Tinder-turhautuminen
Aloitan aina keskustelun miehen kanssa, jos minä olen se, joka mätsää viimeisenä (eli mun painaman sydämen jälkeen tulee välittömästi match), ja silloinkin jos mies on se joka mätsää viimeisenä, niin aloitan keskustelun seuraavana päivänä, jos mies ei ole siihen mennessä aloittanut. Hyvin moni mies jättää vastaamatta, tai jos vastaa, niin keskustelu kuolee hyvin pian ilman mun panostusta. Ja tosiaan, kukaan mies ei ole koskaan aloittanut keskustelua. En ymmärrä mihin miehet käyttää tinderiä, jos ne ei edes halua keskustella/tavata? :D Moni sanoo että tinder on vaan panosovellus, mut aika vaikea on edes panna jos ei haluta keskustella ja sopia tapaamista, noin niin kuin esimerkiksi :D
Argh. En tapaa miehiä töiden kautta, en tykkää käydä baareissa ja harrastuksina mulla on vaan juokseminen ja luovat puuhat (maalaaminen, kirjoittaminen), joten missä hitossa mä tapaan miehiä?? Kavereiden kaveritkin on kaikki varattuja joten eipä sitä kauttakaan hirveästi löydy ketään. Luulin, että nettideittiaikana olis helppoa löytää mies...
Kiitos ja anteeks. Turhauttaa.
Kommentit (373)
miesvastaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä, onko nää tasoista puhuvat enemmän huvittavia vai säälittäviä miespoloja. Ymmärrän kyllä ajatusta ja joo, on siinä totuuden siementäkin. Mutta siitä olen eri mieltä, että nainen haluaa muka aina liian "tasokasta". Joku yksilö varmasti, mutta suurimmalla osalla on ihan realistinen käsitys asiasta.
Minun pitkä kokemus on se, että normaalit hoikat naiset vähättelee itseään, katsoo peiliin ja sanoo "hitsit kun oon ruma ja lihava", kun taas pulleat miehet katsoo peiliin ja sanoo "hitsit kun oonkin komea".Tästähän on sellainen piirroskin :) Mutta siis, se mitä miehiä (yksi avio- ja muut kavereita) ympärillä on, niin kyllä heillä itsetunto on kohdillaan, ajatukset itsestä ihan hyvät. Ja hyväkin niin, naisten itsensämollaus on ärsyttävää, ja meidän tulisi ottaa oppia miehistä!
Erikseen sitten on mt-ongelmaiset peräkammaripojat, joilla on todellisuuskäsitys aivan hukassa ja suuret luulot itsestä, elävät harhoissaan. En voi mitään, mutta kuvittelen heidän olevan niitä, jotka täällä kiihkoilee "tasoista". Normaalit miehet ei jaksaisi olla niin ahdistuneita ja tosikoita.
Loppukaneettini: hauskat ja itselleenkin nauramaan kykenevät miehet on kiinnostavia! He jotka ottavat itsensä liian vakavasti antavat luontaantyöntävän vaikutuksen. No, onneksi on oma kulta ollut jo pari vuosikymmentä, ei tarvitse taistella ja miettiä näitä tasoja :D
N47
Sanoisin että tämä on virheellinen harhaluulo.
Mulla ei mene päivääkään kun en kiroaisi omaa naamaani peilistä katsoessa.
Kroppa on kyllä tosi timmissä kunnossa mutta se naama.. Naiset tekee parisuhdevalinnan naaman perusteella. Mitäs voit perintötekijöille..
Voi, ikävä kuulla :( Mutta älä kiroa, Luoja on sinut luonut juuri tuonnäköiseksi eli olet omalla tavallasi kaunis/komea <3 Kyllä minäkin usein harmittelen naamaani, mutta koitan tuota edellistä asiaa takoa mieleeni, ja kyllä se vähän jo auttaa. Minullakin on hyvä kroppa, suht hoikka mutta isot tissit, miehet katsoo sitä ja ohittavat naaman ;) Mutta hei eikös täälläkin aina puhuta, miten miehellä on hyvä kroppa tärkein, ei naama?
Öö, ei? :D
En ole oikeastaan koskaan kuullut naisen suusta lausetta että kroppa olisi pääasia.. Kyllä se on sitä jatkuvaa kasvojen hehkutusta, esim joku ryan gosling tai ian somerhalder.
Säästetään aikaa ja luetellaan saman tien listasi:
- jykevä leuka
- matala ääni
- tumma tukka
- metsästäjän silmät
- iso peenis
- korkea status
vain tuollaiset miehet kelpaavat naisille, mutta onneksi ollaan Suomessa, koska viimeistään 30+ vuotiaina 85 % miehistä on tuollaisia! Se osuus miehistä nimittäin on viimeistään silloin parisuhteessa.
P.S. Lisätään haastetta, oma kriteerilistani sisälsi
- V:n muotoinen kroppa (leveät hartiat, kapea lantio)
- iskävatsa
- ehdottomasti riittävän pitkät jalat suhteessa selkään (ei persjalkaisia)
- pituus 170-180 cm
- pilke silmäkulmassa
- sosiaalinen ja "supliikki"
- kielitaitoinen (ihan ilman kaksimielisyyttäkin)
. matkustamisesta kiinnostunut
- seksi- ja parisuhdekokenut
Varmaan muitakin vaatimuksia oli, mutta kuka niitä kaikkia muistaa. Koulutus, älykkyys, nokkeluus, lukeneisuus, eläinrakkaus...
Täyttäisitkö nämä:
- tiimalasivartalo, kiinteät tissit, pyöreä peppu
- timmi ja liikunnallinen
- pitkät hiukset, naisellinen tyyli
- pituus mieluiten 165-175cm
- kiltti ja empaattinen
- fiksu, hauska
- ei paljoa entisiä seksikumppaneita
- seksissä enemmän 50/50 kuin "miehen pitää viedä"
- ikä alle 25v
- ei lapsia, max yksi lemmikki
Heh. En tiedä oliko nämä trollausta (molempien listat), mutta aika hyviä esimerkkejä siitä miksei pareja monille löydy.
Kaikki jotenkin ajattelee että kriteerit on just omia, mutta samojahan ne on kuin muillakin. Miehekkään näköinen, V-vartaloinen, koulutettu, menestynyt, supliikki, matkustelusta pitävä, kokenut mies. Nuori ja nätti, isotissinen ja hyväpyllyinen "vähän käytetty" kodin hengetär.
Siinähän ne stereotypiat tuli.
Kirjoitin M29 eikä edes vastannut minulle. Höh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fsadfsadfsad kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
dsfasdfasdf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fhdfhdfgh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä oudolta. Saan matchin melkein jokaisesta tykkäyksestä, ja vähintään puolet matcheistä aloittaa keskustelun. Siinä olen kyllä samaa mieltä, että itse ei naisena kannata keskustelua aloittaa - ne eivät koskaan johda minnekään, koska jos mies olisi ollut kiinnostunut, hän olisi kyllä itse keskustelun aloittanut. Treffeillä saisin käydä vaikka joka ilta, jos haluisin... Olisi mielenkiintoista kuulla millainen teksti aplla on? Sen on pakko olla jotain joka karkottaa miehet, jos kerran naamassakaan ei ole vikaa.
Ei näin. Jos mies ei kuuluu komeimpaan viiteen prosenttiin, niin hänellä on todennäköisesti vain muutamia mätsejä, kun taas naiselle hän on vain yksi sadasta. Nimenomaan naisen aloitteellisuus takaa sen, että asia voi oikeasti edetä johonkin.
Voisitko olla mitätöimättä meidän naisten kokemusta? Minä en ole ollut Tinderissä mutta nettideiteillä kyllä, ja allekirjoitan täysin edellisen kirjoittajan kokemuksen. Jos mies ei ota yhteyttä, niin on aivan turha ottaa häneen yhteyttä. Hän saattaa laittaa muutaman viestin mutta innostumattomuus paistaa kauas ja viestittely tyssää lyhyeen. Sinä voit väittää mitä tahansa, mutta minulle näin on vuosien varrella käynyt monta kertaa. Ja joo joo, "liian korkeatasoinen" ja blabla. Mitä sitten? Miksi olisin ottanut yhteyttä miehiin, jotka eivät minua kiinnostaneet ja joiden kanssa en joka tapauksessa olisi edes lähtenyt treffeille?
Ne seurustelusuhteet, jotka netin kautta aikoinaan alkoivat, alkoivat niin että mies oli se, joka otti ensimmäisenä yhteyttä. Nykyisin olen miehen kanssa, jonka tapasin IRL.
Miksi mitätöit miesten kokemukset? Jos minä laitan naiselle viestin, olen yksi mies sadan joukossa joten on hyvin epätodennäköistä että edes huomioit viestiäni muiden joukosta. Sen sijaan jos sinä laitat minulle, niin suorastaan hämmästyn kun tyhjään laatikkooni joskus jotain tipahtaa. Se kertoo siitä, että kaikesta valinnanvarastasi huolimatta olet nähnyt minussa jotain kiinnostavaa ja silloin ollaan hyvin lähellä sitä, että jotain voisi tapahtua. Pätee myös IRL, kaikki seurustelusuhteeni ovat lähteneet naisen aloitteesta kun taas omat yritykseni eivät yleensä johda edes irtojuttuihin. Nainen valitsee, niin se vain menee.
Ehkä sinun kannattaisi unohtaa ne itseäsi korkeatasoisemmat naiset, jotka saavat satoja viestejä, ja lähestyä niitä naisia, joista voit arvata että muut miehet eivät heille tee aloitteita ;-)
(Noinhan te miehet meitä naisia kehotatte tekemään. En tosissani tuota ehdottanut, koska ihminen joko kiinnostaa tai sitten ei, ja jos ei kiinnosta niin miksi tehdä aloitetta tai pyyhkäistä oikealle?)
No jotkut miehet kehottavat joo. Itse en ole samaa mieltä, koska en näe mitään järkeä jahdata sellaista, mikä ei oikeasti kiinnosta. Näissä sovelluksissa kun ei kannata jahdata edes sitä naista, joka kiinnostaisi, koska hukut miehenä sinne toisten miesten mereen.
Tämä.
Olen ollut vuosia tinderissä enkä ole kertaakaan päässyt edes 1.treffeille sellaisen naisen kanssa josta sanoisin jo etukäteen että olen todella kiinnostunut hänestä.
Tavismiehenä on pakko yrittää niitä naisia jotka ei niin hirveästi kiinnosta, muuta vaihtoehtoa ei vain ole.
Miksi ne jotka ei kiinnosta ovat vaihtoehtoja?
Koska en halua olla ilman naisia loppuelämäni ajan?
Ettekö ymmärrä että monella miehellä tilanne on joko epätyydyttävä nainen tai ei mitään naista.
Molemminpuolinen ihastuminen ja rakastuminen on meille myytti.
Siis mitä hittoa sä saat epätyydyttävästä naisesta? Pillun? Mä kerron sulle salaisuuden: voit myös käyttää ihan sitä omaa kättä tai fleshlightia. Ei se pillu niin maaginen asia ole, että sen takia pitää hampaat irvessä olla epäviehättävän naisen kanssa :DDD
Ei se pillu ole ainoa syy, vaan myös ystävyys,kumppanuus. Kun riittävän monta vuotta etsii "sielunkumppania" tuloksetta, niin jossain vaiheessa täytyy nostaa kädet pystyyn, ja laskea rimaa jos aikoo perhettä perustaa.
Kädet ylös, housut alas, täältä tulee Tinder valas ;). Sori typerät juttuni... Niinhän tuo menee. Itse en ole laskenut rimaa ja näillä näkymin vietän loppuelämäni sinkkuna. En oikein näe itseäni suhteessa henkilön kanssa, joka ei vaan kiinnosta riittävästi samalla etsien jotain parempaa tilalle. Parempi kai olla yksin vaan. :/
huvittaaaaaa kirjoitti:
miesvastaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä, onko nää tasoista puhuvat enemmän huvittavia vai säälittäviä miespoloja. Ymmärrän kyllä ajatusta ja joo, on siinä totuuden siementäkin. Mutta siitä olen eri mieltä, että nainen haluaa muka aina liian "tasokasta". Joku yksilö varmasti, mutta suurimmalla osalla on ihan realistinen käsitys asiasta.
Minun pitkä kokemus on se, että normaalit hoikat naiset vähättelee itseään, katsoo peiliin ja sanoo "hitsit kun oon ruma ja lihava", kun taas pulleat miehet katsoo peiliin ja sanoo "hitsit kun oonkin komea".Tästähän on sellainen piirroskin :) Mutta siis, se mitä miehiä (yksi avio- ja muut kavereita) ympärillä on, niin kyllä heillä itsetunto on kohdillaan, ajatukset itsestä ihan hyvät. Ja hyväkin niin, naisten itsensämollaus on ärsyttävää, ja meidän tulisi ottaa oppia miehistä!
Erikseen sitten on mt-ongelmaiset peräkammaripojat, joilla on todellisuuskäsitys aivan hukassa ja suuret luulot itsestä, elävät harhoissaan. En voi mitään, mutta kuvittelen heidän olevan niitä, jotka täällä kiihkoilee "tasoista". Normaalit miehet ei jaksaisi olla niin ahdistuneita ja tosikoita.
Loppukaneettini: hauskat ja itselleenkin nauramaan kykenevät miehet on kiinnostavia! He jotka ottavat itsensä liian vakavasti antavat luontaantyöntävän vaikutuksen. No, onneksi on oma kulta ollut jo pari vuosikymmentä, ei tarvitse taistella ja miettiä näitä tasoja :D
N47
Kroppa on kyllä tosi timmissä kunnossa mutta se naama.. Naiset tekee parisuhdevalinnan naaman perusteella. Mitäs voit perintötekijöille..
Voi, ikävä kuulla :( Mutta älä kiroa, Luoja on sinut luonut juuri tuonnäköiseksi eli olet omalla tavallasi kaunis/komea <3 Kyllä minäkin usein harmittelen naamaani, mutta koitan tuota edellistä asiaa takoa mieleeni, ja kyllä se vähän jo auttaa. Minullakin on hyvä kroppa, suht hoikka mutta isot tissit, miehet katsoo sitä ja ohittavat naaman ;) Mutta hei eikös täälläkin aina puhuta, miten miehellä on hyvä kroppa tärkein, ei naama?
En ole oikeastaan koskaan kuullut naisen suusta lausetta että kroppa olisi pääasia.. Kyllä se on sitä jatkuvaa kasvojen hehkutusta, esim joku ryan gosling tai ian somerhalder.
- jykevä leuka
- matala ääni
- tumma tukka
- metsästäjän silmät
- iso peenis
- korkea status
vain tuollaiset miehet kelpaavat naisille, mutta onneksi ollaan Suomessa, koska viimeistään 30+ vuotiaina 85 % miehistä on tuollaisia! Se osuus miehistä nimittäin on viimeistään silloin parisuhteessa.
- iskävatsa
- pituus 170-180 cm
- pilke silmäkulmassa
Varmaan muitakin vaatimuksia oli, mutta kuka niitä kaikkia muistaa. Koulutus, älykkyys, nokkeluus, lukeneisuus, eläinrakkaus...
Täyttäisitkö nämä:
- kiltti ja empaattinen
- fiksu, hauska
- ikä alle 25v
- ei lapsia, max yksi lemmikkiHeh. En tiedä oliko nämä trollausta (molempien listat), mutta aika hyviä esimerkkejä siitä miksei pareja monille löydy.
Kaikki jotenkin ajattelee että kriteerit on just omia, mutta samojahan ne on kuin muillakin. Miehekkään näköinen, V-vartaloinen, koulutettu, menestynyt, supliikki, matkustelusta pitävä, kokenut mies. Nuori ja nätti, isotissinen ja hyväpyllyinen "vähän käytetty" kodin hengetär.
Siinähän ne stereotypiat tuli.
En löytänyt tuota viestiä, onkohan se poistatettu? Mutta tätä siis kysyttiin, eli onko minulla:
- kiltti ja empaattinen
- fiksu, hauska
- ikä alle 25v
- ei lapsia, max yksi lemmikki
Pitkät hiukset kyllä, ei naisellinen tyyli. Pituus 160, paljon entisiä seksikumppaneita, ikä paljon enemmän kuin 25, aikuiset lapset, ei tällä hetkellä lemmikkejä, fiksu, hauska, kiltti, empaattinen mutta en timmi tai liikunnallinen. Tiimalasivartalo jäi taakse yli kymmenen vuotta sitten.
Mutta v-vartaloisen supliikki-komistuksen kanssa olen parisuhteessa. Hieman kyllä hymyilyttää ajatus siitä, että pitäisi olla alle 25-vuotias. Ihan varmasti miehellä on silmää nuorten naisten kauneudelle, mutta ei hän vakavissaan varmasti kuvittelisi 25-vuotiaan tai nuoremman itsestään kiinnostuvan. Saattaisi siinä olla nuorella naisellakin kova paikka, kun yrittäisi kiinnostua kuuntelemaan radiosta Maailmanpolitiikan arkipäivää ja keskustelemaan siitä. Jos oikein räväkäksi heittäytyisi, niin voisi kuunnella myös Muistojen bulevardia tai Sävellahjaa :-DDD
Vierailija kirjoitti:
huvittaaaaaa kirjoitti:
miesvastaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
- jykevä leuka
- matala ääni
- tumma tukka
- metsästäjän silmät
- iso peenis
- korkea status
- iskävatsa
- pituus 170-180 cm
- pilke silmäkulmassa
Täyttäisitkö nämä:
- kiltti ja empaattinen
- fiksu, hauska
- ikä alle 25v
- ei lapsia, max yksi lemmikkiHeh. En tiedä oliko nämä trollausta (molempien listat), mutta aika hyviä esimerkkejä siitä miksei pareja monille löydy.
Siinähän ne stereotypiat tuli.En löytänyt tuota viestiä, onkohan se poistatettu? Mutta tätä siis kysyttiin, eli onko minulla:
- kiltti ja empaattinen
- fiksu, hauska
- ikä alle 25v
- ei lapsia, max yksi lemmikkiPitkät hiukset kyllä, ei naisellinen tyyli. Pituus 160, paljon entisiä seksikumppaneita, ikä paljon enemmän kuin 25, aikuiset lapset, ei tällä hetkellä lemmikkejä, fiksu, hauska, kiltti, empaattinen mutta en timmi tai liikunnallinen. Tiimalasivartalo jäi taakse yli kymmenen vuotta sitten.
Mutta v-vartaloisen supliikki-komistuksen kanssa olen parisuhteessa. Hieman kyllä hymyilyttää ajatus siitä, että pitäisi olla alle 25-vuotias. Ihan varmasti miehellä on silmää nuorten naisten kauneudelle, mutta ei hän vakavissaan varmasti kuvittelisi 25-vuotiaan tai nuoremman itsestään kiinnostuvan. Saattaisi siinä olla nuorella naisellakin kova paikka, kun yrittäisi kiinnostua kuuntelemaan radiosta Maailmanpolitiikan arkipäivää ja keskustelemaan siitä. Jos oikein räväkäksi heittäytyisi, niin voisi kuunnella myös Muistojen bulevardia tai Sävellahjaa :-DDD
Jos teille tulisi ero ja lähtisit Tinderiin etsimään uutta elämänkumppania tuolla kriteerilistalla, kuinka mahtaisi käydä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ehkä sitten olen tylsä. Mutta on tosi outoa, että kyllä se juttu luistaa kun mä jaksan olla aktiivinen, mutta jos "heitän pallon" miehelle, niin keskustelu kuolee eikä miehiä näköjään kiinnosta tutustua muhun yhtään. Ja mä olen yrittänyt eri tekniikoita! Olen keskustellut syvällisiä, olen keskustellut panojuttuja, olen keskustellut miehen kiinnostuksenkohteista, ja mikään, mikään ei muuta sitä faktaa että juttu ei etene minnekään. Olen ihan suoraan ehdottanut tapaamista (kahvia, kävelyä, jotain yhteistä aktiviteettia yms.), olen ehdottanut jopa panemista (tällä oli kaikkein nihkeimmät seuraukset, eli miehet ei selkeästikään halua tällaista naista), olen vihjaillut että olisi kiva nähdä (jotta mies voi itse ehdottaa tapaamista jos se on hänelle "se tärkeä juttu miehenä"), olen ollut vihjaamatta tapaamisesta mitään jotta voidaan ensin tutustua, ja mikään ei vaan toimi!
Ehkä musta paistaa epätoivo ja turhautuminen? Tai ehkä tinder on vaan aikansa elänyt. Tykkään tästä jälkimmäisestä vaihtoehdosta enemmän :D
ap
Siis miten ylipainoinen tai epäviehättävä kasvoista olet?
Tosiasia on, että miehet lähes joutuvat anelemaan treffejä tinderissä..
No en mä ainakaan ylipainoinen ole kun kaksi kiloa laihempana olisin jo alipainoinen. Kasvoistani olen mielestäni nätti ja niinhän sitä luulisi että miestenkin mielestä olen kun kerran ovat sydäntä painaneet, mutta ehkä miehet antaa epätoivoissaan sydäntä sitten kaikille ja loppupeleissä en kelpaa edes sänkyyn :D
ap
Minkä ikänen ja mistäpäin oot? Jos et juuri mua vanhempi ole (ja vielä 170cm+ jos) niin mielenkiintoiselta vaikutat :)
M29
M29
27-vuotias, pk-seudulta, alle 170 cm. Mutta häpeän sen verran mun vauvapalstailua että en kyllä ikinä voisi antaa mun yhteystietoja jotka voidaan yhdistää tähän ketjuun :D
Oletko ikinä kuullut anonyymistä sähköpostista? Sen tekemiseen esim gmail menee sulta 1-2min.
No joo, mutta jossain vaiheessahan ne oikeat yhteystiedot on annettava jos meinaa tavata. Ja sitten jos oikeassa elämässä juttu ei toimikaan, niin mikä estää sitä miestä tulemasta tänne palstalle "paljastamaan" mun henkilöllisyyden :D (Joo, oon hieman vainoharhainen.)
ap
BINGO! Tässä siis syy. Häpeät jotain vauvapalstailua, mikä kertoo siitä että välität liikaa siitä mitä muut ajattelevat. Se taas kertoo epävarmuudesta. Siis ei kaikkea tarvitse kailottaa kovaan ääneen ja tehdä itsestään pelleä, mutta ei kannata häpeillä turhaan asioita millä ei ole mitään väliä. Ei ketään kiinnosta kirjoitatko vauva.fi sivulla.
gggggggggggg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huvittaaaaaa kirjoitti:
miesvastaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
- jykevä leuka
- matala ääni
- tumma tukka
- metsästäjän silmät
- iso peenis
- korkea status
- iskävatsa
- pituus 170-180 cm
- pilke silmäkulmassa
Täyttäisitkö nämä:
- kiltti ja empaattinen
- fiksu, hauska
- ikä alle 25v
Siinähän ne stereotypiat tuli.En löytänyt tuota viestiä, onkohan se poistatettu? Mutta tätä siis kysyttiin, eli onko minulla:
- kiltti ja empaattinen
- fiksu, hauska
- ikä alle 25v
- ei lapsia, max yksi lemmikkiPitkät hiukset kyllä, ei naisellinen tyyli. Pituus 160, paljon entisiä seksikumppaneita, ikä paljon enemmän kuin 25, aikuiset lapset, ei tällä hetkellä lemmikkejä, fiksu, hauska, kiltti, empaattinen mutta en timmi tai liikunnallinen. Tiimalasivartalo jäi taakse yli kymmenen vuotta sitten.
Jos teille tulisi ero ja lähtisit Tinderiin etsimään uutta elämänkumppania tuolla kriteerilistalla, kuinka mahtaisi käydä?
En lähtisi etsimään elämänkumppania kriteerilistalla tai edes ilman listoja. Jos nykyinen suhteeni päättyisi, en usko että jaksaisin enää edes yrittää. Olisin niin rikki, että menisi varmasti muutama vuosi ihan siihen, että ylipäänsä löytäisin kiinnostuksen miehiä ja parisuhdetta kohtaan. Oletko sinä koskaan kokenut sellaista rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin mainitsemaani osoitteeseen tulleisiin olen vastannut; en tiedä onko hukkunut matkalla tai ollut väärä osoite :/
Äsken laitoin osoitteen taas, niin poistettiin ja kai yritettiin blokata ip trollauksen vuoksi (mitä ei tosiaan ollut), mutta sen verran nörtti pitää olla, että tollasen kierrän vaikka silmät kii.
M29
ps. terveiset sensuurille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin mainitsemaani osoitteeseen tulleisiin olen vastannut; en tiedä onko hukkunut matkalla tai ollut väärä osoite :/
Äsken laitoin osoitteen taas, niin poistettiin ja kai yritettiin blokata ip trollauksen vuoksi (mitä ei tosiaan ollut), mutta sen verran nörtti pitää olla, että tollasen kierrän vaikka silmät kii.
M29
Onko tullut lisää viestejä miehiltä? :)
M35
Älkää ihan oikesti jakako osoitteita keskustelupalstalla. Tehkää treffit chattiin. Esimerkiksi eurosinkkuihin. Siellä voi privahuoneessa sitten kertoa sen osoitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Onko tullut lisää viestejä miehiltä? :)
M35
Ei ole ainakaan sellaisia, että oisin tunnistanu. Yks asiallinen mies ja yks peppupanohamsteri, sit ap:n kanssa viestittelin ja N29 eilen illalla yks viesti (ei vastausta ainakaan vielä), ja yks keskustelua seurannut nainen tänään (jolle vastasin ja toivon ettei ollut hän, joka oli harmissaan kun en ollut vastannut; toivottavasti ei ollut liian iso kuvatiedosto gmailiin, lähetetty uudelleen kuvatta)
M29
Vierailija kirjoitti:
Älkää ihan oikesti jakako osoitteita keskustelupalstalla. Tehkää treffit chattiin. Esimerkiksi eurosinkkuihin. Siellä voi privahuoneessa sitten kertoa sen osoitteen.
Miksi ihmeessä tehdä niin hankalasti, kun kuka vain voi luoda anonyymin sähköpostin, jonka antaa tänne ja toinen voi vastata anonyymisti halutessaan myös? Ei tarvii metsästellä toista chatista.
M29
Vierailija kirjoitti:
Miksi osoitetta ei saa kertoa keskustelupalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei voi tietää, kenen osoitetta jaetaan ja missä tarkoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten? Voihan sinne chattiin mennä ja jakaa siellä jonkun ihan toisen sähköpostin ihan yhtä hyvin.
Paskaa sähköpostiin tulee joka tapauksessa; pääasiassa "laillisilta" mainostajilta.
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
................................?!?
Nää keskustelupalstoilla jaettavat osoitteet on varta vasten luotuja nimettömiä osoitteita. Ketä ne siis tarkalleen ottaen haittaavat?
Vierailija kirjoitti:
Aloitan aina keskustelun miehen kanssa, jos minä olen se, joka mätsää viimeisenä (eli mun painaman sydämen jälkeen tulee välittömästi match), ja silloinkin jos mies on se joka mätsää viimeisenä, niin aloitan keskustelun seuraavana päivänä, jos mies ei ole siihen mennessä aloittanut. Hyvin moni mies jättää vastaamatta, tai jos vastaa, niin keskustelu kuolee hyvin pian ilman mun panostusta. Ja tosiaan, kukaan mies ei ole koskaan aloittanut keskustelua. En ymmärrä mihin miehet käyttää tinderiä, jos ne ei edes halua keskustella/tavata? :D Moni sanoo että tinder on vaan panosovellus, mut aika vaikea on edes panna jos ei haluta keskustella ja sopia tapaamista, noin niin kuin esimerkiksi :D
Argh. En tapaa miehiä töiden kautta, en tykkää käydä baareissa ja harrastuksina mulla on vaan juokseminen ja luovat puuhat (maalaaminen, kirjoittaminen), joten missä hitossa mä tapaan miehiä?? Kavereiden kaveritkin on kaikki varattuja joten eipä sitä kauttakaan hirveästi löydy ketään. Luulin, että nettideittiaikana olis helppoa löytää mies...
Olet ruma ja vanha nainen. Totuus on, että mies kuin mies lähtee Tinderissäkin treffeille lähes kenen tahansa naisen kanssa. Olet tykännyt vain top10% komistusten kuvista ja heillä on varaa valita nuorempi ja kauniimpikin.
Mun mielestä olet huikean monipuolinen haluttava pakkaus.
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ruma ja vanha nainen. Totuus on, että mies kuin mies lähtee Tinderissäkin treffeille lähes kenen tahansa naisen kanssa. Olet tykännyt vain top10% komistusten kuvista ja heillä on varaa valita nuorempi ja kauniimpikin.
Juuri tämän takia naisten ei kannata tehdä aloitteita, MOT. Jos joudut naisena tekemään aloitteen, se kertoo, että ole ruma ja vanha.
Tykkää miehistä, jotka sinua oikeasti kiinnostavat. Jos joku heistä kiinnostuu sinusta, hän tekee kyllä aloitteen ja vie keskustelua eteenpäin.
Nyt et kyllä ala pilaamaan mun itsesäälissä piehtaroimista :D
En tiedä. Nainen toisaalta saa olla epävarma eikä se haittaa, eli ei kannata murehtia vaan mennä treffeille, ties vaikka miehellä olisi samat fiilikset.