Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

#metoo on "mennyt liian pitkälle" eli pelottaa miehiä, koska valta-asetelma on kääntynyt päälaelleen

Vierailija
19.03.2018 |

Tämä on tullut väistämättä mieleeni näitä keskusteluja seuratessa. Itketään sitä, kuinka viattomia miehiä ristiinnaulitaan ja kuinka tuhotaan toisilta ura ja elämä yhden peffantaputtelun takia.

Kummasti vaan naisilta on saatettu aiemmin pilata koko elämä kajoamalla ilman lupaa tai käyttämällä valtaansa ja auktoriteettiaan väärin. Meille naisille on tehty selväksi jo rintojen kasvaessa, että vartalomme ei kuulu meille.

Nyt tämä valta onkin sitten yhtäkkiä meillä naisilla ja voi pojat, lisää on vielä tulossa.

Minä ainakin liityn ilolla hysteerisen lynkkausjoukon jatkoksi tilaisuuden tullen. Teen numeron jokaisesta ahdistelijasta tai raiskaajasta ja joka kerta se taakka, jota olen omista ja ystävien kokemuksista väsyneenä mukanani kantanut, on hieman kevyempi. Jokainen putoava pää saa minut tuntemaan, että naisena minulla on sittenkin voimaa ja valtaa.

En yhtään ihmettele, että miehiä pelottaa.

Kommentit (528)

Vierailija
421/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kampanja on irvikuva.

Niputetaan persiilletaputtelut raiskausten kanssa. En halua itse raiskattuna olle missään tekemisissä tällaisen mediahuorauksen kanssa.

Länsimainen oikeudenkäyttöjärjestelmä on syntynyt syystä. Jos kannatat julkisia lynkkauksia metoo-tyyliin, varaudu siihen, että seuraavassa vaiheessa voit olla itse lynkattavana.

Vierailija
422/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnhaaus kirjoitti:

Tässäkin taas naisten voimaantuminen ja "yritys voimaantua miesten kustannuksella" menee niin pieleen.

MIettikääpä naiset nyt sitä että kun tätä #MeToo kanpanjaa ajetaan estrogeenihuuruissa täydellä voimalla ja saadaan ihan kaikki miehet syyllistettyä vääristä katseista ja tahattomista sanoista, niin kuka enää haluaa palkata naisia töihin?

Kuka USKALTAA palkata naisia töihin? 

Se on selvää jo tässä vaiheessa itselle, että työhön otettaessa suosisin aivan varmasti miestä, koska nykynaisella on jo niin suuri mahdollisuus tuoda mukanaan tuottavuutta heikentävää draamaa ja ongelmia.

Mut tätä se on, naisten tunteet>logiikka.  Jatkakaa vaan oman jalustanne murentamista, itsehän olette sinne halunneet alunperinkin.

Asiallisia miehiä ei olla syyllistämässä yhtään mistään, miten tämä voi olla niin vaikea asia ymmärtää?

Ai niin, se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa... Osuiko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnhaaus kirjoitti:

Tässäkin taas naisten voimaantuminen ja "yritys voimaantua miesten kustannuksella" menee niin pieleen.

MIettikääpä naiset nyt sitä että kun tätä #MeToo kanpanjaa ajetaan estrogeenihuuruissa täydellä voimalla ja saadaan ihan kaikki miehet syyllistettyä vääristä katseista ja tahattomista sanoista, niin kuka enää haluaa palkata naisia töihin?

Kuka USKALTAA palkata naisia töihin? 

Se on selvää jo tässä vaiheessa itselle, että työhön otettaessa suosisin aivan varmasti miestä, koska nykynaisella on jo niin suuri mahdollisuus tuoda mukanaan tuottavuutta heikentävää draamaa ja ongelmia.

Mut tätä se on, naisten tunteet>logiikka.  Jatkakaa vaan oman jalustanne murentamista, itsehän olette sinne halunneet alunperinkin.

Ihan kaikkien osapuolten etu, jos et rekrytoi naisia. En osaa edes kuvitella, kuinka kammottavaa olisi olla tuollaisella asenne- ja arvomaailmalla varustetun ihmisen alaisena.

Vierailija
424/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö nyt siis sanoa että perseelle läpsäisy pilaa jonkun elämän?

Yritätkö nyt siis sanoa että ymmärryksesi ja lukutaitosi ovat näin onnettomalla tolalla?

Miten niin onnettomalla tolalla? Tuossa seuraavassa kappaleessahan lainattiin sitä että sekin on niin vakava juttu että menee elämä pieleen.

Vierailija
425/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kampanja on irvikuva.

Niputetaan persiilletaputtelut raiskausten kanssa. En halua itse raiskattuna olle missään tekemisissä tällaisen mediahuorauksen kanssa.

Länsimainen oikeudenkäyttöjärjestelmä on syntynyt syystä. Jos kannatat julkisia lynkkauksia metoo-tyyliin, varaudu siihen, että seuraavassa vaiheessa voit olla itse lynkattavana.

Onko Suomessa lynkattu julkisesti syyttömiä? Jos on, niin kertokaa nimiä.

Vierailija
426/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua muuten miten käännätte miesten hulluuden feministeihin. Miehet sallivat kulttuureissaan naisen klitoriksen silpomisen, tyttöjen abortoinnin, tyttöjen terveydenhuollosta tinkimisen, joukkoväkivallan, happohyökkäykset, vaimon hakkaamisen, naisen epäinhimillistämisen jos hän harrastaa seksiä. Miehet ovat jokaisen maan avioliittomallissa pitäneet naista alempana kuin miestä ja määränneet miehen naisen pääksi. Tämä ei ole hullua? Tiedän useita jotka kannustavat naista elämään väkivaltaisissa suhteissa, sekö ei ole hullua.

Tajutakoo jo että miesten maailmanlaajuinen, kaikilla yhteiskunnan sektoreilla näkyvä naisviha on paljon hullumpaa kuin minun viestini. Raukat ihan paniikissa kun totuus valkenee.

Missä miesvihauskonnot? Kutsutaanko miehiä biologiassa alemmaksi roduksi, tai psykologiassa hysteerisiksi? Jos "ei gaiggiii miehethhhhh", niin miten selitätte sen että miehet käyttävät sekä uskontoa että tiedettä naisvihaan? Miksi muut miehet eivät ole tätä tuominneet? Aika hiljaa olivat.

Teidän mielestä miesten saattaminen vastuuseen on hullua? Harmi vain että miehen tyrannia on valtaosalle naispopulaatioista todellisuus. Hekö eivät ansaitse ääntä? Onko miestenne tunteet tärkeämpää kun naisen asema maailmalla?

Näköjään.

Unohdit tuosta vielä keskiajan noitavainot ja mayojen  ja atsteekkien  uhrit temppeleissään ennen espanjalaisten valloittajien tuloa...

Vierailija
427/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa, ketä kaikkia Suomessa on metoon aikaan syytetty tai lynkattu julkisuudessa syyttömänä?

Kerropa sinä tuomitaanko suomessa ihmisiä kansantribunaalien vai oikeuden toimesta? Entä voisitko kertoa minkä rikoksen tunnusmerkit täyttyvät? Seuraavaksi voit kertoa kuinka monta kymmentä vuotta vanhoja asioita voidaan nostaa ihmisten elämän tuhoamiseksi näiden kansantribunaalien ruodittaviksi? Kerrotko myös onko sontalehdistö yhtäaikaa sekä poliisi, syyttäjä ja tuomari? Mihin lakiin nämä ihmisten noitavainot perustuvat? Suomen laissa on yksi ainoa rikos joka ei vanhene - se on murha.

Vastaa nyt vaan kysymykseen. Kuinka monta syytöntä on lynkattu mediassa meillä? Ei riitä, että niin *voisi* tapahtua, haluan faktaa siitä, että niin olisi käynyt.

Törhöstä ja Louhimiestä ei ole tuomittu oikeudessa, joten länsimaiseen oikeudenkäyttöön kuuluvan syyttömyysolettaman mukaan he ovat syyttömiä. Eli ainakin kahden syyttömän ihmisen ura ja elämä on tuhottu.

Vierailija
428/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa, ketä kaikkia Suomessa on metoon aikaan syytetty tai lynkattu julkisuudessa syyttömänä?

Kerropa sinä tuomitaanko suomessa ihmisiä kansantribunaalien vai oikeuden toimesta? Entä voisitko kertoa minkä rikoksen tunnusmerkit täyttyvät? Seuraavaksi voit kertoa kuinka monta kymmentä vuotta vanhoja asioita voidaan nostaa ihmisten elämän tuhoamiseksi näiden kansantribunaalien ruodittaviksi? Kerrotko myös onko sontalehdistö yhtäaikaa sekä poliisi, syyttäjä ja tuomari? Mihin lakiin nämä ihmisten noitavainot perustuvat? Suomen laissa on yksi ainoa rikos joka ei vanhene - se on murha.

Vastaa nyt vaan kysymykseen. Kuinka monta syytöntä on lynkattu mediassa meillä? Ei riitä, että niin *voisi* tapahtua, haluan faktaa siitä, että niin olisi käynyt.

Kahden miehen mainetta on lynkattu ja heidät on demonisoitu mm. tällä alustalla. Ilman tutkintaa, syytettä ja oikeusistuntoja. Se tässä on ongelma, eikä suinkaan väärinkäytöksistä puhuminen. Suomessa pätee oikeusvaltioperiaate. Samat tyypit jotka harrastavat ajojahteja ovat kiipineet reittä pitkin aiemmin eteenpäin. Lisääkin yksittäisiä nimiä lienee tulossa, paitsi tietysti oikeasti merkittävien henkilöiden ja aktiivisten rinkien osalta. 

Naisen seksuaalisen moraalin arvostelu on vähän 1800-lukulaista mutta toimii nykypäivänä edelleen. Kumpi on pahempi, toisia hyväksikäyttävä sadisti mies vai seksuaalisesti aktiivinen nainen? Jälkimmäinen tietysti ansaitsee tulla lynkatuksi.

Reittä pitkin eteneminenkö on sinusta täysin asiallista? Ei vaan se on sama asia kuin hyväveljet jakavat toisilleen palkintoja palveluksista. Minusta olisi tasapuolista että miehet alkaisivat taannehtivasti kertoilla ketkä kaikki ovat yrittäneet ja onnistuneet reittä pitkin kiivinnässä. Niitä löytyy naispolitiikoista todella paljon.

Kerropa tästä lisää. Älä kuitenkaan sekoita normaaleja poliitikkojen välisiä rakastumisia tähän.

Ei kai ajatella että naispoliitikon pitäisi pysyä ikisinkkuna ja neitsyenä.

Vierailija
429/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille pitää vaatia mielentilatutkimus ja allekirjoituttaa pitkän pitkä lakitekstinen sopimus joka kerta, jos haluaa vapaaehtoista seksiä miehen kanssa. Muuten kyseessä on naisen valta-aseman käyttäminen väärin alistamalla tossukka miessukupuolioletettu henkilö mahdollisen hyväksikäyttö- tai raiskaussyytteen kohteeksi. Naisoletettujen kannattaa siis alkaa lesboksi, runkkariksi tai aseksuaaliksi. Se on tasa-arvoista, eikä vaivalloisia sopimuksia tarvita. Lapset sitten keinohedelmöityksenä. 

Näin turvataan naisten seksuaalinen vapaus ja koskemattomuus varmuudella! Käännetään valta-asetelma kybällä!

Vierailija
430/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ajatus ja tarkoitus kampanjassa on, ja se on aiheuttanut varmasti paljon hyvääkin. Tyttärieni isänä, äitini poikana, aviomiehenä ja ihmisenä pidän loistavana ja kaikin tavoin kannatettavana asiana sitä, että naisten oikeus koskemattomuuteen ja tasavertaisuuten kaikilla rintamilla kasvaa.

Vaara on vain se, että viattomat lynkataan julkisuutta saadakseen, kostoksi tai mistä hyvänsä syystä. En tiedä onko näin käynyt kenenkään kanssa, mutta todistuksettomat lausumat kymmenen vuoden takaisista tapahtumista ovat ikävän yksipuoleinen väite, joka tässä hetkessä kyllä tuhoaa syytetyn uran jopa elämän. Mikäli tekijä on syyllinen, niin I'm fine with that.

Vierailija
431/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, jos epäilty on tummaihoinen, vaaditaan hirttotuomiota ja nimeä lehteen enne oikeudenkäyntiä.

Valkoihoista silitellään päähän ja puolustellaan.

Naiset kehtaavatkin syyttää oikeita tekijöitä, eivätkä pelkästään ulkomaalaisen näköisiä. Olisi pitänyt kysyä miehiltä lupa, ketä saa syyttää. Eikä liikaa tietenkään, ettei tule paha mieli valkoiselle miehelle.

Oksettavaa.

Älä vääristele. Ulkkikset joihin viittaat on pidätetty ko teoista ja ovat oikeuteen menossa. Missä Törhonen ja Louhimies on pidätetty ja koska oikeudenkäynti on? Ja kenet he ovat raiskanneet?

Vierailija
432/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahden miehen mainetta on lynkattu ja heidät on demonisoitu mm. tällä alustalla. Ilman tutkintaa, syytettä ja oikeusistuntoja. Se tässä on ongelma, eikä suinkaan väärinkäytöksistä puhuminen. Suomessa pätee oikeusvaltioperiaate. Samat tyypit jotka harrastavat ajojahteja ovat kiipineet reittä pitkin aiemmin eteenpäin. Lisääkin yksittäisiä nimiä lienee tulossa, paitsi tietysti oikeasti merkittävien henkilöiden ja aktiivisten rinkien osalta. 

Naisen seksuaalisen moraalin arvostelu on vähän 1800-lukulaista mutta toimii nykypäivänä edelleen. Kumpi on pahempi, toisia hyväksikäyttävä sadisti mies vai seksuaalisesti aktiivinen nainen? Jälkimmäinen tietysti ansaitsee tulla lynkatuksi.

Reittä pitkin eteneminenkö on sinusta täysin asiallista? Ei vaan se on sama asia kuin hyväveljet jakavat toisilleen palkintoja palveluksista. Minusta olisi tasapuolista että miehet alkaisivat taannehtivasti kertoilla ketkä kaikki ovat yrittäneet ja onnistuneet reittä pitkin kiivinnässä. Niitä löytyy naispolitiikoista todella paljon.

Aika sovinistista ja naisvihamielistä väittää näin. Implikoit että nainen ei voisi edetä esim poliittisella uralla omilla aivoillaan.

Hohhoijaa...

Vierailija
433/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan pelota. Jos ei tiedä miten naista tulee lähestyä ihmisenä niin voi kyllä katsoa peiliin. Minulla ei ainakaan ole ollut ongelmaa tämän suhteen.

M35

Paitsi sitten kun joudut riitoihin jonkun tarpeeksi epärehellisen kanssa, sellaisen, jolla ei ole mitään estoja valehdella vaikka kuinka. Riitahan voi alkaa mistä vain.

Kai epärehellisyyttä ja ääritapauksia löytyy asiasta kuin asiasta. Ei tämä nyt mitenkään poikkea muusta mielestäni.

Pointti on kuitenkin se, että jos on jo ennestään lähestynyt toista ihmistä kunnioittavasti niin mitään ongelmaa ei tässä #Metoo hommasta ole jatkossakaan sinulle aiheutumassa.

M35

Muissa asioissa vaaditaan edes jotain todisteita. Tässä riittää pelkkä panettelu.

Kuulun muuten siihen kasvavaan joukkoon, joka viimeiseen saakka välttää menemästä kaksistaan samaan hissiin tuntemattoman naisen kanssa. Suosittelen sinullekin.

Ajattelin kyllä käyttää hissiä ihan normaalisti jatkossakin.

M35

Rohkea mies! Toivottavasti ei ole huono tuuri. Kehotan tutkimaan kännykkää keskittyneesti koko hissimatkan ajan, ettei katse harhaile.

Jännä nähdä, milloin alkaa hissien ovilla singahdella näitä kyydistä pois rynniviä ja pitkin seinivieriä peloissaan pyöriviä "ei voi enää naista silmiin katsoa ja hymyillä, pakenen varalta hissistäkin" -sankareita. Vielä ei ole näkynyt, mutta ehkä jo huomenna? Meillä on kyllä töissä ihan normaaleita miehiä, että tuskin siellä tarvii moisia väistellä.

Toi hissivouhottaja ei taida itse ollenkaan tajuta miten totaalisen naurettavan ja säälittävän kuvan se itsestään antaa.

Hissikähmiä...tulihan se sieltä...en myöskään mene naisen kanssa hissiin...vuosien päästä nainen väittää että kähmitty...etoovaa porukkaa...

Vierailija
434/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdisteltiinko mua nyt seksuaalisesti? Joku sekava mieshenkilö luuli mua naiseksi ja huusi mulle: "Hei tyttö! Tuu ottaan suihin!" Se seurasikin mua vielä jonkin matkaa vaatimustaan toistellen. Ja mä olen mies. Tyyppiä kävi lähinnä sääliksi kun se oli niin sekaisin. Kokemus ei järkyttänyt mua mitenkään. Joku 10v lapsikin olisi voinut vaan juosta karkuun, jos siltä olisi tuntunut (tosin lasta se olisi varmasti järkyttänyt. Aikuiset erikseen.)

Mun naispuolinen kaveri on oikeasti raiskattu ja sitä on töissä oikeasti ahdistellut joku hyypiö, kunnes se laittoi hommalle stopin (ennen #metoo -juttuja se nimittäin oli myöskin laitonta). Tämä kaveri naureskelee koko metoo -hommalle. Se on mennyt niin pitkälle, että on helppo syytellä viattomiakin, vaikka en kyllä mene vähättelemään oikeita kokemuksia. Lisäksi kaikilla on outoja kokemuksia sekopäisten ihmisten kanssa. Kuten mulla.

Sanokaa suoraan, jos ette jostain tykkää. Se ratkaisi monta ongelmaa. Ei kukaan ymmärrä mitään vihjailuja.

Vierailija
435/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ajatus ja tarkoitus kampanjassa on, ja se on aiheuttanut varmasti paljon hyvääkin. Tyttärieni isänä, äitini poikana, aviomiehenä ja ihmisenä pidän loistavana ja kaikin tavoin kannatettavana asiana sitä, että naisten oikeus koskemattomuuteen ja tasavertaisuuten kaikilla rintamilla kasvaa.

Vaara on vain se, että viattomat lynkataan julkisuutta saadakseen, kostoksi tai mistä hyvänsä syystä. En tiedä onko näin käynyt kenenkään kanssa, mutta todistuksettomat lausumat kymmenen vuoden takaisista tapahtumista ovat ikävän yksipuoleinen väite, joka tässä hetkessä kyllä tuhoaa syytetyn uran jopa elämän. Mikäli tekijä on syyllinen, niin I'm fine with that.

Ymmärräthän, että tuollainen tilanne on niin äärettömän harvinainen, ettei se ole peruste lakaista asiaa maton alle? Kukaan ei keksi päästään kymmenen vuotta vanhoja syytteitä varsinkaan tuntemattomalla porukalla oman uran vaarantaen.

Vierailija
436/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo naisia hississä välttelevän väitetään hissikähmijäksi...ei voi mennä hissiin eikä jäädä pois hissistä...pääjäävetävänkäteen.

Vierailija
437/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kuuluu siis sinun mukaasi käyttäytyä hiljaisesti miehiä miellyttäen ja kaikkea paskaa sietäen, muuten joku epäkypsä valta-asemansa puolesta pelkäävä mies sanoo "lällällää, mä en enää leiki sun kanssa täällä työelämän hiekkalaatikolla." Ja sekin on tietysti naisten vika ja on ihan oikein, ettei naisia palkata. Siitäs saivat kun uskalsivat nousta valkoista miestä vastaan ja vaatia inhimillistä kohtelua.

Melkoisen kypsää logiikkaa.

"Valkoista miestä vastaan"

Ja samassa postauksessa vihjailet muiden kypsyydestä. 

Ei näin.

Vierailija
438/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdisteltiinko mua nyt seksuaalisesti? Joku sekava mieshenkilö luuli mua naiseksi ja huusi mulle: "Hei tyttö! Tuu ottaan suihin!" Se seurasikin mua vielä jonkin matkaa vaatimustaan toistellen. Ja mä olen mies. Tyyppiä kävi lähinnä sääliksi kun se oli niin sekaisin. Kokemus ei järkyttänyt mua mitenkään. Joku 10v lapsikin olisi voinut vaan juosta karkuun, jos siltä olisi tuntunut (tosin lasta se olisi varmasti järkyttänyt. Aikuiset erikseen.)

Mun naispuolinen kaveri on oikeasti raiskattu ja sitä on töissä oikeasti ahdistellut joku hyypiö, kunnes se laittoi hommalle stopin (ennen #metoo -juttuja se nimittäin oli myöskin laitonta). Tämä kaveri naureskelee koko metoo -hommalle. Se on mennyt niin pitkälle, että on helppo syytellä viattomiakin, vaikka en kyllä mene vähättelemään oikeita kokemuksia. Lisäksi kaikilla on outoja kokemuksia sekopäisten ihmisten kanssa. Kuten mulla.

Sanokaa suoraan, jos ette jostain tykkää. Se ratkaisi monta ongelmaa. Ei kukaan ymmärrä mitään vihjailuja.

Minuakin ärsyttää, kuinka tässä metoo-kampanjassa niputetaan sanalliset ahdistelut raiskausten kanssa yhteen, kuin se olisi sama asia. Joo ei se sanallinen ahdistelu tietenkään hyväksyttävää ole, mutta jotain suhteellisuudentajua peräänkuuluttaisin. Ei se ole sama kuin raiskaus. Viimeksi lauantaina joku urpo tuli baarissa kysymään, että mennäänkö vessaan paneen. Mua lähinnä säälitti ja huvitti koko känninen urpo, enkä jaksanut edes suuttua.

N27

Vierailija
439/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tietenkään voi käsittää, millainen kokemus raiskaaminen on naiselle, joten hän voi sitten helposti kuvitella, että nainen sille kevyesti naureskelee jälkeenpäin. 

Kuvottavia tällaiset trollit.

Vierailija
440/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tietenkään voi käsittää, millainen kokemus raiskaaminen on naiselle, joten hän voi sitten helposti kuvitella, että nainen sille kevyesti naureskelee jälkeenpäin. 

Kuvottavia tällaiset trollit.

Mulle jäi vähän epäselväksi, naureskeliko metoo-hommalle nainen, raiskaaja vai se hyypiö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi