Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies haukkuu h##raksi, kun saa pakit?

Vierailija
19.03.2018 |

Eikö se ole aika ristiriitaista? Tätähän tapahtuu tämän tästä, mitä nyt ystäviltäkin kuullut.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on epäkypsä idiootti joka on tottunut saamaan kaiken mitä haluaa. Jättäisin heti.

Vierailija
2/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakit antanut loukkasi siinä mt-ongelmaisen heikkoa itsetuntoa. Sitten mies yrittää huorittelemalla saada naiselle yhtä pahan olon, mitä hän itse tuntee. Tuollaisille ei voi kuin nauraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on epäkypsä idiootti joka on tottunut saamaan kaiken mitä haluaa. Jättäisin heti.

Paitsi että osa noista miehistä on niitä, jotka harvoin saavat yhtään mitään. Siksi ovat niin katkeria ja vihaa täynnä.

Vierailija
4/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet erehtynyt. Kyseessä ei ole mies. Nilkki, joka on jäänyt henkisesti sinne alakoulun pihalle jossa eli elämänsä parhaat vuodet, ei ansaitse sitä arvonimeä.

Vierailija
5/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daa, yrittää tietysti kostaa koettamalla loukata mielestään pahimmalla tavalla

Vierailija
6/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti äitinsä oli ja on yhä ja ko. tyyppi sai alkunsa ammatinharjoittamisen yhteydessä.

Vierailija
7/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kaikille vielä ole auennut sanan merkitys (olettaen, ettei ap näytä tai käyttäydy muutoin kuin ilotyttö)...

M29

Vierailija
8/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy moista käytöstä, mutta yritäpä itse lähestyä vastakkaista sukupuolta. Kun pakit tulee, niin se melkoinen kolaus itsetunnolle. Jokainen reagoi eri tavoin.

Vierailija
9/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin toisten miehiä vikittelevä tai lesbo.

Oletin, että olen yksiavioinen hetero, mutta mistäs minä mitään tiedän. 

Vierailija
10/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin samasta syystä kuin pakit saanut nainen haukkuu homoksi, eli pettymyksestä.

Vierailija
11/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykääpäs ihan niiltä miehiltä itse.

Ja jännämiehiähän te naiset tunnutte tapailevan, jos kohtelu on tuollaista.

Suurimmalla osalla miehistä ei ole tarvetta moiseen käytökseen.

Vai pitikö aloituksen mennä Demiin ?

Vierailija
12/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sehän on rahakas ammatti, miksi se otetaan aina pahalla. Haukkukaa työttömäksi jos haluatte loukata.

Vierailija
13/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tää sattu viimeviikonloppuna, kun en halunnut lähteä tanssimaan aivan mulle vieraan miehen kanssa. Haukku sitten noin ja perästä kuuluu vielä vi**un tuulennussima rantakaisla. Mies oli arviolta 35-40v.

Ap

Vierailija
14/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimaisuuttaan!

Vierailija
15/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakit antanut loukkasi siinä mt-ongelmaisen heikkoa itsetuntoa. Sitten mies yrittää huorittelemalla saada naiselle yhtä pahan olon, mitä hän itse tuntee. Tuollaisille ei voi kuin nauraa.

Mistä sä vedät johtopäätöksen, että tuollainen huorittelija on mt-ongelmainen eikä ihan vain kusipää? 

Vierailija
16/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tää sattu viimeviikonloppuna, kun en halunnut lähteä tanssimaan aivan mulle vieraan miehen kanssa. Haukku sitten noin ja perästä kuuluu vielä vi**un tuulennussima rantakaisla. Mies oli arviolta 35-40v.

Ap

Tuossa ikäryhmässä h**rittelu on todella tyypillistä. H*oraksi, f*makoksi ja l*sboksi nimittely ovat tämän ikäryhmän tyyppillisimmät iskut, kun saavat pakit. Jotain meni vikaan tuon miespolven kasvatuksessa. 

Vierailija
17/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä vedät johtopäätöksen, että tuollainen huorittelija on mt-ongelmainen eikä ihan vain kusipää? 

Mua kanssa ärsyttää tämä yleistys, ehkä siksi, että oma puoliso on mt-ongelmainen. Kullanarvoinen mies hyvällä sydämellä ja itsetunnolla. Kusipää on vain kusipää, eikä tarvitse diagnoosia.

Vierailija
18/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin nopeasti että mies haukkuu HATTARAKSI, ja mietin että onko aloittaja polttanut pahasti hiuksensa vetyperoksidilla kun päässä jäljellä enää pelkkää hattaraa :D

Vierailija
19/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska huorittelija kokee, ettei riittänyt sulle, että hänellä on nysämuna, ja muutenkin epäkelpo muihin miehiin verrattuna. Huorittelija myös tietää, että antaudut sitä huorittelijaa paremmille miehille kuitenkin : )

Vierailija
20/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daa, yrittää tietysti kostaa koettamalla loukata mielestään pahimmalla tavalla

Ja tulee samalla varmistaneeksi sen, että nainen tajuaa heti välttäneensä luodin, koska tolla mies tulee näyttäneeksi sen, mitä hän naisista ajattelee.

Mulle tulee jokaisesta huorittelusta hyvä mieli, koska voi todeta, että intuitio osui oikeaan ja pakkien antaminen oli oikea päätös. Pahempaa on antaa pakit, joista tulee toiselle selvästi paha mieli ja hän vaikuttaa hyvältä tyypiltä ja toivottaa vaikka hyvää jatkoa. Sitä tulee miettineeksi, että olisikohan tuossa sittenkin ollut ainesta. Tuo miten suhtautuu pettymykseen kertoo ihmisen tasapainoisuudesta tosi paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän