Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

#metoo on "mennyt liian pitkälle" eli pelottaa miehiä, koska valta-asetelma on kääntynyt päälaelleen

Vierailija
19.03.2018 |

Tämä on tullut väistämättä mieleeni näitä keskusteluja seuratessa. Itketään sitä, kuinka viattomia miehiä ristiinnaulitaan ja kuinka tuhotaan toisilta ura ja elämä yhden peffantaputtelun takia.

Kummasti vaan naisilta on saatettu aiemmin pilata koko elämä kajoamalla ilman lupaa tai käyttämällä valtaansa ja auktoriteettiaan väärin. Meille naisille on tehty selväksi jo rintojen kasvaessa, että vartalomme ei kuulu meille.

Nyt tämä valta onkin sitten yhtäkkiä meillä naisilla ja voi pojat, lisää on vielä tulossa.

Minä ainakin liityn ilolla hysteerisen lynkkausjoukon jatkoksi tilaisuuden tullen. Teen numeron jokaisesta ahdistelijasta tai raiskaajasta ja joka kerta se taakka, jota olen omista ja ystävien kokemuksista väsyneenä mukanani kantanut, on hieman kevyempi. Jokainen putoava pää saa minut tuntemaan, että naisena minulla on sittenkin voimaa ja valtaa.

En yhtään ihmettele, että miehiä pelottaa.

Kommentit (528)

Vierailija
221/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auttoi osaltaan viemään vaikeat neuvottelut Suomen kannalta kohtuulliseen lopputulokseen.

Vierailija
222/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilän mukaan Suomella menee nyt kohtalaisen hyvin ja ensi vuonna vielä paremmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilän mukaan Suomella menee nyt kohtalaisen hyvin ja ensi vuonna vielä paremmin. 

Vierailija
224/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 ja latino kirjoitti:

Ei pelota! Minä olen #heforshe -mies.

Niin oli myös Axl Smith, ja mitä kävikään...

Axl oli vieläpä kyseisen kampanjan mainostajana usean muun julkkiksen kanssa.

Vierailija
225/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

>metoo

>vaikuttanut johonkin

Pick one. Aika sairaissa piireissä pitää pyöriä, jos tollasella on jotain, mihin vaikuttaa

Vierailija
226/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
227/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>metoo

>vaikuttanut johonkin

Pick one. Aika sairaissa piireissä pitää pyöriä, jos tollasella on jotain, mihin vaikuttaa

Metsäala pääsi vauhtiin mukaan muita aiemmin, mutta sitä ennen ala kävi läpi rajun rakennemuutoksen.

Vierailija
228/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäalan toimijoilla on aihetta iloon.

Vierailija
229/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ongelma? Oletko ratkaisu?

Vierailija
230/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka minä olen?

Vierailija
231/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

381 ylänuolta aloituksessa. We are winning.

Vierailija
232/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kaikki tärkeitä. <3 

Vierailija
233/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa on jotain hyvää ja ainutlaatuista. Löydä se. 

Vierailija
234/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on taas uusi päivä, jolloin voit toteuttaa unelmiasi. Usko niihin. 

Vierailija
235/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali! <3 

Vierailija
236/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ilta hämärtää? 

Vierailija
237/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ihania. Perustelette kaiken mitä sanotte ettekä solvaa toista kirjoittajaa. Respect! 

Vierailija
238/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken takana taas valtataistelu. Miksei puhuttaisi asioista kuten ne oikeasti ovat? Ei teitä kiinnosta tasa-arvo. 

Eikä minua mikään yksittäinen somekampanja pelota. Ihmisten raadollisuus puettuna prinsessamekkoon on pelottavaa.

Vierailija
239/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tämä metoo kampanja on jo etoo kampanja ja se kolahtaa naisten nilkkaan.

Jos on valittava kahden yhtä pätevän väliltä työntekijä (mies ja nainen ) yksityiseen firmaan, niin aika moni varmaan palkkaa nykyolosuhteissa miehen, ettei tarvi pelätä että työntekijä alkaa lynkkaamaan miesesimiestä ja pahimmassa tapauksessa koko firma menee nurin.

Nythän Usa.SSA jo meni tuotantoyhtiö konkurssiin metoo kampanjan vuoksi.

On tässä se positiivista, että tulevassa Jussi gaalassa naiset pääsevät esittämään mustissaan marttyyria !

Todellakin. Näinhän se on mennyt aina. Ja näin se on mennyt, vaikka nainen olisi paljon pätevämpikin, joten eipä mitään uutta auringon alla.

Vierailija
240/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta. Perustelette kaiken mitä sanotte ettekä solvaa toista kirjoittajaa. Respect! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän