Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävintä mitä jostain ihmisestä on paljastunut?

Vierailija
16.03.2018 |

Ihan mitä tahansa mikä yllätti sinut. Oliko kyseessä ystävä, tuttava, työkaveri vai kummin kaima? Yllättikö joku ihminen käytöksellään?

Itse seurustelin pitkään yhden miehen kanssa, ja sain vasta parin vuoden jälkeen seurustelun aloittamisesta tietää, että miehellä on lapsi, jonka oli "hylännyt" lapsen vammaisuuden takia. En pystynyt jatkamaan seurustelua. Tuli yllätyksenä, sillä mies vaikutti sydämelliseltä ja vastuulliselta.

Kommentit (473)

Vierailija
181/473 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri oli niin ujo, ettei uskaltanut töissä vastata puhelimeen. Harrasti kuitenkin laskuvarjohyppyä. 

Vierailija
182/473 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaispoika oli osallisena ihmisen tappoon. Kamala shokki kaikille jotka tunsivat.

Kaverin tytär jäi kiinni huumeista. Kiltti, hyvä koulussa, hyvät kotiolot. Eikä mistään ruohon polttelusta, veti ihan kunnon kamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/473 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen esimies kavalsi rahaa työpaikalta. Oli jo pidemmän aikaa tehnyt niin ja sitten jäi lopulta kiinni, naps. Hän oli tosi tykätty esimies (nainen). Häntä pidettiin reiluna ja hyvänä pomona alaisten kesken.

Ollaan varmaan oltu samassa työpaikassa. Koska tämä tapahtui?

Vierailija
184/473 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten muuten pedofilia tai pedofiliset mieltymykset on niin hiton yleisiä?

Vierailija
185/473 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinpitelevä mies joka esitti mukavaa aluksi. Ihmiset menevät lankaan aluksi, mutta esitys ei kestä yleensä kovin kauan.

Vierailija
186/473 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettakaa lapsenne puhumaan tunteistaan kirjoitti:

Äitini oli kova kasvattaja, ei haleja eikä "Minä rakastan sinua". Mietin aina mistä moinen johtui. Kerran satuin kysäsemään että miksi tavataan niin harvoin pappaa, ei kai se ny niin kamala ole. Sieltä tuli joku perus tiuskasu ja "Pidä suus kii". Ajattelin että se ny taas käsitti väärin kun uteliaisuuttani vain kysyin, mutta sitten iskä naurahti ja sano "Kato ny, sait sen tärisemään ku haavan lehti".

Ei ole ikinä käyny missään synttäreillä tai missään ilmi mitään vihaa heidän välillään, onhan pappa vähä hankala ihminen muttei muuten. En tiedä sitten mitä siellä on tapahtunu, veikkaisin perheväkivaltaa ja kenties juomista, mutta se fakta että hän satutti äitiäni niin että tämä ei pystynyt peittämään suruaan vaikka yleensä piilottaa ihan kaiken on tarpeeksi todistetta minulle. Pappa lienee syy siihen miksi äidistä tuli niin kovaksikeitetty, mikä vuorostaan johti meikäläisen vuosiin terapiassa kun itsekkin piti aina kaiken sisällään. Sellaisen miehen tapaamiseen vapaaehtoisesti en näe mitään syytä, kohtelen häntä tuttavallisesti sukulaisjuhlissa mutta siihen jää.[/quote

Minä kyllä veikkaan tuon perusteella insestiä.

Vierailija
187/473 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tunsin sellaisen luokan hiljaisen tytön jolla ei juuri ollut kavereita ujoutensa takia. Löysi ekan ja siihen mennessä ainoan poikkiksensa 23-vuotiaana.

Kun erosivat melko pian, mies kertoi joskus humalassa että "kiltti" tyttöystävänsä olikin rohkeutta kerättyään paljastunut dominaksi joka olisi halunnut alistaa tätä seksuaalisesti ja leikkiä kaikenlaisia pervoja leikkejä.

Laitoin heti tytölle viestiä että kiinnostaisiko tavata. Olemme nykyään avoliitossa :D

Vierailija
188/473 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-eräs hoitajana työskentelevä tuttuni vaikuttaa hyvin empaattiselta ja mukavalta sekä osaavalta työssään. Kunnes paljasti myöhemmin, miten paljon halveksuu potilaita ja mm. saattaa tietoisesti vaarantaa heidän turvallisuutensa. Oli todella kylmäävää kuulla näitä hänen puheitaan.[/quote]

Näistä hoitajista voi ja pitää tehdä ilmoitus. Sairasta touhua.

Vierailija
189/473 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu paljastui raiskaajaksi, oli tehnyt sen vuosikausia aikaisemmin. Katui kyllä syvästi omien sanojensa mukaan. Istui tuomion. Nyt on jotenkin vapautuneen oloinen, ehkä siksi kun ei tarvitse menneisyyttä salata. Kai ihmiselle pitää uusi mahdollisuus antaa, jos tosiaan katuu. Miehekseni en kyllä silti ottaisi.

Vierailija
190/473 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pitkäaikainen ystäväni kertoi tässä lähiaikoina että on hiv potilas, ollut sitä jo kuusi vuotta. Monta vuotta siis esitti että kaikki ok. Ei kuulemma ollut viitsinyt kertoa minulle kun oli hävennyt. Oli pettänyt miestään ulkomaalaisen miehen kanssa. Yhteisestä päätöksestä oli kuulemma jätetty kortsut käyttämättä. Eniten minua yllätti se hänen tyhmyytensä ja eniten ällötti se että just oli mennyt naimisiin kun petti miestään..no hiv on tästä tyhmyydestä lopun elämää "seuralaisena"

Vierailija
191/473 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain selville/kuulin itse että kaverini joka on kauppiaana k-supermarketissa (eli myymäläpäällikkö ym) piti harjoittelijaa työkokeilussa puoli vuotta ja joka kuukausi väitti että "kyllä me sut palkataan, oo vielä kuukausi" ja sitten kun tää puoli vuotta oli mennyt niin oli että "joo heippa, tai kyllähän me sut voitaisiin esim kuntouttavaan työtoimintaan ottaa" ei tajunnut aluks että ei saa olla ihminen kuntouttavassa työtoiminnassa firmassa ym. Sit kun tajus niin oli ollu tosi ilkeä tätä työkokeilussa ollutta kohtaan ja oli ilkeyttään antanu huonon arvostelun! Kehui sitä kuinka helppoa se on saada ihminen jatkamaan joka kuukausi kun lupaa että saa töitä.

Mulla on samankaltaista kokemusta työkokeilupaikasta jossa koko ajan väitettiin että mut tullaan palkkaamaan ja kolmannella kuukadella mietin että onkohan näin ja sitten omin korvin kuulin ja näin kun pomo puhui yhdelle työntekijälle että oon 'helppo höynäytettävä' kun luulen että mut tullaan palkkaamaan ja mietti jo ketä mun puolen vuoden jälkeen jälkeen pyytäisi työkokeiluun. Voitte arvata että kolmas kuukausi oli mun viimeinen ja en jatkanut. Nykyään töissä aivan mahtavassa paikassa ja kiitän luojaa siitä että kuulin sen keskustelun koska muuten olisin varmaan jatkanut vielä ja en olis välttämättä päässyt nykyiseen työpaikkaani töihin!

Vierailija
192/473 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin vasta aikuisena että isäni oli ollut vankilassa monta vuotta erinäisistä rikoksista ym (varasteli autoja ym) oli pikkuinen shokki kun oma isä kyseessä :D

Vierailija
193/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homopiireissä on väkeä jotka harrastaa seksiä kertomatta että heillä on hiv. Vahinko kiertämään.

Joopa joo. Jos niitä ihan väeksi asti on "homopiireissä" joilla on tapana tehdä tuota, niin kumma juttu ettei niistä tule koskaan mitään oikeuskeissejä. Yleensä nää tarkoitukselliset hivin tartuttajat on olleet ihan heteroita. Esim. se Raahen mies jonka (naispuolisia) kumppaneita poliisi haki ihan kuvan kanssa lehdissä, tapaukset Steven Thomas, Aki Hakkarainen, ja se prostituoitu hiv-nainen. Mutta eiköhän tää sun viesti ollutkin tarkoitettu ihan vaan homojen leimaamiseksi. 

Hiv-rachel asuu täällä,kaveri kehui panneensa sitä kumin kanssa vaikka tietää hivistä.

Vierailija
194/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketjusta on poistettu kauheana kommentteja?

Vierailija
195/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin yhteiseltä tutulta, että kolmeakymppiä lähestyvä kaverimme oli pannut 16-vuotiaan kanssa. Varattu nainen

Ja sit sä uskoit. Näin ne huhut lähtee kun joku on vaan päättänyt mustamaalaa toisen maineen.

Nim. Kokemusta on

Vierailija
196/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisen häissä siskoni (nykyään entinen) miesystävä ehdotti että harrastaisin hänen kanssaan seksiä autossa. Olin siis "jo" 20 ja hän n. 35-40 mutta nyt näen itseni vielä ihan teininä tuohon aikaan ja vielä se että hän oli siskoni mies. Yöks.

Vierailija
197/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mitä tahansa mikä yllätti sinut. Oliko kyseessä ystävä, tuttava, työkaveri vai kummin kaima? Yllättikö joku ihminen käytöksellään?

Itse seurustelin pitkään yhden miehen kanssa, ja sain vasta parin vuoden jälkeen seurustelun aloittamisesta tietää, että miehellä on lapsi, jonka oli "hylännyt" lapsen vammaisuuden takia. En pystynyt jatkamaan seurustelua. Tuli yllätyksenä, sillä mies vaikutti sydämelliseltä ja vastuulliselta.

Ehdin seurustella miehen kanssa yli vuoden kunnes selvisi, että on entinen kylteri. Loppui seurustelu kuin seinään ja muutin puhelinnumeron. Joku julkinen rekisteri pitäisi olla Suomessakin ettei tällaista voi salata.

Vierailija
198/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaaja lähisuvussa.

Vierailija
199/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukuelinherpes

Vierailija
200/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaverini riisti hengen tyttöystävältään.

Ystäväni mies paljastui narsistiksi, joka käyttää lasta pelinappulana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme