, hui kauhia.

Elokuvissa kuuluu olla hauskaa ja siellä kuuluu reagoida elokuvaan. 

Jos sinä omaat röntgenkatseen ja näet vierustoverien laukun sisälle, niin suosittelen alanvaihtoa. Supolla olisi sulle ehkä jotain duunia tarjolla.

Vierailija
38/69 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika neuroottinen ketju. Koska mitään järkevää syytä ei esitetty sille, miksi ei valoisan kohtauksen aikana voisi vilkaista kännykän näyttöä laukun sisällä, aion siis jatkaa entiseen tapaan. Kiitos!

Vierailija
39/69 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa miksi? Ette tee mitään sillä tiedolla leffan aikana paljonko kello on. Jos leffa on niin tylsä että on kelloa seurattava koska loppuu niin ole hyvä ja poistu salista kännykkäsi kanssa.

Se oikeasti häiritsee pimeässä salissa kun yhtäkkiä eteen ilmestyy kaksi tai kolmekin valopilkkua. Ihan perus käytöstapoja nämä ovat.

Mikään ei ole niin tärkeää että pitää muita ihmisiä häiritä, jos se asia on laitettu vain viestillä. Viestit ei katoa mihinkään. Jos sinä odotat jotai tärkeää puhelua niin et silloin mene mihinkään leffateatteriin sitä odottamaan.

Itse suljen puhelimen leffan ajaksi. En ensinnäkään itse halua menettää maksamastani elokuvasta mitään katsomalla kännykkää ja puhumattakaan että olisin niin itsekäs ja välinpitämätön että häiritsisin muita.

Vierailija
40/69 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

"ohis" my ass.

Väännän rautalangasta. Ovien valot ei häiritse, kun ne on koko ajan päällä, himmeät ja liikkumattomat.

Sen sijaan sinun ja noiden muiden muista piittaamattomien idioottien kännykät (tai laukut) hohtaa iloisina vähän väliä. Kyllä siihen kiinnittää huomiota.

Ai että mä toivon, että joskus olen sulle ihan hemmetisti häiriöksi jossakin.

Kyllä, ohiksena kommentoin tässä vastauksessa, olen tuo äiti, joka tarkistaa lapsenvahdin viestejä. Olet todellakin aika neuroottinen, tiedätkös.

Mulla on musta nahkainen paksu laukku. Aivan satavarmasti sen kyljen läpi ei kuulla kännykänvalo. Kokeile itse vaikka, jos sulla on semmoista laukkua. 

Ihan vapaasti vaan olet häiriöksi, todennäköisesti jo oletkin tuolla luonteenlaadulla ja USEIN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän