Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

#metoo on "mennyt liian pitkälle" eli pelottaa miehiä, koska valta-asetelma on kääntynyt päälaelleen

Vierailija
19.03.2018 |

Tämä on tullut väistämättä mieleeni näitä keskusteluja seuratessa. Itketään sitä, kuinka viattomia miehiä ristiinnaulitaan ja kuinka tuhotaan toisilta ura ja elämä yhden peffantaputtelun takia.

Kummasti vaan naisilta on saatettu aiemmin pilata koko elämä kajoamalla ilman lupaa tai käyttämällä valtaansa ja auktoriteettiaan väärin. Meille naisille on tehty selväksi jo rintojen kasvaessa, että vartalomme ei kuulu meille.

Nyt tämä valta onkin sitten yhtäkkiä meillä naisilla ja voi pojat, lisää on vielä tulossa.

Minä ainakin liityn ilolla hysteerisen lynkkausjoukon jatkoksi tilaisuuden tullen. Teen numeron jokaisesta ahdistelijasta tai raiskaajasta ja joka kerta se taakka, jota olen omista ja ystävien kokemuksista väsyneenä mukanani kantanut, on hieman kevyempi. Jokainen putoava pää saa minut tuntemaan, että naisena minulla on sittenkin voimaa ja valtaa.

En yhtään ihmettele, että miehiä pelottaa.

Kommentit (528)

Vierailija
361/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkis huutelee kaikkialla. Tuon tarmon jos saisi pistettyä energiantuotantoon niin suomeen ei tarvitsisi rakentaa enää yhtään tuulivoimalaa.

Vierailija
362/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

515 ylänuolta. AP ei ole ainoa nainen, jolle MeToo on antanut voimaa ja toivoa.

The future is female.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää miksi kummallakaan sukupuolella pitää olla valta-asema, jos kerran halutaan ajaa tasa-arvoa? Miksi kumpaakaan sukupuolta pitää alistaa, miksi ylipäätään sukupuolesta pitää edelleen tehdä noin jumalaton numero? Miksi kaikki ei voi olla ihan vaan ihmisiä?

N41

Metoo kampanjaan voivat tietääkseni osallistua myös miehet joita on ahdisteltu.

Ei ainakaan Facebookin Rennon feministiryhmän keskustelijoiden mukaan voi.

Se on tilan viemistä naisilta. Miehet keksiköön eri tagin.

Minkä helvetin tilan? Miten se miesten tai poikien osallistuminen kampanjaan vähentää jotain naisten "tilaa"? Päinvastoin tuollaisilla kieltämisillä vain väheksytte miesten ja poikien kokemuksia ahdistelusta. Mies ei voi olla uhri? Minä en jaksa enää kuulua samaan porukkaan teidän idioottifeministien kanssa. Ette te edes ole mitään feministejä enää, vaan miesvihaajia. Oksettaa teidän käytös ja ärsyttää epäloogisuutenne.

Ja

#metoo

Helvetti.

N27

Suosittelen ärsyyntymään ennemmin siitä että aina kun puhutaan naisista niin miehet  yrittävät teilata sen puhumalla miehistä. Miehillä ei koskaan näytä olevan oikeasti ongelmia, ne tulevat jotenkin hassusti aina esiin ikään kuin vastalauseena naisten ongelmille.

Kannattaa tuomita ennemmin naisviha. Näetkös akka että miesten nimet vaihtuvat? Näetkö poikien abortointia? Painaako miehen sana oikeudessa vähemmän? Syytetäänkö miesuhreja raiskauksesta? Estetäänkö poikien koulunkäynti? Onko miehiä pidetty alempana rotuna?

Ei ole, joten keskity isoon ongelmaan. Aina nuolemassa miehiä. Miehet eivät tuomitse naisiin kohdistuvai ihmisoikeusrikkomuksia. Miksiköhän? :D Koska ovat itse niiden takana eikä ketään kiinnosta naisiin kohdistuva kärsimys kuten tästäkin näemme.

On naisten vuoro puhua. Miehillä on ollut tuhansia vuosia valta ja ääni. Siksi on saakelin säälittävä kuunnella miesten ininää ja aina vain silloin kun he haluavat hiljentää naiset. En ole ikinä nähnyt että miehet tuomitsisivat vaikka ympärileikkaukset, he nostavat asian esiin vain silloin kun puhutaan naisten ympärileikkauksista. Tietysti se raivostuttaa, että yritätte vain hiljentää naiset.

Lisäksi mies ei tule raskaaksi ja miehethän haluavat aina seksiä. Mieheen kohdistuva ahdistelu ei siis ole sama asia.

Sinä olet oikeasti ihan sekaisin. :O Huh. Miesuhreja ei muuten syytetä raiskauksesta, koska heidän ei anneta edes puhua siitä. Syyllistyt oksettavaan toksiseen maskuliinisuuteen enkä ikinä kutsuis sua feministiksi.

Suosittelen sinulle terapiaa, samoin kuin näille naisia vihaaville miesasiamiehille.

En minä ole puhunut feminismistä.

Miksi tuomitsette heti "miesvihan", muttette maailmanlaajuista naisvihaa? Naisilla ei ole edes oikeutta omaan kehoon ja täällä te kiljutte miesvihasta tuomiten sen. Miesviha ei ole ongelma niin kauan kun miehet ylläpitävät ja keksivät uskontoja jotka pilaavat naisen elämän.

Mies ei voi puhua uhriasemasta. Siksi, koska se alentaa miehen naiseksi. Mies ei halua tulla alennetuksi naiseksi. Samasta syystä akka vaihtaa nimensä, ei korkea-arvoinen mies.

Olet ihan sekaisin . Olen tuominnut naisvihan aika helvetin monesti.

Mies todellakin voi olla uhri. Googlaa toksinen maskuliinisuus.

Feminismi rulaa! Ja myös mies voi olla feministi. Mutta feminismi ei sovellu tyhmille, eikä tunteiden vallassa öyhöttäville toisen sukupuolen vihaajille.

Miksi revit argumentteja päästäsi? En minä väittänyt ettei mies voi olla uhri, vaan toin asiaan sen että miehet eivät halua esiintyä uhreina koska se alentaa heidät feminiinisiksi. Viha naisia kohtaan taustalla siis. Mies ei halua alentua arvottomamman sukupuolen rooliin, vaan pitää maskuliinisen statuksensa.

Olet ollut keskusteluissa aiemminkin ja revit ihan omia ideoita päästäsi tunkien ne vastapuolelle. Miehet ovat alistaneet naisia kaikissa maissa vuosituhansia, ja te luulette että asian voi vain painaa villaisella? Se on miehen biologialle ominainen piirre alistaa, koska se on toistunut kaikkialla maailmassa näin pitkän ajan. Siinä on ihan turha huudella "ei kaikki mieheethhh". Kukaan ei huuda "ei kaikki miehet", kun kaikkia miehiä kutsutaan älykkäiksi, voimakkaiksi, rationaaliksi innovaattoreiksi.

Miehiä saa kyllä yleistää paremmiksi, mutta housuun kakataan kun vastuuta pitäisi ottaa.

Naisviha on ihan tutkitusti noussut 2000-l alun jälkeen, ei miesviha. Keskittykää siis oikeaan ongelmaan älkääkä aina alkako kaakattaa MIEHISTÄ KUN HALUTAAN PUHUA NAISISTA.

Haluatte vain hiljentää naiset. Jos haluan puhua ainoastaan naisten ongelmista, miksi en saisi sitä tehdä? Miehet estävät naisen ihmisarvon toteutumisen ja lähes kaikki miehet hyväksyvät tämän passiivisesti. Miksi siis lässyttää miesten ongelmista jos halutaan setviä juuri naisen asemaa? :D

Alba (?), tuo sinun fanaattinen asenteesi ei kyllä aiheuta muuta kuin myötähäpeää. Sekä miehissä että naisissa. Et ainakaan edistä yhtään mitään, joten lopeta.

Mitä mieltä olet siitä että miesten hallitsemissa kulttuureissa tyttösikiöitä abortoidaan? Miksi suvut lasketaan miesten kautta ja naisia syrjitään koska he eivät jatka sukunsa resursseja? Miksi nainen liittyy miehen sukuun, eikä toisinpäin? Miksi vaimo on miehen omaisuutta? Miksi nainen määritetään isän ja aviomiehen kautta? Miksi nainen nimetään ensimmäisen poikansa mukaan? Miksi naisten äänioikeus on estetty? Miksi naisia kutsutaan alemmaksi roduksi ja heikommaksi astiaksi?

Missäs on ne naisten keksimät miestenalistus uskonnot? Ajavatko naiset lakeja jotka sallivat aviomiehen hakkaamisen ja poikien abortoinnin? Joo tota, eiku..

Vahdataanko miesten seksuaalisuutta? Ai joo ei, tässähän heille pyydetään oikeutta ahdistella samalla kun nainen ei saa suostua edes vapaaehtoisesti seksiin. Nainenhan on "tyrkky".

Mitähän sinä olet tehnyt tyttölasten abortointien välttämiseksi? Miten olet vaikuttanut naisia alistaviin kulttuureihin? Oletko jo saanut naisten äänioikeuden johonkin alikehittyneeseen maahan? Auttaako miesviha siihen jotenkin? No?

Kyllä, miesviha auttaa. Naiset kun eivät kohtele miehiä väkivaltaisesti ja miehillä on fyysinen valta. Katsos, suurin osa naisista alistuu miehille ja sallii miesten harjoittaman tyrannian ja väkivallan. Kyllä, miesviha on tehokkaampi keino kuin se että te naiset alistutte kaikkiin tapoihin jotka miehet ovat keksineet arvonne alentamiseksi.

Nimeä toki yksikin uskonto joka rajoittaa miehen seksuaalisuutta, ihmisarvoa ja pakottaa miehen pukeutumaan tunnistamattomaksi. Täällä odottelen.

Sylki oikein roiskuu kun suollat näitä fanaattisia asenteitasi. Olet ihan samanlainen kuin muutkin äärijärjestöt. Et suostu keskustelemaan maltillisesti, et suostu ottamaan muiden mielipiteitä huomioon. Et ole parempi kuin yksikään alistaja, koska haluat alistaa kaikki oman mielipiteesi alle. Rauhoitu.

Toivottavasti et kuulu valtionkirkkoon jonka pyhän kirjan mukaan nainen on astia jonka saa vaihtaa kuin tavaran. 70% väestöstä kuuluu kirkkoon joka vihaa naista. Sitte itkette kun valinnanvapautta käyttää miehen kritisointiin?

Teistä valtaosa sallii naisen alistamisen miehen omaisuudeksi avioliitossa, miksi ihmeessä ei saisi ajaa tasa-arvoa eli sitä että miehilläkin on oikeus olla omaisuutta ja tulla hakatuksi avioliitossa? En ymmärrä. Selventäkää toki miksi on sallittua olla naisvihauskontoja mutta yksittäinen miehen kritisoija on fanaattinen.

Mikä muuten viestissäni on miesvihaa? Senkö toteaminen että jokainen miesten hallitsema maa on naisvihainen ja tekee naisten elämästä tuskaa? On teilläkin huolet kun jaksatte kaakattaa ENEMMÄN VALTAA NAUTTIVAN oikeuksista.

Niitä miesten nimenvaihtoja odotellessa! aika hiljaiselta näyttää :/

Kerropa miten kaiken tämän naisten alistamisen listaamisen jälkeen juuti tuo nimenvaihto osuu niin pahasti sinun sieluusi ? Lisäksi puhut yleisesti muslimivaltion ongelmista, miten se edistää suomalaista feminismiä? Ei mitenkään. Teet hallaa meille kaikille naisille. LOPETA!

Vierailija
364/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki miehet voidaan tuomita kollektiivisesti kaikesta maailman pahuudesta?

Ok.

En tiennytkään että mulla on omaisuutta (vaimo), en oo kyllä ikinä vielä naista hakannut enkä ketään tappanut. Myöskään happohyökkäystä en ole suorittanut.

Mutta silti kaikki on minun syytä.

Niinkö?

Vierailija
365/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alueen etusivulle

Tilanneviesti Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskustelun etusivu | Aihe vapaa

#metoo on "mennyt liian pitkälle" eli pelottaa miehiä, koska valta-asetelma on kääntynyt päälaelleen

Sivut

1

21

26

KOMMENTIT (381)

Vierailija

356/381

klo 21:03 | 20.3.2018

Kummasti ulisee miehet nyt, kun kampanja ei kohdistukaan pelkästään mamuihin.

VASTAA Ilmoita asiattomaksi

5

alas

3

Vierailija

357/381

klo 21:03 | 20.3.2018

Näytä aiemmat lainaukset (6)

Vierailija kirjoitti:

En lakkaa hämmästelemästä näitä miehiä, joille aloite = "mennäänkö panemaan".

Tuo karsii estyneet käsittelyssä. Ei mene aikaa, kun sanoo noin. Suurin osa ei lämpeä, mutta nopeammin tuloksia tulee, kuin pitkiä keskusteluja läpi käymällä tuntien ajan.

2

alas

7

Vierailija

359/381

klo 21:04 | 20.3.2018

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti metoo leviää maailmanlaajuiseksi...

Se johtaisi aika moneen kuolemantuomioon tietyissä valtioissa.

2

alas

0

LISÄÄ LUETTAVAA

Cosmopolitan 5.3.

Nelli Matula: ”Kynsien lakkaaminen on minulle terapiaa”

Cosmopolitan Ke 06:31

Yksin äidiksi? 3 naista kertoo kokemuksensa hedelmöityshoidoista

Cosmopolitan 6.3.

Oscar-gaalan suurimmat yllätykset, pettymykset ja parhaat hetket

Cosmopolitan 5.3.

8 Oscar-gaalan upeinta lookia

Cosmopolitan 1.3.

Parhaat kasvonaamiot jokaiselle ihotyypille ja budjetille – löydä itsellesi sopivin

Suomalainen pussaava ja rakast...

360/381

klo 21:04 | 20.3.2018

Itse en edes kävele samaan suuntaan missä näitä varoitusväri päässään käyskenteleviä "feministi" lähihoitaja , yliopistokirjailijoita on. Ja sekös heitä vituttaa. Olen onnellisesti naimisissa NAISEN kanssa ja minä olen MIES. Aivan kuten se terveessä suhteessa menee. Tämä näiden yksinäisten vihaisten naisten olisi syytä ymmärtää on se miksi heitä ei täysjärkinen mies edes halua eikä öyhöttää netissä kaiken maailman kampanjoinnin verhojen takana. Kyllä tulee olemaan tylsä ja yksinäinen elämä siellä omissa ringeissään missä näitä naurettavuuksia ikinä keksivätkään ja suunnittelevat. Ja miehet , kasvattakaa pallit ja paskat nakatkaa näistä väsyneistä ämmistä.

Vierailija
366/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kyllä oikeasti mahtavaa kun luojan kiitos kuulun tähän (yllättävän suureen) ryhmään miehiä jotka nimenomaan nauraa näille pinkkitukkaisille lihaville sekopäille ja heidän tempauksilleen. Se vielä kasvattaa huumoria kun huomaa että he ovat lyöttäytyneet lesbojen , homojen , transgenderkissakoirien sekä pallittoimien miesten kanssa samaan leiriin. Soppa on valmis. Onneksi ei kuulu yhtään omaan ystäväpiiriin eikä työpaikkaan. Siellä saa porukalla kattella tasaisin väliajoin mitä tämä sekalainen seurakunta keksii. Ei muuta kuin onnea valitsemallenne tielle. Ja suomalaisille täyspäisille selkärangan omaaville naisille ja miehille tsemppiä , ei näitä tarvitse tosissaan ottaa. Se heitä vasta harmittaakin. Ja tältä palstalta se katkeruus näkyy kun ei heidän agendaa edes tosissaan ota. :)

Vierailija
367/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö myös seksuaalisesti paljastava pukeutuminen ole agressio, jota tulisi hillitä? Tämä on yleensä kulttuureissa ymmärretty terveen järjen mukaan. Länsimainen feminismi pitää "pimpinpaljastusta" naisen itsenäisyyden ja vahvuuden merkkinä. Tarvittaisiin myös kampanja, jonka puitteissa voitaisiin paljastaa ja osoittaa sormella nämä "pimpinpaljastajat". Me miehet joudumme joka päivä aivan liian monen "pimpinpaljastajan" hyökkäyksen kohteeksi.

Vierailija
368/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikki miehet voidaan tuomita kollektiivisesti kaikesta maailman pahuudesta?

Ok.

En tiennytkään että mulla on omaisuutta (vaimo), en oo kyllä ikinä vielä naista hakannut enkä ketään tappanut. Myöskään happohyökkäystä en ole suorittanut.

Niinkö?

Kuka ja missä tilanteessa sinulle on näin sanonut? Paitsi tuo sukunimihullu.

Vierailija
369/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Niinkö?

Ei tietenkään.

N.

Vierailija
370/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen naiset tykkäsivät tehdä hyvää ruokaa. Nykyään lämmittävät mikropitsan ja keskittyvät ulinarismiin. K ainoastaan vähennetty mutta muutos on suuri. Hyvä ruoka, parempi mieli.

Vierailija
371/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tullut väistämättä mieleeni näitä keskusteluja seuratessa. Itketään sitä, kuinka viattomia miehiä ristiinnaulitaan ja kuinka tuhotaan toisilta ura ja elämä yhden peffantaputtelun takia.

Kummasti vaan naisilta on saatettu aiemmin pilata koko elämä kajoamalla ilman lupaa tai käyttämällä valtaansa ja auktoriteettiaan väärin. Meille naisille on tehty selväksi jo rintojen kasvaessa, että vartalomme ei kuulu meille.

Nyt tämä valta onkin sitten yhtäkkiä meillä naisilla ja voi pojat, lisää on vielä tulossa.

Minä ainakin liityn ilolla hysteerisen lynkkausjoukon jatkoksi tilaisuuden tullen. Teen numeron jokaisesta ahdistelijasta tai raiskaajasta ja joka kerta se taakka, jota olen omista ja ystävien kokemuksista väsyneenä mukanani kantanut, on hieman kevyempi. Jokainen putoava pää saa minut tuntemaan, että naisena minulla on sittenkin voimaa ja valtaa.

Saattaa tulla vähän ikävämpi backlash siitä jos viattomia miehiä ristiinnaulitaan ja uria tuhotaan turhaan.

Kaikki tietää, että tällä hetkellä yritykselle on todellinen taloudellinen riski palkata synnytysikäinen nainen. Tähän vielä kaupan päälle sitten #metoo riski kaikkine negatiivista julkisuutta yritykselle tuottavine ongelmineen, niin en usko että naisten markkina-arvo ainakaan hirveästi paranee miehiin verrattuna työtä hakiessa jatkossa

Tässäkin tuodaan julki se, että tasa-arvotyölle on todellakin edelleen tilausta. Naisen asema työpaikoilla on miestä huonompi jo perhepoliittisista syistä, ja nyt naisia vielä syyllistetään ja syrijtään siksi, että miehet ahdistelevat heitä työpaikoilla. Ja ihan itse sitten nämä sankarit vielä polleana henkseleitä paukutellen tästä netissä meuhkaavat.

Biologialle on vähän paha tehdä mitään. Ahdistelu ei ole se ongelma vaan turhat syytökset siitä.

No noinhan se nimenomaan teille ahdistelijoille näyttäytyy. Usko pois, kyllä se naisille on ihan oikea ongelma se ahdistelu, vaikka teistä se saattaisikin olla vaan kivaa läppää hei ja huumoria päälle ja pojat on poikia.

No niin ja nyt asianyhteys poistettiin. Ahdistelu ei ole SE ongelma, joka johtaa siihen, että naisten palkkaaminen on riski, vaikka se ongelma on.

Naisten palkkaaminen on riski, koska

1) edelleenkin perhepolitiikka kaatuu naisen niskaan. Kukaan ei syrji lisääntymisikäisiä miehiä työmarkkinoilla, vaikka aika ilmeisesti he siihen lapsen tekoon ovat osallisia.

2) naisia voidaan ahdistella, mistä naiset nykyään jopa uskaltavat syyttää miestä. Miehestä ongelma on se, että ahdistelijaa syytetään, ei se että mies ahdistelee.

Ihan turha tulla ulisemaan että naiset nyt töikseen tehtailevat aiheettomia ilmiantoja. Tiedät itsekin, että tuo on peloissaan pyörivien kähmijöiden ja heidän symppaajiensa savuverhoa, jolla yrtetään kiinnittää huomio ongelmasta kukkaruukkuun.

Biologian takia naisille tippuu se suurempi taakka. Mies voi siittää joka ilta naisen ja ei se töihin vaikuta mitenkään, mutta naisen synnytykseen menee aikaa sen verran, että se töihin vaikuttaa. Ahdistustelu on ongelma ja kuka sen on kieltänyt? Silti syyttömien suojelu on tärkeää.

Vierailija
372/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se rankkaa miehille, kun jatkossa vissiin kaikenlainen lähestyminen - juttelu, saatikka koskettelu, voidaan tulkita iskuyritykseksi.

Eiku hei, tervetuloa vaan meidän naisten maailmaan! Näin meitä on aina tupattu kohdelemaan.

Vierailija
373/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa tulla vähän ikävämpi backlash siitä jos viattomia miehiä ristiinnaulitaan ja uria tuhotaan turhaan.

Kaikki tietää, että tällä hetkellä yritykselle on todellinen taloudellinen riski palkata synnytysikäinen nainen. Tähän vielä kaupan päälle sitten #metoo riski kaikkine negatiivista julkisuutta yritykselle tuottavine ongelmineen, niin en usko että naisten markkina-arvo ainakaan hirveästi paranee miehiin verrattuna työtä hakiessa jatkossa

Tässäkin tuodaan julki se, että tasa-arvotyölle on todellakin edelleen tilausta. Naisen asema työpaikoilla on miestä huonompi jo perhepoliittisista syistä, ja nyt naisia vielä syyllistetään ja syrijtään siksi, että miehet ahdistelevat heitä työpaikoilla. Ja ihan itse sitten nämä sankarit vielä polleana henkseleitä paukutellen tästä netissä meuhkaavat.

Biologialle on vähän paha tehdä mitään. Ahdistelu ei ole se ongelma vaan turhat syytökset siitä.

No noinhan se nimenomaan teille ahdistelijoille näyttäytyy. Usko pois, kyllä se naisille on ihan oikea ongelma se ahdistelu, vaikka teistä se saattaisikin olla vaan kivaa läppää hei ja huumoria päälle ja pojat on poikia.

No niin ja nyt asianyhteys poistettiin. Ahdistelu ei ole SE ongelma, joka johtaa siihen, että naisten palkkaaminen on riski, vaikka se ongelma on.

Naisten palkkaaminen on riski, koska

1) edelleenkin perhepolitiikka kaatuu naisen niskaan. Kukaan ei syrji lisääntymisikäisiä miehiä työmarkkinoilla, vaikka aika ilmeisesti he siihen lapsen tekoon ovat osallisia.

2) naisia voidaan ahdistella, mistä naiset nykyään jopa uskaltavat syyttää miestä. Miehestä ongelma on se, että ahdistelijaa syytetään, ei se että mies ahdistelee.

Ihan turha tulla ulisemaan että naiset nyt töikseen tehtailevat aiheettomia ilmiantoja. Tiedät itsekin, että tuo on peloissaan pyörivien kähmijöiden ja heidän symppaajiensa savuverhoa, jolla yrtetään kiinnittää huomio ongelmasta kukkaruukkuun.

Biologian takia naisille tippuu se suurempi taakka. Mies voi siittää joka ilta naisen ja ei se töihin vaikuta mitenkään, mutta naisen synnytykseen menee aikaa sen verran, että se töihin vaikuttaa. Ahdistustelu on ongelma ja kuka sen on kieltänyt? Silti syyttömien suojelu on tärkeää.

Syyttömien suojelu on tosiaankin tärkeää. Ja valtaosa niistä ahdistelluista naisista on syyttömiä.

Biologian takia nainen synnyttää ja imettää, mutta tuosta aiheutuvien kulujen ei TARVITSISI langeta pelkästään naisen työnantajalle. 

Vierailija
374/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaattehan itsekin miten poteroista huutelua tämä ns. keskustelu on. 

Vierailija
375/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hitto rupea sinäkin uhreja syyllistämään! Kun et näytä tietävän (vai onko sinulla joku tarkoituksellinen agenda tässä?). Nimenomaa on hyökätty rajusti vastaan kun on tullut ulos asian suhteen. Henkilökohtaista kokemusta on.

Vierailija
376/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan pelota ja vinkiksi "puutteessa" oleville miehille, että vetäkää käteen riittävästi, niin ei tee mieli lähennellä naisia, eikä häiritä heitä edes kännipäissään. Näin tuo "ongelma" on helposti ratkaistavissa. 

En myöskään ihmettele yhtään, miksi homostelu on lisääntynyt suorastaan räjähdysmäisesti. Annetaan naisten tehdä alotteita, jos haluavat miehen seuraa ja meillä on tietenkin oikeus kieltäytyä, jos siltä tuntuu, tai on tullut vedettyä käteen niin, ettei edes kiinnosta.

Tässä asiassa on parasta antaa suosiolla päätösvalta naisille, niin saavat elää rauhassa mielensä mukaan. Henkilökohtaisesti olen alkanut jopa välttämään katsekontaktia, en ole huomaavinaankaan, vaikka kuin kaunis nainen sattuu lähettyville. Salaa korkeintaan vilkaisen takaapäin samalla tapaa kuin naiset vilkuilee miehiä.

Lisäksi varoituksen sana miehille! Älkää koskaan viekö kännistä naista kämpillenne, vaikka hän kuinka olisi halukas ja suostuvainen, koska jälkeenpäin hän voi väittää tulleensa raiskatuksi jos sattuu tulemaan katumapäälle ja itse joudutte linnaan!

Jos kuitenkin satutte näin tekemään, niin vaatikaa vaikka leikillänne allekirjoitus paperille, että nainen on halunnut seksiä kanssasi ja tallettakaa tämä visusti vain omaan piiloon, jotta ei "vahingossakaan" pääse hukkaan. Yöpöydän laatikko ei ole tällainen, visu paikka!

Vierailija
377/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkailija79 kirjoitti:

Eikö myös seksuaalisesti paljastava pukeutuminen ole agressio, jota tulisi hillitä? Tämä on yleensä kulttuureissa ymmärretty terveen järjen mukaan. Länsimainen feminismi pitää "pimpinpaljastusta" naisen itsenäisyyden ja vahvuuden merkkinä. Tarvittaisiin myös kampanja, jonka puitteissa voitaisiin paljastaa ja osoittaa sormella nämä "pimpinpaljastajat". Me miehet joudumme joka päivä aivan liian monen "pimpinpaljastajan" hyökkäyksen kohteeksi.

Kyllä naisena toivon, että tietty vaatimus minimipukeutumiseen pitäisi olla niin miehille kuin naisillekin. Tarkoittaa sitä, että myös miesten on verhottava yläruumiinsa kesällä.

Vierailija
378/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon vahavasti, että jos olisin ollut elokuva alalla 20vuotta tulisi joku huutelija jostain joka väittäisi minun loukanneen häntä 20v sitten. En ole kumminkaan paha ihminen, enkä tehnyt kenellekkään mitää.

Se mitä metoo ei ole ottanut huomioon on sitä että 90% miehistä on ollut hiljaa ja tulee olemaankin hiljaa aina kui naisilla on käynnissä joku uusi hömpötys

Vierailija
379/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkkailija79 kirjoitti:

Kyllä naisena toivon, että tietty vaatimus minimipukeutumiseen pitäisi olla niin miehille kuin naisillekin. Tarkoittaa sitä, että myös miesten on verhottava yläruumiinsa kesällä.

VÄÄRIN! Free the nipples on se seuraava juttu

Vierailija
380/528 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman miehen vinkit kirjoitti:

Ei minua ainakaan pelota ja vinkiksi "puutteessa" oleville miehille, että vetäkää käteen riittävästi, niin ei tee mieli lähennellä naisia, eikä häiritä heitä edes kännipäissään. Näin tuo "ongelma" on helposti ratkaistavissa. 

En myöskään ihmettele yhtään, miksi homostelu on lisääntynyt suorastaan räjähdysmäisesti. Annetaan naisten tehdä alotteita, jos haluavat miehen seuraa ja meillä on tietenkin oikeus kieltäytyä, jos siltä tuntuu, tai on tullut vedettyä käteen niin, ettei edes kiinnosta.

Tässä asiassa on parasta antaa suosiolla päätösvalta naisille, niin saavat elää rauhassa mielensä mukaan. Henkilökohtaisesti olen alkanut jopa välttämään katsekontaktia, en ole huomaavinaankaan, vaikka kuin kaunis nainen sattuu lähettyville. Salaa korkeintaan vilkaisen takaapäin samalla tapaa kuin naiset vilkuilee miehiä.

Lisäksi varoituksen sana miehille! Älkää koskaan viekö kännistä naista kämpillenne, vaikka hän kuinka olisi halukas ja suostuvainen, koska jälkeenpäin hän voi väittää tulleensa raiskatuksi jos sattuu tulemaan katumapäälle ja itse joudutte linnaan!

Jos kuitenkin satutte näin tekemään, niin vaatikaa vaikka leikillänne allekirjoitus paperille, että nainen on halunnut seksiä kanssasi ja tallettakaa tämä visusti vain omaan piiloon, jotta ei "vahingossakaan" pääse hukkaan. Yöpöydän laatikko ei ole tällainen, visu paikka!

Lääkkeet. Seriously. Ei ole terveen puhetta tuo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä