#metoo on "mennyt liian pitkälle" eli pelottaa miehiä, koska valta-asetelma on kääntynyt päälaelleen
Tämä on tullut väistämättä mieleeni näitä keskusteluja seuratessa. Itketään sitä, kuinka viattomia miehiä ristiinnaulitaan ja kuinka tuhotaan toisilta ura ja elämä yhden peffantaputtelun takia.
Kummasti vaan naisilta on saatettu aiemmin pilata koko elämä kajoamalla ilman lupaa tai käyttämällä valtaansa ja auktoriteettiaan väärin. Meille naisille on tehty selväksi jo rintojen kasvaessa, että vartalomme ei kuulu meille.
Nyt tämä valta onkin sitten yhtäkkiä meillä naisilla ja voi pojat, lisää on vielä tulossa.
Minä ainakin liityn ilolla hysteerisen lynkkausjoukon jatkoksi tilaisuuden tullen. Teen numeron jokaisesta ahdistelijasta tai raiskaajasta ja joka kerta se taakka, jota olen omista ja ystävien kokemuksista väsyneenä mukanani kantanut, on hieman kevyempi. Jokainen putoava pää saa minut tuntemaan, että naisena minulla on sittenkin voimaa ja valtaa.
En yhtään ihmettele, että miehiä pelottaa.
Kommentit (528)
Vierailija kirjoitti:
Olin aikaisemmin miesten kamarineito joka juoksenteli muistuttamassa siitä miten "ei kaikki miehet" ja että "kyllä molemmat sukupuolet ovat yhtä pahoja" ja "ei saa kaivaa sukupuolten välistä kuilua" ja niin pois päin. Halusin varmaankin tuntea ylemmyyttä olemalla "muita naisia fiksumpi". Nykypäivänä olen tajunnut että ehkä ei kaikki miehet, mutta aivan liian moni. Ei miesten ylivaltaa murreta ja tasa-arvoa saavuteta hyssyttelemällä ja vaihtamalla puheenaihetta. Naiset on ehdollistettu koko elämänsä ajan palvelemaan miehiä ja hyökkäämään toisiaan kohtaan, minkä vuoksi miehet saavat jatkaa sikailuaan.
Ja kyllä se on aivan totta, että #MeToon tuomitsevat miehet ovat aina niitä, joilla on kaapissaan eniten luurankoja. Pelkäävät oman uransa puolesta. Tavallinen, normaalisti käyttäytynyt mies ei pelkäisi.
Se on totta, että aivan liian moni mies. Myös viimeinen kappaleesi pitänee paikkansa. Silti jotkut yrittävät turhaan sukupuolittaa tätä #metoota joksikin sukupuolten väliseksi valtataistelukamppailuksi. Että miehet vs naiset. Kun se mieskin voi olla uhri. Kaikki Kevin Spaceyn uhrit olivat miehiä, tai oikeastaan poikia. Ja joo, useimmiten tekijänä on varmaan mies. Mutta voi se olla nainenkin, jolloin on aivan turha vähätellä vaikka nuorten poikien kokemaa seksuaalista häirintää. Ei syyllistytä me naiset enää mihinkään toksiseen maskuliinisuuteen, jooko. Ei enää vuonna 2018. Pliis.
Tässäkin hyviä pointteja:
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005607978.html
Muuten uskon että täällä on ollut vain pari mielisairasta naisvihaajaa riehumassa. Kirjoitustyylistä huomaa että yks ja sama hullu on useamman viestin takana, esiintyen milloin Tuuliana, milloin naisia naurattavana pelimiehenä ja milloin omana itsenään. Pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka pelkää; peiliin katsomisen paikka.
Niin on porvarit... eikun ei tämä ollutkaan parodiaoikeudenkäynti Neuvostoliitossa.
Onko sinulla syytä pelätä? Jos ei, miksi uliset? Se huutaa joka pelkää...
On minulla. Turhia syytöksiä maailmaan riittää ja jos niille annetaan jalansia menee asiat päin helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tullut väistämättä mieleeni näitä keskusteluja seuratessa. Itketään sitä, kuinka viattomia miehiä ristiinnaulitaan ja kuinka tuhotaan toisilta ura ja elämä yhden peffantaputtelun takia.
Kummasti vaan naisilta on saatettu aiemmin pilata koko elämä kajoamalla ilman lupaa tai käyttämällä valtaansa ja auktoriteettiaan väärin. Meille naisille on tehty selväksi jo rintojen kasvaessa, että vartalomme ei kuulu meille.
Nyt tämä valta onkin sitten yhtäkkiä meillä naisilla ja voi pojat, lisää on vielä tulossa.
Minä ainakin liityn ilolla hysteerisen lynkkausjoukon jatkoksi tilaisuuden tullen. Teen numeron jokaisesta ahdistelijasta tai raiskaajasta ja joka kerta se taakka, jota olen omista ja ystävien kokemuksista väsyneenä mukanani kantanut, on hieman kevyempi. Jokainen putoava pää saa minut tuntemaan, että naisena minulla on sittenkin voimaa ja valtaa.
Saattaa tulla vähän ikävämpi backlash siitä jos viattomia miehiä ristiinnaulitaan ja uria tuhotaan turhaan.
Kaikki tietää, että tällä hetkellä yritykselle on todellinen taloudellinen riski palkata synnytysikäinen nainen. Tähän vielä kaupan päälle sitten #metoo riski kaikkine negatiivista julkisuutta yritykselle tuottavine ongelmineen, niin en usko että naisten markkina-arvo ainakaan hirveästi paranee miehiin verrattuna työtä hakiessa jatkossa
Tässäkin tuodaan julki se, että tasa-arvotyölle on todellakin edelleen tilausta. Naisen asema työpaikoilla on miestä huonompi jo perhepoliittisista syistä, ja nyt naisia vielä syyllistetään ja syrijtään siksi, että miehet ahdistelevat heitä työpaikoilla. Ja ihan itse sitten nämä sankarit vielä polleana henkseleitä paukutellen tästä netissä meuhkaavat.
Biologialle on vähän paha tehdä mitään. Ahdistelu ei ole se ongelma vaan turhat syytökset siitä.
No noinhan se nimenomaan teille ahdistelijoille näyttäytyy. Usko pois, kyllä se naisille on ihan oikea ongelma se ahdistelu, vaikka teistä se saattaisikin olla vaan kivaa läppää hei ja huumoria päälle ja pojat on poikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse viiskymppinen nainen, ja minusta näyttää, että yleisesti ottaen tämä on ongelma erityisesti vanhemmille setämiehille (ei tietenkään kaikille). Nuorempi sukupolvi on ihailtavan tietoista siitä, että nainenkin on ihminen, jota pitää kohdella sivistyneesti.
Vanhemmalle miessukupolvelle, joille y-kromosomin kautta tullut erikoisasema on ollut selviö jo kehdosta asti, kun äiti hyrisi siskolle "tyttö syntyi, tyhjä syntyi", #metoo on epäilemättä katkera pala neltäväksi.
Teissä vanhoissa suomalaisissa naisissa on ikävä kyllä sellainen vika, että te ette näy omassa ala-arvoisessa ja alati toisia ihmisiä mollaavassa käyttäytymisessänne mitään vikaa.
Voihan se nuori mies ensin luulla, että varsinkin katkeroitunut keski-ikäinen nainen on tekoirvistyksensä takana ihan mukava, mutta aina se totuus paljastuu kuitenkin ja sitten nuoremmastakin sukupolvesta tulee "setämiesmäisiä" naisten kohtelijoita.
Sitä saa mitä tilaa.
Niinpä. Mutta et varmaan tiedosta tätä oman käytöksesi suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on porvarit... eikun ei tämä ollutkaan parodiaoikeudenkäynti Neuvostoliitossa.
On minulla. Turhia syytöksiä maailmaan riittää ja jos niille annetaan jalansia menee asiat päin helvettiä.
Pelon kanssa on raksas elää.
Tervetuloa meidän naisten maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa tulla vähän ikävämpi backlash siitä jos viattomia miehiä ristiinnaulitaan ja uria tuhotaan turhaan.
Kaikki tietää, että tällä hetkellä yritykselle on todellinen taloudellinen riski palkata synnytysikäinen nainen. Tähän vielä kaupan päälle sitten #metoo riski kaikkine negatiivista julkisuutta yritykselle tuottavine ongelmineen, niin en usko että naisten markkina-arvo ainakaan hirveästi paranee miehiin verrattuna työtä hakiessa jatkossa
Tässäkin tuodaan julki se, että tasa-arvotyölle on todellakin edelleen tilausta. Naisen asema työpaikoilla on miestä huonompi jo perhepoliittisista syistä, ja nyt naisia vielä syyllistetään ja syrijtään siksi, että miehet ahdistelevat heitä työpaikoilla. Ja ihan itse sitten nämä sankarit vielä polleana henkseleitä paukutellen tästä netissä meuhkaavat.
Biologialle on vähän paha tehdä mitään. Ahdistelu ei ole se ongelma vaan turhat syytökset siitä.
No noinhan se nimenomaan teille ahdistelijoille näyttäytyy. Usko pois, kyllä se naisille on ihan oikea ongelma se ahdistelu, vaikka teistä se saattaisikin olla vaan kivaa läppää hei ja huumoria päälle ja pojat on poikia.
No niin ja nyt asianyhteys poistettiin. Ahdistelu ei ole SE ongelma, joka johtaa siihen, että naisten palkkaaminen on riski, vaikka se ongelma on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelon kanssa on raksas elää.
Tervetuloa meidän naisten maailmaan.
Ehkä sitä pelkoa pitäisi vähentää, eikä lisätä. Mikäs teidän naisten maailmassa on niin pelottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ollut #MeToo :ta minun nuoruudessani. Mieheni ja minun suhteeni alkoi, kun mies taputteli peppuani pariin otteeseen ensimmäisessä työpaikassani. Nyt onnellista yhteiseloa takana 24 vuotta ja löytyypä meiltä pari lastakin. Silloin kun minä olin nuori vanhemmat naiset opettivat nuorille tytöille, että jos joku mies ylittää rajan niin sitä potkitaan munille ja annetaan sen kuulla kunniansa. Nykyiset legginssejä käyttävät, instagramiin addiktoituneet, erityisherkät tytöt ovat niin nössöjä, että eivät uskala sanoa ei. Eihän siinä mies tiedä mikä on sallittua ja mikä ei.
Itse taas olisin tarvinnut metoo-kampanjan nuoruudessani 70-luvulla, kun kävelin ystävieni kanssa hameessa 14-vuotiaana, ja vastaantulleesta miesjoukosta yksi koki oikeudekseen puristaa minua hameen alta niin, että sormenpää meni suoraan juuri sinne. Kun järkyttyneenä aloimme huutaa miehille, koko ryhmä remahti makeaan nauruun. Mies tuskin muistaa tekemäänsä enää, minä muistan sen vielä 60-vuotiaanakin.
Vierailija kirjoitti:
Normijätkä kirjoitti:
Lähinnä tää vaan aiheuttaa vitutusta. Eniten tässä kärsii perus mies joka ei ole mitenkään osallisena mihinkään ja kiihkoissaan jotkin naiset sitten leimaavat kaikki kakslahkeiset.
Oon itte jo ihan suosiolla heittäny toivon suomalaisesta puolisosta, tämä pelkästään tämän kaikkein äänekkäimmän porukan takia. Siinähän yritätte kasata utopiaanne, en ole mukana tässä hankkeessa
Jos koet syyllisyyttä niin ehkä siihen tosiaan on aihetta? Jokaikinen nainen maailmassa on leimattu ääliöksi, ja siksi naisilta on evätty äänioikeus. Jokaikinen nainen on leimattu niin tyhmäksi, ettei nainen ole saanut edes omaa sukunimeä valita. Jokaikinen nainen leimataan uskonnoissa tismalleen samanlaiseksi: tunteelliseski idiootiksi joka ei osaa ajatella.
Ja nyt te itkette siitä että ette ole tuominneet näitä rakenteita? Te "syyttömät" miehet olette aina olleet hiljaisia hyväksyjiä, ette te ole ikinä tuominneet naisiin kohdistuvaa väkivaltaa tai syrjintää. Että te miehet olette heikkoja inisijöitä. Naiset ovat kestäneet sortoa vuosituhansia, ja teitä haittaa se että ahdistelusta puhutaan? Tuomitkaa se, älkääkä uhreja syytelkö.
Itsehän myönnätte olevanne kaikki väkisinmakaajia kun syytätte naisia seksirikoksista, väitätte siis että jokaista miestä tulee pitää vaarallisena. Sitten ihmettelette kun teitä pidetään vaarallisina??
Oi kyllä niitä paikkoja ja uskontoja on ollut missä naiset ovat olleet miestä korkeammassa asemassa, mutta ne eivät ole oikein kestäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin ja nyt asianyhteys poistettiin. Ahdistelu ei ole SE ongelma, joka johtaa siihen, että naisten palkkaaminen on riski, vaikka se ongelma on.
Naisten palkkaaminen on riski, koska
1) edelleenkin perhepolitiikka kaatuu naisen niskaan. Kukaan ei syrji lisääntymisikäisiä miehiä työmarkkinoilla, vaikka aika ilmeisesti he siihen lapsen tekoon ovat osallisia.
2) naisia voidaan ahdistella, mistä naiset nykyään jopa uskaltavat syyttää miestä. Miehestä ongelma on se, että ahdistelijaa syytetään, ei se että mies ahdistelee.
Ihan turha tulla ulisemaan että naiset nyt töikseen tehtailevat aiheettomia ilmiantoja. Tiedät itsekin, että tuo on peloissaan pyörivien kähmijöiden ja heidän symppaajiensa savuverhoa, jolla yrtetään kiinnittää huomio ongelmasta kukkaruukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti metoo:sta ottaa itseensä miehet, joilla on huono itsetunto ja huonot sosiaaliset taidot. Kaipa he ihan tosissaan ovat jutuissaan, sääliksi käy. On varmaan vaikea kääntää kelkkaa kun on aiemmin ihaillut ahdistelijoita ja toivonut olevansa kuin he. Ketäs nyt katsotaan ylöspäin? Näiden miesten itsetuntoa ei metoo muuta suuntaan tai toiseen, eikä metoo:lla ole sen kanssa juurikaan mitään tekemistä. Nämä miehet ovat vain ottaneet sen yhdeksi uudeksi syyksi, miksi heillä menee naisten kanssa huonosti. Sehän on aina naisten syy tietysti, valitsevat vääriä miehiä jne-. Näinhän heidän täytyy toisille miehille selittää, naisiahan ei nuo selitykset tippaakaan kiinnosta.
Sinä yksi, joka kääntää valta-asemaa oikein antaumuksella. Ei me olla ihailtu ahdistelijoita vaan vihattu. Eikä sinun ivasi satu, koska ilkeät naiset ovat aina olleet yhtä suuri kauhistus.
Mä olen kyllä tästä samaa mieltä. En ymmärrä kuinka (naiset) onnistuvat seksuaalista häirintää toteuttavan (miehen) olemaan muka itsetunnottomia vätyksiä. Kaikki miehet tietävät että heillä on päinvastoin ylikorostunut jopa haitallisuuteen saakka siis, itsetunto. Eivätkä todellaakaan ole mitään tavallisten miesten sankareita vaan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä metoo-keskustelussa painotetaan itse tekoja, vaikka tekijä on se oleellisempi. Jos epämiellyttävä mies edes astuu samaan kuntosaliin, niin se on metoo ja tirkistelyä. Jos komea mies tulee sinne samaan kuntosaliin ja alkaa ehdotella panoa, niin ihanaa itsevarmuutta.
Tästä syystä meetoo-kampanja on voitto myös tavismiehelle. Naiset huomasivat vihdoinkin, että panoa ehdottavat karjut ovat sikoja. Itseään kunnioittava nainen ei tänä vuonna lähde heidän mukaansa vaan vaatii mieheltä käytöstapoja. Juuri nyt on sellaisten arkojen, kohteliaiden miesten tilaisuus, jotka eivät vielä hetki sitten olisi olleet naisille riittävän jänniä.
HAHAHAHhahahah....vuoden hauskin heitto. Että yhtäkkiä nyt ne tylsät betamiehet olisivatkin kuuminta hottia naisten keskuudessa...just joo. Kohu kiehuu ja...lopulta mikään ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää miksi kummallakaan sukupuolella pitää olla valta-asema, jos kerran halutaan ajaa tasa-arvoa? Miksi kumpaakaan sukupuolta pitää alistaa, miksi ylipäätään sukupuolesta pitää edelleen tehdä noin jumalaton numero? Miksi kaikki ei voi olla ihan vaan ihmisiä?
N41
Metoo kampanjaan voivat tietääkseni osallistua myös miehet joita on ahdisteltu.
Ei ainakaan Facebookin Rennon feministiryhmän keskustelijoiden mukaan voi.
Se on tilan viemistä naisilta. Miehet keksiköön eri tagin.
Minkä helvetin tilan? Miten se miesten tai poikien osallistuminen kampanjaan vähentää jotain naisten "tilaa"? Päinvastoin tuollaisilla kieltämisillä vain väheksytte miesten ja poikien kokemuksia ahdistelusta. Mies ei voi olla uhri? Minä en jaksa enää kuulua samaan porukkaan teidän idioottifeministien kanssa. Ette te edes ole mitään feministejä enää, vaan miesvihaajia. Oksettaa teidän käytös ja ärsyttää epäloogisuutenne.
Ja
#metooHelvetti.
N27
Suosittelen ärsyyntymään ennemmin siitä että aina kun puhutaan naisista niin miehet yrittävät teilata sen puhumalla miehistä. Miehillä ei koskaan näytä olevan oikeasti ongelmia, ne tulevat jotenkin hassusti aina esiin ikään kuin vastalauseena naisten ongelmille.
Kannattaa tuomita ennemmin naisviha. Näetkös akka että miesten nimet vaihtuvat? Näetkö poikien abortointia? Painaako miehen sana oikeudessa vähemmän? Syytetäänkö miesuhreja raiskauksesta? Estetäänkö poikien koulunkäynti? Onko miehiä pidetty alempana rotuna?
Ei ole, joten keskity isoon ongelmaan. Aina nuolemassa miehiä. Miehet eivät tuomitse naisiin kohdistuvai ihmisoikeusrikkomuksia. Miksiköhän? :D Koska ovat itse niiden takana eikä ketään kiinnosta naisiin kohdistuva kärsimys kuten tästäkin näemme.
On naisten vuoro puhua. Miehillä on ollut tuhansia vuosia valta ja ääni. Siksi on saakelin säälittävä kuunnella miesten ininää ja aina vain silloin kun he haluavat hiljentää naiset. En ole ikinä nähnyt että miehet tuomitsisivat vaikka ympärileikkaukset, he nostavat asian esiin vain silloin kun puhutaan naisten ympärileikkauksista. Tietysti se raivostuttaa, että yritätte vain hiljentää naiset.
Lisäksi mies ei tule raskaaksi ja miehethän haluavat aina seksiä. Mieheen kohdistuva ahdistelu ei siis ole sama asia.
Sinä olet oikeasti ihan sekaisin. :O Huh. Miesuhreja ei muuten syytetä raiskauksesta, koska heidän ei anneta edes puhua siitä. Syyllistyt oksettavaan toksiseen maskuliinisuuteen enkä ikinä kutsuis sua feministiksi.
Suosittelen sinulle terapiaa, samoin kuin näille naisia vihaaville miesasiamiehille.
Vierailija kirjoitti:
Normijätkä kirjoitti:
Lähinnä tää vaan aiheuttaa vitutusta. Eniten tässä kärsii perus mies joka ei ole mitenkään osallisena mihinkään ja kiihkoissaan jotkin naiset sitten leimaavat kaikki kakslahkeiset.
Oon itte jo ihan suosiolla heittäny toivon suomalaisesta puolisosta, tämä pelkästään tämän kaikkein äänekkäimmän porukan takia. Siinähän yritätte kasata utopiaanne, en ole mukana tässä hankkeessa
Jos koet syyllisyyttä niin ehkä siihen tosiaan on aihetta? Jokaikinen nainen maailmassa on leimattu ääliöksi, ja siksi naisilta on evätty äänioikeus. Jokaikinen nainen on leimattu niin tyhmäksi, ettei nainen ole saanut edes omaa sukunimeä valita. Jokaikinen nainen leimataan uskonnoissa tismalleen samanlaiseksi: tunteelliseski idiootiksi joka ei osaa ajatella.
Ja nyt te itkette siitä että ette ole tuominneet näitä rakenteita? Te "syyttömät" miehet olette aina olleet hiljaisia hyväksyjiä, ette te ole ikinä tuominneet naisiin kohdistuvaa väkivaltaa tai syrjintää. Että te miehet olette heikkoja inisijöitä. Naiset ovat kestäneet sortoa vuosituhansia, ja teitä haittaa se että ahdistelusta puhutaan? Tuomitkaa se, älkääkä uhreja syytelkö.
Itsehän myönnätte olevanne kaikki väkisinmakaajia kun syytätte naisia seksirikoksista, väitätte siis että jokaista miestä tulee pitää vaarallisena. Sitten ihmettelette kun teitä pidetään vaarallisina??
Mitä sä olet vetänyt ja missä maailmassa kuvittelet olevasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normijätkä kirjoitti:
Oi kyllä niitä paikkoja ja uskontoja on ollut missä naiset ovat olleet miestä korkeammassa asemassa, mutta ne eivät ole oikein kestäneet.
Niin, koska haluatte alistaa naisia. Ottakaa siis vastuu siitä älkääkä vaatiko mitään erityiskohtelua. Naiset eivät ole saaneet sitä koskaan. Jokainen nainen leimataan huonoksi johtajaksi ja tyhmäksi pelkän naiseuden perusteella. Teillä miehillä on valtavat etuoikeudet. Kestäkää kritiikki.
Miksi muuten te miehet syytätte seksirikoksista aina uhreja jos kerta ette ole naisten alistajia ja vaarallisia? Miksi annatte naista alistavien rakenteiden elää? Miksi itkette marginaali-ilmiöstä joka on perätön ilmoitus, vaikka oikeasti valtaosa raiskauksista ei edes tule esiin koska naiset eivät uskalla ajatella oikeuksiaan teidän edessänne? Mitäs siihen sanotte? Miksi aina käännätte keskustelun omaan kärsimykseenne? Teillä on ollut ääni ja äänioikeus aina, naisilla ei.
Nyt te kannatte vastuun siitä miten naisia kohtelette kaikkialla maailmassa. Ja ei, ette voi valikoida kunniaa kaikessa kivassa ja vältellä kritiikkiä. Ottakaa vastuuta.
Miehet raiskaavat naisia ja syyttävät uhria. Teidän mukaanne kaikki on aina uhrin vika. Eikös siis ole miehen vika jos hänestä tehdään perätön ilmoitus? Mitäs provosoi;;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normijätkä kirjoitti:
Niin, koska haluatte alistaa naisia. Ottakaa siis vastuu siitä älkääkä vaatiko mitään erityiskohtelua. Naiset eivät ole saaneet sitä koskaan. Jokainen nainen leimataan huonoksi johtajaksi ja tyhmäksi pelkän naiseuden perusteella. Teillä miehillä on valtavat etuoikeudet. Kestäkää kritiikki.
Miksi muuten te miehet syytätte seksirikoksista aina uhreja jos kerta ette ole naisten alistajia ja vaarallisia? Miksi annatte naista alistavien rakenteiden elää? Miksi itkette marginaali-ilmiöstä joka on perätön ilmoitus, vaikka oikeasti valtaosa raiskauksista ei edes tule esiin koska naiset eivät uskalla ajatella oikeuksiaan teidän edessänne? Mitäs siihen sanotte? Miksi aina käännätte keskustelun omaan kärsimykseenne? Teillä on ollut ääni ja äänioikeus aina, naisilla ei.
Nyt te kannatte vastuun siitä miten naisia kohtelette kaikkialla maailmassa. Ja ei, ette voi valikoida kunniaa kaikessa kivassa ja vältellä kritiikkiä. Ottakaa vastuuta.
Miehet raiskaavat naisia ja syyttävät uhria. Teidän mukaanne kaikki on aina uhrin vika. Eikös siis ole miehen vika jos hänestä tehdään perätön ilmoitus? Mitäs provosoi;;)
Oman itsesi takia toivon että haet ja myös saat apua ongelmiisi, mitä pikemmin sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää miksi kummallakaan sukupuolella pitää olla valta-asema, jos kerran halutaan ajaa tasa-arvoa? Miksi kumpaakaan sukupuolta pitää alistaa, miksi ylipäätään sukupuolesta pitää edelleen tehdä noin jumalaton numero? Miksi kaikki ei voi olla ihan vaan ihmisiä?
N41
Minkä helvetin tilan? Miten se miesten tai poikien osallistuminen kampanjaan vähentää jotain naisten "tilaa"? Päinvastoin tuollaisilla kieltämisillä vain väheksytte miesten ja poikien kokemuksia ahdistelusta. Mies ei voi olla uhri? Minä en jaksa enää kuulua samaan porukkaan teidän idioottifeministien kanssa. Ette te edes ole mitään feministejä enää, vaan miesvihaajia. Oksettaa teidän käytös ja ärsyttää epäloogisuutenne.
Ja
#metooHelvetti.
N27
Suosittelen ärsyyntymään ennemmin siitä että aina kun puhutaan naisista niin miehet yrittävät teilata sen puhumalla miehistä. Miehillä ei koskaan näytä olevan oikeasti ongelmia, ne tulevat jotenkin hassusti aina esiin ikään kuin vastalauseena naisten ongelmille.
Kannattaa tuomita ennemmin naisviha. Näetkös akka että miesten nimet vaihtuvat? Näetkö poikien abortointia? Painaako miehen sana oikeudessa vähemmän? Syytetäänkö miesuhreja raiskauksesta? Estetäänkö poikien koulunkäynti? Onko miehiä pidetty alempana rotuna?
Ei ole, joten keskity isoon ongelmaan. Aina nuolemassa miehiä. Miehet eivät tuomitse naisiin kohdistuvai ihmisoikeusrikkomuksia. Miksiköhän? :D Koska ovat itse niiden takana eikä ketään kiinnosta naisiin kohdistuva kärsimys kuten tästäkin näemme.
On naisten vuoro puhua. Miehillä on ollut tuhansia vuosia valta ja ääni. Siksi on saakelin säälittävä kuunnella miesten ininää ja aina vain silloin kun he haluavat hiljentää naiset. En ole ikinä nähnyt että miehet tuomitsisivat vaikka ympärileikkaukset, he nostavat asian esiin vain silloin kun puhutaan naisten ympärileikkauksista. Tietysti se raivostuttaa, että yritätte vain hiljentää naiset.
Lisäksi mies ei tule raskaaksi ja miehethän haluavat aina seksiä. Mieheen kohdistuva ahdistelu ei siis ole sama asia.
Sinä olet oikeasti ihan sekaisin. :O Huh. Miesuhreja ei muuten syytetä raiskauksesta, koska heidän ei anneta edes puhua siitä. Syyllistyt oksettavaan toksiseen maskuliinisuuteen enkä ikinä kutsuis sua feministiksi.
Suosittelen sinulle terapiaa, samoin kuin näille naisia vihaaville miesasiamiehille.
En minä ole puhunut feminismistä.
Miksi tuomitsette heti "miesvihan", muttette maailmanlaajuista naisvihaa? Naisilla ei ole edes oikeutta omaan kehoon ja täällä te kiljutte miesvihasta tuomiten sen. Miesviha ei ole ongelma niin kauan kun miehet ylläpitävät ja keksivät uskontoja jotka pilaavat naisen elämän.
Mies ei voi puhua uhriasemasta. Siksi, koska se alentaa miehen naiseksi. Mies ei halua tulla alennetuksi naiseksi. Samasta syystä akka vaihtaa nimensä, ei korkea-arvoinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41
Ja
#metooHelvetti.
N27
Toivon oikEASTI, että trollaat. Miehet eivät todellakaan halua aina seksiä, ja tuo heitto menee samaan yhtä typerään kategoriaan kuin väite siitä että naiset oikeasti haluavat tulla raiskatuksi, ja saavat raiskauksista useita orgasmeja, koska biologia. Äärimmäisen seksististä valheellista paskaa. Yäkkis, häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normijätkä kirjoitti:
Oman itsesi takia toivon että haet ja myös saat apua ongelmiisi, mitä pikemmin sen parempi.
Aika huono argumentti. On tehty kyselytutkimuksia joissa selviää että joissain maissa lähes 90% on sitä mieltä että on naisen vika jos häntä hakataan. Eikö siis ole yhtä järkevää että miehet ovat syytettyjä kun he ovat uhreja? Ei kun ai niin, vain naisia saa alistaa :( Sori, erehdyin!
Ongelma on naisiin kohdistuva ahdistelu, ja yritätte kääntää sen jotenkin miesten oikeuksien viemiseksi. Tajuatteko miten sairaita olette? Miehet ovat ihan itse aiheuttaneet miesvihan kohtelemalla naisia kuin saastaa kaikkialla maailmassa. Tutkitusti naisvihaa on enemmän, silti puhutte vain miesvihasta.
Miehiä ei dehumanisoida, heitä ei pidetä seksiobjekteina, heitä ei syytetä siitä että vahvempi hakkaa heitä. Miehet eivät ole kenenkään omaisuutta avioliitossa. Miehiä ei ole kielletty puhumasta julkisesti.