Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä kutsuu juhliin sekä minut että vihaamani henkilön

Vierailija
18.03.2018 |

Että ottaa aivoon, olen sanonut ettäen halua kys. Henkilön kanssa olla missään tekemisissä ja minua ei tarvi kutsua jos kutsuu hänet.

Hän ei ole edes mikään kovin läheinen ystävälleni.

Taas sin toista kautta tietää että tämä ihminen on tulossa.

Ilmoitin että koska x on tulossa minä en tule.

Vituttaa kun ostin jo lahjankin.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo vihaamasi henkilö on tehnyt että ansaitsee vihasi?

Asetat kyllä ystäväsi hankalaan asemaan...

Esitti ystävääni ja samalla pani miestäni kun olin raskaana. Muuttivat yhteen kun olin synnyttänyt, ovat nyt jo eronneet. Silloin vannoin etten koskaan ole tekemisissä kummankaan kanssa.

Ap

Ohhoh! Eipä se ystäväsikään kovin hyvä ystävä voi olla, kun ei ole sulle lojaali. Oikean ystävän pitäisi ymmärtää pitää näppinsä erossa tuollaisesta ihmissaastasta. Parempi vaan, että jää juhlat juhlimatta ja unohdat nuo ihmiset. Jatkat elämääsi ehompana.

Vierailija
62/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kodinrikkoja on juhlakalun sukulainen, niin ok että on kutsuttu?

whattt?

Miksi ei olisi? Miksi tuollaisen komiodraaman pitäisi vaikuttaa kolmiodraaman ulkopuolisiin ihmissuhteisiin. Sitä paitsi emme riedä kok totuutta tuosta "kodinrikkojasta". Kuten täällä joku hyvin sanoikin, niin onhan tuo moraalitonta, mutta ei parisuhde ole kunnossa jos siihen mahtuu joku kolmas väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoo aloituksessa, ettei se kodinrikkoja ole juhlivalle ystävälle kovin läheinen.

Siellähän se lukee, jos viittii lukea ja ymmärtää lukemisensa.

Vierailija
64/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

whattt?

No todellakin. Vaikka siskoni tekisi jotain typerää kuten tapailisi varattua miestä, en siltikään katkaisisi häneen välejä, koska siskoni on minulle rakas ja hyvä ihminen vaikka tekisikin jotain typerää. Jos kyseessä olisi harkittu murha niin voisi olla että välimme kylmenisivät mutta ei jonkun miessekoilun takia.

En itsekään ole täydellinen joten en vaadi sitä myöskään läheisiltäni. Voin ihan hyvin paheksua jonkun käytöstä ilman että katkaisen välit lopullisesti.

sinä ja h..uora siskosi

Hohhoijaa. Itse kuulostat lähinnä sellaiselta lahkolaiselta joka sulkee sukulaisenkin piirien ulkopuolelle mikäli tekee jotain väärää. En haluisi olla kanssasi tekemisissä.

Vierailija
65/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikuinen ja saan varmasti päättää kenen kanssa olen vapaa-ajalla tekemisissä.

Jos en haluax tyyppiä nähdä niin se on minun päätös. Mikä tässä on niin vaikeaa tajuta.

Ap

Ystäväsi on aikuinen ja saa vapaasti päättä kenen kanssa on vapaa-ajalla tekemisissä.

Jos ystäväsi haluaa tyypin nähdä niin se on hänen päätös. Mikä tässä on niin vaikeaa tajuta.

Vierailija
66/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

whattt?

No todellakin. Vaikka siskoni tekisi jotain typerää kuten tapailisi varattua miestä, en siltikään katkaisisi häneen välejä, koska siskoni on minulle rakas ja hyvä ihminen vaikka tekisikin jotain typerää. Jos kyseessä olisi harkittu murha niin voisi olla että välimme kylmenisivät mutta ei jonkun miessekoilun takia.

En itsekään ole täydellinen joten en vaadi sitä myöskään läheisiltäni. Voin ihan hyvin paheksua jonkun käytöstä ilman että katkaisen välit lopullisesti.

Eli siskos saa luvan kanssa panna ystäväsiaviopuolisoa?

taidat itse panna kaverisi miestä?

Jos kaverisi panis sun miestä ,niin anteeksanto ja ymmärrys taitaisi loppua

Kirjoitat selkeästi tunnekuohun vallassa kun luetun ymmärtäminen on vaikeaa.

"Sisko saa luvan panna ystäväni aviopuolisoa" -> Ei, en anna siskolleni lupaa mihinkään, hän tekee itse omat päätöksenä. En kuitenkaan leikkaa häntä irti sukupuusta vaikka hän tekisi jotain moraalitonta.

"Taidat itse panna kaverisi miestä?" -> Ei, en pane yhdenkään kaverini miehiä. En näe asiaa niin mustavalkoisesti että joko katkaisen kaikki välit kuvitteelliseen kolmiodraama-siskooni tai sitten panen itse kaikkea varattua.

"Jos kaverisi panis sun miestä ,niin anteeksanto ja ymmärrys taitaisi loppua" -> Mikä ymmärrys ja anteeksianto? En ole antanut kellekään anteeksi mitään, en vain koe että on minun tehtäväni tuomita siskoni tai ystävieni tekosia jotka eivät kosketa minua. Voin katkaista välit petolliseen ystävääni, mutta en vaadi että kaikki tuttavanikin katkaisisivat välinsä häneen.

Vierailija
67/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tietää, että tämä kodinrikkoja on kutsuttu juhliin, jos juhlien järjestäjä ei ole siitä kertonut eikä juhlia ole vielä pidetty?

Ja minusta aloittajan ei tarvitse mennä juhliin, en hänen asemessaan menisi itsekään, mutta ihmettelen vain tuota, että ap tietää keitä ystävänsä on juhliinsa kutsunut, jos ystävä ei kuitenkaan ole mitään tämän kodinrikkojan osallistumisesta maininnut.

Vierailija
68/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoo aloituksessa, ettei se kodinrikkoja ole juhlivalle ystävälle kovin läheinen.

Siellähän se lukee, jos viittii lukea ja ymmärtää lukemisensa.

Se on ap:n näkemys asiasta. Mistä hän tietää ystävysten välisestä suhteesta kun kerran toisen osapuolen kanssa ei ole missään tekemisissä.

Vierailija
69/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni isoäiti järjesti syntymäpäiväjuhlat, johin hän kutsui anoppini, vaikka mieheni vanhemmat ovat eronneet pari vuotta sitten. Paikalle tuli myös miehen isä uuden naisystävän kanssa, joka oli kuvioissa myös avioliiton aikana. Arvostin sitä, että anoppi tuli paikalle ja käyttäytyi asiallisesti. Se on aikuisuutta. Kiva tietää, että jatkossakin voimme kutsua ihmisiä samaan paikkaan ilman draamaa.

Vierailija
70/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n kannattaisi ottaa etäisyyttä tuohon ystäväänkin, joka ei mitä ilmeisimmin kuitenkaan ole niin luotettava ja läheinen kuin ap on luullut. Joskus käy niin, että hyväksi ystäväksi luultu ihminen paljastuukin tosipaikan tullen pelkäksi hyvänpäivän tutuksi. Silloin on vaan nieltävä ylpeytenså ja hakea sitä tosiystävyyttä muualta.

Ja ei, en ajattele että aikuisten pitäisi joka pikku riidan kohdalla valita puolia. Ihmissuhteet eivät ole mustavalkoisia, mutta kyllä siellä valtavan harmaan alueen ääripäissä on asioita, jotka normaalilla moraalikäsityksellä varustetun ihmisen mielestä vaan kertakaikkiaan on oikein tai väärin. Joku tuoreen, vielä vakiintumattoman suhteen väliin meneminen tai vaikka yksittäinen kännihairahdus on niitä inhimillisiä virheitä ja harmaan alueen asioita. Seksisuhde raskaana olevan kaverin kumppaniin ei sitä ole. Ja niitä ihmisiä, joiden mielestä se on inhimillinen pikku erhe joka voi sattua kenelle hyvänsä minä en halua tunteakaan.

Vierailija
71/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta viestiä jo missä kerrot että ahdistaa etkä halua mennä. No sitten et mene. Ihan yksinkertaista.

Sinulla ei liene mitään oikeutta kaverillesi kiukutella hänen muista kaverisuhteista. Se joka ei halua nähdä, niin ei sitten vain meni. Ei ainakaan kaverilleen asiasta ala kiukuttelemaan...

Vierailija
72/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitkö ap yhtäkkiä moisen ystävä pani ja rulit raskaaks ja synnytit stoorin? Kuulostaa aika oudolta jos ystävi kutsuisi tai no mistän muijista tiätää

Vierailija
73/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiukutteletko edelleen exällesikin, eli lapsesi isälle? Just, että tällanen tapaus. Pysy kotona vaan, toivottavasti lapset asuu isänsä kanssa.

Vierailija
74/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteks te kaikki vois vaan erota kaikista

Vierailija
75/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän mutta en kyllä ruvennut mitään vaatimuksia kenellekään esittämään. Itselläni oli kamala kiusaaja ex-ystävä ja kaiken sen jälkeen mitä hän teki selkäni takana ja miten hän muiden ihmisten kautta yritti mua manipuloida ja ahdistella ja nöyryyttää niin en halua enää olla henkilön kanssa tekemisissä. Eniten ahdisti silloin kuin tein tuota pesäeroa ja tyyppi yritti kaikin keinoin yhteisten ystävien kautta mua syyllistää siitä että pistin välit poikki. Ei hyväksynyt kun sanoin ei.

Nyt kun siitä on jo vuosia niin ihan sama mutta silloin kysyin kaikkien tapahtumien yhteydessä yhteisiltä ystäviltä että onkohan x tulossa. Nolotti aina kysyä tuollaisia mutta joka kerta se x oli tulossa niin itse en mennyt. Yhteisten kaverienkin kanssa jäi välit vähemmälle mutta mieluummin niin kun kerta haluavat kaveeraa tuon narsistin kanssa, joka on osaa heistäkin satuttanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan