Miksi mies haukkuu h##raksi, kun saa pakit?
Eikö se ole aika ristiriitaista? Tätähän tapahtuu tämän tästä, mitä nyt ystäviltäkin kuullut.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakit antanut loukkasi siinä mt-ongelmaisen heikkoa itsetuntoa. Sitten mies yrittää huorittelemalla saada naiselle yhtä pahan olon, mitä hän itse tuntee. Tuollaisille ei voi kuin nauraa.
Mistä sä vedät johtopäätöksen, että tuollainen huorittelija on mt-ongelmainen eikä ihan vain kusipää?
Mua kanssa ärsyttää tämä yleistys, ehkä siksi, että oma puoliso on mt-ongelmainen. Kullanarvoinen mies hyvällä sydämellä ja itsetunnolla. Kusipää on vain kusipää, eikä tarvitse diagnoosia.
Haloo, mielenterveysongelmia on paljon erilaisia, eivätkä kaikki sairaat ole todellakaan samanlaisia! :D
Ihan turhaan loukkaannut nyt.
Samasta syystä kuin te naisetkin solvaatte miehiä baarissa tai pakit saatuanne.
En tosiaan hauku yhtään miksikään. Osa naisista voi olla aika tylyjä ja olen siihen vastannut takaisin, että anteeksi ei ollut tarkoitus tungetella tai jotain vastaavaa. Osa naisista onkin sitten selkeästi hävenneet omaa käytöstään.
Varmaankin osa naisista on sitten valmiiksi tylyjä kun miehiltä tulee tuota huorittelua tämän ketjun perusteella.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakit antanut loukkasi siinä mt-ongelmaisen heikkoa itsetuntoa. Sitten mies yrittää huorittelemalla saada naiselle yhtä pahan olon, mitä hän itse tuntee. Tuollaisille ei voi kuin nauraa.
Mistä sä vedät johtopäätöksen, että tuollainen huorittelija on mt-ongelmainen eikä ihan vain kusipää?
Mua kanssa ärsyttää tämä yleistys, ehkä siksi, että oma puoliso on mt-ongelmainen. Kullanarvoinen mies hyvällä sydämellä ja itsetunnolla. Kusipää on vain kusipää, eikä tarvitse diagnoosia.
Haloo, mielenterveysongelmia on paljon erilaisia, eivätkä kaikki sairaat ole todellakaan samanlaisia! :D
En loukkaannu, ärsyttää. Ihan hyvä mitä useampi tämän tiedostaa.
Koska hänen kehityksenä on jäänyt pahasti kesken. Kasvatus on jopa ehkä kokonaan laimilyöty, veikkaan että häneltä on puuttunut rakastava äiti tai isä, todennäköisimmin isä puuttuu elämästä kokonaan :( Hänen itsetuntonsa ei ole kehittynyt terveeksi. Empatiakyky sekä käytöstavat ovat jääneet oppimatta.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin te naisetkin solvaatte miehiä baarissa tai pakit saatuanne.
Ihan mielenkiinnosta (ja ilman ärsytystarkoitusta), millä sanakäänteillä naiset solvaavat saatuaan pakit? Homottelemalla ilmeisesti? Ovatko miehet törmänneet muihin solvauksiin?
N
Vierailija kirjoitti:
Olet erehtynyt. Kyseessä ei ole mies. Nilkki, joka on jäänyt henkisesti sinne alakoulun pihalle jossa eli elämänsä parhaat vuodet, ei ansaitse sitä arvonimeä.
Toksinen maskuliinisuus on sitä, että miehen on jotenkin ansaittava tuo titteli "mies". Osallistut siis toksisen maskuliinisuuden ylläpitämiseen, joten voisitko lopettaa? Kaikki miehet ovat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan hauku yhtään miksikään. Osa naisista voi olla aika tylyjä ja olen siihen vastannut takaisin, että anteeksi ei ollut tarkoitus tungetella tai jotain vastaavaa. Osa naisista onkin sitten selkeästi hävenneet omaa käytöstään.
Varmaankin osa naisista on sitten valmiiksi tylyjä kun miehiltä tulee tuota huorittelua tämän ketjun perusteella.
M35
En minä ainakaan ollut tyly. Istuttiin tyttöjen kanssa ja rupateltiin. Kun tuli kysymään tanssiin sanoin etten nyt halua lähteä kun jutut kesken...
Ap
Vierailija kirjoitti:
M35
Mä sanon aina pari kertaa kohteliaasti. Sitten pyydän poistumaan. Jos ei vieläkään usko, sanon tylysti että painu helvettiin siitä. Usein huorittelijat on niitä, jotka eivät kerrasta usko, mutta eivät aina, joskus tulee ihan puskistakin.
Luulisi haukkuvan frigidiksi.
Mutta se on tietenkin liian vaikea sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Mä sanon aina pari kertaa kohteliaasti. Sitten pyydän poistumaan. Jos ei vieläkään usko, sanon tylysti että painu helvettiin siitä. Usein huorittelijat on niitä, jotka eivät kerrasta usko, mutta eivät aina, joskus tulee ihan puskistakin.
Olen kyllä uskonut ihan kerrasta :) En kyllä oikein ymmärrä mitä saavuttaa jäämällä jankkaamaan jos toisella ei kiinnosta kerta.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska käytöshäiriöinen ja vihaansa hallitsematon "kusipää" on yhtä kuin mielenterveysongelmainen. Luuletko, että kukaan terve haukkuisi pakit saatuaan toista huoraksi? Ihan selkeä impulssikontrollin häiriö.
Tai yksinkertaisesti tosiaan känninen kusipää, joka on humalassa sanoo, mitä sylki suuhun tuo, mutta selvin päin on sisäänpäin kääntynyt tuppisuu. Älä viitsi yleistää ja vielä oikeuttaa tuollaista typerää ja haitallista yleistämistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tää sattu viimeviikonloppuna, kun en halunnut lähteä tanssimaan aivan mulle vieraan miehen kanssa. Haukku sitten noin ja perästä kuuluu vielä vi**un tuulennussima rantakaisla. Mies oli arviolta 35-40v.
Ap
Miehet ei tanssi.. NE jorailijat on sit ihan muuta sakkii ja niillä on oma nimikin, mutta en viitsi mollata sen koommin.
Koska huono itsetunto. Ei jatkoon.
Se on keino yrittää alistaa naisia. Kannattaa vaan nauraa, se sattuu eniten miehiseen itsetuntoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
En minä ainakaan ollut tyly. Istuttiin tyttöjen kanssa ja rupateltiin. Kun tuli kysymään tanssiin sanoin etten nyt halua lähteä kun jutut kesken...
Ap
No tuo on tosi asiallinen vastaus jopa siinäkin mielessä, että et edes suoraan antanut pakkeja vaan on just jotain muuta tekemistä, (vaikka ehkä oikeasti sinulla ei kiinnostanutkaan)
Tuollaisen vastauksen jälkeen itse ainakin ajattelisin, että jos sillä naisella kiinnostaa myöhemmin niin hakeutuu itse sitten seuraani.
M35
Vierailija kirjoitti:
Mulle tää sattu viimeviikonloppuna, kun en halunnut lähteä tanssimaan aivan mulle vieraan miehen kanssa. Haukku sitten noin ja perästä kuuluu vielä vi**un tuulennussima rantakaisla. Mies oli arviolta 35-40v.
Ap
LOL sori ei ole tarkoitus sua loukata mutta jos tuo tapahtuu itselleni en voisi olla nauramatta. Tietysti siinä vähän ensiksi hämmentyy moisesta käytöksestä mutta kyllä minua naurattaisi tuollainen kusiaivo ukko. Kertoisin sitten kavereille.
Omalle kohdalle sattui aikoinaan vahvasti humaltunut ukko joka sönkötti huonolla englannilla jotain panemisesta. Luuli minua venäläiseksi (baarissa sattui olemaan venakko-huoria). Minulla oli farkut ja villapaita enkä ole edes venäläisen näköinen, paitsi puhuin kaverilleni ruotsia (?). Vastasin sitten suomeksi että hänen hakemansa palvelut löytyy tuolta baarin toiselta puolelta, kiitti vaan olen kyllä suomalainen. Ukko tuijotti vielä jonkun aikaa ja kysyi "oletko varma?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Olen kyllä uskonut ihan kerrasta :) En kyllä oikein ymmärrä mitä saavuttaa jäämällä jankkaamaan jos toisella ei kiinnosta kerta.
M35
Hyvä, tajuaisivatpa kaikki kerrasta kuten sinä. Monet provosoituvat siitä naisen eistä niin paljon, että jäävät jankkaamaan tai räjähtävät. Kumpikaan ei varmasti saa naista muuttamaan mieltään, mutta ei siinä varmaan enää siinä vaiheessa haetakaan, lähinnä oman egon pönkitystä taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa, jossa puidaan, kuinka h*orittelu on inhaa, hyväksytään kuitenkin mt-ongelmaisen käyttäminen haukkumasanana? Kai sulle on myös h*mottelu sitten ok? Eiväthän kaikki h*mot ole samanlaisia, niin joskus voidaan sitäkin käyttää haukkumasanana? Mitäs muita ryhmiä haluat varata haukkumasanavarastooki, koska hei SUA se ei ainakaan loukkaa?
Koska käytöshäiriöinen ja vihaansa hallitsematon "kusipää" on yhtä kuin mielenterveysongelmainen. Luuletko, että kukaan terve haukkuisi pakit saatuaan toista huoraksi? Ihan selkeä impulssikontrollin häiriö.