Mies haluaa, että kynsin hänen kainaloitaan... yök
Olen tuntenut miehen noin kuukauden ajan ja kun olemme sängyssä hän usein alkaa pyytää, että raapisin hänen kainaloitaan. Mua vähän yököttää hänen pyyntönsä. Yököttäisikö teitä? Olenko vain turhan herkkä ja tällaiset asiat kuuluvat normaaliin parisuhteeseen? Tää on kyllä eka mies, joka ehdottelee mulle tällaisia..
Kommentit (11)
? hyi, ällöttäisi. Ei kai kainaloita raavita muuten kuin sillon, kun niitä kutittaa.
Miksei se voi itse raapia kainaloitaan? Laiska?
Tämä toi mieleeni yläasteen poikaystäväni. Taisi olla eka tai toinen suhteeni ikinä. Hän tykkäsi nuolla kainaloitani. Todella kummallista. Vois kuvitella, että dödö maistuu ihan helkkarin pahalta mutta tyyppi nuoli aivan auvossa kainaloita. Annoin hänen nuollakun seksinhimossani toivoin nuolemisen johtavan johonkin tai siirtyvän edes alemmas. Eipä onnannu. 😂
Vierailija kirjoitti:
Tämä toi mieleeni yläasteen poikaystäväni. Taisi olla eka tai toinen suhteeni ikinä. Hän tykkäsi nuolla kainaloitani. Todella kummallista. Vois kuvitella, että dödö maistuu ihan helkkarin pahalta mutta tyyppi nuoli aivan auvossa kainaloita. Annoin hänen nuollakun seksinhimossani toivoin nuolemisen johtavan johonkin tai siirtyvän edes alemmas. Eipä onnannu. 😂
apua XD
Häh!! Mitä nää kommentit nyt on?
Jos aloittaja olisi puhunut miehen haluavan su ihinottoa, vastauksissa olisi painostettu niin tekemään, koska "haluathan miellyttää miestäsi ja suoda hänelle nautintoa" ja "oletko noin estynyt, kauheaa!" "Kokeile edes, voi yllättyä positiivisesti!" Sekä "jos et sinä tee miehellesi niin, joku muu kyllä tekee"
...miten kainaloiden nuoleminen olisi sen kamalampaa kuin toisen pissavehkeiden imeskely? Pesulla voi käydä ensin, miten se nyt menikään...
Minun mies kiihottuu kun hikiset paidan kainalot. Ilman paitaa nuolee kainalot. Tykkäå pienestä sängestä. Kokemuksia muilla?
Sano että et halua