#metoo on "mennyt liian pitkälle" eli pelottaa miehiä, koska valta-asetelma on kääntynyt päälaelleen
Tämä on tullut väistämättä mieleeni näitä keskusteluja seuratessa. Itketään sitä, kuinka viattomia miehiä ristiinnaulitaan ja kuinka tuhotaan toisilta ura ja elämä yhden peffantaputtelun takia.
Kummasti vaan naisilta on saatettu aiemmin pilata koko elämä kajoamalla ilman lupaa tai käyttämällä valtaansa ja auktoriteettiaan väärin. Meille naisille on tehty selväksi jo rintojen kasvaessa, että vartalomme ei kuulu meille.
Nyt tämä valta onkin sitten yhtäkkiä meillä naisilla ja voi pojat, lisää on vielä tulossa.
Minä ainakin liityn ilolla hysteerisen lynkkausjoukon jatkoksi tilaisuuden tullen. Teen numeron jokaisesta ahdistelijasta tai raiskaajasta ja joka kerta se taakka, jota olen omista ja ystävien kokemuksista väsyneenä mukanani kantanut, on hieman kevyempi. Jokainen putoava pää saa minut tuntemaan, että naisena minulla on sittenkin voimaa ja valtaa.
En yhtään ihmettele, että miehiä pelottaa.
Kommentit (528)
Pojat pistää nyt copy pastettaen kaikki amerikanveljiltä kopioidut, kehnosti käännetyt ja huolella vaalitut r*nkkumatskut mitä vain koneen uumenista löytyy. You go boy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelota, niiden itsensä pitäisi pelätä, kyllä se elämä rankasee ylilyönnit. Koska kaikki naiset kärsii , ne pitää lopettaa. Nythän naisen euro on 70 senttiä raposesti, joten se menee alaspäin kovaa vauhtia. Jopa korkeiman oikeuden naisjohtaja oli särkenyt päänsä lasikattoon.
Uustotuus on parempi kuin entinen, vanhoista on turha välittää. Mikä tahansa uskonto on parempi kuin ei mitään, muutenhanhan järki voisi päästä voitolle.
Sanon vain että kun naiset sahaa oikein porukalla omaa oksaansa, niin vankankin perustan saa särjettyä.
Naiset on naisille susia, ja tekevät nyt äärimäistä pahuutta kokonaisuudelle. Ketään naista ei kohta voi kunnioittaa, kun ennen se oli yksilökohtaista, nyt pelkästään jalkojen välistä johtuvaa.
Koskelo puhu behmeitä koska seuraavaksi korkeampi paikka on jumala, ja hänen mielestään opetettaan väärin että jumala olisi mies.
Paavi on mies, mutta siinä on kyllä enempi politiikka kuin uskontoa, jos siihen haluaa verrata.
Tai siis niinkuin naiset yleensä, mikään ei ole tarpeeksi koska jokainen nainen on parempi kuin yksikään mies. Siinä on sen feminismin ydin, uskonnon nimikin kertoo sen. Feminismi ei ole tasa-arvon tavoittelilua, vain naisten ylivoiman hakua.
Siitähän kertoo tutkimukset, joiden mukaan Suomalainen feministi asuu mailman vaarallisimmassa maassa, kun katsoo tilastoja. Feministin työ on siis tehnyt hallaa kaikille naisille, kunnioitus on murentunut eikä yläpäällä ole niinkään väliä, vaan alapäällä.
Tässä nyt jannut pistää suomalaisten miesten väkivaltaisuuden naisten syyksi, ja ihan varmasti itse vielä kybällä uskovat tuohon mantraansa. On ne melkoisia vekkuleita, on...
Minä en palkkaisi naista, koska heti alkaisi ruikutus tissikalentereista yms. ja työpaikan ilmapiiri olisi samantien pilalla.
Ei vaan lähinnä surettaa, kuinka sairaaksi suomalainen yhteiskunta on mennyt, kun henkiset teinitytöt näkevät kampanjassa tilaisuuden "kostaa" miehille kärsimänsä vääryydet. Aloittajan kommentti on loistava esimerkki tällaisesta henkisestä hevostytöstä, joka ei tiedä mistään mitään ja kuvittelee omat sairaat kuvitelmansa todeksi. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Minä en palkkaisi naista, koska heti alkaisi ruikutus tissikalentereista yms. ja työpaikan ilmapiiri olisi samantien pilalla.
Mitäs spermanhajuista nyrkki(kyllikki)pajaa se pappa pyörittää, jos lafkan ilmpiiri on tissikalenterin varassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs spermanhajuista nyrkki(kyllikki)pajaa se pappa pyörittää, jos lafkan ilmpiiri on tissikalenterin varassa?
Kyllä niitä kalentereita tai sellaisen sivuja on jo yksittäisellä työpisteellä pari - kolme. Ja luultavasti puolirokuleista ja vanhan viinan hajustakin tulisi heti narinaa, vaikka äijäporukalla se on aina ollut ihan ok.
Yhden työpaikan huoltopajassa on seinät täynnä jo 60-luvulta kerättyjä tissikuvia. Pitääkin käydä kuvaamassa tuo kulttuurin helmi joskus. Katosta lattiaan yhtä tissikuvien merta. Taidenäyttelyksi kutsui joku vanhempi huoltoäiä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tullut väistämättä mieleeni näitä keskusteluja seuratessa. Itketään sitä, kuinka viattomia miehiä ristiinnaulitaan ja kuinka tuhotaan toisilta ura ja elämä yhden peffantaputtelun takia.
Kummasti vaan naisilta on saatettu aiemmin pilata koko elämä kajoamalla ilman lupaa tai käyttämällä valtaansa ja auktoriteettiaan väärin. Meille naisille on tehty selväksi jo rintojen kasvaessa, että vartalomme ei kuulu meille.
Nyt tämä valta onkin sitten yhtäkkiä meillä naisilla ja voi pojat, lisää on vielä tulossa.
Minä ainakin liityn ilolla hysteerisen lynkkausjoukon jatkoksi tilaisuuden tullen. Teen numeron jokaisesta ahdistelijasta tai raiskaajasta ja joka kerta se taakka, jota olen omista ja ystävien kokemuksista väsyneenä mukanani kantanut, on hieman kevyempi. Jokainen putoava pää saa minut tuntemaan, että naisena minulla on sittenkin voimaa ja valtaa.
En yhtään ihmettele, että miehiä pelottaa.
Niin kauan kuin puhut vain kuvaannollisesti lynkkausjoukosta. Ole hyvä, anna mennä.
Ihan vaan huomiona tällainen, että tuntuu jo ajatus karanneen koko tästä keskustelusta ...
Vierailija kirjoitti:
M30 ja latino kirjoitti:
Ei pelota! Minä olen #heforshe -mies.
Et kuitenkaan #heforhe tai #sheforhe?
Miten olisi #hereford ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkkailija79 kirjoitti:
Eikö myös seksuaalisesti paljastava pukeutuminen ole agressio, jota tulisi hillitä? Tämä on yleensä kulttuureissa ymmärretty terveen järjen mukaan. Länsimainen feminismi pitää "pimpinpaljastusta" naisen itsenäisyyden ja vahvuuden merkkinä. Tarvittaisiin myös kampanja, jonka puitteissa voitaisiin paljastaa ja osoittaa sormella nämä "pimpinpaljastajat". Me miehet joudumme joka päivä aivan liian monen "pimpinpaljastajan" hyökkäyksen kohteeksi.
En oikein ymmärrä, mistä puhut. Vaikka olenkin nainen, niin en ole kyllä missään julkisella paikalla törmännyt alapäätään esitteleviin naisiin (yhteen mieheen kerran, mutta menköön yksittäistapauksena). Yhtään (naisen) nänniä en ole myöskään julkisella paikalla nähnyt. Oli ihan pakko kysyä tästä nyt poikaystävältäkin kun sen verran ihmetytti, eikä hänkään muista nähneensä yhtään naisen nänniä tai pissavehjettä muualla kuin meillä kotona makuuhuoneen puolella. Oikeesti mua nyt kiinnostaa, et mihin tällä viitataan. :D
Kertooko lu*kamarssi tai Pussy Riot sinulle enemmän? Vähän yleissivistystä peliin?
- ohis -
Olen kuullut kummastakin, mutta ikinä en ole sattunut missään liikkumaan julkisella paikalla, missä kumpikaan näistä olisi tullut vastaan. Tosin asunkin vain keskisuurella paikkakunnalla, jossa varmaan lutkamarsseja ei taideta edes järjestää.
Vierailija kirjoitti:
Pojat pistää nyt copy pastettaen kaikki amerikanveljiltä kopioidut, kehnosti käännetyt ja huolella vaalitut r*nkkumatskut mitä vain koneen uumenista löytyy. You go boy!
Olen kiinnittänyt huomiota samaan asiaan. Alt.right -toveripiirissä opiskeltuun strategiaan kuuluu se, että valheelliset sisällöt kierrätetään uudelleen ja uudelleen, jolloin niiden uskotaan muuttuvan tosiksi. Näin ainakin heidän omissa pienissä mielissään. :D
Vierailija kirjoitti:
Eräs ylen "trollivasara" on myös hyvä esimerkki miten kesätoimittajasta pääsee herrojen kanssa yhden kesän bailaamalla asemaan johon ei ole mitään todellisia kykyjä...
Kuka?
Suomalainen nainen on kyllä todellinen kummajainen. Heti kun saadaan mies kohteeksi, niin akkalauma vaipuu välittömästi joukkospykoosiin.
Kuinkahan paljon parempi maailma olisikaan, jos akkalauma yhtä innokkaasti olisi jonkun positiivisen asian kimpussa. Suomalaisille naisille nauretaan ympäri maailman.
Telkkarimainoksia vuosilta 1987-1885!
https://www.katsomo.fi/sarja/mainoselokuvien-parhaimmistoa-1987-1995-33…
Kohdasta 7:55 alkava mustavalkoinen mainos aiheuttaisi kai nykyisin aikamoisen joukkopaheksunnan.
Muutakin hauskaa oli pätkien joukossa. Rekkakuski haaveili elovenatytöstään, ja pakkasessa paljaina palelevien äijien saunaporukka pääsi saabiinsa lämmittelemään.
Muinaisten miesten kulttuurihistoria on olemassa. Terveisin täti.
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä siitä, että #meetoo on mennyt liian pitkälle, mutta en juuri muusta. Itse asiassa, meetoo on saanut kaikki henkiseltä kasvultaan teini-ikään jääneet wannabe-feministit suoltamaan fantasioitaan AV-palstalle. Valitettavasti vain, siskot hyvät, fantasiat ovat ja tulevat aina olemaan vain fantasioita. Sitten vielä ihmetellään, kuinka Saksassa 1930-luvulla kunnolliset saksalaiset lähtivät Hitlerin kansallissosialistiseen mielettömyyteen mukaan. Vastaus löytyy AV-palstalta, sen miesvihaosastolta.
Tää valta taistelu on nyt ehkä enemmän meillä naisilla, joten miehet on meilläkin voimaa ja valtaa tuhota teidät itkevät pienet ihmiset. En mä pelkää käyttää mun valtaani miehiä vastaan. Kunhan muistetaan, että me naiset ei olla leluja ja meitä ei käytetä hyväksi.
Girlpowerbitches! kirjoitti:
Tää valta taistelu on nyt ehkä enemmän meillä naisilla, joten miehet on meilläkin voimaa ja valtaa tuhota teidät itkevät pienet ihmiset. En mä pelkää käyttää mun valtaani miehiä vastaan. Kunhan muistetaan, että me naiset ei olla leluja ja meitä ei käytetä hyväksi.
Toisessa ketjussa paljastui, että suurin osa av-ämmistä on yli satakiloisia, niin etteköhän te saa olla aivan rauhassa miehiltä.
Ihan hyvä että kaikki sairaat paskiaiset paljastetaan, mut näistä ahdisteluista/raiskauksista pitäis tehdä rikosilmoitukset. Ei se netissä itkeminen mitään auta.
Ja totta että koko touhu alkaa mennä ihan yli kun itketään jo siitäkin kun joku vilkaisi bussissa.
Juurikin näin. Ja samalla voidaan lopettaa lässytys jostain ihmisarvosta. Hyvin suhteellinen ja tilannekohtainen käsite.