Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla nainen ihastunut muhun

Vierailija
18.03.2018 |

Oon pannut merkille, että yksi nainen työpaikalta on 99% varmuudella ihastunut muhun. Käyttäytyy kovin ystävällisesti mua kohtaan ja on punastunut seurassani. Mua huvittaa tilanne, koska en ole itse kiinnostunut. Tuo nainen on mua vanhempi ja elämän jäljet jo vähän näkyy kasvoista. Pakko kuitenkin myöntää, että on aika mukavaa saada erityiskohtelua häneltä...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti tilanteesta. Ei siinä mitään kamalaa oo jos joku on suhun ihastunut.

Vierailija
2/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tyypillinen tilanne että jos joku nainen joskus ihastuu niin hän on sellainen josta ei voisi kuvitellakaan kiinnostuvansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida olla ihastunut. Olen kyllä sinua vuoden vanhempi, ystävällinen ja punastun helposti. Sinä olet minua lyhyempi, ihan kiva mutta et kovin miehekäs. Välillä olen hormonaalisista syistä ihastunut kehen sattuu, mutta älä ota sitä vakavasti. Aamuvarhain kirjoitellet minusta vauvapalstalle, höpsö.

Vierailija
4/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet nyt ylireagoi?

On mullakin töissä mies jota kohtelen "silkkihansikkain" mutten ole ihastunut vaan kunnioitan. Rohkea mies, elänyt sanan varsinaisessa merkityksessä, avaamatta nyt sen enempää. Joku alkaa jo tuostakin vähättelemään ja panettelemaan. Kunnioitan mutta parisuhde matskua? Nou. Haluan elämääni jotain ihan muuta. Ollaan saman ikäisiä.

Vierailija
5/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on couperosa.

Vierailija
6/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En taida olla ihastunut. Olen kyllä sinua vuoden vanhempi, ystävällinen ja punastun helposti. Sinä olet minua lyhyempi, ihan kiva mutta et kovin miehekäs. Välillä olen hormonaalisista syistä ihastunut kehen sattuu, mutta älä ota sitä vakavasti. Aamuvarhain kirjoitellet minusta vauvapalstalle, höpsö.

Sieltä tuli heti ensimmäinen puolustautuminen AV-mammalta ja ylänuolia sataa.

Vierailija
7/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä nainen saa vähän piristystä arkeensa, niin ei sitä niin vakavasti tarvitse ottaa ja loukkaantua.

Vierailija
8/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen tytön poskipäihin veri vaatii kukkaset...

Joillakin on luonnostaan punertavat posket, toiset hakee väriä purkista. Ei kerro ihastumisesta mitään.

Vierailija
9/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihastunut. Panettaisi vaan. Nuori kolli olisi siihen hyvä. Mut en aio mitään tehdä kun töitäkin on aikuisten tehtävä joten voit olla huoleti!

Vierailija
10/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pannut merkille, että yksi nainen työpaikalta on 99% varmuudella ihastunut muhun. Käyttäytyy kovin ystävällisesti mua kohtaan ja on punastunut seurassani. Mua huvittaa tilanne, koska en ole itse kiinnostunut. Tuo nainen on mua vanhempi ja elämän jäljet jo vähän näkyy kasvoista. Pakko kuitenkin myöntää, että on aika mukavaa saada erityiskohtelua häneltä...

Millaista erityiskohtelua saat häneltä?

Vierailija
11/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois turha vaatimattomuus. "Oon pannut merkille, että yksi nainen työpaikalta on 99% varmuudella ihastunut muhun." Sano reilusti vaan, että ei vain yksi, vaan kaikki naiset työpaikalta on 99% varmuudella ihastuneet suhun. Olet vaan niin alfa.

Vierailija
12/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihastunut työpaikalla kollegaan, mut sekin on nainen. Mä kiistän kuitenkin jyrkästi, että mun naamassa näkyis elämän jäljet. Tai no, normaalin elämän jäljet tietenkin.  Saattaahan tämänkin ketjun ap olla nainen. =)

Vierailija
13/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taidan olla naisten mieleen kun tuntuu että kaikki työpaikan naiset, tai ne joiden kanssa juttelen, ovat ihastuneita minuun.

Miten näkyy: Voimakas hymyily, jäävät keskustelemaan eivätkä malta lopettaa, katsovat koko ajan silmiin, tulevat juttelemaan, nauravat jutuilleni jne., säpsähtelyä jos tulen yllättäen paikalle. Joskus havaitsen jotain draamaa ilmeistä.

Olen pitkähkö, urheilullinen ja pidän naisten kanssa juttelusta ehkä pikkuriikkisen flirttaillen. Olen varattu, joten se siitä.