Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti imetti vauvaa citymarketin lattialla! Onks tää teistä normaalia?!

Vierailija
20.04.2006 |

Mä jäin kyllä vähän suu auki! Ei tulis mieleenkään syöttää lastani kaupan lattialla! Tähänkö tää täysimetyshössötys nyt vie? enhän itsekään syö kaupan lattilalla!

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin imetin lapsiani missä he maitoa halusivat. en kyllä joutunut kaupan lattialla istumaan, mutta taisin kerran istahtaa jonkun laatikon reunalle ikeassa. imetin siis sylissä.

jos pieni vauva on nälkäinen, hänelle pitää antaa rintaa heti. tai sitten ei ole kenelläkään kivaa. ehkä äiti ei ollut jaksanut/ehtinyt lähtä haahuilemaan ja etsimään lastenhoitohuonetta (ei meidän cittarissa sellaista kyllä olekaan), joka ehkä on just toisella puolella hehtaarihallia.

mikä siinä on että imetyksen näkeminen ällöttää ihmisiä? vai inhottaako se vain niitä, jotka eivät ole halunneet/onnistuneet imettämään?

ja vessassa minä en ainkaan haluaisi syödä, miksi vauvanikaan haluaisi haisevassa vessassa ruokailla? entä sitten jos ravintolassa/tms on vain yksi vessa, ja muut asiakkaat joutuvat odottamaan kauan kun kopissa imetetään? eiköhän ole parasta antaa vauvojen syödä just siellä missä nälkä on.

Vierailija
42/92 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siellä joku jakkara tai penkki löytyy. aaaaa kesänlapsi mä ooon...ou jeah

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kai minäkin olisin lattialle kyykistynyt/istunut. Isosta kaupasta ei niin helposti pääse pois ja vaikka pääsee, niin ei mitään takeita että mitään soveliaampaa imetyspaikkaa on lähialueella.

Vierailija
44/92 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä joskus, kun olen imettänyt lastani (tosin tuolilla istuen) isossa kaupassa, kun isommat lapset ovat etsineet itselleen vaatetta (asutaan muuten landella, josta on pitkät matkat isompiin kauppoihin) kaupasta, eikä vauvani ala syömään pullosta..

Vierailija
45/92 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta musta mun ja mun lapsen imetyshetki on kaunis ja intiimi MEIDÄN VÄLINEN juttu ja haluan tehdä sen rauhassa kotona. Mulla on aina pullo mukana kaupassa siltä varalta että tarvii mutta tähän mennessä tyttö 2.5kk on aina nukkunut...

t.ap

Vierailija
46/92 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kakarasi olisi kuollut siihen, jos pari minuuttia olisit käyttänyt lastenhoitohuoneen etsimiseen.

Vierailija
47/92 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yks ja hailee, missä kukakin vauvaansa syöttää. Jos vauvalle tulee kaupassa nälkä, niin syöttäköön äiti sitten lattialla tai katossa tai missä vaan. Eipä se ns. minun takapuoltani kutita. Minulla on ilmeisesti muutakin tekemistä kuin taivastella tuollaisia.

Vierailija
48/92 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi siitä on tehty niin vaikeaa, muistan esikoisen aikaan kun piti naama ja korvat punaisena (ja sydän halkeamaisillaan) kuunnella pikkupolon itkua kaupassa ja sitten juoksujalkaa kotiin imettämään. Joskus vauva itki niin paljon että uupui ja nukahti nälkäänsä =..( En olisi ikinä kehdannut alkaa imettää kaupassa, edes penkillä, niin erilainen oli silloin julkiseen imetykseen suhtautuminen!

Vierailija
49/92 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä ei oikein sopinut. Itse en nähnyt tätä niin outona, mutta toki onhan se vähän erikoista. Joo, ja myönnän itse en ollut julki-imettäjä.

Vierailija
50/92 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on uskomatonta et tästä asiasta edes keskustellaan. Kenellekään ei oo tehty vahinkoa, äiti mun mielestä ajatellu lastansa ja hyvä niin, ettei kaikki jaksa murehtia mitähän muut musta nyt aattelee... vauva sai maitoa, end of story.

Vierailija
51/92 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos istuallaan syötti. Luulin että pötkähti makuulleen sinne lattialle. Itsekin istuskelen lattioilla (jos en nyt ihan kaupassa) ja saatan lattialla istuskellessani jopa syödä jotain...

Vierailija
52/92 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vissiin imetin vessassa, kamalaa oli ja haisi pahalle, mielummin sitten vaikka istuis lattialle, tuskin se kuitenkaan kenenkään mielestä mikään ideaalipaikka on. Whos cares kunhan hyppy kulkee.

Vierailija
53/92 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei se kakarasi olisi kuollut siihen, jos pari minuuttia olisit käyttänyt lastenhoitohuoneen etsimiseen.

Vierailija
54/92 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaihtoehtona olis huudattaa pientä niin et lopulta nukahtaa nälkäisenä. Kotiin asti?? Huh... ei voi ymmärtää.... mulle ainaki olis tullu kauhee morkkis ku en olis vauvaani ruokkinu. Jos ei osaa ottaa pulloa mukaan (jos ei voi kaupas imettää), nii ehkä parempi jäädä hoitaa vauvaa kotiin...

Vierailija
55/92 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hänestä ei oikein sopinut. Itse en nähnyt tätä niin outona, mutta toki onhan se vähän erikoista. Joo, ja myönnän itse en ollut julki-imettäjä.

samoin kahvilassa tullut imetettyä monet kerrat, joskus jopa kauppakeskuksen aulassa.

Mutta lapselle ruokaa on kyseessä.

Pitkään katsoivat, mutta katsokoot!!

Vierailija
56/92 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys on vauvan ruokailua. Kai sen nyt on se ja sama, että olisko se äiti syöttänyt lapselle kaupasta pulloa vai rintaa? Mikä ihme siitä imetyksestä tekee niin ihmeellistä, että sitä voi tehdä vain muiden katseilta piilossa? Te olette itse ihan kieroutuneita jos ette tajua, että rinnat on vain ja ainoastaan vauvan ruokkimista varten. Niissä ei ole mitään seksuaalista. Muuta kuin ihmisten mielikuvituksessa. Etenkin miesten. Rinnoilla ruokitaan lasta. Vaikka sitten citymarketin lattialla.

Vierailija
57/92 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis olleet vielä paheksuvampia, jos lapsi olis kiljunut puol tuntia juna raikuen. Ihan turhaa, että naisetkin tollasta hämmästelee, sen nyt vielä ymmärtää, että miehet häkeltyy, jos on kerran häkellyttävä, niin sitten on.

Vierailija
58/92 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti alkoi imettämään? en todellakaan jaksa uskoa että joku " vetää tissit esiin" ja heiluisi siinä rinnat paljaana niin että viereisissä pöydissä ehdittäisiin rintoja ihailla/yökkäillä. Se muutama sekuntti ja sentti joka paljasta rintaa näkyy, ei voi aiheuttaa pahennusta. kieroutuneet mielet vain voivat pitää sitä rivona, ällönä, tai jotenkin pahennustaherättävänä

Vierailija
59/92 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, kuinkahan moni minuakin on paheksunut ja paheksuu varmaan edelleen, koska olen imettänyt vaikka missä :).

Musta on huvittavaa, että sitä paheksutaan, vaikka siinä ei tavallaan rintaa edes näy ja se on normaalia/luonnollista. Jotkut silti voi käyttää todella avonaisia vaatteita tai näyttää tissinsä ihan avoimesti lehden kannessa. Sellaista sopii muksujen katsella kaupungilla ja kauppajonossa lehtihyllystä mutta imettävää äitiä ei?!

Vierailija
60/92 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kirjoittaa " muksujen ja miesten" :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme