Kuinka pitkän iltalenkin teet tänään?
Kommentit (25)
En tee tnä iltalenkkiä, olin Jumbossa, ja kävelin varmaan 5-10km lenkin edestä. :D
Ehkä 5×5m. hakemaan lisää viiniä. Wc:hen 3m.
Lähden virtaviivaisissa pyöräilytrikoissani ajamaan 10km.iltalenkin, otsalampun kera. T. 57v. hopeakettu.
Pakko käydä vielä tänään kaupassa, siinä on lenkkiä riittävästi.
Inhoan talvea sen verran, että aloitan lenkit vasta kun lumet on sulaneet pois.
Joku puolen tunnin lenkki koiran kanssa.
Hirveä ripuli, muutaman kymmenen metriä kävelen sängyn ja vessan väliä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Joku puolen tunnin lenkki koiran kanssa.
Onneksi on koira niin tulee lenkkeiltyä :D
ap
Opiskelen enkä tänään hievahdakkaan ulos.
Muutaman kerran jääkaapille ja takaisin. Jokunen metri siinä tulee kun kaljaa haeskelee.
Kävin just 40 min koiran kanssa. Tämä on harvinaista näin lauantaisin, nyt teki mieli ulos. Koira on sen verran pieni, että ihan korttelin ympäri riittää ja nuoriso lenkittää yleensä illalla.
Nyt lenkkeilen sohvalta a) saunaan b) jääkaapille hakemaan viiniä c) vessaan ja d)lopulta sänkyyn.
Kävin aamulla 3km juoksulenkillä :D Joo ei varmaan himojuoksijoista tunnu miltään, mutta mä vasta aloitin enkä todellakaan pysty juoksemaan tuota matkaa putkeen :D Ehkä se kunto tästä vielä joskus kohenee...
Ählypitsa tilattu, joten iltalenkki tiedossa. Matkaa sängystä ovelle kertyy 10 metriä suuntaansa.
Tein aamulla 8,5km kävelylenkin, riittää yhdelle päivälle.
0m. Kävin jo kävellen kaupassa yhteensä 2,2km miehen pakottamana. En ois halunnut/jaksanut, mut lähdin kuitenkin miehen mukaan. Jos saisin valita makaisin sängyssä vuorokauden ympäri.
Kävin aamulla kävelyllä 45min ennen töihin menoa ja nyt vielä juoksemassa reilu puolituntia. Olin 1,5vkoa talvilomalla ja tissuttelin viiniä ja herkkuja joka pvä ja söin mitä sattui, joka päivä ravintolassa niin paino nousi melki 3kg🙆♀️ Nyt kauhee ahdistus pakko Liikkua.
Sen verran lenkkeilen jokapäivä että tulee minimissään 10000 askelta täyteen. Eli noin 7-8 km tuo tulee yhdellä tai kahdella lenkillä monesti tulee kyllä enemmän askelia tuo on minimi.
Kävin hiihtämässä n. 3 tunnin reissun. En laske matkoja, koska en ole suorittajatyyppi.
Nojatuolista jääkaapille..7metriä