Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutin Espoosta Helsinkiin, ja olen huomannut erikoisen asian ihmisissä...

Vierailija
18.03.2018 |

Olen siis asunut 22 vuotta Espoossa. Muutin alle vuosi sitten Helsinkiin työn ja koulun perässä, mutta olen oikeastaan tehnyt vähän omituisia huomioita. Mielestäni Espoossa on jotenkin ystävällisempää ja "siistimpää" porukkaa? Helsingissä tuntuu jotenkin olevan ihan kaikenlaista tallaajaa, ihan kaikkea mahdollista tuntuu löytyvän täältä ja näkee päivittäin. Olen kyllä viihtynyt täälläkin, ei sillä, mutta jotenkin vaan huomaa vähän eroa...🙄

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aina kun menen Espooseen, tuntuu että autot antavat aina tietä. Helsingissä harvinaista jos joku antaa tietä.

Ap

Helsingissä jalankulkija voi astua turvallisesti suojatielle ilman, että ensin odottaa auton pysähtyvän ja antavan tietä ja viittilöivän, että menepäs nyt. Siinä se ero.

Vierailija
62/65 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on enemmän tilaa olla oma itsesi. Pultsari , mamu lastenvaunuineen ja jakkupuku sopivat hyvin vierekkäisille puiston penkeille. Espoossa kukin pysyisi omalla asuinalueellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä päin espoota moikataan ja kiitetään bussikuskeja. Toista se on helsingin puolella.

Asuinalueesta kiinni. Viikissä tervehditään ja kiitetään.

Vierailija
64/65 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on maaseudun ja kaupungin ero kaikkialla maailmassa.

Tervetuloa kaupunkiin!

Vierailija
65/65 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen oikeasti matkustelemaan enemmän, jos saa jo kulttuurishokin pääkaupunkiseudun sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi