Rehellisesti: kuinka monta alkoholiannosta meni viikonloppuna?
Kommentit (111)
Ei yhtään ja miehellä kaksi kun oli pitkästä aikaa istumassa iltaa kavereiden kanssa.
Lasken itse annoksia sen takia, että haluan vähentää juomistani. Tuo 14 annosta on vähemmän kuin monena viikonloppuna aikaisemmin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Rhellisesti sanottuna eon osaa vielä sanoa, jatkan juomosta. Kaks pullao viinaa meni pe-la ja sikspäkkejä pari, tänään longero linjalla. Huomeanna aika neuvolassa en tiedä perunko..
Älä mene sinne tuossa kunnossa.
Hae apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. Imetän. Ei muuten yhtään tullut mieleen raskaana ollessa, että eihän sitä viinilasia saa kun vasta sitten joskus kun ei imetä. No, eipä sitä viinilasia kyllä ole ikävä ollutkaan.
Miksi ei muka? Ei se 1-2 lasillista vaikuta imettämisen mitään. Saman verran vauva saa alkoholia päivittäisestä d-vitamiiniannoksesta.
Suositus sanoo, että yhdestä annoksesta ei imeytyisi alkoholia maitoon, mutta en ymmärrä miksi ottaa se riski. En halua että vauvani altistuu alkoholille, eikä mulla ole mitään tarvetta juoda sitä lasillista tässä vaiheessa. Nautin siitä hyvillä mielin sitten kun pieni ihminen ei saa ravintoaan minusta.
Alkoholiannosta? Viikonloppuna? Hmmm. Jos tarkkaan mietin ja oikein lasken niin tarkalleen ottaen niitä taisi olla kokonaiset NOLLA kappaletta.
Mulla ei yhtään. Miehellä kait 2 viinilasia ja iso olut.
Nolla. Menossa kuukauden pituinen kuiva kausi, jollaisia pidän säännöllisesti muutaman vuodessa. En kyllä silloinkaan kun juon alkoholia mitenkään kaksin käsin vedä, mutta tykkään välillä olla täysin ilman. N 53
Miehellä meni pe ja la iltoina yhteensä kuusi. Aika perus viikonloppu. Itse en ole juonut moniin vuosiin, lapsien saannin ei ole vaan kiinostanut edes se saunalonkero tms alkoholijuoma.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä meni pe ja la iltoina yhteensä kuusi. Aika perus viikonloppu. Itse en ole juonut moniin vuosiin, lapsien saannin ei ole vaan kiinostanut edes se saunalonkero tms alkoholijuoma.
..Lapsien saannin jälkeen..
Miehen kanssa ostettiin perjantaina neljä mäyräkoiraa, nyt ei ole yhtään jäljellä enkä muista viikonlopusta ihan kaikkea.
Täytynee soitella löytöeläintaloon, jos olisi tuotu sinne.
semmonen kymmenkunta vuotta olen ollut absolutisti, joten siitä voit päätellä monta meni
Ei yhtään, kuten ei yleensäkään.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa ostettiin perjantaina neljä mäyräkoiraa, nyt ei ole yhtään jäljellä enkä muista viikonlopusta ihan kaikkea.
Täytynee soitella löytöeläintaloon, jos olisi tuotu sinne.
Karkuri palstalle kannattaa myös laittaa.
0. Koska isälläni meni varmaan koko perheen edestä. Ei huvita yhtään juoda eikä naurata viinavitsit, kun on alkoholisti läheinen.
Nolla. Nuorena juonut tarpeeksi, ei nykyisin huvita.
Nainen: 5. menossa ja siihen jäänee.
Alkuviikonloppu meni opiaateilla, nyt sunnuntain kunniaksi muistaaakseni kymmenes olut menossa, aioin juoda vielä toiset 10 illan ratoksi
3 litran tölkki viiniä.