Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ateistit - eikö kuolema ahdista teitä?
17.03.2018 |
Itsekin olen ns. uskonnoton ja olen vahvasti sitä mieltä, että kuoleman jälkeen ei ole elämää. Toisinaan asia on mulle ihan ok, toisinaan asia ahdistaa. Koetteko te ahdistusta siitä, että elämänne loppuu kuolemaan? Millä tavoin lohdutatte itseänne?
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Onko kyseessä psyyken luoma harha vai Jumalan olemassa olo, niin se selviää vasta kuollessa. Siihen asti uskon itse jälkimmäiseen omien kokemusteni kautta. Arvostan vastaustasi ja olen iloinen että myös sinä olet saanut apua lapsuutesi kokemuksiin. Olen käynyt itsekin terapiassa, sen lisäksi että koen myös Jumalan auttaneen. Järjellä uskon asioita ja toisten kokemuksia ei pystykään ymmärtämään. Ne on niin yliluonnollisia, että menee yli ymmäryksen. Itsellänikin :) Ja vaikka kuinka kirjoittaisin täällä, niin ketään en sillä uskomaan saa.
Minulla ei ole antaa riittävää vastausta taivaan olemassa oloon ja millaista elämä siellä mahtaa olla. Joten edes yritä, kun en sitä vielä ainakaan niin paljon ymmärrä. Mutta liekö kukaan ihminen sitä voi täysin selittääkään. Hyvää jatkoa sinulle! :)