Äiti imetti vauvaa citymarketin lattialla! Onks tää teistä normaalia?!
Mä jäin kyllä vähän suu auki! Ei tulis mieleenkään syöttää lastani kaupan lattialla! Tähänkö tää täysimetyshössötys nyt vie? enhän itsekään syö kaupan lattilalla!
Kommentit (92)
ihmisiä häkellyttää minulle täysin luonnollinen asia.
En juottanut pullosta edes vettä, kun en halunnut ottaa riskiä, että lapsi ei helpon ravinnon takia viitsisi enää imeä kunnolla.
Kyllä täytyy sanoa, että maassa jossa imetetään niin paljon alle suositusten ei ollenkaan kaivata tälläistä hölmöilyä.
PASKASELLA LATTIALLA IMETTÄMISESTÄ.
Ihan kuin imettäminen olisi joku 2000-luvulla keksitty hörhöjen juttu. Eikö se ole kuitenkin ollut luonnollista ja aika kauan... :)
Jos ruokkimisesta pitää tehdä noin vaikeeta, että se pitää tehdä katseilta salassa, niin mitä hemmetin järkeä on edes hankkia lapsia. Kai nekin pitää pitää kotona aikuisia häiritsemästä, kunnes ovat tarpeeksi isoja mennäkseen harmaaseen virastoon tylsistymään loppuiäkseen.
asiaa pohtia. Hohhoijakkaa teitä.
. Joskus voi olla niinkin huonot olosuhteet, että pitää sitten istua lattialla. Ei siitä lattiasta äidin takapuolen kautta lapseen paska imeydy!!!!!! Pientä suhteellisuudentajua. Kyllä mäkin ihmettelisin, jos se äiti olisi maannut lattialla, mutta nythän asiat oli vielä suht hyvin, oli mukava asento ja kaikki. Ainoastaan ap pahoitti mielensä ja eiköhän se paha mieli ole tässä päivän mittaan jo laantunut, kun niin moni on lohduttanut.
Vierailija:
PASKASELLA LATTIALLA IMETTÄMISESTÄ.
käsittääkseni vauva oli äidin sylissä, siinä samassa paskasessa tai ei-paskasessa sylissä, jossa olisi syönyt esim kauppakeskuksen paskalta haisevassa vessassa.
ihan en taida uskoa? Mutta jos istui, niin SITÄ ihmettelen.
Itsellä tosiana pitkä ikäero joka on HYVÄ,, myös kaikkien lastenpsykologien mielestä!
Ja kyllä pullosta syöttäjäkin on ITSE paikalla, hiivatin hölmö!
Ei niitä imväisiä (alle 6kuisia) ole pakko viedä jokapaikkaanruoka-aikana! En taatusti ole! Jos on niin se on vanhempien korvien välissä se pakko, ei mitään muuta!
Tehkää niin monta lasta niin pitkällä ikäerolla kun pystytte kunnolla hoitamaan!
Onhan cittarissa ne lastenhoitohuoneet/wc:t missä voi imettää jos täytyy...
kävikö se siihen makaamaan vai...?
mammuttimarkkinat! normaali näky siis
hädissään imettää sitä siellä lattialla :)
ja vauva oli sylissä ja imi tissiä. Oli sellanen " hippi" mamma.... ei mulla mitään niitä vastaan ole mutta ehkä se vähän vaikutti asiaan... ai niin ja tää oli helsingissä :)
mut ei kai tuo nyt kovin kauheeta ole jos joku ISTUU lattialle imettämään... hassua ehkä, mut kuka siitä nyt kärsii??!!
tömps tömps tömps tömps tömps tömps tömps tömps tömps tömps tömps tömps tömps tömps tömps tömps tömps tömps tömps tömps
Vierailija:
mut ei kai tuo nyt kovin kauheeta ole jos joku ISTUU lattialle imettämään... hassua ehkä, mut kuka siitä nyt kärsii??!!
Noilla herkkä-hetki-kirjoittelijoilla muuten ei taida lapset ihan pienillä ikäeroilla ainakaan olla. Onpa herkkää imettää, kun kaksivuotias isosisarus roikkuu kaulassa. Tai no, herkkää se voi olla, mutta ei järin rauhallista.