Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies haukkuu h##raksi, kun saa pakit?

Vierailija
19.03.2018 |

Eikö se ole aika ristiriitaista? Tätähän tapahtuu tämän tästä, mitä nyt ystäviltäkin kuullut.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska huorittelija kokee, ettei riittänyt sulle, että hänellä on nysämuna, ja muutenkin epäkelpo muihin miehiin verrattuna. Huorittelija myös tietää, että antaudut sitä huorittelijaa paremmille miehille kuitenkin : )

Antaudut?! Okei... Aika erikoinen sanavalinta.

Vierailija
42/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin te naisetkin solvaatte miehiä baarissa tai pakit saatuanne.

Ihan mielenkiinnosta (ja ilman ärsytystarkoitusta), millä sanakäänteillä naiset solvaavat saatuaan pakit? Homottelemalla ilmeisesti? Ovatko miehet törmänneet muihin solvauksiin?

N

Solvaukset nyt ovat pientä siihen verrattuna, että olen saanut naisilta jopa juomia päälleni, iskuja käsilaukulla ja nyrkeillä kun olen tehnyt selväksi ettei kiinnosta yökerhoissa/baareissa.

Pahimmat sekopäänaistehan keksivät sitten vielä siihen päälle perättömiä syytöksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tää sattu viimeviikonloppuna, kun en halunnut lähteä tanssimaan aivan mulle vieraan miehen kanssa. Haukku sitten noin ja perästä kuuluu vielä vi**un tuulennussima rantakaisla. Mies oli arviolta 35-40v.

Ap

Hahaah, eli olet siis hoikka, kun ei voinut käyttää vakio "läskip..se h...ra" -sanontaansa.

Mä sanon tommosille aina samalla mitalla takaisin. Eivät ne muuten opi varomaan.

Vierailija
44/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole aika ristiriitaista? Tätähän tapahtuu tämän tästä, mitä nyt ystäviltäkin kuullut.

Juuri puhuttiin tuosta kavereitten kanssa. Baarissa tuli mies kysymään saako tulla samaan pöytään, mutta me sanottiin ihan ystävällisesti että me ei olla kavereitten kans tavattu aikoihin kun asutaan eri paikkakunnilla ja nyt me mieluummin vaihdetaan keskenämme kuulumisia ja toivotettiin hyvää illanjatkoa. Otti herneen nenään ja h***ritteli. Miksi baarissa ei muka saisi istua ihan kavereitten kans ilman että on seuraa hakemassa? Ja me juuri siksi selitettiin syy, kun ei haluttu olla tylyjä vaan tyyppi tajuais että meillä on meidän omat jutut. 

Vierailija
45/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas muutamien urpojen tekemiset yleistetään kaikkien miesten ominaisuuksiksi

Vierailija
46/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakit antanut loukkasi siinä mt-ongelmaisen heikkoa itsetuntoa. Sitten mies yrittää huorittelemalla saada naiselle yhtä pahan olon, mitä hän itse tuntee. Tuollaisille ei voi kuin nauraa.

Mistä sä vedät johtopäätöksen, että tuollainen huorittelija on mt-ongelmainen eikä ihan vain kusipää? 

Koska käytöshäiriöinen ja vihaansa hallitsematon "kusipää" on yhtä kuin mielenterveysongelmainen. Luuletko, että kukaan terve haukkuisi pakit saatuaan toista huoraksi? Ihan selkeä impulssikontrollin häiriö.

Tai yksinkertaisesti tosiaan känninen kusipää, joka on humalassa sanoo, mitä sylki suuhun tuo, mutta selvin päin on sisäänpäin kääntynyt tuppisuu. Älä viitsi yleistää ja vielä oikeuttaa tuollaista typerää ja haitallista yleistämistä.

Realismia tämä on. Et taida ymmärtää mt-ongelmista mitään. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että tuollainen "kusipäinen" käytös johtuu nimenomaan mielenterveysongelmista? Ne ovat paljon yleisempiä, mitä moni kuvittelee. On paljon muitakin häiriöitä kuin mm. masennus, narsismi ja skitsofrenia.

Kerrataan vielä. Vakava kusipäisyys = ongelmia mielenterveyden kanssa.

Älä itse viitsi haitallisesti yleistää tuollaista käytöstä muka henkisesti terveiden puuhaksi.

Vierailija
47/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas muutamien urpojen tekemiset yleistetään kaikkien miesten ominaisuuksiksi

Mistä niin päättelet? 

Vierailija
48/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakit antanut loukkasi siinä mt-ongelmaisen heikkoa itsetuntoa. Sitten mies yrittää huorittelemalla saada naiselle yhtä pahan olon, mitä hän itse tuntee. Tuollaisille ei voi kuin nauraa.

Mistä sä vedät johtopäätöksen, että tuollainen huorittelija on mt-ongelmainen eikä ihan vain kusipää? 

Mua kanssa ärsyttää tämä yleistys, ehkä siksi, että oma puoliso on mt-ongelmainen. Kullanarvoinen mies hyvällä sydämellä ja itsetunnolla. Kusipää on vain kusipää, eikä tarvitse diagnoosia.

Haloo, mielenterveysongelmia on paljon erilaisia, eivätkä kaikki sairaat ole todellakaan samanlaisia! :D

Ihan turhaan loukkaannut nyt.

Ketjussa, jossa puidaan, kuinka h*orittelu on inhaa, hyväksytään kuitenkin mt-ongelmaisen käyttäminen haukkumasanana?  Kai sulle on myös h*mottelu sitten ok? Eiväthän kaikki h*mot ole samanlaisia, niin joskus voidaan sitäkin käyttää haukkumasanana? Mitäs muita ryhmiä haluat varata haukkumasanavarastooki, koska hei SUA se ei ainakaan loukkaa?

Ihan tälleen mitenkään leimaamatta ehdotan, että jospa ne mt-lääkkeet auttaisivat myös tuohon raivoamiseen?

Vierailija
49/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen torjutuksi tulleen replahan on sinällään aivan absurdi "pihtarihuora". :D Ilmeisesti  ulimainen tulkinta siitä, että kaikki naiset jakavat toosaa kaikille muille paitsi ulille, mikä on sietämättömän epäreilua. 

Vierailija
50/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan hauku yhtään miksikään. Osa naisista voi olla aika tylyjä ja olen siihen vastannut takaisin, että anteeksi ei ollut tarkoitus tungetella tai jotain vastaavaa. Osa naisista onkin sitten selkeästi hävenneet omaa käytöstään.

Varmaankin osa naisista on sitten valmiiksi tylyjä kun miehiltä tulee tuota huorittelua tämän ketjun perusteella.

M35

En minä ainakaan ollut tyly. Istuttiin tyttöjen kanssa ja rupateltiin. Kun tuli kysymään tanssiin sanoin etten nyt halua lähteä kun jutut kesken...

Ap

No tuo on tosi asiallinen vastaus jopa siinäkin mielessä, että et edes suoraan antanut pakkeja vaan on just jotain muuta tekemistä, (vaikka ehkä oikeasti sinulla ei kiinnostanutkaan)

Tuollaisen vastauksen jälkeen itse ainakin ajattelisin, että jos sillä naisella kiinnostaa myöhemmin niin hakeutuu itse sitten seuraani.

M35

Oot kyllä symppis, onneksi teitä oikeitakin miehiä vielä on. Herrasmiehet ovat harvassa. Ap

Vierailija
51/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki miehet ovat mt-ongelmaisia. Tulee esille juuri tuollaisena käytöksenä. Heidät pitäisi sulkea laitoksiin.

Vierailija
52/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kanssa ärsyttää tämä yleistys, ehkä siksi, että oma puoliso on mt-ongelmainen. Kullanarvoinen mies hyvällä sydämellä ja itsetunnolla. Kusipää on vain kusipää, eikä tarvitse diagnoosia.

Haloo, mielenterveysongelmia on paljon erilaisia, eivätkä kaikki sairaat ole todellakaan samanlaisia! :D

Ihan turhaan loukkaannut nyt.

Ketjussa, jossa puidaan, kuinka h*orittelu on inhaa, hyväksytään kuitenkin mt-ongelmaisen käyttäminen haukkumasanana?  Kai sulle on myös h*mottelu sitten ok? Eiväthän kaikki h*mot ole samanlaisia, niin joskus voidaan sitäkin käyttää haukkumasanana? Mitäs muita ryhmiä haluat varata haukkumasanavarastooki, koska hei SUA se ei ainakaan loukkaa?

Mitähän sekoilet? :D

Missä täällä on käytetty sitä haukkumasanana? Kyse oli siitä, ettei kukaan itsensä hillitsevä ja tasapainoinen, henkisesti terve ihminen ala huorittelemaan toisia pakit saatuaan. Pitäisitkö sitäkin ihan normaalina jos esim. autokaupan myyjä kävisi huorittelemaan, kun et ostanutkaan autoa jonka koeajoit?

Vierailija
53/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on epäkypsä idiootti joka on tottunut saamaan kaiken mitä haluaa. Jättäisin heti.

Vastaavassa tilanteessa miestä haukutaan homoksi.

Vierailija
54/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri puhuttiin tuosta kavereitten kanssa. Baarissa tuli mies kysymään saako tulla samaan pöytään, mutta me sanottiin ihan ystävällisesti että me ei olla kavereitten kans tavattu aikoihin kun asutaan eri paikkakunnilla ja nyt me mieluummin vaihdetaan keskenämme kuulumisia ja toivotettiin hyvää illanjatkoa. Otti herneen nenään ja h***ritteli. Miksi baarissa ei muka saisi istua ihan kavereitten kans ilman että on seuraa hakemassa? Ja me juuri siksi selitettiin syy, kun ei haluttu olla tylyjä vaan tyyppi tajuais että meillä on meidän omat jutut. 

Niin. Parhaimmassa tapauksessa nämä urpot hilaavat jostain tuolin perseensä alle joka tapauksessa ja tunkevat siis väkisin seuraan. Jos naisporukka vaan ignooraa ja jatkaa omaa juttuaan alkaa -ylläripylläri! haukkuminen, että kyllä ootte v*dun leuhkoja ämmiä, kun ei edes juttuseura kelpaa. Tai sitten ne alkaa mölistä jotain omaa juttuaan niin kovalla äänellä, että sen alkuperäisen porukan on kerättävä kimpsunsa ja kampsunsa ja siirryttävä toiseen paikkaan jatkamaan juttuaan. Miehet, ei näin.

Vierailija
55/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan hauku yhtään miksikään. Osa naisista voi olla aika tylyjä ja olen siihen vastannut takaisin, että anteeksi ei ollut tarkoitus tungetella tai jotain vastaavaa. Osa naisista onkin sitten selkeästi hävenneet omaa käytöstään.

Varmaankin osa naisista on sitten valmiiksi tylyjä kun miehiltä tulee tuota huorittelua tämän ketjun perusteella.

M35

En minä ainakaan ollut tyly. Istuttiin tyttöjen kanssa ja rupateltiin. Kun tuli kysymään tanssiin sanoin etten nyt halua lähteä kun jutut kesken...

Ap

No tuo on tosi asiallinen vastaus jopa siinäkin mielessä, että et edes suoraan antanut pakkeja vaan on just jotain muuta tekemistä, (vaikka ehkä oikeasti sinulla ei kiinnostanutkaan)

Tuollaisen vastauksen jälkeen itse ainakin ajattelisin, että jos sillä naisella kiinnostaa myöhemmin niin hakeutuu itse sitten seuraani.

M35

Oot kyllä symppis, onneksi teitä oikeitakin miehiä vielä on. Herrasmiehet ovat harvassa. Ap

Eipä tähän voi sanoa muuta kuin kiitos:)

M35

Vierailija
56/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä viestissä esim?

Vierailija
57/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi isoimpia syitä miksi suhtaudun nykyään automaattisesti kylmäkiskoisesti miesten lähenemisyrityksiin. Ei ihminen (normaali) kestä kamalan montaa haukkumista normaalikanssakäymisessä ilman että se jättää jäljen. Itse ainakin pelästyin ja järkytyin ensimmäisellä kerralla, toisella myös mutta kokemusta olikin jo.

Vierailija
58/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Ap

M35

Typeriä yleistyksiä tekevät , fiksut naiset sitäkin harvemmassa.

Vierailija
59/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä viestissä esim?

"Oot kyllä symppis, onneksi teitä oikeitakin miehiä vielä on. Herrasmiehet ovat harvassa. Ap"

Vaikkapa tässä aloittajan viestissä.

Vierailija
60/75 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Parhaimmassa tapauksessa nämä urpot hilaavat jostain tuolin perseensä alle joka tapauksessa ja tunkevat siis väkisin seuraan. Jos naisporukka vaan ignooraa ja jatkaa omaa juttuaan alkaa -ylläripylläri! haukkuminen, että kyllä ootte v*dun leuhkoja ämmiä, kun ei edes juttuseura kelpaa. Tai sitten ne alkaa mölistä jotain omaa juttuaan niin kovalla äänellä, että sen alkuperäisen porukan on kerättävä kimpsunsa ja kampsunsa ja siirryttävä toiseen paikkaan jatkamaan juttuaan. Miehet, ei näin.

Mulle on käynyt myös noin ja en vieläkään tiedä, oliko se tyyppi iskemässä vai halusiko vain pöydän itselleen ja tiesi, että naiset häipyvät kyllä ennen pitkää kunhan vaan sinnikkäästi istuu.

Olisinkin tajunnut pyytää jonkun henkilökunnasta poistamaan sen eikä vaan luovuttaa itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi