#metoo on "mennyt liian pitkälle" eli pelottaa miehiä, koska valta-asetelma on kääntynyt päälaelleen
Tämä on tullut väistämättä mieleeni näitä keskusteluja seuratessa. Itketään sitä, kuinka viattomia miehiä ristiinnaulitaan ja kuinka tuhotaan toisilta ura ja elämä yhden peffantaputtelun takia.
Kummasti vaan naisilta on saatettu aiemmin pilata koko elämä kajoamalla ilman lupaa tai käyttämällä valtaansa ja auktoriteettiaan väärin. Meille naisille on tehty selväksi jo rintojen kasvaessa, että vartalomme ei kuulu meille.
Nyt tämä valta onkin sitten yhtäkkiä meillä naisilla ja voi pojat, lisää on vielä tulossa.
Minä ainakin liityn ilolla hysteerisen lynkkausjoukon jatkoksi tilaisuuden tullen. Teen numeron jokaisesta ahdistelijasta tai raiskaajasta ja joka kerta se taakka, jota olen omista ja ystävien kokemuksista väsyneenä mukanani kantanut, on hieman kevyempi. Jokainen putoava pää saa minut tuntemaan, että naisena minulla on sittenkin voimaa ja valtaa.
En yhtään ihmettele, että miehiä pelottaa.
Kommentit (528)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komentaja Waterford kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisteet toistaiseksi huikeimmasta uhrautumisesta! En ole [täytä itse], mutta...
Vastareaktio tälle kaikelle metoo-laittomuudelle tulee olemaan ankara naisten oikeuksien karsiminen. Kasvava abortinvastainen liike on tästä ensimmäinen signaali, mutta feministikuplassaan elävät naiset eivät näe tätä sen paremmin kuin perussuomalaisten nousua, Trumpin voittoa, Halla-ahon valintaa tai muitakaan päivänselviä suuntaviivoja.
Surullista, ettei kukaan tunnu tajuavan, että viha ruokkii vihaa.
Jos ajatte miehet nurkkaan, älkää ihmetelkö, jos puolustaudumme puremalla niin paljon kuin hampaista lähtee.
Kerrotko vielä tarkemmin, mitä minun itseasiassa tulisi pelätä?
N30, bi, parisuhteessa miehen kanssa, arkifeministi, lapseton, syö lihaa ja ajaa autoa
Niin kerrotko arvon maisteri vai mikä komentaja se oli, mitä pitäisi pelätä?
Ilmeisesti jotain sellaista, että miehet lakkaavat tekemästä aloitteita naisille ja tulevaisuudessa naiset tulevat ikävöimään perseen puristelua ja muuta. Toinen vaihtoehto on se, että miehet muuttavat jonnekin saarelle homostelemaan keskenään tai alkavat deittailla pelkkiä seksirobotteja.
Hui kamala kun ihan pelottaa!
Onkohan tää komentaja se sama tyyppi joka talvella maalaili maailmanloppua metoo-keskusteluissa? Siis tyyppi uhosi kuinka naisia lakataan palkkaamasta töihin ja miehet perustavat oman naisvapaan yhteiskunnan ja syntyvyys lakkaa kokonaan ja ihmiskunta lakkaa olemasta. Ja kaiken tämän piti tapahtua ihan lähitulevaisuudessa vain ja ainoastaan metoon takia. 😂😂
Työttömillä, niin miehillä kuin naisillakin ovat nyt vain taloushuolet ja huoli omasta ja mahdollisesti lastensa pärjäämisestä päällimmäisinä, eikä mitkään näyttelijättärien 'me too'- huolet entisten elokuvaohjaajiensa suhteen .
Vai kuinka monen esim. siivoojan olette nähneet tai kuullut moisia juttuja medialle ja iltapäivälehdille itsestään niissä merkeissä tarjoavan ?
Tämä me too on niin kaksinaamaista lynkkaamista kun sen perustaja tais alaikäistä vikitellä jos oikeen muistan? Opiskellessani Kainuussa naisvaltaisella alalla kymmenisen vuotta sitten niin se ulkonäöstä sanominen, ehdottelu, vähättely syrjintä, ahdistelu oli hyvin yleistä näiltä. Pata kattilaa soimaa koko touhu. Kattokaa peiliin ja hoitakaa omat mokat ennen kuin alatte hommata säälittävää huomiota.
Tapaus Hirviniemi kuoppasi #metoon lopullisesti
Vierailija kirjoitti:
Tämä me too on niin kaksinaamaista lynkkaamista kun sen perustaja tais alaikäistä vikitellä jos oikeen muistan? Opiskellessani Kainuussa naisvaltaisella alalla kymmenisen vuotta sitten niin se ulkonäöstä sanominen, ehdottelu, vähättely syrjintä, ahdistelu oli hyvin yleistä näiltä. Pata kattilaa soimaa koko touhu. Kattokaa peiliin ja hoitakaa omat mokat ennen kuin alatte hommata säälittävää huomiota.
Päätit sitten kaivella kaikki vuosia vanhat metoo-ketjut esiin ja spämmätä paskan kommenttisi jokaiseen? No, sen kuin, hyvähän se on tärkeästä asiasta keskustella säännöllisesti.
Nämä vuosien jälkeen esiin nostetut kohtelut ihmetyttää, ohjaaja kohteli vuonna 2000 alistavasti ja huonosti, ei tullut silloin nostettua asiaa esille. Näyttelijät esim. ovat rohkeaa väkeä, luulisi että kaikenlainen epäasiallinen kohtelu torpattaisiin heti eikä vuosien jälkeen.
Kai ymmärrät että naisen tärkein tehtävä on olla pah oitta matta miehen mieltä ja olla loukkaamatta hänen egoaan? Naisen saa p@ hoin p idellä, saa r@sk a ta, saa nöy ryy ttä ä. Se on ok, kunhan nainen ei ota sitä puheeksi koska tekijälle voi tulla paha mieli. Ja tällä mentaliteetilla on aina maailma pyörinyt. Jos mies on vielä valta-asemassa niin nainen suojelee vaikenemalla koko sukuaan miehen k os tolt a.
Huomaatko kun minäkin joudun tätä tekstiä muokkaamaan koska se mitä naisille tehdään koko ajan pitää vaieta koska ne sanat on niin rumia miehille sietää mitä he itse tekevät
Paitsi että feminismi ei opeta tuollaista. Mutta sen varmaan tiesitkin. Tarvitset vain tekosyyn olla tukematta oikeita raiskauksen tai ahdistelun uhreja, joten keksit sitten itse ties mitä idioottimaista ja pistät sen feminismin syyksi.