Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä kutsuu juhliin sekä minut että vihaamani henkilön

Vierailija
18.03.2018 |

Että ottaa aivoon, olen sanonut ettäen halua kys. Henkilön kanssa olla missään tekemisissä ja minua ei tarvi kutsua jos kutsuu hänet.

Hän ei ole edes mikään kovin läheinen ystävälleni.

Taas sin toista kautta tietää että tämä ihminen on tulossa.

Ilmoitin että koska x on tulossa minä en tule.

Vituttaa kun ostin jo lahjankin.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväsi todennäköisesti ajattelee, että mikäli jättää sinut kutsumatta, sinä loukkaantuisit. Vaikka oletkin sanonut hänelle, ettet halua, että sinut kutsutaan. 

Ei varmaan ajattele, olen sen selvästi sanonut! Enemmän loukkaannun tälläisestä salaamisesta.

Ap

Miten niin enemmän loukkaantunut? Eikös sen pitänyt olla niin, että kutsumatta jättämisestä et olisi loukkaantunut lainkaan? Vai onko sittenkin niin, että jos ystäväsi ei olisi kutsunut sinua, olisit kuitenkin ainakin vähän loukkaantunut?

Ei, ystäväni tietää syyn ja on sanonut että ymmärtää. Nyt sitten ei kuitenkaan vissiin ymmärrä..

Vierailija
22/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo vihaamasi henkilö on tehnyt että ansaitsee vihasi?

Asetat kyllä ystäväsi hankalaan asemaan...

Esitti ystävääni ja samalla pani miestäni kun olin raskaana. Muuttivat yhteen kun olin synnyttänyt, ovat nyt jo eronneet. Silloin vannoin etten koskaan ole tekemisissä kummankaan kanssa.

Ap

Ok, tässä tapauksessa ymmärrän täysin mikset halua olla tuollaisen k*sipään kanssa missään tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitti ystävääni ja samalla pani miestäni kun olin raskaana. Muuttivat yhteen kun olin synnyttänyt, ovat nyt jo eronneet. Silloin vannoin etten koskaan ole tekemisissä kummankaan kanssa.

Ap

Nojoo, kauanko tästä on aikaa? Etkö voisi mennä juhliin tästä huolimatta, ei sinun tälle kyseiselle naiselle tarvitse puhua? Ole vaikka katsomatta päinkään, mutta näytä, että olet mennyt eteenpäin.

Vierailija
24/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään ketään vihaa mutta en vain juttele heidän kanssaan. Tosiaan jos se ei ole sinun ystäväsi niin mitä väliä. Ei siellä muutkaan ole hänen ystäviään kaikki. Tosiaan nyt kontrolloit huonolla tavalla sekä sitä sinun vihaamaasi sekä vielä sitä joka kutsui sinut. Menetät noin molemmat. Kotiisi sinun ei tarvitse kutsua ketään. Älä yritä kontrolloida ystävääsi. 

Minua alkaa ahdistamaan hänen seurassaan, enkä pysty nauttimaan juhlista. Aiheutti aikoinaan minulle erittäin pahan mielen ja masennuin pitkäksi aikaa (kerroin syyn yläpuolella)

Olen asiasta puhunut monesti ystäväni kanssa ja hän on sanonut että ymmärtää. Ja minä ilen sanonut että minä ymmärrän että hän saattaa kutsua tämän x:n ja se on minulle ihan fine mutta en itse halua olla silloin paikalla.

Ap

Vierailija
25/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele että olisitte samassa työpaikassa tai teillä olisi asiakassuhde. Pakkohan teidän olisi silloinkin tulla toimeen. Kyllä sinä yksistä parin tunnin juhlista selviät kun ei tarvitse edes jutella kp. henkilölle.

Vierailija
26/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nojoo, kauanko tästä on aikaa? Etkö voisi mennä juhliin tästä huolimatta, ei sinun tälle kyseiselle naiselle tarvitse puhua? Ole vaikka katsomatta päinkään, mutta näytä, että olet mennyt eteenpäin.

Pari vuotta. Voisin mennä jos kyseessä olivat esim. Häät, ristiäiset tms. Nämä ovat syntymäpäiväjuhlat joissa on tarkoitus juhlia ja ottaa alkoholia.

En pysty, pelkkä ajatuskin ahdistaa.

Ap

Vierailija
27/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda viha. Ok, varmasti olet kärsinyt, mutta edes sinä et näe koko totuutta. Jotain oli pahasti pilalla sinun ja miehesi suhteessa, että noin pystyi käymään.

Vierailija
28/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen vaan nauttii, kun huomaa, ettet ole paikalla. Näytä hänelle, ettet välitä tuon taivaallista ja olet jatkanut elämääsi.

Vierailija
29/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi tietty aika paha juttu minkä teki sulle. Ymmärrän, että et halua olla hänen kanssa tekemisissä. Tosiaan jos sun ystävä tietää tän, eikä mikään niin erityisen hyvä ystävä ole tämän vihamiehen kanssa, niin olisi voinut jättää hänet kutsumatta. Mun mielestä ystävä tekisi niin.

Vierailija
30/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään ketään vihaa mutta en vain juttele heidän kanssaan. Tosiaan jos se ei ole sinun ystäväsi niin mitä väliä. Ei siellä muutkaan ole hänen ystäviään kaikki. Tosiaan nyt kontrolloit huonolla tavalla sekä sitä sinun vihaamaasi sekä vielä sitä joka kutsui sinut. Menetät noin molemmat. Kotiisi sinun ei tarvitse kutsua ketään. Älä yritä kontrolloida ystävääsi. 

Minua alkaa ahdistamaan hänen seurassaan, enkä pysty nauttimaan juhlista. Aiheutti aikoinaan minulle erittäin pahan mielen ja masennuin pitkäksi aikaa (kerroin syyn yläpuolella)

Niin minuakin ahdistaa tuollaisissa tilanteissa, vaikka voisikin olla puhumatta sille ahdistuksen aiheuttajalle (eikä aina edes voi). Eikä oikein tunnu järkevältä olla juhlissa jos ei pysty rentoutumaan ja nauttimaan niistä. 

Vierailija
31/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:n tarvitsee mielestänne mennä noihin bileisiin? Ihme sakkia taas liikenteessä.

Vierailija
32/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei se kutsut järjestävä ystäväsi sitten ole ystäväsi jos kerran taustat tietää.

Vierailija
33/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap:n tarvitsee mielestänne mennä noihin bileisiin? Ihme sakkia taas liikenteessä.

Se, että juhlapäivänäkin laitetaan oma etu ystävän eteen.

Vierailija
34/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminäminäminä ja minä. Etkö ajattele ystävääsi yhtään? Etkö osaa käyttäytyä juhlissa niinkuin kuuluu ja olla välittämättä toisesta?

Osaan käyttäytyä mutta koska se ei ole välttämättömyys minä voin jäädä juhlista pois ja tavata ystävääni myöhemmin. Eikö ystäväni ajattele minua? Miksi ei voinut edes ilmoittaa että kys. Tyyppi on tulossa? En tajua!!

Ymmärtäisin, jos tämä henkilö x on esim sinua pahoinpidellyt ex tms.

Vierailija
35/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäät pois. Ja tapaat ystävän myöhemmin. Kukaan ei pysty luovimaan toisten ihmisten ihmissuhdekiemuroissa. Ystäväsi katsoo asiaa omasta näkökulmastaan eli hänellä ei ole antipatioita kumpaakaan kohtaan. Sinä katsot ja teet päätökset omalta kannaltasi. Kukaan järkevä ei voi olettaa, että jos riitautuu jonkun kanssa, niin kaikki katkaisevat siteensä kyseiseen ihmiseen.

Vierailija
36/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi kutsuu omiin juhliinsa ihan keitä itse haluaa! Mitä se sinulle kuuluu? Jätät sitten menemättä jos olet niin lapsellinen ettet jonkun tietyn ihmisen kanssa pysty edes samassa tilassa olemaan. Miten ihmeessä voit ajatella että ystäväsi kutsuisi vieraansa SINUN mielesi mukaan? Järjestä omat juhlat niin saat sitten kutsua ihan kenet tahdot.

Vierailija
37/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse mennä (ei kai täällä kukaan ole niin sanonut) mutta on vaan kommentoitu tuota että ap ilmoittaa itsensä aikuiseksi ihmiseksi mutta sitten käytös on tätä teini-ikäisten luokkaa "jos x tulee niimmäentuu!!!" Kyllä aikuinen ihminen selviää tuollaisista tilanteista eikä aiheuta skismaa ystävän juhlissa

Vierailija
38/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen aika lailla sitä mieltä että jokainen hoitaa omat ihmissuhteensa. Tuossa tapauksessa olisin kyllä voinut valita puoleni. Olisin ainakin varoittanut suoraan, että kutsuin myös tuon tyypin. En laittaisi kumpaakaan kohtaamaan toista yllättäen.

Vierailija
39/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväsi todennäköisesti ajattelee, että mikäli jättää sinut kutsumatta, sinä loukkaantuisit. Vaikka oletkin sanonut hänelle, ettet halua, että sinut kutsutaan. 

Juuri näin. On kohteliasta kutsua joka tapauksessa. Sen sijaan on epäkohteliasta asettaa jotain ehtoja, milloin saa ja milloin ei saa kutsua.

Vierailija
40/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväsi kutsuu omiin juhliinsa ihan keitä itse haluaa! Mitä se sinulle kuuluu? Jätät sitten menemättä jos olet niin lapsellinen ettet jonkun tietyn ihmisen kanssa pysty edes samassa tilassa olemaan. Miten ihmeessä voit ajatella että ystäväsi kutsuisi vieraansa SINUN mielesi mukaan? Järjestä omat juhlat niin saat sitten kutsua ihan kenet tahdot.

Luitko sä yhtään mitä kirjoitin?? Vai onko vikaa vain ymmärtämisessä?

Nimenomaan kirjoitin että että olen ystävän kanssa asiasta puhunut ja minulle on ihan ok ja ymmärrän jos hän haluaa tämän tyypin kutsua, ainoa mitä toivoin että ilmottaisi siitä minulle että voin jäädä pois. Hän tietää syyt tähän ja on aikaisemmin sanonut ymmärtävänsä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi