Kertakaikkiaan järkyttävää tarinaa tuo Pamela Tolan juttu Aku Louhimiehestä
Louhimieheltä pitäisi ottaa ainakin se Pro Finlandia - mitali pois. Vaikuttaa sadistilta ja kiusaajalta. Itse asiassa rikostutkinta olisi paikallaan.
Kommentit (13)
Rikostutkinta mistä?
Mielten pahoittamisesta vuosia tapahtumien jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi rikosnimike? Yleinen vittumaisuus ja naisten itsetunnon tuhoaminen? Siitä saisi panna rikostutkinnan käyntiin sitten aika monesta suomalaismiehestä.
Sinänsä toki en vähättele asiaa, tärkeää että turkkalaisesta ohjaamiskulttuurista jo vihdoin päästäisiin eroon. Ja Louhimiehen leffoja en ainakaan minä mene enää ikinä katsomaan.
Kyllä tuossa voisi joku työsuojelurikoksen tunnusmerkistö täyttyä. Kysehän on työpaikan tapahtumista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi rikosnimike? Yleinen vittumaisuus ja naisten itsetunnon tuhoaminen? Siitä saisi panna rikostutkinnan käyntiin sitten aika monesta suomalaismiehestä.
Sinänsä toki en vähättele asiaa, tärkeää että turkkalaisesta ohjaamiskulttuurista jo vihdoin päästäisiin eroon. Ja Louhimiehen leffoja en ainakaan minä mene enää ikinä katsomaan.
Esim. kunnianloukkaus.
Vierailija kirjoitti:
Rikostutkinta mistä?
Mielten pahoittamisesta vuosia tapahtumien jälkeen?
Henkinen väkivalta.
Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka antaa.
Voitteko vittupäät lopettaa tämän louhimies-spämmin?
Tuolla on jo kaksi pitkää rinkirunkkuketjua teille somekiimailijoille
Vierailija kirjoitti:
Voitteko vittupäät lopettaa tämän louhimies-spämmin?
Tuolla on jo kaksi pitkää rinkirunkkuketjua teille somekiimailijoille
Miesviha.fi
Tola on ollut vain yhdessä Louhimiehen ohjaamassa elokuvassa?
Joskus täytyy tehdä radikaalejakin päätöksiä. Itse olen valinnut työttömyyden sen sijaan että olisin sell out. Suosittelen muillekin.
Teki sitten kuitenkin vielä muutaman elokuvan yhdessä...
Vierailija kirjoitti:
Tola on ollut vain yhdessä Louhimiehen ohjaamassa elokuvassa?
Yksi kerta riitti varmaan.
Joku syö oksennusta, kun ohjaaja niin kovasti käski... Ja nyt jälkeenpäin volisee siitä. Missä se oma tahto oli, silloin kun sitä tarvittiin? Ja löytyi nyt paljon "herkuttelun" jälkeen. Kuinka lie mahdollista?