Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

#metoo on "mennyt liian pitkälle" eli pelottaa miehiä, koska valta-asetelma on kääntynyt päälaelleen

Vierailija
19.03.2018 |

Tämä on tullut väistämättä mieleeni näitä keskusteluja seuratessa. Itketään sitä, kuinka viattomia miehiä ristiinnaulitaan ja kuinka tuhotaan toisilta ura ja elämä yhden peffantaputtelun takia.

Kummasti vaan naisilta on saatettu aiemmin pilata koko elämä kajoamalla ilman lupaa tai käyttämällä valtaansa ja auktoriteettiaan väärin. Meille naisille on tehty selväksi jo rintojen kasvaessa, että vartalomme ei kuulu meille.

Nyt tämä valta onkin sitten yhtäkkiä meillä naisilla ja voi pojat, lisää on vielä tulossa.

Minä ainakin liityn ilolla hysteerisen lynkkausjoukon jatkoksi tilaisuuden tullen. Teen numeron jokaisesta ahdistelijasta tai raiskaajasta ja joka kerta se taakka, jota olen omista ja ystävien kokemuksista väsyneenä mukanani kantanut, on hieman kevyempi. Jokainen putoava pää saa minut tuntemaan, että naisena minulla on sittenkin voimaa ja valtaa.

En yhtään ihmettele, että miehiä pelottaa.

Kommentit (528)

Vierailija
201/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se miesvihaa, jos niillä aloilla, missä naiset ansaissevat reilusti alle miesten tulotason aletaan tekemään lynkkauskampanjoita.

Maailman 10 eniten tienaavan naisnäyttelijän yhteenlaskettu palkkasumma on alle puolet maailman 10 eniten tienaavan miesnäytteliljän summasta.

USA:ssa naisen ohjaama elokuva on vuoden 1927 jälkeen palkittu KERRAN parhaasta ohjauksesta.

Montako Jussipatsasta naisen ohjaamat elokuvat ovat saaneet ?

Miksi ohjaajan joka ei osaa ohjata pitäisi saada Jussi-patsas?

Vierailija
202/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena ihailen miesnäyttelijöiden karismaa...  Tauno Palosta alkaen, Pentti Siimes, Vesku Loiri.

Kukaan nainen ei ole karismaattinen.

Älä nyt unohda Siiri Angerkoskea tai Eija Vilpastakaan ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan pelota. Jos ei tiedä miten naista tulee lähestyä ihmisenä niin voi kyllä katsoa peiliin. Minulla ei ainakaan ole ollut ongelmaa tämän suhteen.

M35

Paitsi sitten kun joudut riitoihin jonkun tarpeeksi epärehellisen kanssa, sellaisen, jolla ei ole mitään estoja valehdella vaikka kuinka. Riitahan voi alkaa mistä vain.

Kai epärehellisyyttä ja ääritapauksia löytyy asiasta kuin asiasta. Ei tämä nyt mitenkään poikkea muusta mielestäni.

Pointti on kuitenkin se, että jos on jo ennestään lähestynyt toista ihmistä kunnioittavasti niin mitään ongelmaa ei tässä #Metoo hommasta ole jatkossakaan sinulle aiheutumassa.

M35

Mikä nykysuomennettuna ehkä tarkoittaa paremminkin , että 'jos aina vain  kierrät tarpeeksi kaukaa'....

Vierailija
204/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tullut väistämättä mieleeni näitä keskusteluja seuratessa. Itketään sitä, kuinka viattomia miehiä ristiinnaulitaan ja kuinka tuhotaan toisilta ura ja elämä yhden peffantaputtelun takia.

Kummasti vaan naisilta on saatettu aiemmin pilata koko elämä kajoamalla ilman lupaa tai käyttämällä valtaansa ja auktoriteettiaan väärin. Meille naisille on tehty selväksi jo rintojen kasvaessa, että vartalomme ei kuulu meille.

Nyt tämä valta onkin sitten yhtäkkiä meillä naisilla ja voi pojat, lisää on vielä tulossa.

Minä ainakin liityn ilolla hysteerisen lynkkausjoukon jatkoksi tilaisuuden tullen. Teen numeron jokaisesta ahdistelijasta tai raiskaajasta ja joka kerta se taakka, jota olen omista ja ystävien kokemuksista väsyneenä mukanani kantanut, on hieman kevyempi. Jokainen putoava pää saa minut tuntemaan, että naisena minulla on sittenkin voimaa ja valtaa.

Saattaa tulla vähän ikävämpi backlash siitä jos viattomia miehiä ristiinnaulitaan ja uria tuhotaan turhaan.

Kaikki tietää, että tällä hetkellä yritykselle on todellinen taloudellinen riski palkata synnytysikäinen nainen. Tähän vielä kaupan päälle sitten #metoo riski kaikkine negatiivista julkisuutta yritykselle tuottavine ongelmineen, niin en usko että naisten markkina-arvo ainakaan hirveästi paranee miehiin verrattuna työtä hakiessa jatkossa

Vierailija
205/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa tulla vähän ikävämpi backlash siitä jos viattomia miehiä ristiinnaulitaan ja uria tuhotaan turhaan.

Kaikki tietää, että tällä hetkellä yritykselle on todellinen taloudellinen riski palkata synnytysikäinen nainen. Tähän vielä kaupan päälle sitten #metoo riski kaikkine negatiivista julkisuutta yritykselle tuottavine ongelmineen, niin en usko että naisten markkina-arvo ainakaan hirveästi paranee miehiin verrattuna työtä hakiessa jatkossa

Meillä aloitti viime viikolla kaksi uutta työntekijää. Molemmat nuoria, vastavalmistuneita naisia. Yksityinen sektori.

Vierailija
206/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että. samat miesvihaajat elävät elämänsä ypö yksin ja vanhoina itkevät yksinäisyyttä ja nyyhkivät itsensä uneen. räväkät mimmit vei miehet ja elävät kivan elämän saaden mukavia kokemuksia. paistaa metoossa katkeruus ja se, että naista kalvaa vimmatusti se fakta, että itse ei ole se halutuin miesten keskuudessa. oma epäonnistuneisuus purkautuu sitten dramaattisena kiukutteluna.

Vierailija
207/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai että. samat miesvihaajat elävät elämänsä ypö yksin ja vanhoina itkevät yksinäisyyttä ja nyyhkivät itsensä uneen. räväkät mimmit vei miehet ja elävät kivan elämän saaden mukavia kokemuksia. paistaa metoossa katkeruus ja se, että naista kalvaa vimmatusti se fakta, että itse ei ole se halutuin miesten keskuudessa. oma epäonnistuneisuus purkautuu sitten dramaattisena kiukutteluna.

Nyt taitaa olla äänessä ihminen joka itse syyllistyy häirintään.

Vierailija
208/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka pelkää; peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
209/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota tippaakaan. Naiset laittaa suut kiinni just sillon kun niin sanotaan.

Ja jos puhe ei riitä niin silloin areenalle marssii  Koivuniemen herra

Vierailija
210/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka pelkää; peiliin katsomisen paikka.

Katso sinä peiliin ja mieti kannattaisiko jo ottaa uusi kampaus sen kouvolatukan tilalle

Vierailija
211/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan pelota. Jos ei tiedä miten naista tulee lähestyä ihmisenä niin voi kyllä katsoa peiliin. Minulla ei ainakaan ole ollut ongelmaa tämän suhteen.

M35

Paitsi sitten kun joudut riitoihin jonkun tarpeeksi epärehellisen kanssa, sellaisen, jolla ei ole mitään estoja valehdella vaikka kuinka. Riitahan voi alkaa mistä vain.

Kai epärehellisyyttä ja ääritapauksia löytyy asiasta kuin asiasta. Ei tämä nyt mitenkään poikkea muusta mielestäni.

Pointti on kuitenkin se, että jos on jo ennestään lähestynyt toista ihmistä kunnioittavasti niin mitään ongelmaa ei tässä #Metoo hommasta ole jatkossakaan sinulle aiheutumassa.

M35

Muissa asioissa vaaditaan edes jotain todisteita. Tässä riittää pelkkä panettelu.

Kuulun muuten siihen kasvavaan joukkoon, joka viimeiseen saakka välttää menemästä kaksistaan samaan hissiin tuntemattoman naisen kanssa. Suosittelen sinullekin.

Ajattelin kyllä käyttää hissiä ihan normaalisti jatkossakin.

M35

Vierailija
212/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

M35

Muissa asioissa vaaditaan edes jotain todisteita. Tässä riittää pelkkä panettelu.

Kuulun muuten siihen kasvavaan joukkoon, joka viimeiseen saakka välttää menemästä kaksistaan samaan hissiin tuntemattoman naisen kanssa. Suosittelen sinullekin.

M35

Sinun täytyy olla jonkin sortin trolli. Ei noin stereotyyppistä kukkelia ja nöyristelijää voi olla olemassakaan.

Vierailija
213/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nää akkojen jutut omalla tavallaan ihan hauskoja.

Vierailija
214/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

M35

M35

Sinun täytyy olla jonkin sortin trolli. Ei noin stereotyyppistä kukkelia ja nöyristelijää voi olla olemassakaan.

M35, sanoin sinulle siinä toisessa ketjussa, että nämä ulipellet tulevat pikapikaa haukkumaan sinua valkoritariksi, nöyristelijäksi ja nuoleskelijaksi. Ja tässä sitä nyt ollaan. Ymmärrät nyt varmaan entistä paremmin, miksi naisten suhtautuminen saattaa aluksi olla vähän nuivaa ja varautunutta mieskirjoittelijoita kohtaan. Mutta kyllä me nopeasti huomaamme, milloin kyseessä on normaali yksilö eikä tuommoinen häiriintynyt rääkyjä. 

Kaltaisillasi fiksuilla NORMAALEILLA miehillä ei tosiaankaan ole mitään syytä huoleen. :)

Vierailija
215/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitutaanpa välillä... 

Riidat eivät kestäisi kauan, jos vain toinen osapuoli olisi väärässä

Vierailija
216/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

No hyvä tietää etteivät naiset halua tasa-arvoa vaan lisää valtaa.

En kylläkään usko että miesten enemmistöä asia juurikaan pelottaa. Se voi mietityttää että millä nyt vietellä nainen kun naiset itse haluavat miesten olevan itsevarmoja ja määrätietoisia saalistajia jotka ottavat minkä haluavat.

Täällä sitä taas kakkiainen tietää naisia paremmin, mitä naiset itse haluavat. Kummasti ei vain sitä naista sinulle löydy, vaikka noin tarkkaan tiedät naisten halut.

Neuvo: pysy kaukana meistä. Et tiedä YHTÄÄN mitään.

Vierailija
217/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsätalouden harjoittamisen laaja hyväksyntä houkuttelee Suomeen investointeja.

Vierailija
218/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministeri Sipilä kiitteli metsänomistajia paineesta lulucf-neuvottelijoihin

Vierailija
219/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

M35

M35

M35, sanoin sinulle siinä toisessa ketjussa, että nämä ulipellet tulevat pikapikaa haukkumaan sinua valkoritariksi, nöyristelijäksi ja nuoleskelijaksi. Ja tässä sitä nyt ollaan. Ymmärrät nyt varmaan entistä paremmin, miksi naisten suhtautuminen saattaa aluksi olla vähän nuivaa ja varautunutta mieskirjoittelijoita kohtaan. Mutta kyllä me nopeasti huomaamme, milloin kyseessä on normaali yksilö eikä tuommoinen häiriintynyt rääkyjä. 

Kaltaisillasi fiksuilla NORMAALEILLA miehillä ei tosiaankaan ole mitään syytä huoleen. :)

Pakko myöntää äskeisen perusteella, että olit oikeassa

M35

Vierailija
220/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministeri Juha Sipilä (kesk.) kiitteli metsänhoitoyhdistyspäivillä metsänomistajia, jotka kohdistivat paineita Suomen lulucf-neuvottelijoihin.