Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä kutsuu juhliin sekä minut että vihaamani henkilön

Vierailija
18.03.2018 |

Että ottaa aivoon, olen sanonut ettäen halua kys. Henkilön kanssa olla missään tekemisissä ja minua ei tarvi kutsua jos kutsuu hänet.

Hän ei ole edes mikään kovin läheinen ystävälleni.

Taas sin toista kautta tietää että tämä ihminen on tulossa.

Ilmoitin että koska x on tulossa minä en tule.

Vituttaa kun ostin jo lahjankin.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi todennäköisesti ajattelee, että mikäli jättää sinut kutsumatta, sinä loukkaantuisit. Vaikka oletkin sanonut hänelle, ettet halua, että sinut kutsutaan. 

Vierailija
2/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksatte pitää jotain vihamiehiä? Ei voi edes samassa paikassa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 12?

Vierailija
4/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväsi todennäköisesti ajattelee, että mikäli jättää sinut kutsumatta, sinä loukkaantuisit. Vaikka oletkin sanonut hänelle, ettet halua, että sinut kutsutaan. 

Ei varmaan ajattele, olen sen selvästi sanonut! Enemmän loukkaannun tälläisestä salaamisesta.

Ap

Vierailija
5/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän kasvaa aikuiseksi?

Vierailija
6/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminäminäminä ja minä. Etkö ajattele ystävääsi yhtään? Etkö osaa käyttäytyä juhlissa niinkuin kuuluu ja olla välittämättä toisesta?

Vierailija
7/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen ja saan varmasti päättää kenen kanssa olen vapaa-ajalla tekemisissä.

Jos en haluax tyyppiä nähdä niin se on minun päätös. Mikä tässä on niin vaikeaa tajuta.

Ap

Vierailija
8/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vihamies. Kuulostaa naurettavan lapselliselta, mutta emmehän me taustoja tiedä, joten...

Vierailija
9/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminäminäminä ja minä. Etkö ajattele ystävääsi yhtään? Etkö osaa käyttäytyä juhlissa niinkuin kuuluu ja olla välittämättä toisesta?

Osaan käyttäytyä mutta koska se ei ole välttämättömyys minä voin jäädä juhlista pois ja tavata ystävääni myöhemmin. Eikö ystäväni ajattele minua? Miksi ei voinut edes ilmoittaa että kys. Tyyppi on tulossa? En tajua!!

Vierailija
10/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan vihamies. Kuulostaa naurettavan lapselliselta, mutta emmehän me taustoja tiedä, joten...

No ellei tämä vihamies ole nyt joku sarjamurhaaja niin en kyllä nää muita syitä, miksi pitäisi käyttäytyä noin.

Vierailija
11/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, kovin täällä ollaan heti tuomitsemassa ap, mistä me tiedetään mitä tämä tyyppi on hänelle tehnyt. En itsekkään haluaisi olla tekemisissä kiusaajani kanssa, tai vaikka raiskaajan tms.

Minä en tuomitse!

Vierailija
12/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikuinen ja saan varmasti päättää kenen kanssa olen vapaa-ajalla tekemisissä.

Jos en haluax tyyppiä nähdä niin se on minun päätös. Mikä tässä on niin vaikeaa tajuta.

Ap

Se, että asetat ystävällesi ehtoja,ketä kutsuu juhliinsa. Sinä taidat tässä olla se hankala tapaus. Välillä pitää elämässä joustaa. Mahdatko oikea ystävä ollakaan.

Vierailija
13/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se, että asetat ystävällesi ehtoja,ketä kutsuu juhliinsa. Sinä taidat tässä olla se hankala tapaus. Välillä pitää elämässä joustaa. Mahdatko oikea ystävä ollakaan.

En ole antanut mitään ehtoja, olen sanonut että minä en tule jos x on siellä. Saa kutsua kenet haluaa mutta ei voi pakottaa minua.

Ap

Vierailija
14/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo vihaamasi henkilö on tehnyt että ansaitsee vihasi?

Asetat kyllä ystäväsi hankalaan asemaan...

Vierailija
15/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan ajattele, olen sen selvästi sanonut! Enemmän loukkaannun tälläisestä salaamisesta.

Ap

Miten niin enemmän loukkaantunut? Eikös sen pitänyt olla niin, että kutsumatta jättämisestä et olisi loukkaantunut lainkaan? Vai onko sittenkin niin, että jos ystäväsi ei olisi kutsunut sinua, olisit kuitenkin ainakin vähän loukkaantunut?

Vierailija
16/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole antanut mitään ehtoja, olen sanonut että minä en tule jos x on siellä. Saa kutsua kenet haluaa mutta ei voi pakottaa minua.

Ap

Tuohan on ehdon asettaminen. Jos x tuler juhlii, niin minä en tule. Etkö ystäväsi tähden halua juhlia ja olla välittämättä siitä toisesta? Jätätkö aina tekemättä kaiken epämieluisan?

Vierailija
17/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei tuo mitään aikuisuutta ole, jos ei pysty paria tuntia olemaan jonkun kanssa samassa huoneessa. Ja mitä ihmettä sitä lahjan ostamista harmittelet? Tottakai annat ystävällesi lahjan vaikka et juhliin osallistuisikaan.

Vierailija
18/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo vihaamasi henkilö on tehnyt että ansaitsee vihasi?

Asetat kyllä ystäväsi hankalaan asemaan...

Esitti ystävääni ja samalla pani miestäni kun olin raskaana. Muuttivat yhteen kun olin synnyttänyt, ovat nyt jo eronneet. Silloin vannoin etten koskaan ole tekemisissä kummankaan kanssa.

Ap

Vierailija
19/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään ketään vihaa mutta en vain juttele heidän kanssaan. Tosiaan jos se ei ole sinun ystäväsi niin mitä väliä. Ei siellä muutkaan ole hänen ystäviään kaikki. Tosiaan nyt kontrolloit huonolla tavalla sekä sitä sinun vihaamaasi sekä vielä sitä joka kutsui sinut. Menetät noin molemmat. Kotiisi sinun ei tarvitse kutsua ketään. Älä yritä kontrolloida ystävääsi. 

Vierailija
20/75 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä vihaamasi henkilö on tehnyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän