Rehellisesti: kuinka monta alkoholiannosta meni viikonloppuna?
Kommentit (111)
Pe meni yksi olut.
Eilwn sitten menikin päivällä 2olutta, illalla ruoalla ; 2*pieni olut, 1pienilasi viiniä, 1*iso viini, 1*konjakki, ja päälle kolme isoa tuoppia sitten pubissa
0, niin kuin yleensäkin. Ei tee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Mä aina ihmettelen, että kuka nostaa suomalaista alkoholin keskikulutusta, koska tällä palstalla on aina nollatoleranssi. Ja kävijöitä täälläkin on...
No esim toi vastaaja 36 on juonut koko ketjun viinat...
3 annosta valkkaria. Auttoi hyvin uneenkin.
2, yksi olut perjantaina ja toinen lauantaina.
0, nainen 49v. Alkoholia viimeksi 4/2011. Ei vain maistu.
5, vkl yksi Yyteri red ale ja yksi normikeppana. Join viikolla töiden yhteydessä pe myös yhden Happy Joe's rose ciderin ja to kaksi skumppaa, toimisto tarjosi. Samalla kertaa nuo skumpat, ne oli ihan klo 14 toimistolla.
Olen nainen, 2 pikkulasta ja 36v.
Ei yhtään. Olen ollut ilman alkoholia n. kaksi ja puoli vuotta.
1-1,5 litraa tiukkaa. Annoksia siitä tulee jonkin verran, en ole laskenut. Varmaan pari yli suositusten.
En tarkkaa muista, mutta varmaan kympin paikkeilla on. Kieltämättä liikaa, pitäisi vähentää.
0,35 viinapullo ja shotteja ja kaljaa
Perjantaina kotona 2 lasia viiniä, lauantaina juhlat; varmaan 13 annosta koko päivän aikana (alkoi jo puolilta päivin). Nainen40
4 olutta ja pari lasillista punkkua.
1 x sex on the beach
1 x kelkka
1 x marianne
1 x mustikkashotti
Viimeksi olen juonut alkoholia yli puoli vuotta sitten.
Ei yhtään. Imetän. Ei muuten yhtään tullut mieleen raskaana ollessa, että eihän sitä viinilasia saa kun vasta sitten joskus kun ei imetä. No, eipä sitä viinilasia kyllä ole ikävä ollutkaan.
0, ei tee mieli.