Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-turhautuminen

Vierailija
19.03.2018 |

Aloitan aina keskustelun miehen kanssa, jos minä olen se, joka mätsää viimeisenä (eli mun painaman sydämen jälkeen tulee välittömästi match), ja silloinkin jos mies on se joka mätsää viimeisenä, niin aloitan keskustelun seuraavana päivänä, jos mies ei ole siihen mennessä aloittanut. Hyvin moni mies jättää vastaamatta, tai jos vastaa, niin keskustelu kuolee hyvin pian ilman mun panostusta. Ja tosiaan, kukaan mies ei ole koskaan aloittanut keskustelua. En ymmärrä mihin miehet käyttää tinderiä, jos ne ei edes halua keskustella/tavata? :D Moni sanoo että tinder on vaan panosovellus, mut aika vaikea on edes panna jos ei haluta keskustella ja sopia tapaamista, noin niin kuin esimerkiksi :D

Argh. En tapaa miehiä töiden kautta, en tykkää käydä baareissa ja harrastuksina mulla on vaan juokseminen ja luovat puuhat (maalaaminen, kirjoittaminen), joten missä hitossa mä tapaan miehiä?? Kavereiden kaveritkin on kaikki varattuja joten eipä sitä kauttakaan hirveästi löydy ketään. Luulin, että nettideittiaikana olis helppoa löytää mies...

Kiitos ja anteeks. Turhauttaa.

Kommentit (373)

Vierailija
301/373 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesieläin kirjoitti:

Minulla myös ongelmana, että miehet aina lopettavat vastaamisen jossain vaiheessa, minulta lähtee aina keskustelun viimeinen viesti. En ole ruma, vaan hoikka pitkähkö vähän päälle kolmikymppinen. 

Vaadin mieheltä, että ei ole gigolo, on siisti ja omaa terveelliset elämäntavat (ei mikään terveysintoilija tarvi olla, kunhan vähän miettii mikä on niitäkin asioita), saapi olla vähän nörtti, rauhallinen, vähän juova ja ei kiirettä sänkyyn. Ehkä tuo viimeinen on sitten kaikille joku mahdoton yhtälö :( 

En tiedä johtuuko mullakin tuosta paljon ettei ole kiire petipuuhiin :/ Jos naiset tulkitsevat sen niin etten tunne vetoa heihin, jos en vielä viidensillä treffeillä vonkaa, tai silloin kun vievät kotiinsa :+(

Kun en oo semmonen

M29

Ei kai sitä vongata tarvii? Eikö suutelun lomassa kumpaakaan himota? Milloin sitten haluat sänkyyn? 10. treffeillä? Sitten kun on tunnustettu rakkautta? Avioliitossa?

Ehkä oon vaan sen verran estoinen, etten halua ennen kuin on selvää, että tapaillaan ekslusiivisesti (sellaista niin pitkälle edennyttä suhdetta ei ole osunut kohdalle). Yhden kanssa olisin ollut muutoin valmis menemään niin pitkälle, mutta tiesin deittailevan muitakin.

En pysty asennoitumaan niin, että testaillaan värkkien yhteensopivuutta yhtenä tapailukriteerinä. Toki jos ei sit toimi harjoittelullakaan ymmärrän, ettei koko juttu pelitä.

M29

Vierailija
302/373 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäslaisia aliotteita te naiset teette? Mulle on tullu vaan muutaman sanan tai yhden lauseen viestejä pelkästään. Naisten profiileista olen lukenut, etteivät he pidä itse sellaisista aloituksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/373 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo aika pienestä kunnasta, alle 5000 asukasta. Mutta on tässä vähän päälle tunnin ajon päässä pari isompaakin kaupunkia.

Vierailija
304/373 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesieläin kirjoitti:

Minulla myös ongelmana, että miehet aina lopettavat vastaamisen jossain vaiheessa, minulta lähtee aina keskustelun viimeinen viesti. En ole ruma, vaan hoikka pitkähkö vähän päälle kolmikymppinen. 

Vaadin mieheltä, että ei ole gigolo, on siisti ja omaa terveelliset elämäntavat (ei mikään terveysintoilija tarvi olla, kunhan vähän miettii mikä on niitäkin asioita), saapi olla vähän nörtti, rauhallinen, vähän juova ja ei kiirettä sänkyyn. Ehkä tuo viimeinen on sitten kaikille joku mahdoton yhtälö :( 

En tiedä johtuuko mullakin tuosta paljon ettei ole kiire petipuuhiin :/ Jos naiset tulkitsevat sen niin etten tunne vetoa heihin, jos en vielä viidensillä treffeillä vonkaa, tai silloin kun vievät kotiinsa :+(

Kun en oo semmonen

M29

Ei kai sitä vongata tarvii? Eikö suutelun lomassa kumpaakaan himota? Milloin sitten haluat sänkyyn? 10. treffeillä? Sitten kun on tunnustettu rakkautta? Avioliitossa?

Ehkä oon vaan sen verran estoinen, etten halua ennen kuin on selvää, että tapaillaan ekslusiivisesti (sellaista niin pitkälle edennyttä suhdetta ei ole osunut kohdalle). Yhden kanssa olisin ollut muutoin valmis menemään niin pitkälle, mutta tiesin deittailevan muitakin.

En pysty asennoitumaan niin, että testaillaan värkkien yhteensopivuutta yhtenä tapailukriteerinä. Toki jos ei sit toimi harjoittelullakaan ymmärrän, ettei koko juttu pelitä.

M29

Onks tämmönen sit "turn off"? Onko se ehto ekslusiiviselle tapailulle?

M29

Vierailija
305/373 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesieläin kirjoitti:

Kun en oo semmonen

M29

Eli aina kun himottaa, niin sen automaattisesti täytyy johtaa seksiin? Erittäin huono perustelu. Mietippä jotain pedoa, jos he antautusivat seksiin aina kun himottaa niin huono. Kyllä heteronkin pitää erottaa himotus ja toiminta. 

Tottakai suutelussa alkaa himottamaan! Mutta en ole eläin joka toimii vaistojensa mukaan, vaan ihminen, joka järjellä päättää, milloin on valmis tulemaan yhdeksi lihaksi toisen kanssa. Minulle teoreettinen raja on avioliitossa, mutta käytännössä voi mennä aiemminkin. 

Mutta himo, se ei voi olla se, joka vie. Itsehillintä, sitä suosittelen harjoittamaan itse kunkin!

Vierailija
306/373 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesieläin kirjoitti:

Kun en oo semmonen

M29

M29

M29

No mä näen asian lähinnä sillä tavalla, että jos on kemiaa niin asiat johtaa pussaillessa sinne seksiinkin asti. Ja kun kerran on niin paljon kemiaa niin molemmat osapuolet yleensä ihan automaattisesti haluaa sitten alkaa ekslusiiviseksi pariksi ja lopettaa muut tapailut jos niitä on ollut. Mutta näin ei ilmeisesti ole kaikkien kohdalla.

Vierailija
307/373 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesieläin kirjoitti:

Kun en oo semmonen

M29

Eli aina kun himottaa, niin sen automaattisesti täytyy johtaa seksiin? Erittäin huono perustelu. Mietippä jotain pedoa, jos he antautusivat seksiin aina kun himottaa niin huono. Kyllä heteronkin pitää erottaa himotus ja toiminta. 

Tottakai suutelussa alkaa himottamaan! Mutta en ole eläin joka toimii vaistojensa mukaan, vaan ihminen, joka järjellä päättää, milloin on valmis tulemaan yhdeksi lihaksi toisen kanssa. Minulle teoreettinen raja on avioliitossa, mutta käytännössä voi mennä aiemminkin. 

Mutta himo, se ei voi olla se, joka vie. Itsehillintä, sitä suosittelen harjoittamaan itse kunkin!

Öh no anteeksi jos tämäkin piti tahalleen ymmärtää väärin mutta puhuin kyllä himotuksesta ja seksistä niin että on molempien suostumus seksiin. En puhunut mistään yksipuolisista pedofiileistä tai raiskaajista. En tiennyt että tämäkin pitää mainita erikseen kun olen tottunut maalaisjärkeen...

Eli jos kahta suostuvaista aikuista himottaa niin missään nimessä ei saa harrastaa seksiä! Hyi hyi sellainen.

Vierailija
308/373 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesieläin kirjoitti:

Kun en oo semmonen

M29

M29

Asiaa! Muuten, eikös ne värkit useimmiten sovi hyvin yhteen? Tosin minun miehellä on vähän liian iso, mutta senkin kanssa koitetaan tulla toimeen. Hassua että tästä kuulee vähemmän valitusta kuin pienestä. Itse ajattelen, että hieman liian pieni olisi parempi, ei satu niin paljoa!

Vierailija
309/373 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesieläin kirjoitti:

Kun en oo semmonen

M29

M29

M29

No mä näen asian lähinnä sillä tavalla, että jos on kemiaa niin asiat johtaa pussaillessa sinne seksiinkin asti. Ja kun kerran on niin paljon kemiaa niin molemmat osapuolet yleensä ihan automaattisesti haluaa sitten alkaa ekslusiiviseksi pariksi ja lopettaa muut tapailut jos niitä on ollut. Mutta näin ei ilmeisesti ole kaikkien kohdalla.

Tottakai läheisessä kontaktissa himottaa (no itellä ehkä sopivasti halaillessa enemmänkin kuin suudellessa), mutta olen ennen kaikkea ajatuksen olento. Seksuaalinen vetovoima on vain pieni osa kokonaisuutta.

M29

Vierailija
310/373 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesieläin kirjoitti:

Kun en oo semmonen

M29

Öh no anteeksi jos tämäkin piti tahalleen ymmärtää väärin mutta puhuin kyllä himotuksesta ja seksistä niin että on molempien suostumus seksiin. En puhunut mistään yksipuolisista pedofiileistä tai raiskaajista. En tiennyt että tämäkin pitää mainita erikseen kun olen tottunut maalaisjärkeen...

Eli jos kahta suostuvaista aikuista himottaa niin missään nimessä ei saa harrastaa seksiä! Hyi hyi sellainen.

No tee mitä haluat pariesi kanssa. Minusta tuollainen "meitä himottaa, siispä yhdytään!" on vähän sellaista... sanoisko, ei niin älykkäiden ihmisten hommaa. Odotan itseltäni ja kumppanilta enemmän, ei saa libidon antaa noin vain randomisti viedä vaan oltava paljon muutakin. Mut kuten sanoin, tee sinä mitä lystäät suostuvien naikkostesi kanssa!

Vierailija
311/373 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesieläin kirjoitti:

Kun en oo semmonen

M29

No tee mitä haluat pariesi kanssa. Minusta tuollainen "meitä himottaa, siispä yhdytään!" on vähän sellaista... sanoisko, ei niin älykkäiden ihmisten hommaa. Odotan itseltäni ja kumppanilta enemmän, ei saa libidon antaa noin vain randomisti viedä vaan oltava paljon muutakin. Mut kuten sanoin, tee sinä mitä lystäät suostuvien naikkostesi kanssa!

Minä olen heteronainen.

Vierailija
312/373 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tykkäilet jostain jännämiehistä jotka kyntää urakalla, kyllä sinunkin vuorosi koittaa kunhan muut on ensin käyty läpi, et ole prioriteettilistan kärjessä

varmaaan olet tykännyt niistä top 20% miehistä (joista kaikki muutkin naiset) ja sitten ihmettelet miksi mitään ei tapahdu

Top17% uusimman tilaston mukaan. Joo maltat vain odottaa, niin se "wanna smash?" Kysymys kyllä pärähtää näytölle. Muista, että he käyvät läpi 80% naisista, niin siinä joutuu väkisin odottamaan vuoroaan. Hyvää kannattaa odottaa

Vierailija
313/373 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sdfgsdgsdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fsadfsadfsad kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dsfasdfasdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fhdfhdfgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä oudolta. Saan matchin melkein jokaisesta tykkäyksestä, ja vähintään puolet matcheistä aloittaa keskustelun. Siinä olen kyllä samaa mieltä, että itse ei naisena kannata keskustelua aloittaa - ne eivät koskaan johda minnekään, koska jos mies olisi ollut kiinnostunut, hän olisi kyllä itse keskustelun aloittanut. Treffeillä saisin käydä vaikka joka ilta, jos haluisin... Olisi mielenkiintoista kuulla millainen teksti aplla on? Sen on pakko olla jotain joka karkottaa miehet, jos kerran naamassakaan ei ole vikaa.

Ei näin. Jos mies ei kuuluu komeimpaan viiteen prosenttiin, niin hänellä on todennäköisesti vain muutamia mätsejä, kun taas naiselle hän on vain yksi sadasta. Nimenomaan naisen aloitteellisuus takaa sen, että asia voi oikeasti edetä johonkin.

Voisitko olla mitätöimättä meidän naisten kokemusta? Minä en ole ollut Tinderissä mutta nettideiteillä kyllä, ja allekirjoitan täysin edellisen kirjoittajan kokemuksen. Jos mies ei ota yhteyttä, niin on aivan turha ottaa häneen yhteyttä. Hän saattaa laittaa muutaman viestin mutta innostumattomuus paistaa kauas ja viestittely tyssää lyhyeen. Sinä voit väittää mitä tahansa, mutta minulle näin on vuosien varrella käynyt monta kertaa. Ja joo joo, "liian korkeatasoinen" ja blabla. Mitä sitten? Miksi olisin ottanut yhteyttä miehiin, jotka eivät minua kiinnostaneet ja joiden kanssa en joka tapauksessa olisi edes lähtenyt treffeille?

Ne seurustelusuhteet, jotka netin kautta aikoinaan alkoivat, alkoivat niin että mies oli se, joka otti ensimmäisenä yhteyttä. Nykyisin olen miehen kanssa, jonka tapasin IRL.

Miksi mitätöit miesten kokemukset? Jos minä laitan naiselle viestin, olen yksi mies sadan joukossa joten on hyvin epätodennäköistä että edes huomioit viestiäni muiden joukosta. Sen sijaan jos sinä laitat minulle, niin suorastaan hämmästyn kun tyhjään laatikkooni joskus jotain tipahtaa. Se kertoo siitä, että kaikesta valinnanvarastasi huolimatta olet nähnyt minussa jotain kiinnostavaa ja silloin ollaan hyvin lähellä sitä, että jotain voisi tapahtua. Pätee myös IRL, kaikki seurustelusuhteeni ovat lähteneet naisen aloitteesta kun taas omat yritykseni eivät yleensä johda edes irtojuttuihin. Nainen valitsee, niin se vain menee.

Ehkä sinun kannattaisi unohtaa ne itseäsi korkeatasoisemmat naiset, jotka saavat satoja viestejä, ja lähestyä niitä naisia, joista voit arvata että muut miehet eivät heille tee aloitteita ;-)

(Noinhan te miehet meitä naisia kehotatte tekemään. En tosissani tuota ehdottanut, koska ihminen joko kiinnostaa tai sitten ei, ja jos ei kiinnosta niin miksi tehdä aloitetta tai pyyhkäistä oikealle?)

No jotkut miehet kehottavat joo. Itse en ole samaa mieltä, koska en näe mitään järkeä jahdata sellaista, mikä ei oikeasti kiinnosta. Näissä sovelluksissa kun ei kannata jahdata edes sitä naista, joka kiinnostaisi, koska hukut miehenä sinne toisten miesten mereen.

Tämä.

Olen ollut vuosia tinderissä enkä ole kertaakaan päässyt edes 1.treffeille sellaisen naisen kanssa josta sanoisin jo etukäteen että olen todella kiinnostunut hänestä.

Tavismiehenä on pakko yrittää niitä naisia jotka ei niin hirveästi kiinnosta, muuta vaihtoehtoa ei vain ole.

Ja mikä on ollut tulos? Jos joskus pääset sen kiinnostamattoman naisen kanssa treffeille saakka, niin kuvitteletko ettei hän huomaa sinusta, ettet ole kiinnostunut?

Luulen tai oikeastaan voin sanoa faktatietona että ei näy.

Mulla on sen verran hyvät sosiaaliset taidot että pystyn olemaan innostunut toisesta vaikka en oikeasti pitäisi häntä viehättävänä.

Juuri nuo naiset joista en ollut kiinnostunut halusivat 2.treffeille.

Minulla on sama kyky ja olen tuota samaa joskus tehnyt. Jossain vaiheessa se kuitenkin alkoi tuntua liian väärältä niitä naisia kohtaan, he ansaitsevat jonkun joka oikeasti haluaa heidät. Onneksi joskus löytyy myös sellaisia naisia joita ei haittaa vaikka sanon että en heidän kanssaan näe parisuhdetta. Molemmat saavat silti läheisyyttä ja seksiä rehelliseltä pohjalta.

En varmaan milloinkaan totu siihen, että seksi on joillekin vain tarpeiden tyydytystä. Minusta seksi kuuluu rakkaussuhteeseen.

Ei kaikki löydä rakkaussuhdetta. Mulla on vähän erilainen ongelma kuin ap:lla. Pääsen kyllä treffeille ja saan seksiä, mutta poikaystävää ei ole vielä koskaan löytynyt.

Siis kelpaat näille pojille/ miehille seksiin, mutta et tyttöystäväksi? Miksi ihmeessä? Surullista :(

Onpa vaikea arvoitus. Matchit tulee top17% miesten kanssa ja näin se heillä menee.. seksiä tulee enemmän kuin normijampat runkkaavat. Ei siinä tarvitse tyttöystävää.

Joo tosi surullista. Nyyh

Vierailija
314/373 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sdfgsdgsdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fsadfsadfsad kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dsfasdfasdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fhdfhdfgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä oudolta. Saan matchin melkein jokaisesta tykkäyksestä, ja vähintään puolet matcheistä aloittaa keskustelun. Siinä olen kyllä samaa mieltä, että itse ei naisena kannata keskustelua aloittaa - ne eivät koskaan johda minnekään, koska jos mies olisi ollut kiinnostunut, hän olisi kyllä itse keskustelun aloittanut. Treffeillä saisin käydä vaikka joka ilta, jos haluisin... Olisi mielenkiintoista kuulla millainen teksti aplla on? Sen on pakko olla jotain joka karkottaa miehet, jos kerran naamassakaan ei ole vikaa.

Ei näin. Jos mies ei kuuluu komeimpaan viiteen prosenttiin, niin hänellä on todennäköisesti vain muutamia mätsejä, kun taas naiselle hän on vain yksi sadasta. Nimenomaan naisen aloitteellisuus takaa sen, että asia voi oikeasti edetä johonkin.

Voisitko olla mitätöimättä meidän naisten kokemusta? Minä en ole ollut Tinderissä mutta nettideiteillä kyllä, ja allekirjoitan täysin edellisen kirjoittajan kokemuksen. Jos mies ei ota yhteyttä, niin on aivan turha ottaa häneen yhteyttä. Hän saattaa laittaa muutaman viestin mutta innostumattomuus paistaa kauas ja viestittely tyssää lyhyeen. Sinä voit väittää mitä tahansa, mutta minulle näin on vuosien varrella käynyt monta kertaa. Ja joo joo, "liian korkeatasoinen" ja blabla. Mitä sitten? Miksi olisin ottanut yhteyttä miehiin, jotka eivät minua kiinnostaneet ja joiden kanssa en joka tapauksessa olisi edes lähtenyt treffeille?

Ne seurustelusuhteet, jotka netin kautta aikoinaan alkoivat, alkoivat niin että mies oli se, joka otti ensimmäisenä yhteyttä. Nykyisin olen miehen kanssa, jonka tapasin IRL.

Miksi mitätöit miesten kokemukset? Jos minä laitan naiselle viestin, olen yksi mies sadan joukossa joten on hyvin epätodennäköistä että edes huomioit viestiäni muiden joukosta. Sen sijaan jos sinä laitat minulle, niin suorastaan hämmästyn kun tyhjään laatikkooni joskus jotain tipahtaa. Se kertoo siitä, että kaikesta valinnanvarastasi huolimatta olet nähnyt minussa jotain kiinnostavaa ja silloin ollaan hyvin lähellä sitä, että jotain voisi tapahtua. Pätee myös IRL, kaikki seurustelusuhteeni ovat lähteneet naisen aloitteesta kun taas omat yritykseni eivät yleensä johda edes irtojuttuihin. Nainen valitsee, niin se vain menee.

Ehkä sinun kannattaisi unohtaa ne itseäsi korkeatasoisemmat naiset, jotka saavat satoja viestejä, ja lähestyä niitä naisia, joista voit arvata että muut miehet eivät heille tee aloitteita ;-)

(Noinhan te miehet meitä naisia kehotatte tekemään. En tosissani tuota ehdottanut, koska ihminen joko kiinnostaa tai sitten ei, ja jos ei kiinnosta niin miksi tehdä aloitetta tai pyyhkäistä oikealle?)

No jotkut miehet kehottavat joo. Itse en ole samaa mieltä, koska en näe mitään järkeä jahdata sellaista, mikä ei oikeasti kiinnosta. Näissä sovelluksissa kun ei kannata jahdata edes sitä naista, joka kiinnostaisi, koska hukut miehenä sinne toisten miesten mereen.

Tämä.

Olen ollut vuosia tinderissä enkä ole kertaakaan päässyt edes 1.treffeille sellaisen naisen kanssa josta sanoisin jo etukäteen että olen todella kiinnostunut hänestä.

Tavismiehenä on pakko yrittää niitä naisia jotka ei niin hirveästi kiinnosta, muuta vaihtoehtoa ei vain ole.

Ja mikä on ollut tulos? Jos joskus pääset sen kiinnostamattoman naisen kanssa treffeille saakka, niin kuvitteletko ettei hän huomaa sinusta, ettet ole kiinnostunut?

Luulen tai oikeastaan voin sanoa faktatietona että ei näy.

Mulla on sen verran hyvät sosiaaliset taidot että pystyn olemaan innostunut toisesta vaikka en oikeasti pitäisi häntä viehättävänä.

Juuri nuo naiset joista en ollut kiinnostunut halusivat 2.treffeille.

Minulla on sama kyky ja olen tuota samaa joskus tehnyt. Jossain vaiheessa se kuitenkin alkoi tuntua liian väärältä niitä naisia kohtaan, he ansaitsevat jonkun joka oikeasti haluaa heidät. Onneksi joskus löytyy myös sellaisia naisia joita ei haittaa vaikka sanon että en heidän kanssaan näe parisuhdetta. Molemmat saavat silti läheisyyttä ja seksiä rehelliseltä pohjalta.

En varmaan milloinkaan totu siihen, että seksi on joillekin vain tarpeiden tyydytystä. Minusta seksi kuuluu rakkaussuhteeseen.

Ei kaikki löydä rakkaussuhdetta. Mulla on vähän erilainen ongelma kuin ap:lla. Pääsen kyllä treffeille ja saan seksiä, mutta poikaystävää ei ole vielä koskaan löytynyt.

Siis kelpaat näille pojille/ miehille seksiin, mutta et tyttöystäväksi? Miksi ihmeessä? Surullista :(

Onpa vaikea arvoitus. Matchit tulee top17% miesten kanssa ja näin se heillä menee.. seksiä tulee enemmän kuin normijampat runkkaavat. Ei siinä tarvitse tyttöystävää.

Joo tosi surullista. Nyyh

Kyllä minä ainakin ymmärrän jos on pettynyt kun etsii rakkautta, mutta ei kelpaa suhteeseen.

Ei minullakaan kauheasti mieltä lämmittäisi jos itse haluaisi seurustelusuhteen ja nainen ei haluasi sitoutua.

M35

Vierailija
315/373 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin lopetin Tindertilini. Ei ne mätsit oikein johtaneet mihinkään. Keskusteluissa olisi pitänyt olla aina niin helvetin hauska ja älykäs. Olisi pitänyt ikään kuin osata lukea toisen ajatuksia, jotta koko ajan alusta asti olisi naisen toiveisiin täsmälleen sopiva. Jos kirjoitti yhdenkin väärän sanan niin keskustelukumppani katosi. Pärjään ilman, en tarvi.

t. Mies

Samanlaisia kokemuksia täälläkin :/

Vierailija
316/373 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesieläin kirjoitti:

Kun en oo semmonen

M29

Ja jos haluaa kuunnella musiikkia tai silittää pehmeää koiraa tai hieroa jalkojaan tai rapsuttaa kutiavaa selkää ei sitäkään pidä tehdä, koska tarpeidensa tyydyttäminen on liian eläimellistä? Jokin palkinto odottaa sitä, joka minimoi elämästään fyysiset nautinnot? Vai koskeeko tämä vain seksiä, ja jos, niin miksi?

Vierailija
317/373 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu tehdä se aloite, jos miestä ei kiinnosta niin juttu kuivuu kasaan. Aina. Näin se vaan on. Moni vastailee jtn ja ehkä panee mutta vakavaa suhdetta ei saa aikaan jos mies ei tee aloitetta. Näin 99% tapauksista.

Vierailija
318/373 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-treffailu on aika raskasta. Saan ihan kivasti matcheja, mutta ei sieltä sitä oikeaa ole löytynyt. Pelkät kuvat ja lyhyt chattaily ennen treffeja ei vain paljasta todellisesta henkilöstä juuri mitään. Suurimmalla osalla ensitreffeistä seksiä ei onnistuisi saada eikä tekisi mielikään.  Persoonat ovat niin bling blingiä monella kauniilla naisella - keskenkasvuista materialismia.

Miten löytäisin kauniin maalaistytön kaupungista, joka on vielä vapailla markkinoilla. Tiedän, että teitä on.

Vierailija
319/373 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettikokemuksiani kirjoitti:

sdfsdfsadfasdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin petyin tinderiin.. nämä kokemukset niin tuttuja. Ihmiset niin pinnallisia mutta kyllä itsekin olen.. en tod paina sydäntä kuin muutamalle. Täällä idässä ei ole tuhansittain miehiä tindussa kuten etelässä, että valinnanvaraa ei ole.. mutta mätciä on tullut ja treffillä olen käynyt mutta sitten vaan ei nappaa. Haluaisin kokeilla muuta sovellusta.. laittakaa vinkkejä mitä kannattais kokeilla? Olen jo 2-v ollut nettideitissä ja edelleen sielunpari etsinnässä.. tsemppii ap:lle!

Mä poistin Tinderin, koska kävin ainakin viisillätoista treffeillä ja se anti oli ihan mitä sattuu. Tinderissä annetaan niin vähän infoa, että sen perusteella on vaikea valikoida sopivia treffikumppaneita. Mä olen niin pinnallinen, että haluan tietää pituuden ja ruumiinrakenteen heti kättelyssä, mutta en kehtaa tivata niitä mieheltä, koska en halua kumminkaan vaikuttaa liian pinnalliselta :D Kylmä totuus kuitenkin on, että tuollaiset jutut merkkaavat toisesta viehättymisessä hirveästi.

Paras sovellus on mielestäni HappyPancake. Sinne miehet kirjoittavat yleensä kunnon kuvaukset, ilmoittavat pituutensa, ruumiinrakenteensa, onko lapsia jne. Olen edelleen sinkku, mutta tuolta on löytynyt parhaat suhdeviritelmät. Noiden profiilien perusteella on paljon helpompi arvioida, onko oikeasti kuinka paljon yhteistä, kuin Tinderissä. Pannarilla on myös aika paljon käyttäjiä. Tosin mulle kävi kerran niin, että menin ton sivuston kautta ihan selkeästi ylipainoisen miehen kanssa treffeille, joka oli ilmoittanut ruumiinrakenteekseen normaalin ja muutenkin häivyttänyt tämän faktan kuvistaan. Paino on toki jokaisen oma asia, mutta minulle henkilökohtaisesti se on parinvalinnassa turnoff, joten tuo oli aika pettymys.

Minä olen miehenä laittanut Tinderiin ne kriittiset mitat näkyviin ja suosittelen samaa kaikille sukupuolesta riippumatta, koska:

A)Ilman niitä tietoja kaikki eivät edes harkitse vastaamista

B)Jos karsiudun mittojeni takia niin on molemmille parempi jos se tapahtuu jo kättelyssä, eikä ikävänä yllätyksenä sitten vaikka treffeillä

Siitä maagisesta 180 sentistä kun uupuu minulla neljä senttiä, se voi olla monelle naiselle koko maailma :) Monesti 150-160-senttinenkin nainen jostain syystä haluaa kahta päätä pidemmän, yksi pää ei vielä riitä. Toki itsestäkin tuntuisi ehkä vähän oudolta 185-senttisen naisen kanssa ja siihen vielä korkkarit päälle. (Paitsi jos hän olisi ihana mussukka jonka mielestä olisin silti ihan paras) 

Täytynee testata tuota Pannukakkua, jos siellä etenisi paremmin.

Huomasin itsekin että pituus on ihan oikeasti maailmaa suurempi asia.

Itse en laittanut sitä näkyviin aluksi. Kerroin toki kiltisti jos kysyttiin, mutta jos kysyttiin niin riippumatta siitä ylitinkö kriteerit, pakko myöntää että kiinnostukseni naista kohtaan väheni - tai oikeammin loppui kokonaan. En itsekään kysellyt mikä on BMI, vartalotyyppi tai kuppikoko.

Liikunnallisuutta toivoin, koska vapaa-ajastani suuri osa kuluu vaelluksilla/retkeilemässä ja liikuntapahtumissa.

No, sitten laitoin näkyviin että 171cm ja hoikka.

Havaintojani:

Viestien määrä tipahti. Voin kuvitella eron mieheen joka ilmoittaa olevansa 185cm.

Liikunnalliset mimmit eivät olleet kiinnostuneita. Selkeästi liikunta tuo hoikan varren ja mahdollisuudet komeampiin miehiin. Fair enough.

Muutamatkin ei-liikunnalliset olivatkin kiinnostuneita, yllättävän moni sanoi että voisihan sitä alkaa liikkumaan enemmän (tuskin nyt sentään minun vuokseni, huom). Yhden kanssa oli useammat treffit, oikein kiva nainen mutta lopulta myönsi ettei harrastukset menneet yksiin.

Onneksi olen suhteellisen supliikki livenä. En ole havainnut pituuden olevan ylittämätön este kun pääsee tutustumaan kasvotusten. Edelliset tyttöystäväni olivat n. 160cm, 174cm ja 181cm.
Minulle jäi sellainen tunne että netissä mies joutuu maksamaan eräänlaista "tasoitusta" siitä ettei lähesty naisia livenä. Selkeästi naiset joita voisi tavoitella livenä, ovat tavoittamattomissa netissä. Siis ainakin minulle. Komea ja hyvin tienaava mutta sosiaalisesti kankea mies saattaisi olla vastakkaista mieltä.

Naiset ovat kyllä erittäin tietoisia siitä, minkälaisiin miehiin heillä on tai saattaisi olla mahdollisuus. Heti jos on hoikempi ja nätti, niin alkaa vaatimukset olla korkealla.

Olen itse tuollainen ihan kohtalaisen komea (kommenteista päätellen), yli 180cm ja sosiaalisesti kankea varsinkin tuntemattomien kanssa. Ja kyllä, olen vastakkaista mieltä. Netissä lähestyminen onnistuu paljon helpommin kuin livenä. Ehkä olen myös kehittänyt itselleni jonkun henkisen lukon, jonka vuoksi en osaa lähestyä livenä.

Vierailija
320/373 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaispoika33 kirjoitti:

Tinder-treffailu on aika raskasta. Saan ihan kivasti matcheja, mutta ei sieltä sitä oikeaa ole löytynyt. Pelkät kuvat ja lyhyt chattaily ennen treffeja ei vain paljasta todellisesta henkilöstä juuri mitään. Suurimmalla osalla ensitreffeistä seksiä ei onnistuisi saada eikä tekisi mielikään.  Persoonat ovat niin bling blingiä monella kauniilla naisella - keskenkasvuista materialismia.

Miten löytäisin kauniin maalaistytön kaupungista, joka on vielä vapailla markkinoilla. Tiedän, että teitä on.

Miksi pitää olla kaunis? Eikö sievä riitä? Itse olen maalaishenkinen, asun nyt kaupungissa, mutta en ole kaunis.