Rehellisesti: kuinka monta alkoholiannosta meni viikonloppuna?
Kommentit (111)
Ei yhtään. Koko elämäni aikana olen "juonut" ruokalusikallisen omenasiideriä ja maistanut olutta. Alkoholi on no go
Nyt oli kyllä poikkeus viikonloppu ja p"ska sellainne. Teräviä meni vähemmän. EN ala kyllä tätä elämää elämään selvinpäin, se on ihan selvä.
Ei yhtään. Ei enää tee edes mieli alkoholia, ihan hyvä koska aiemmin imin viinaa kuin sieni.
Litra punaviiniä. Perjantaina puolet ja lauantaina loput. Vielä syksyllä meni 3 litraa viikonloppuna, mutta olen vähentänyt. Innostuin painonpudotuksesta ja sain muutaman (7kg) kilon pois ja tämä uusi vähäisempi määrä jäi sitten tavaksi entisen tilalle.
Torstaina aloitin jo pämppäämisen, viiniä meni 3 litraa ja lisäksi kaksi tölkkiä kaljaa. Tämä siis kolmessa illassa. Mitäköhän tossa olis annoksia, joku 25?
Tänään on kyllä vesi maistunut :)
Eilen pullo valkkaria ja tänään pari lasillista.
Pullo valkkaria (5 annosta), puoli vuotta ollut odottamassa kaapissa. Normiviikkoina juon 2 siideriä keskimäärin eli 2 annosta.
Perjantaina oli hyvät partyt. Lisäsi annoksia huomattavasti! Varmaan jotain 12
0, meinasin kyllä yhden ottaa mutta onneksi muistin että olin aiemmin ottanut rauhottavia.
0, viimeksi uutena vuotena alkoholia.
Mä aina ihmettelen, että kuka nostaa suomalaista alkoholin keskikulutusta, koska tällä palstalla on aina nollatoleranssi. Ja kävijöitä täälläkin on...
Ei yhtäkään. Itse asiassa ei ole pitkään aikaan mennyt kuin hyvin pieniä määriä. Ei vain maistu ja kuka sitä nyt hampaat irvessä...
T. Mies.
To n.10, pe n.20, la n.40, tänään n.kymmenes menossa. Lauantain pilikkikili bailut selittäköön osax...
Piti tänään juoda yksi 0,33 lonkero mutta taas jäi juomatta.
0. Jo pitkään ollut vesilinjalla ja vain paremmaksi kaikki muuttunut.
Kolme. N28