Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävintä mitä jostain ihmisestä on paljastunut?

Vierailija
16.03.2018 |

Ihan mitä tahansa mikä yllätti sinut. Oliko kyseessä ystävä, tuttava, työkaveri vai kummin kaima? Yllättikö joku ihminen käytöksellään?

Itse seurustelin pitkään yhden miehen kanssa, ja sain vasta parin vuoden jälkeen seurustelun aloittamisesta tietää, että miehellä on lapsi, jonka oli "hylännyt" lapsen vammaisuuden takia. En pystynyt jatkamaan seurustelua. Tuli yllätyksenä, sillä mies vaikutti sydämelliseltä ja vastuulliselta.

Kommentit (473)

Vierailija
201/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni tunnusti korjanneensa sukupuolensa 10 vuotta aiemmin ennen kuin tunnettiin.. 

Vierailija
202/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain selville/kuulin itse että kaverini joka on kauppiaana k-supermarketissa (eli myymäläpäällikkö ym) piti harjoittelijaa työkokeilussa puoli vuotta ja joka kuukausi väitti että "kyllä me sut palkataan, oo vielä kuukausi" ja sitten kun tää puoli vuotta oli mennyt niin oli että "joo heippa, tai kyllähän me sut voitaisiin esim kuntouttavaan työtoimintaan ottaa" ei tajunnut aluks että ei saa olla ihminen kuntouttavassa työtoiminnassa firmassa ym. Sit kun tajus niin oli ollu tosi ilkeä tätä työkokeilussa ollutta kohtaan ja oli ilkeyttään antanu huonon arvostelun! Kehui sitä kuinka helppoa se on saada ihminen jatkamaan joka kuukausi kun lupaa että saa töitä.

Mulla on samankaltaista kokemusta työkokeilupaikasta jossa koko ajan väitettiin että mut tullaan palkkaamaan ja kolmannella kuukadella mietin että onkohan näin ja sitten omin korvin kuulin ja näin kun pomo puhui yhdelle työntekijälle että oon 'helppo höynäytettävä' kun luulen että mut tullaan palkkaamaan ja mietti jo ketä mun puolen vuoden jälkeen jälkeen pyytäisi työkokeiluun. Voitte arvata että kolmas kuukausi oli mun viimeinen ja en jatkanut. Nykyään töissä aivan mahtavassa paikassa ja kiitän luojaa siitä että kuulin sen keskustelun koska muuten olisin varmaan jatkanut vielä ja en olis välttämättä päässyt nykyiseen työpaikkaani töihin!

Miksi kukaan edes suostuu yli kuukauden pituiseen työkokeiluun? Sellainen on turhaa orjatyövoimaa. Työnantajilla on sitä paitsi koeaika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsuuden ja nuoruuden ajan kavereista oli tehnyt itsemurhan. Tämä tuli ilmi, kun vuosien jälkeen näin sattumalta toista nuoruusajan kaveria. Asuin toisella puolella Suomea kuin nämä kaverit, joten yhteydenpito heidän kanssaan oli vuosien mittaan hiipunut. Tämän toisen kaverin mukaan taustalla olisi ollut ero vaimosta ja lapsista, lisääntynyt alkoholin käyttö ja siitä seurannut työpaikan menetys. En olisi koskaan osannut kuvitella, että juuri tämä kaveri tekisi itsemurhan. Olin viimeksi jutellut hänen kanssaan reilut kuusi vuotta takaperin, kun olin ollut käymässä kotipaikkakunnallani, ja tuolloin hän oli kertonut opiskelevansa tietojenkäsittelytiedettä yliopistossa ja tekevänsä alan hommia opiskelun ohessa. Kaikki vaikutti siis olevan kunnossa, ja kaveri itse vaikutti iloiselta ja tasapainoiselta. Juuri sellaiselta kuin hän oli aina ollutkin. Parisuhteesta hän ei tuolloin maininnut mitään, joten vaimon ja lasten tulosta mukaan kuvioihin minulla ei ollut mitään käsitystä. Tämä asiasta minulle kertonut kaverikaan ei tiennyt asiaa sen tarkemmin. Kertoi oikeastaan vain sen, mitä oli itsekin kuullut. Nyt tapahtumasta on jo kulunut useita vuosia, joten tuo itsemurhan tehnyt kaverini ei ole kovinkaan usein enää ajatuksissani. Harmi vain, että lopputulos oli hänen osaltaan tuollainen.

Vierailija
204/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuus/narsisti. Susi lampaan vaatteissa. Tällainen ihminen kykenee tekemään kamalaa jälkeä. On suorastaan surullista, miten paljon valtaa näin heikolla ihmisellä voi olla eli hän todella kykenee pahimmillaan sairastuttamaan myös toisen ihmisen pitkäksikin ajaksi.

Jännittävää, miten sitä ensiksi kuulee epävakaalta persoonallisuudelta, että nyyh, haluan tappaa itseni, ja itse sitä koittaa olla, että äläs nyt, huomenna on uusi päivä ja kyllä tämä tästä ja menepä nyt sh:lle/lääkärille. Kun aikaa menee ja näkee tolkuttoman määrän tällaisen ihmisen kaikenlaisia oikutteluja, kiukutteluja, loukkauksia ja valheita, vastaus samaiseen kommenttiin olisi ainakin omassa mielessä äänettömästi, että olen täysin samaa mieltä, että muiden ihmisten kannalta ratkaisusi olisi harvinaisen oikea. Tämäkin kertonee siitä, miten pahasti tällainen ihminen pystyy satuttamaan ja vähentämään ehkä jopa pysyvästi luottamusta toisiin ihmisiin. 

Vierailija
205/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomummoni omisti bordellin. Kuoli ennen syntymääni ja sain aikuisena kuulla. Ei nyt järkytyksestä voi puhua, mutta olihan tuo nyt yllättävää, radikaalia ja aika huvittavaakin.

Vierailija
206/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä ja ilkeä luonne.

Vierailija
207/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailin miestä, jolla olikin sitten 5 lasta kaikki eri äideille! Ei halunnut olla näiden lapsiensa kanssa missään tekemisissä.. Vahinkoja.. deittailu loppui pian.

Vierailija
208/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi ilmi, että tosi symppis kuusikymppinen työkaverini on nuorena istunut vankilassa miesystävänsä taposta. Ehkä yllätti pikemminkin kuin järkytti. En tuntenut häntä silloin enkä voi tietää millaista heidän elämänsä oli, joten en halua tuomitakaan. Ihan luontevat välit meillä on edelleen.

Vierailija
209/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioaikaisella ystävälläni oli aika pahat kotiolot; isäpuoli pahoinpiteli ja hakkasi, uhkaili. Vainosi (ei seurustellut enää siis kaverini äidin kanssa, "ex-isäpuoli") kaverini perhettä. Myös hänen äitinsä oli vähän mielenterveysongelmainen. Kaverini kertoi aina tarinoita mitä isäpuoli nyt oli tehnyt, kyyneleet silmissä, hyvin yksityiskohtaisesti. Tästä tehtiin kavereiden kanssa poliisiasia. Kävi ilmi, että kaverini oli valehdellut ihan kaikesta. Mitään tällaista ei ollut koskaan tapahtunut - hän eli ihan tavallista nuoren tytön elämää.

Kävi myös ilmi, että hän valehteli ihan "perusasioista". Hänellä oli kuulemma ystäviä Helsingissä joiden kanssa vietti viikonloppuja bilettämällä ja ryyppäämällä (oltiin alaikäisiä). Tuli kerran kouluun kaula ihan fritsuilla (imurilla tehtyjä) ja väitti että oli kovaakin vientiä eri miesten kanssa. Tosiasiassa näitä Helsingin kavereita ei ollut edes olemassa. Kerran kaverini meni välitunnilla puhumaan puhelimeen yhden "Helsinkikaverinsa" kanssa. Soitimme hänelle samaan aikaan - puhelin soi täysin normaalisti. Hän esitti ihan pokkana puhuvansa jollekin. Tiedän, törkeää, mutta kerran saimme hänen puhelimensa käsiimme ja katsoimme hänen yhteystietojaan. Jokainen Helsinkikaveri sieltä löytyi - ilman mitään tietoja. Ei puhelinnumeroa, pelkät nimet. Oli todella karmivaa. Hän vaikuttaa täysin normaalilta teinitytöltä. 

Vierailija
210/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastukseni paljastui murhaajaksi, antoi mun lukea oikeudenkäyntipöytäkirjaakin. Kertoi siitä vielä ihan pokerinaamalla, kuin ei tuntisi mitään katumusta, vaikutti lähinnä huvittuneelta. Karmii vieläkin vaikka tästä on jo kauan.

Kuka on tämä "elinkautisesta" vapautunut ihastus? Ihan julkista tietoa nuo nimet on. Ja hyvä jos joku osaa varoa nimen perusteella, mutta yleensähän nuo poloiset vaihtavat nimensä että voisivat jatkaa harrastuksiaan entiseen malliin.

Vierailija
211/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi vähän saman tyylisesti kuin ap:lle. Mies paljasti vasta jonkin ajan kuluttua että hänellä on lapsia, joita näkee vain harvoin, sillä "lapsiperhe-elämä kävi liian raskaaksi". Olen itse vela mutta en silti halunnut jatkaa tuon miehen kanssa.

Noita on. Kannattaa jättää. Pahimmillaan tiputtelevat tietoa. Ensin oli yksi lapsi, sitten toinen, missä kolmas? Kun on ensin kertonut heti alussa, ettei seurustele kumppanin kanssa, jolla on lapsia. Viivytystaistelua faktoja vastaan. Jos toinen on näin päättänyt, niin suhde loppuu siihen. Oli miten pitkä tai lyhyt. Siinä rikotaan luottamusta. Mistä muusta valehtelee?

Vierailija
212/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homopiireissä on väkeä jotka harrastaa seksiä kertomatta että heillä on hiv. Vahinko kiertämään.

Joopa joo. Jos niitä ihan väeksi asti on "homopiireissä" joilla on tapana tehdä tuota, niin kumma juttu ettei niistä tule koskaan mitään oikeuskeissejä. Yleensä nää tarkoitukselliset hivin tartuttajat on olleet ihan heteroita. Esim. se Raahen mies jonka (naispuolisia) kumppaneita poliisi haki ihan kuvan kanssa lehdissä, tapaukset Steven Thomas, Aki Hakkarainen, ja se prostituoitu hiv-nainen. Mutta eiköhän tää sun viesti ollutkin tarkoitettu ihan vaan homojen leimaamiseksi. 

Hiv-rachel asuu täällä,kaveri kehui panneensa sitä kumin kanssa vaikka tietää hivistä.

Tämä HIV-Rachel pyöri yhteen aikaan Tampereella, mm. Satakunnankadulla olevassa baarissa, missä tuolloin pyöri pilvenpolttajia. Pilveä polttava kaverini pyysi minua seurakseen ko. baariin ja illan mittaan päädyttiin istumaan suureen pöytään, jossa mm. tämä Rachel istui jonkun tyypin kanssa. En tuolloin tiennyt, että  nainen oli HIV-Rachel. Tajusin sen vasta jälkeen päin, kun näin iltapäivälehdessä naisen kuvan ja jutun, jossa epäiltiin tämän levittäneen HIV:ä asiakkaisiinsa. 

Vierailija
213/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten muuten pedofilia tai pedofiliset mieltymykset on niin hiton yleisiä?

Samaa sai tällä viikolla ihmetellä Iltalehden kommenttipalstalla, jossa miehet vastaili uutiseen jossa 12-vuotiaan postipaketista tulikin dildo eikä lelu.

Nämä keski-ikäiset heterolihansyöjät, hyi hemmetti.

Vierailija
214/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun terapeuttini on naimisissa pastorin kanssa, joka jäi kiinni siitä, että on käyttänyt kirkon varoja holtittomasti omiin tarkoituksiinsa. He olivat yhdessä tehneet luksuslomia ja pastori oli ostellut kumppanilleen kalliita lahjoja kirkon piikkiin. Tuli ällöttävä olo, että olen avautunut henkilökohtaisista asioistani noin epärehelliselle ihmiselle.

Vierailija
215/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaveri kulki esiintyen olevansa kihloissa ja asuvansa omakotitalossa yms. mutta totuus biletti joka ilta eri miesten kanssa, haali kaverien miehet, asui kimppa-asunnossa huijaten tukirahoja, oli siivooja, petti koko ajan jne. Esiintyy aina kunnollisena naisena mutta ei ole. Vaihtaa puheensa ja esiintyy mukavana mutta ei ole sellainen ja onnistuu esiintyen muunlaisena ainakin johonkin asti kunnes totuus tulee ilmi. Haluaa muka perheen mutta vaikeaa noin. Esiintyy mukavana kaverina ja tarkoitus vain puhua pahaa toisista toisille kavereilleen takana

Vierailija
216/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää hälytyskellojen soida, jos toinen osapuoli haluaa muuttaa liian nopeasti yhteen. Etenkin jos kyseessä on sinun omistama asunto. Sen jälkeen onkin vaikeampi päästä siipeilijästä eroon. Siinä voi miettiä, oliko prioriteeteissä ensimmäisenä se parisuhde, vai katto pään päälle ihan mistä vaan.

Vierailija
217/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä oli hyvä ystävä, äitiä vanhempi nainen, joka eli aika vanhaksi.  Hoiti muakin joskus, kun olin pieni.  Oli kauhean kiva ja ihana ja hyvin lapsirakas.  Lapseton, mutta oli ollut naimisissa.  Kuolemansa jälkeen selvisi, että hän oli nuorena synnyttänyt lapsen ja tappanut tämän samantien.   Hän oli saanut siitä vankeustuomionkin jonka oli tietysti myös kärsinyt.  Sittemmin hän oli muuttanut kauas kotipaikkakunnaltaan, joten asiaa ei täällä kukaan tiennyt.  Kyllähän se tosissaan järkytti, mutta sitten olen ajatellut, että ajat tuolloin hänen nuoruudessaan oli toiset kuin nyt ja hän oli ollut kovin nuori sen tapahtuessa.  Aviomiehensä kuoli myös hyvin nuorena ja sukulaiset epäilivät, että hän oli kuitenkin sen lapsen isä.  Asiassa voi olla paljonkin sellaista, mistä ei tiedetä eikä tietysti tarvitsekaan.   

Lehtijutusta luin kerran miehestä, joka tappoi vaimonsa.  Jutun luettuani tajusin, että kyseessä oli mun nuorena ihan hyvin tuntema kaveri, liikuttiin paljon samoissa porukoissa.  Oli tosi vaikea uskoa.

Vierailija
218/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukseni olikin täysi sekopää > narkkari

Lapsuudenystävä joutui vankimielisairaalaan > täysi shokki!

Ja sitten löytyy näitä " todella ihana luotettava mies" ketkä kuitenkin pettivät.

Vierailija
219/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi mies oli kiva, huomioonottava ja turvallisen oloinen. Viikon päästä jäi kiinni siitä että piikitti suonensisäisesti huumeita vessassani.

Tuo piikittäminen on hirveän näköistä touhua. Entinen naisystäväni harrasti tuota, kädet hänellä oli jo hirveässä kunnossa. Kämmenselissäkin meni semmosia punertavia arpijonoja suonten kohdilla.

Vierailija
220/473 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkytyin kun silloinen avomieheni (nykyinen x) jäi kiinni suhteesta toiseen naiseen. Ei siinä mitään, mutta tuo nainen on juuri vapautunut elinkautisesta vankeudesta jonka saanut murhasta. Tuo murhaaja oli kiehtovampi kuin tavis-minä.

Kuka kuka? :D . Tuli mieleen se Tervashonka tai joku tuon tyyppinen nimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi