Kummasta pidät enemmän, kullasta vai hopeasta?
Itse en osaa päättää. Kullatut huonekaluni näyttävät tosi kivoilta, ja kullatut kahvikupit ja kynttilänjalat, mutta toisaalta hopeassa on oma viehätyksensä, varsinkin jos puhutaan goottityylistä. Parhaimmillaanhan ne ovat yhdistettyinä, esim hopeisessa viinipikarissa on sisällä kultaus.
Kommentit (20)
Korut kultaisina ja ketut hopeisina
Pidän enemmän teräksestä. Siinä on voimaa ja kestävyyttä ja raakaa voimaa. Kullasta ja hopeasta tulee mieleen joku heikko hienosteleva rääpäle, kun teräksestä puolestaan tulee mieleen kunnon voimahahmo.
Hopea, koska se sopii ihonväriini. Kultaiset korut näytää päälläni halvalta ja rumalta.
Huonekaluissakin valitsisin mieluummin harmaan kuin keltaisen.
Vierailija kirjoitti:
Pidän enemmän teräksestä. Siinä on voimaa ja kestävyyttä ja raakaa voimaa. Kullasta ja hopeasta tulee mieleen joku heikko hienosteleva rääpäle, kun teräksestä puolestaan tulee mieleen kunnon voimahahmo.
Jousiteräs on kunnon terästä. Mutta tyylikäs kaveri laitatattaa miekkansa kahvaa hopealankaa. Pelkkä teräs on hieman barbaarista. Minulla on sanonta "elä tai kuole, mutta tee mitä teet, tyylillä".
Älä koskaan unohda tyylin merkitystä.
Ritarit olivat palkkatappajista parhaimpia, mutta he osasivat aina etiketin. Mikä on muutes tyylikkäämpää kuin goottihaarniska? Ja Notre Dame?
Vierailija kirjoitti:
Ruusukullasta
Se on hienoa väriltään, mutta sehän on vain sekoitus kultaa ja kuparia. Se ei ole puhdasta. Ei sinänsä siinä mitään väärää sinänsä, onhan kuparikin hieno metalli. Mutta kuitenkin..
-ap
Vierailija kirjoitti:
KULLI
Et ole Midas, hän oli ja meni jo kauan sitten.
Mulla oli kullitettu nuoruus ,eli hopean valitsen.
Mikä lienee kullassa ongelmana, mutta saan siitä ihottumaa. Hopea taas sopii oikein hyvin.
Hopeasta olen jostain syystä pitänyt aina.
Kultaan myös viinirypäleet lehtikullalla, jäätelön ja pihvit.