Tinder-turhautuminen
Aloitan aina keskustelun miehen kanssa, jos minä olen se, joka mätsää viimeisenä (eli mun painaman sydämen jälkeen tulee välittömästi match), ja silloinkin jos mies on se joka mätsää viimeisenä, niin aloitan keskustelun seuraavana päivänä, jos mies ei ole siihen mennessä aloittanut. Hyvin moni mies jättää vastaamatta, tai jos vastaa, niin keskustelu kuolee hyvin pian ilman mun panostusta. Ja tosiaan, kukaan mies ei ole koskaan aloittanut keskustelua. En ymmärrä mihin miehet käyttää tinderiä, jos ne ei edes halua keskustella/tavata? :D Moni sanoo että tinder on vaan panosovellus, mut aika vaikea on edes panna jos ei haluta keskustella ja sopia tapaamista, noin niin kuin esimerkiksi :D
Argh. En tapaa miehiä töiden kautta, en tykkää käydä baareissa ja harrastuksina mulla on vaan juokseminen ja luovat puuhat (maalaaminen, kirjoittaminen), joten missä hitossa mä tapaan miehiä?? Kavereiden kaveritkin on kaikki varattuja joten eipä sitä kauttakaan hirveästi löydy ketään. Luulin, että nettideittiaikana olis helppoa löytää mies...
Kiitos ja anteeks. Turhauttaa.
Kommentit (373)
Eikö niitä ole jo muitakin sovelluksia? Kokeile jotain muuta kanavaa. Tai sitten kurjempi vaihtoehto et ole mielenkiintoinen matchien mielestä.
tykkäilet jostain jännämiehistä jotka kyntää urakalla, kyllä sinunkin vuorosi koittaa kunhan muut on ensin käyty läpi, et ole prioriteettilistan kärjessä
varmaaan olet tykännyt niistä top 20% miehistä (joista kaikki muutkin naiset) ja sitten ihmettelet miksi mitään ei tapahdu
Ei kyllä mullekaan suurin osa miehistä mitään keskustelua aloita, mutta toisinaan kuitenkin ja olen heistä monia tavannutkin. Oon myös itse tehnyt lukuisia aloituksia ja se tuntuu olevan ihan turhaa. Silloin harvoin kun saan vastauksen, keskustelu ei oikein tunnu etenevän ja ikinä ei olla tapaamiseen asti edetty, jotenkin tuntuu, että miehet kuitenkin itse haluaa tehdä sen aloitteen...
Moni on tinderissä pelkästään oman markkina-arvon testaamista varten.
Niin, ehkä sitten olen tylsä. Mutta on tosi outoa, että kyllä se juttu luistaa kun mä jaksan olla aktiivinen, mutta jos "heitän pallon" miehelle, niin keskustelu kuolee eikä miehiä näköjään kiinnosta tutustua muhun yhtään. Ja mä olen yrittänyt eri tekniikoita! Olen keskustellut syvällisiä, olen keskustellut panojuttuja, olen keskustellut miehen kiinnostuksenkohteista, ja mikään, mikään ei muuta sitä faktaa että juttu ei etene minnekään. Olen ihan suoraan ehdottanut tapaamista (kahvia, kävelyä, jotain yhteistä aktiviteettia yms.), olen ehdottanut jopa panemista (tällä oli kaikkein nihkeimmät seuraukset, eli miehet ei selkeästikään halua tällaista naista), olen vihjaillut että olisi kiva nähdä (jotta mies voi itse ehdottaa tapaamista jos se on hänelle "se tärkeä juttu miehenä"), olen ollut vihjaamatta tapaamisesta mitään jotta voidaan ensin tutustua, ja mikään ei vaan toimi!
Ehkä musta paistaa epätoivo ja turhautuminen? Tai ehkä tinder on vaan aikansa elänyt. Tykkään tästä jälkimmäisestä vaihtoehdosta enemmän :D
ap
Itsellä on miehenä vähän samat kokemukset. Naiset ei keskusteluita aloita ja vähän se on sitten itse kannateltava sitä keskustelua. Voi olla, että naisilla on useita keskusteluja yhtäaikaa eikä itse ole se kiinnostavin sillä hetkellä.
Minua ei kyllä haittaisi jos naiset aloittaisivat niitä keskusteluja enenmän kun kerta molemmat on mätsänneet eli lähtökohtaisesti molemmilla pitäisi olla kiinnostusta?
En tiedä onko muut miehet huomanneet, mutta itsestä alkanut tuntua että tinder puolipakottaa ostamaan goldin. Se panttaa mätsejä sinne goldimuurin taakse.
M35
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä mullekaan suurin osa miehistä mitään keskustelua aloita, mutta toisinaan kuitenkin ja olen heistä monia tavannutkin. Oon myös itse tehnyt lukuisia aloituksia ja se tuntuu olevan ihan turhaa. Silloin harvoin kun saan vastauksen, keskustelu ei oikein tunnu etenevän ja ikinä ei olla tapaamiseen asti edetty, jotenkin tuntuu, että miehet kuitenkin itse haluaa tehdä sen aloitteen...
Täysin väärä päätelmä.
Miehet eivät halua tehdä aloitetta itse mutta miehet haluavat aloitteen viehättävältä naiselta.
Teet aloitteita vain itseäsi selvästi tasokkaammille miehille? Ei ole muuta vaihtoehtoa..
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on miehenä vähän samat kokemukset. Naiset ei keskusteluita aloita ja vähän se on sitten itse kannateltava sitä keskustelua. Voi olla, että naisilla on useita keskusteluja yhtäaikaa eikä itse ole se kiinnostavin sillä hetkellä.
Minua ei kyllä haittaisi jos naiset aloittaisivat niitä keskusteluja enenmän kun kerta molemmat on mätsänneet eli lähtökohtaisesti molemmilla pitäisi olla kiinnostusta?
En tiedä onko muut miehet huomanneet, mutta itsestä alkanut tuntua että tinder puolipakottaa ostamaan goldin. Se panttaa mätsejä sinne goldimuurin taakse.
M35
Emmä usko että se mitään mätsejä panttaa. Ilmeisesti goldissa vaan pystyy näkemään suoraan että ketkä on tykänny susta ja sä voit tykätä takaisin. Koska nythän se on arpapeliä että tykkääkö sun tykkäämä tyyppi susta takaisin (ja ei todellakaan kannata painaa sydäntä jokaisen kohdalla varmuuden vuoksi, koska silloin tinderin algoritmi vaikeuttaa sun elämää eikä näytä sua enää kovin monelle tyypille).
ap
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Mistä mä laihdutan? Jos mä laihdun enemmän kuin 2 kiloa niin oon alipainoinen. Ei kiitos.
ap
Vierailija kirjoitti:
M35
Ihan sama taitaa olla monella, jotka ovat ns "taviksia". Monet ei aloita tai vastaa juuri; ehkä niitä markkina-arvon testaajia osa.
Sen mitä olin tinderissä sen pätsin jälkeen huomasin samaa. Välillä näytti että ois jotkut tykänny, vaikka hakualueella ei ollut enää ketään näkyvissä (ja tykkäyksiä itsellä jäljellä).
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ehkä sitten olen tylsä. Mutta on tosi outoa, että kyllä se juttu luistaa kun mä jaksan olla aktiivinen, mutta jos "heitän pallon" miehelle, niin keskustelu kuolee eikä miehiä näköjään kiinnosta tutustua muhun yhtään. Ja mä olen yrittänyt eri tekniikoita! Olen keskustellut syvällisiä, olen keskustellut panojuttuja, olen keskustellut miehen kiinnostuksenkohteista, ja mikään, mikään ei muuta sitä faktaa että juttu ei etene minnekään. Olen ihan suoraan ehdottanut tapaamista (kahvia, kävelyä, jotain yhteistä aktiviteettia yms.), olen ehdottanut jopa panemista (tällä oli kaikkein nihkeimmät seuraukset, eli miehet ei selkeästikään halua tällaista naista), olen vihjaillut että olisi kiva nähdä (jotta mies voi itse ehdottaa tapaamista jos se on hänelle "se tärkeä juttu miehenä"), olen ollut vihjaamatta tapaamisesta mitään jotta voidaan ensin tutustua, ja mikään ei vaan toimi!
Ehkä musta paistaa epätoivo ja turhautuminen? Tai ehkä tinder on vaan aikansa elänyt. Tykkään tästä jälkimmäisestä vaihtoehdosta enemmän :D
ap
Siis miten ylipainoinen tai epäviehättävä kasvoista olet?
Tosiasia on, että miehet lähes joutuvat anelemaan treffejä tinderissä..
No en mä ainakaan ylipainoinen ole kun kaksi kiloa laihempana olisin jo alipainoinen. Kasvoistani olen mielestäni nätti ja niinhän sitä luulisi että miestenkin mielestä olen kun kerran ovat sydäntä painaneet, mutta ehkä miehet antaa epätoivoissaan sydäntä sitten kaikille ja loppupeleissä en kelpaa edes sänkyyn :D
ap
Erikoista... Tulee mieleen, että onkohan profiilissasi "huonot" kuvat, esim epäselvät tai liian niukasti? Kuvat kun ovat alkuun tinderin tärkein ominaisuus. Itse olen nainen ja usein en jaksanut keskustella pitkälle ihmisten kanssa joilla kyseinen profiili. Näitä oli itselläni usein koska "kaikille pitää antaa mahdollisuus". Todellisuudessa kuitenkin viestejä tuli niin paljon, että keskustelu jatkui yleensä niiden selkeiden profiilien kanssa.
Toinen syy on juurikin se mitä itse ehkä epäilet, jos epätoivosi välittyy toiselle heti. Se on turn off niin miehissä kuin naisissakin, jopa seksi mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista... Tulee mieleen, että onkohan profiilissasi "huonot" kuvat, esim epäselvät tai liian niukasti? Kuvat kun ovat alkuun tinderin tärkein ominaisuus. Itse olen nainen ja usein en jaksanut keskustella pitkälle ihmisten kanssa joilla kyseinen profiili. Näitä oli itselläni usein koska "kaikille pitää antaa mahdollisuus". Todellisuudessa kuitenkin viestejä tuli niin paljon, että keskustelu jatkui yleensä niiden selkeiden profiilien kanssa.
Toinen syy on juurikin se mitä itse ehkä epäilet, jos epätoivosi välittyy toiselle heti. Se on turn off niin miehissä kuin naisissakin, jopa seksi mielessä.
Mulla on yksi kasvokuva ja yksi vartalokuva. Ehkä niitä kuvia pitäisi olla sitten enemmän, en vain ymmärrä miksi. Todella monella miehellä on nimittäin monta samanlaista kasvokuvaa itsestään enkä vaan ymmärrä pointtia. Ja esimerkiksi kaverikuvat on musta vaan noloja (eikä kavereista oo varmaan kivaa olla jonkun tinder-profiilissa).
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Emmä usko että se mitään mätsejä panttaa. Ilmeisesti goldissa vaan pystyy näkemään suoraan että ketkä on tykänny susta ja sä voit tykätä takaisin. Koska nythän se on arpapeliä että tykkääkö sun tykkäämä tyyppi susta takaisin (ja ei todellakaan kannata painaa sydäntä jokaisen kohdalla varmuuden vuoksi, koska silloin tinderin algoritmi vaikeuttaa sun elämää eikä näytä sua enää kovin monelle tyypille).
ap
En paina tykkäystä kuin niille jotka oikeasti kiinnostaa. En ymmärrä tuota, että painetaan sydäntä vaikkei kiinnostaisi edes. Mitä hyötyä tai järkeä?
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No en mä ainakaan ylipainoinen ole kun kaksi kiloa laihempana olisin jo alipainoinen. Kasvoistani olen mielestäni nätti ja niinhän sitä luulisi että miestenkin mielestä olen kun kerran ovat sydäntä painaneet, mutta ehkä miehet antaa epätoivoissaan sydäntä sitten kaikille ja loppupeleissä en kelpaa edes sänkyyn :D
ap
Minkä ikänen ja mistäpäin oot? Jos et juuri mua vanhempi ole (ja vielä 170cm+ jos) niin mielenkiintoiselta vaikutat :)
M29
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
ap
En paina tykkäystä kuin niille jotka oikeasti kiinnostaa. En ymmärrä tuota, että painetaan sydäntä vaikkei kiinnostaisi edes. Mitä hyötyä tai järkeä?
M35
Kai se on sitä egon boostausta; näkee ketkä tykkää. Ja vaikka joku ei kiinnostaiskaan niin ehkä se kiinnostaa la-yönä klo 4 kun ketään muutakaan ei saanut baarista mukaan ja sitten himoissaan laitetaan viestiä kaikille tinder-matcheille. Tosin en mä tällaisiakaan viestejä ole koskaan saanut :D
ap
Jotain mätää tässä AP:n tarinassa on.
yhtälö hoikka+nätti nainen ja ei keskusteluja/treffejä tinderistä on yksinkertaisesti m a h d o t o n t a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Minkä ikänen ja mistäpäin oot? Jos et juuri mua vanhempi ole (ja vielä 170cm+ jos) niin mielenkiintoiselta vaikutat :)
M29
M29
27-vuotias, pk-seudulta, alle 170 cm. Mutta häpeän sen verran mun vauvapalstailua että en kyllä ikinä voisi antaa mun yhteystietoja jotka voidaan yhdistää tähän ketjuun :D
Itse olen mies jolla on samantyylisiä kokemuksia naisista. Taitaa vain olla yleistä siellä. Introverttina ja alkoholin suhteen liki absolutistina (jonkun max 10 annosta vuodessa ehkä) en minäkää baareissa liiku. Olisikohan syy se että monelle juhlinta ja baarit on ainoa määritelmä hauskasta ja sit me ollaan "tylsiä".
M29