Rehellisesti: kuinka monta alkoholiannosta meni viikonloppuna?
Kommentit (111)
11.
Lasi viiniä ravintolassa perjantaina ja eilen kaverin synttärijuhlissa 10. En koe huonoa omaatuntoa asiasta, en käytä muuten erityisen paljoa alkoholia.
Montako alkoholiannosta meni viikonloppuna? Tätä kysyttiin siis.
Satoja. Olin töissä hyvin suositussa ravintolassa ja kyllähän siitä baaritiskiltä tuli juomia taukoamatta laitettua.
Itse join lasin punaviiniä sekä pe että la kun tulin töistä :)
Maksakirroosi se kehittyy yhtälailla teidän brunssiskumpistanne kuin viikonloppuryyppääjälläkin. Itse olen oikeissa töissä enkä missään toimistohommissa, jossa voi litkiä skumppia joka aamupäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. Imetän. Ei muuten yhtään tullut mieleen raskaana ollessa, että eihän sitä viinilasia saa kun vasta sitten joskus kun ei imetä. No, eipä sitä viinilasia kyllä ole ikävä ollutkaan.
Miksi ei muka? Ei se 1-2 lasillista vaikuta imettämisen mitään. Saman verran vauva saa alkoholia päivittäisestä d-vitamiiniannoksesta.
Suositus sanoo, että yhdestä annoksesta ei imeytyisi alkoholia maitoon, mutta en ymmärrä miksi ottaa se riski. En halua että vauvani altistuu alkoholille, eikä mulla ole mitään tarvetta juoda sitä lasillista tässä vaiheessa. Nautin siitä hyvillä mielin sitten kun pieni ihminen ei saa ravintoaan minusta.
Kukin tyylillään. Minä taas nautin hyvillä mielin sen lasillisen tai korkeintaan kaksi viiniä hitaasti vaikka imetän. Mitäpä luulet paljonko se vauva saa alkoholia jos juon sen lasillisen vauvan mentyä nukkumaan ja seuraava imetys on vasta monen tunnin päästä? Kaikesta voi saada itselleen ongelman. Voihan sitä maitoa vaikka pumpata etukäteen jos vielä hirvittää. Raskausajan olin kuitenkin täysin nollalinjalla niin en pidä lasillista viiniä pahana kun imettää. Holitonta voisin ottaa jos se maistuisi yhtä hyvältä kuin holillinen. Päihduttävyydelllä ei ole merkitystä kun yhdestä laillisesta ei mitään edes huomaa kun sen juo hitaasti.
Pe-la-su 20 annosta yhteensä. Liikaa, tiedän.
Nainen 40 v.
Nolla, niinkuin lähes aina :)