Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

#metoo on "mennyt liian pitkälle" eli pelottaa miehiä, koska valta-asetelma on kääntynyt päälaelleen

Vierailija
19.03.2018 |

Tämä on tullut väistämättä mieleeni näitä keskusteluja seuratessa. Itketään sitä, kuinka viattomia miehiä ristiinnaulitaan ja kuinka tuhotaan toisilta ura ja elämä yhden peffantaputtelun takia.

Kummasti vaan naisilta on saatettu aiemmin pilata koko elämä kajoamalla ilman lupaa tai käyttämällä valtaansa ja auktoriteettiaan väärin. Meille naisille on tehty selväksi jo rintojen kasvaessa, että vartalomme ei kuulu meille.

Nyt tämä valta onkin sitten yhtäkkiä meillä naisilla ja voi pojat, lisää on vielä tulossa.

Minä ainakin liityn ilolla hysteerisen lynkkausjoukon jatkoksi tilaisuuden tullen. Teen numeron jokaisesta ahdistelijasta tai raiskaajasta ja joka kerta se taakka, jota olen omista ja ystävien kokemuksista väsyneenä mukanani kantanut, on hieman kevyempi. Jokainen putoava pää saa minut tuntemaan, että naisena minulla on sittenkin voimaa ja valtaa.

En yhtään ihmettele, että miehiä pelottaa.

Kommentit (528)

Vierailija
441/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M65 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan pelota. Jos ei tiedä miten naista tulee lähestyä ihmisenä niin voi kyllä katsoa peiliin. Minulla ei ainakaan ole ollut ongelmaa tämän suhteen.

M35

Paitsi sitten kun joudut riitoihin jonkun tarpeeksi epärehellisen kanssa, sellaisen, jolla ei ole mitään estoja valehdella vaikka kuinka. Riitahan voi alkaa mistä vain.

Kai epärehellisyyttä ja ääritapauksia löytyy asiasta kuin asiasta. Ei tämä nyt mitenkään poikkea muusta mielestäni.

Pointti on kuitenkin se, että jos on jo ennestään lähestynyt toista ihmistä kunnioittavasti niin mitään ongelmaa ei tässä #Metoo hommasta ole jatkossakaan sinulle aiheutumassa.

M35

Muissa asioissa vaaditaan edes jotain todisteita. Tässä riittää pelkkä panettelu.

Kuulun muuten siihen kasvavaan joukkoon, joka viimeiseen saakka välttää menemästä kaksistaan samaan hissiin tuntemattoman naisen kanssa. Suosittelen sinullekin.

Ajattelin kyllä käyttää hissiä ihan normaalisti jatkossakin.

M35

Rohkea mies! Toivottavasti ei ole huono tuuri. Kehotan tutkimaan kännykkää keskittyneesti koko hissimatkan ajan, ettei katse harhaile.

Jännä nähdä, milloin alkaa hissien ovilla singahdella näitä kyydistä pois rynniviä ja pitkin seinivieriä peloissaan pyöriviä "ei voi enää naista silmiin katsoa ja hymyillä, pakenen varalta hissistäkin" -sankareita. Vielä ei ole näkynyt, mutta ehkä jo huomenna? Meillä on kyllä töissä ihan normaaleita miehiä, että tuskin siellä tarvii moisia väistellä.

Toi hissivouhottaja ei taida itse ollenkaan tajuta miten totaalisen naurettavan ja säälittävän kuvan se itsestään antaa.

Hissikähmiä...tulihan se sieltä...en myöskään mene naisen kanssa hissiin...vuosien päästä nainen väittää että kähmitty...etoovaa porukkaa...

Aivanko vakavissasi kuvittelet, että joku tulee kymmenen vuoden kuluttua syyttämään sinua siitä, että kähmit häntä hississä? 

Jotain suhteellisuudentajua kaipaisin nyt noihin juttuihin, vaikka ymmärrän, että menee tunteisiin ja lujaa.

Vierailija
442/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa, ketä kaikkia Suomessa on metoon aikaan syytetty tai lynkattu julkisuudessa syyttömänä?

Kerropa sinä tuomitaanko suomessa ihmisiä kansantribunaalien vai oikeuden toimesta? Entä voisitko kertoa minkä rikoksen tunnusmerkit täyttyvät? Seuraavaksi voit kertoa kuinka monta kymmentä vuotta vanhoja asioita voidaan nostaa ihmisten elämän tuhoamiseksi näiden kansantribunaalien ruodittaviksi? Kerrotko myös onko sontalehdistö yhtäaikaa sekä poliisi, syyttäjä ja tuomari? Mihin lakiin nämä ihmisten noitavainot perustuvat? Suomen laissa on yksi ainoa rikos joka ei vanhene - se on murha.

Vastaa nyt vaan kysymykseen. Kuinka monta syytöntä on lynkattu mediassa meillä? Ei riitä, että niin *voisi* tapahtua, haluan faktaa siitä, että niin olisi käynyt.

Törhöstä ja Louhimiestä ei ole tuomittu oikeudessa, joten länsimaiseen oikeudenkäyttöön kuuluvan syyttömyysolettaman mukaan he ovat syyttömiä. Eli ainakin kahden syyttömän ihmisen ura ja elämä on tuhottu.

Törhönen ja Louhimies ovat itse myöntäneet käyttäytyneensä huonosti.

Myös Metsäketo on myöntänyt tämän.

Axl Smithistä onkin sitten jo tuomio, vaikka hänenkin osuuttaan yriteltiin puolustaa keksityillä Peetereillä.

Nämä puolustelijat voisivat joskus iskeä tiskiin mustaavalkoisella naisia, jotka ovat myöntäneet tehneensä vääriä rikosilmoituksia miehistä. Kertokaa sitten, kuka nainen on tehnyt väärän ilmiannon miehestä, joka on joutunut sen myötä luopumaan työpaikastaan?

Itä-Suomen hovioikeudessa jopa raiskaajat saavat jatkaa työpaikoissaan ja julkisuus on raiskaajille lieventävä asianhaara nykyään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tietenkään voi käsittää, millainen kokemus raiskaaminen on naiselle, joten hän voi sitten helposti kuvitella, että nainen sille kevyesti naureskelee jälkeenpäin. 

Kuvottavia tällaiset trollit.

Taisi varmaan poittina olla se, että oikeat uhrit on hiljaa, kun taas nämä #metoo huomionpuute-uhrit pitää eniten ääntä mediassa. herranen aika, jotakuta on tuijotettu irstaasti, nyt vähintään pitää potkut saada ja elämä pilata, yhyy.

Aku Louhimiehen tapaus hyvä esimerkki. Kaikista käy ilmi että äijä on todella inhottava kusipää, mutta mitäs sitten, onko jotain lakia rikottu?  EI OLE.

Silti siitä itketään mediassa ja halutaan jotain rangaistuksia siitä että joku on mulkku.

EI mene kauaa kun oikeuslaitos on tukossa näistä "toi katto mua sillai väärin" tapauksista tai sitten että ihan vaan mulkkuille halutaan kostaa.

Ei ole laitonta olla mulkku, ymmärtäkää se.

Vierailija
444/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa on jouduttu laittamaan naisille omat junavaunut, kun miehet eivät osaa käyttäytyä. 

Tähänkö meilläkin pitää mennä, kun kerran keskustelun ja kampanjoinnin kautta ei meinaa tulla muutosta asioihin?

Vierailija
445/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivanko vakavissasi kuvittelet, että joku tulee kymmenen vuoden kuluttua syyttämään sinua siitä, että kähmit häntä hississä? 

Jotain suhteellisuudentajua kaipaisin nyt noihin juttuihin, vaikka ymmärrän, että menee tunteisiin ja lujaa.

Et siis ole seurannut uutisia jenkeistä, joissa Trumppia on syytelty  hississä kähmisistä?  

Samaa haetaan suomeen kovaa vauhtia.

Jos aiot vedota siihen että se onkin Presidentti, niin muistutan siitä että Suomessa kaikki kansalaiset ovat samanarvoisia, tai pitäisi olla, lain edessä...

Vierailija
446/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdisteltiinko mua nyt seksuaalisesti? Joku sekava mieshenkilö luuli mua naiseksi ja huusi mulle: "Hei tyttö! Tuu ottaan suihin!" Se seurasikin mua vielä jonkin matkaa vaatimustaan toistellen. Ja mä olen mies. Tyyppiä kävi lähinnä sääliksi kun se oli niin sekaisin. Kokemus ei järkyttänyt mua mitenkään. Joku 10v lapsikin olisi voinut vaan juosta karkuun, jos siltä olisi tuntunut (tosin lasta se olisi varmasti järkyttänyt. Aikuiset erikseen.)

Mun naispuolinen kaveri on oikeasti raiskattu ja sitä on töissä oikeasti ahdistellut joku hyypiö, kunnes se laittoi hommalle stopin (ennen #metoo -juttuja se nimittäin oli myöskin laitonta). Tämä kaveri naureskelee koko metoo -hommalle. Se on mennyt niin pitkälle, että on helppo syytellä viattomiakin, vaikka en kyllä mene vähättelemään oikeita kokemuksia. Lisäksi kaikilla on outoja kokemuksia sekopäisten ihmisten kanssa. Kuten mulla.

Sanokaa suoraan, jos ette jostain tykkää. Se ratkaisi monta ongelmaa. Ei kukaan ymmärrä mitään vihjailuja.

Mies ei tietenkään voi käsittää, millainen kokemus raiskaaminen on naiselle, joten hän voi sitten helposti kuvitella, että nainen sille kevyesti naureskelee jälkeenpäin. 

Sanoinko, ettei mua ole raiskattu? Joo, en ole nainen, joten tiedän vain, millainen kokemus se on mulle. Meillä on tämän naiskaverin kanssa aika paljon yhteistä ja huumorilla selvitään. Näille metoo -jutuille nauraminen ei ole raiskauksille nauramista. Raiskaus on jotain paljon enemmän kuin joku häshtägi. Kaverini ei ole ikinä nauranut raiskaukselleen enkä mä omalleni, eikä olla naurettu toistemme rankoille kokemuksille, vaikka mustaa huumoria harrastetaankin myös asian ympärillä. Se on vaan nähty, että oikeus ei aina toteudu puolin eikä toisin.

Tämä kaverini on ainoa nainen, jonka kanssa olen tekemisissä, jos ei sukulaisia lasketa. Olen kuullut aika karuja juttuja aiheeseen liittyen. Ei niistä enempää, mutta naisia tosiasn pitäisi rohkaista enemmän siihen, että puhutaan suoraan.

Vierailija
447/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiphuraa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole seurannut uutisia jenkeistä, joissa Trumppia on syytelty  hississä kähmisistä?  

Samaa haetaan suomeen kovaa vauhtia.

Jos aiot vedota siihen että se onkin Presidentti, niin muistutan siitä että Suomessa kaikki kansalaiset ovat samanarvoisia, tai pitäisi olla, lain edessä...

No juurikin olin tulossa sanomaan, että onhan se nyt hieman eri asia olla presidentti kuin joku nimetön ulipelle. Kuuluisuudet nyt tunnetusti keräävät ympärilleen kaikenlaista sakkia, myös niitä julkisuudenkipeitä tyrkkyjä ja mielenterveysongelmaisia, mutta aika utopistinen ajatus on kyllä se, että tavallinen kaduntallaaja tuollaisen kohteeksi joutuisi. Joten rauhoitu hyvä mies, ei kukaan ole kiinnostunut sinusta tai hissinkäytöstäsi. Toki voit portaitakin käyttää, ei siinä, onhan se liikunta terveellistä.

Vierailija
448/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdisteltiinko mua nyt seksuaalisesti? Joku sekava mieshenkilö luuli mua naiseksi ja huusi mulle: "Hei tyttö! Tuu ottaan suihin!" Se seurasikin mua vielä jonkin matkaa vaatimustaan toistellen. Ja mä olen mies. Tyyppiä kävi lähinnä sääliksi kun se oli niin sekaisin. Kokemus ei järkyttänyt mua mitenkään. Joku 10v lapsikin olisi voinut vaan juosta karkuun, jos siltä olisi tuntunut (tosin lasta se olisi varmasti järkyttänyt. Aikuiset erikseen.)

Mun naispuolinen kaveri on oikeasti raiskattu ja sitä on töissä oikeasti ahdistellut joku hyypiö, kunnes se laittoi hommalle stopin (ennen #metoo -juttuja se nimittäin oli myöskin laitonta). Tämä kaveri naureskelee koko metoo -hommalle. Se on mennyt niin pitkälle, että on helppo syytellä viattomiakin, vaikka en kyllä mene vähättelemään oikeita kokemuksia. Lisäksi kaikilla on outoja kokemuksia sekopäisten ihmisten kanssa. Kuten mulla.

Sanokaa suoraan, jos ette jostain tykkää. Se ratkaisi monta ongelmaa. Ei kukaan ymmärrä mitään vihjailuja.

Minuakin ärsyttää, kuinka tässä metoo-kampanjassa niputetaan sanalliset ahdistelut raiskausten kanssa yhteen, kuin se olisi sama asia. Joo ei se sanallinen ahdistelu tietenkään hyväksyttävää ole, mutta jotain suhteellisuudentajua peräänkuuluttaisin. Ei se ole sama kuin raiskaus. Viimeksi lauantaina joku urpo tuli baarissa kysymään, että mennäänkö vessaan paneen. Mua lähinnä säälitti ja huvitti koko känninen urpo, enkä jaksanut edes suuttua.

N27

Näinpä. Känniurpoja riittää kaikille. Niillä on eri jutut joka kerta ehkä eri ihmisille, mutta niitä riittää. Ei se ole kuitenkaan raiskaamista tai pahoinpitelyä. Joo, tulen kyllä auttamaan tuntematonta naista, jos joku jatkuvasti ehdottelee ja seuraa ympäriinsä. Samoin autan miestäkin, jos se on saanut sekopään vaivakseen. Uskon, että olen saanut parikin tilannetta ratkaistua niin, ettei ketään vedetty turpiin tai ahdisteltu enempiä.

Se on elämää. Osa ihmisistä on urpoja ja suurin osa urpoistakin on onneksi harmittomia. Ja kun miettii sen urpon elämää, niin yleensä omat asiat on paremmin.

Vierailija
449/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pelottaahan se metoo myös osaa naisista! Helen Gurley Brownin ”vaihtoehtoisena feminisminä” markkinoitujen Cosmogirl-oppien mukaan mitättömän elämänsä horoilleita kauhistuttaa se, että metoon levitessä heidän alistuva ja mielistelevä strategiansa osoittautuu turhaksi ja virheelliseksi.

Vierailija
450/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko, ettei mua ole raiskattu? Joo, en ole nainen, joten tiedän vain, millainen kokemus se on mulle. Meillä on tämän naiskaverin kanssa aika paljon yhteistä ja huumorilla selvitään. Näille metoo -jutuille nauraminen ei ole raiskauksille nauramista. Raiskaus on jotain paljon enemmän kuin joku häshtägi. Kaverini ei ole ikinä nauranut raiskaukselleen enkä mä omalleni, eikä olla naurettu toistemme rankoille kokemuksille, vaikka mustaa huumoria harrastetaankin myös asian ympärillä. Se on vaan nähty, että oikeus ei aina toteudu puolin eikä toisin.

Tämä kaverini on ainoa nainen, jonka kanssa olen tekemisissä, jos ei sukulaisia lasketa. Olen kuullut aika karuja juttuja aiheeseen liittyen. Ei niistä enempää, mutta naisia tosiasn pitäisi rohkaista enemmän siihen, että puhutaan suoraan.

Tulet tällaiseen ketjuun avautumaan jonkun hörhön huuteluista ja paljastat sitten vasta hätinä, että joo-o, on mut baitövei raiskattukin. Uskottavaa...

Oliko raiskaajasi mies vai nainen? Miksi vastustat noin ankarasti metoota, vaikka itsekin olet tullut raiskatuksi? Etkö haluaisi, että raiskaaja joutuu edesvastuuseen? Yhäkö hän kulkee tuolla puhtoisena miehenä tai naisena raiskailemassa?

Raiskaaja oli mies, eikä metoo auttaisi mua pätkääkään muussa kuin siinä, että saisin jonkin kunninlaukkaussyytteen esittämällä nimen ilman todisteita. Se vain vahingoittaisi mua, eikä vaikuttaisi tähän tyyppiin juuri lainkaan, koska rikos on jo vanhentunut. Ainoa "todiste" olisi yksi hashtag netissä. Samoin ajattelee kaverini omasta tilanteestaan, vaikka hänen tapauksensa ei ole vanhentunut. Joo, ollaan me puhuttu aiheesta paljonkin.

Me myös pidetään näitä ihmisiä silmällä. Omassa tapauksessani tekijä on tietoinen tästä jossain määrin ja hänen psyykkinen terveytensä on tuhoutunut syyllisuuden takia. Hän myös tietää, että koko suku tietää. Yksi kerrallaan jokainen on saanut tietää kaikessa hiljaisuudessa ja rotanloukku on umpeutunut pikkuhiljaa tiukemmaksi, eikä hänellä ole enää asiaa kenenkään sellaisen lähelle, että vaaraa olisi.

Tällainen hashtag vahingoittaa myös uhreja, jos heillä ei ole kivenkovia todisteita. Esim. mua ja kaveriani se vahingoittaisi. Itse en ole sosiaalisessa mediassani, mutta yksikin julkinen metoo-päivitys kaveriltani saattaisi johtaa katastrofiin ja fyysiseen vaaratilanteeseen. Hänen koko vaivalla rakennettu rauha menisi. Hänen on suojeltava itseään.

Nämä oikeat tilanteet on mutkikkaita ja äärimmäisen vakavia. Ne on eri asia kuin se, että joku kävi puristamassa perseestä.

Vierailija
451/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota, niiden itsensä pitäisi pelätä, kyllä se elämä rankasee ylilyönnit.  Koska kaikki naiset kärsii , ne pitää lopettaa.  Nythän naisen euro on 70 senttiä raposesti, joten se menee alaspäin kovaa vauhtia.  Jopa korkeiman oikeuden naisjohtaja oli särkenyt päänsä lasikattoon.

Uustotuus on parempi kuin entinen, vanhoista on turha välittää.  Mikä tahansa uskonto on parempi kuin ei mitään, muutenhanhan järki voisi päästä voitolle.  

Sanon vain että kun naiset sahaa oikein porukalla omaa oksaansa, niin vankankin perustan saa särjettyä.

Naiset on naisille susia, ja tekevät nyt äärimäistä pahuutta kokonaisuudelle. Ketään naista ei kohta voi kunnioittaa, kun ennen se oli yksilökohtaista, nyt pelkästään jalkojen välistä johtuvaa.

Vierailija
452/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen markkina-arvo ja sen luonnollinen epätasa-arvo. Ikävää tuoda näin kyyninen mutta kuitenkin niin totuuspohjainen asia esille. Saatte aivan varmasti seuraavien 10 vuoden Nobelin rauhanpalkinnot jos keksitte tähän jonkun järkevän ratkaisun. Sori jos rupesi nyt ahdistamaan.

Alotetaanko myllyttämään niinkuin on aina ennenkin tehty?

Vierailija
453/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota, niiden itsensä pitäisi pelätä, kyllä se elämä rankasee ylilyönnit.  Koska kaikki naiset kärsii , ne pitää lopettaa.  Nythän naisen euro on 70 senttiä raposesti, joten se menee alaspäin kovaa vauhtia.  Jopa korkeiman oikeuden naisjohtaja oli särkenyt päänsä lasikattoon.

Uustotuus on parempi kuin entinen, vanhoista on turha välittää.  Mikä tahansa uskonto on parempi kuin ei mitään, muutenhanhan järki voisi päästä voitolle.  

Sanon vain että kun naiset sahaa oikein porukalla omaa oksaansa, niin vankankin perustan saa särjettyä.

Naiset on naisille susia, ja tekevät nyt äärimäistä pahuutta kokonaisuudelle. Ketään naista ei kohta voi kunnioittaa, kun ennen se oli yksilökohtaista, nyt pelkästään jalkojen välistä johtuvaa.

Koskelo puhu behmeitä koska seuraavaksi korkeampi paikka on jumala, ja hänen mielestään opetettaan väärin että jumala olisi mies.

Paavi on mies, mutta siinä on kyllä enempi politiikka kuin uskontoa, jos siihen haluaa verrata.

Vierailija
454/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskelo puhu behmeitä koska seuraavaksi korkeampi paikka on jumala, ja hänen mielestään opetettaan väärin että jumala olisi mies.

Paavi on mies, mutta siinä on kyllä enempi politiikka kuin uskontoa, jos siihen haluaa verrata.

Tai siis niinkuin naiset yleensä, mikään ei ole tarpeeksi koska jokainen nainen on parempi kuin yksikään mies.   Siinä on sen feminismin ydin, uskonnon nimikin kertoo sen.  Feminismi ei ole tasa-arvon tavoittelilua, vain naisten ylivoiman hakua.

Vierailija
455/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis niinkuin naiset yleensä, mikään ei ole tarpeeksi koska jokainen nainen on parempi kuin yksikään mies.   Siinä on sen feminismin ydin, uskonnon nimikin kertoo sen.  Feminismi ei ole tasa-arvon tavoittelilua, vain naisten ylivoiman hakua.

Siitähän kertoo tutkimukset, joiden mukaan Suomalainen  feministi asuu mailman vaarallisimmassa maassa, kun katsoo tilastoja.  Feministin työ on siis tehnyt hallaa kaikille naisille, kunnioitus on murentunut eikä yläpäällä ole niinkään väliä, vaan alapäällä.

Vierailija
456/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän oli erään missinaisen meriitti poliitikkona jonka ansiosta hän nauttii nyt sopeutumiseläkettä... Kyllä niitä reittä pitkin kiipineitä vaan on aika paljon. Joku kysyi, että syyllistetäänkö pelkästään reittä pitkin noussut. Ei syyllistetä vaan molemmat. Siksi olisikin hyvä alkaa listaamaan henkilöitä jotka ovat kiipineet asemaansa reittä pitkin. Siinä samalla selviäisi ne miehet jotka ovat olleet toisena osapuolena. Eräs ylen "trollivasara" on myös hyvä esimerkki miten kesätoimittajasta pääsee herrojen kanssa yhden kesän bailaamalla asemaan johon ei ole mitään todellisia kykyjä... Tämä on vain tasapuolisuutta, eli tasa-arvoista ajattelua.  

Vierailija
457/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On #metoo-jutusta ainakin se hyöty naisille, että epämiellyttävän näköiset, tylsät ja tavallise miehet eivät enää ahdista lähestymisyrityksillään. Seurustelu- ja seksikulttuuri muuttuu vähitellen juuri niin luonnolliseksi ja oikeaksi kuin pitääkin: vahvat, komeat & sosiaalisesti lahjakkaat urokset hallitsevat pelikenttää aiheuttaen heikomman aineksen pysyvän poiskarsiutumisen. Naiset saavat vihdoinkin valita sen voimakkaan ja jämäkän miehen tylsän myötäilevän tavisluuserin sijasta.

Tavismiehille kohtalo on karumpi. Mikäli rahat eivät riitä aasianmatkaan, on heidän varmistettava selustansa naisia lähestyessään tallentamalla kaikki keskustelut tai tekemällä joka kerta kirjallinen sopimus siitä että kaikki kanssakäynti (ja sen loppuminen) on tapahtunut kummankin osapuolen täydellisessä ymmärryksessä.

Vierailija
458/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä kun naisilta kysellään feminismin määrittelyä, niin monet vastaa että naisen oikeuksien parantamista ja tasa-arvoa, mutta kun samoinlta ihmisiltä kysyy että mikäs on vastaava miehillä sitten niin KAIKKI on vastanneet tähän mennessä heittämällä että sovinismi.

En ala selittämään, mutta ne joilla aivot on, voi miettiä asiaa.

Vierailija
459/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pupugeneraattori tämän topicin on kaapannut?

Vierailija
460/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M65 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan pelota. Jos ei tiedä miten naista tulee lähestyä ihmisenä niin voi kyllä katsoa peiliin. Minulla ei ainakaan ole ollut ongelmaa tämän suhteen.

M35

Paitsi sitten kun joudut riitoihin jonkun tarpeeksi epärehellisen kanssa, sellaisen, jolla ei ole mitään estoja valehdella vaikka kuinka. Riitahan voi alkaa mistä vain.

Kai epärehellisyyttä ja ääritapauksia löytyy asiasta kuin asiasta. Ei tämä nyt mitenkään poikkea muusta mielestäni.

Pointti on kuitenkin se, että jos on jo ennestään lähestynyt toista ihmistä kunnioittavasti niin mitään ongelmaa ei tässä #Metoo hommasta ole jatkossakaan sinulle aiheutumassa.

M35

Muissa asioissa vaaditaan edes jotain todisteita. Tässä riittää pelkkä panettelu.

Kuulun muuten siihen kasvavaan joukkoon, joka viimeiseen saakka välttää menemästä kaksistaan samaan hissiin tuntemattoman naisen kanssa. Suosittelen sinullekin.

Ajattelin kyllä käyttää hissiä ihan normaalisti jatkossakin.

M35

Rohkea mies! Toivottavasti ei ole huono tuuri. Kehotan tutkimaan kännykkää keskittyneesti koko hissimatkan ajan, ettei katse harhaile.

Jännä nähdä, milloin alkaa hissien ovilla singahdella näitä kyydistä pois rynniviä ja pitkin seinivieriä peloissaan pyöriviä "ei voi enää naista silmiin katsoa ja hymyillä, pakenen varalta hissistäkin" -sankareita. Vielä ei ole näkynyt, mutta ehkä jo huomenna? Meillä on kyllä töissä ihan normaaleita miehiä, että tuskin siellä tarvii moisia väistellä.

Toi hissivouhottaja ei taida itse ollenkaan tajuta miten totaalisen naurettavan ja säälittävän kuvan se itsestään antaa.

Hissikähmiä...tulihan se sieltä...en myöskään mene naisen kanssa hissiin...vuosien päästä nainen väittää että kähmitty...etoovaa porukkaa...

Minua yksi nainen halusi syyttää raiskauksesta, vaikka sukupuolielinten välillä oli 700 kilometriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi