Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~¢¾~ TOUKOmamien torstai ~¢¾~

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuollaista kauheaa kirjoilua nyt tuonne otsikkoon sitten ihanien sydänten tilalle... :-/ aaaarrggg.... Mihin ihmeeseen ne sydämet hävisi? Kumpa saisi edes korjattua jotenkin edes poistamalla tuo söhry - pahoitteluni näin aamutuimaan.

Tuo " kiroilu söhry" tosin kuvaa loistavasti taas meikäläisen tunnelmia, kun on taas tullu nukuttua niin huonosti, että mitä tahansa hölmöilyä tulee jo otsikoihinkin.

Sain vihdoin unen joskus 1.30 aamulla ja heräilyjen jälkeen 6.00 aamulla ei enää todellakaan uni tullut silmään.

Väsyttää tietysti ihan sairaasti.

Tekisi mieli vetää pari unilääkettä napaan ja mennä koisimaan ainakin pariksi vrk:si.

Aminalle vinkiksi, että eiköhän se seksi voisi tehota tuohon kohtaan aika hyvin :) Jos sillä kopeloinnilla saisi kalvot puhki, niin jokohan pääsisi tositoimiin. Aika raivostuttava lääkäri, kun ei voinu avittaa yhtään. Ihan hyvänkokoinen vauvakin olisi jo tuloillaan.

Oli hauska yllätys löytää täältä muitakin koiraihmisiä ja jopa näyttelyihmisiä! Nasumasulle: Minä esikoista odottaessa ilmoitin koiria näyttelyyn lasketun ajan jälkeen reilu viikon päähän, kun näyttely sattui olemaansamalla kylällä. Ja niinhän siinä kävi, että oli synnyttämässä siihan aikaan :) yritin vielä kätilöiltä kysyä, voisinko käydä piipahtamassa paikanpäällä, mutta ymmärrystä ei kovin paljon löytynyt asialle. 5vk:n ikäisen kanssa sitten menin jo näyttelyyn, joka oli ihan kauheaa ja totesin, että seuraavan kanssa odottelen ainakin pari kk:tta ihan rauhassa kotona.

unsku rv 36+5

Vierailija
2/23 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Mepelle piristyssädetyksistä :) kyllä tänään taas elämä voittaa... ainakin vielä aamusta.

Aminalle paljon kipakoita suppareita että lähtis synnytys käyntiin!

Viime yö tuli nukuttua taas ihan katkonaisesti, mutta eipä toi unen laatu nyt niin hääppöistä enää muutenkaan oo ollut. No, ei oo kauaa enää jäljellä mahan kanssa tuskailua... sen jälkeen valvotaan sitten ihan muista syistä =D

Häntäluu on ollut tosi kipeä taas nyt pari päivää. Eilen jo mietin ihan tosissani, että en taida uskaltaa yksin kotona ollessa enää mennä pitkälleen kun eilen en päivällä meinannu päästä sängystä ylös ton häntäluun takia. Ei olis kiva jumittaa koko päivää sängyn pohjalla sellaisena päivänä kun mies on aamusta iltaan töissä...

Puolenpäivän aikaan neuvolaan ja sitten pitää ajella käymään koululla palauttamassa yks kirja.

Eilen illalla käveltiin makuuniin ja takaisin eikä ollutkaan enää yhtään kiva kävellä =/ Alakertaan vihloi niin, että huh huh. Kyllä huokasin kun kotiin päästiin. Tänään mies onneksi meni pyörällä töihin niin mä pääsen neuvolaan auton kanssa.

[color=red]pikku-milli & paco 38+6[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähössä neuvolaan ja ennen sitä lapset menevät isoäidilleen koko päiväks. soitti ja kysyi jos saa lainata. no, mikäs siinä ku tää kämppä tarvis hieman siivousta. lattianpesu vaan ottaa niin koville etten oo jaksanu mut kyllä nyt on pakko kun jalat tarttuu kiinni. hyi! alkaa olee tosi vaikeeta olla kotona kun on tottunu puhtaaseen kotiin ja nyt ei vaan kerta kaikkiaan jaksa. sisko tulee vielä ennen ku vauva syntyy auttaa mua et saadaan puhdas koti. ikkunat pestään ja muuta. uudet verhotkin pitäis ostaa. ja talviverhot pitäis varmaan siirtää komeroon...

pelottaa ihan sikana miltä vaaka näyttää. suklaamuna ja turvotus ovat varmaan tehneet osansa.. =( varpaat ovat ku pieniä nakkeja.

eipä tässä muuta, aamupalalle ja sit suihkuun ja neuvolaan. myöhemmin....

my_selene ja neiti vauvalainen rv 34+3

Vierailija
4/23 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskakohan sitä sais nukkua seuraavan kerran yön heräämättä kertaakaan???? Sit ku masusta pääsee eroon niin sit on käärö herättämäs. Tosin siihen herää paaaljon mielummin ku supistuksiin tai siihen ku kääntyminen sattuu... *valivali*

Mut päivän paras uutinen on se et kisu saa jäädä!!!!! =D Ja kokeiden kukaan tyttö ei ole myöskään enään allerginen koiralle ja pölypunkille!!!! Ja kun tyttö kuuli ettei ole enää koiralle allerginen niin voitte vaan arvata mikä oli neidin ensimmäinen kysymys... Tietenkin et " saadaanko me nyt koira" ????? Just... ;o)

Masuun ei mitään ihmeitä... Kovasti välillä hikottelee ja vielä kovemmin potkii kylkiin...

Paniikki iskee.. Muutto vappuna... Miten sitä osaa ottaa ihan rauhallisesti sen muuttopäivän... Ettei synnytys lähtis käyntiin ihan silloin vielä. Tosin mulle on ennustettu et syntyy tyttö 9.5... Saa nyt sitten nähdä... ;o)

Ja nyt aamupalalle!

-tintti-

Vierailija
5/23 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! tosi hieno homma. en vois kuvitella mitä tekisin jos joutuisin luopuu meiän kisuistamme.

onnea muuttoon!!

my_selene ja nukkuva neiti rv 34+

Vierailija
6/23 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vitsi kun illalla närästi!! Ei ikipäivänä ole ollut niin pahaa närästystä, ja tietenkään mulla ei ollut Rennietä. Maito ja piimä ei auttanu kuin hetkeksi, joten kun menin nukkumaan niin oli pakko ottaa ruokasoodaa ( veteen sekoitettuna), ja pysyi närästys poissa koko yön. Inhottava vaiva =/

Aminalle, toivotaan että synnytys lähtis kunnolla käyntiin. Tuo seksi vois olla ihan hyvä keino kokeilla ;)

Mukava että Tintti saa pitää kissansa. On aina tosi ikävää jos joutuu luopumaan lemmikistään...!

Mulla taas pyöri koko yön ajatukset synnytyksessä. Mitenkähän sitä osais suunnata ajatuksia johonki muualle, ettei koko ajan tuijottaisi kalenteria ja laskettua aikaa????

Kristiina rv 36+1

Vierailija
7/23 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti on hiljentyneet jo nämä meidän pinot, vaan en ihmettele lainkaan, sillä jokaisella varmasti alkaa olee enemmän tai vähemmän tuskaisat olot.

En tosiaan muistanutkaan kuinka rankka tää vika kuukausi on=( Pääsiäisen jälkeen on alaselkää vihlonut niin, että en tiedä enään mitä tehdä!! Tietääkö joku voiko vielä tässä vaiheessa mennä johonkin hierojalle, tai vastaavaan??? Entä onko turvallista nappailla joka ilta Padanolia? Sillä se on ainut jonka avulla pystyn nyt nukkumaan edes ne pari tuntia.

Viime viikolla oli neuvola ja täti siellä totes, jotta Pikku2:nen on kääntynyt toisin päin!!! Joten on nyt siis tulossa pers eellä=( Mikäli sama tilanne vielä ensi viikon neuvolassa, mennään Tays:iin ultraan ja kääntöön=/ Toivon todella että hoksaisi nyt ihan itse vielä kääntyä ympäri takaisin!!

Mutta, jännityksellä näitä pinoja tulee aina luettua, että joko joku on viittä vaille lähtö valmiina, sillä oikeesti ne meitin viikot alkaa pian olee jo kasassa=) JIPII!!!

Eipä muuta, kuin voimia viimeisilli viikoille joka ikiselle ja yrittäkää levätä sen mikä pystytte!!!

H-R rv 35+3

Vierailija
8/23 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea Tintti että on teidän neidin allergiat helpottaneet, ja että kissa vanhus saa viettää rauhassa eläkevuodet kotonaan.

Sitä itseasiassa lähin kirjoittelemaan että koiraihminen täälläkin odottelee. Tai paremminkin tarkempititteli taitaa olla kennelorja.. =D olen kyllä jättänyt näyttelyissä käynnit jo kun olen yleensä ollut se lihas puoli näyttelyissä (a.k.a. kantojuhta) ja ei tuo kyykkäys oo onnistunut enää vähään aikaan millään muotoa sulokkaasti. Kääpiörotu kun on ja kaikenlisäksi niin huonosti koulutettuja (ihan itte jättänyt kouluttamati) etteivät seiso käskystä vaan pylly menee maahan heti kun ehtii, niin pakko tuo kyykkäys tai polvillaan olo.

Systeri kyllä on kovasti tilaillut lasta syntyväksi jo ajallaan että ehtisin kesäkuun alussa olevaan erkkariin töihin... noh, kattellaan kui käy sen asian kanssa.

onko muilla koirat tai yleensäkään lemmikit reagoineet erikoisesti raskauksiinne? meillä minun vanhin koira 9v. otti ja muutti mummolaan! tai noh, katsotaan nyt jäikö vaan lomailee hetkeksi, mut ei sitä siitä ikinä tiedä kun on semmonen diiva luonteeltaan. oltiin pitkäperjantain käymässä mutsin luona ja kun oltiin siitä kotiin lähdössä niin vanhin koira suvereenisti ei suostunut boxiinsa menemään. (siis tokihan sen ois sinne voinu pakottaa mut...) noh, mennään taas tänä viikonloppuna käymään joten saa nähdä joko suostuis tulemaan kotiin. kyllä oli aika hylätty olo täytyy myöntää vaikka nuo muut kaksi innoissaan mukaan kotiin tulikin. Muuten ei kyllä oo millään lailla reagoineet koirat masuun millään lailla. jännityksen sekaisin tuntein odotamme että millaset mustasukkasuus rumbat tulee kun sähikäinen kotio joskus tässä saadaaan.

Sähikäiselle ei sinänsä ihmeitä, välillä menee lujempaa välillä on hiljaisempi. Mun fysiikka sen sijaan tuntuu prakaavan ihan kohta. ristiselkä tuntuu koko ajan olevan pois paikoiltaan, liitokset kipuilee ajoittain, turvotus on melkoinen (kun sitä ei jotenkin vaan tajua juoda enempää vaikka järki sanois että juo enemmän vettä). mut kyllä tämä tästä, päivät vähenee ja viikot kuluu ja kohtahan se onkin H-hetki käsillä ennen kuin tajuaakaan. ainakin toivottavasti.

Shendea +Sähikäinen 35+1

Vierailija
9/23 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan turha reissu tuli:( Ei ollut omaa lääkäriä paikalla ja mun mielestä tää sijainen ei vaikuttanut kauhean ammattitaitoselta. Ei se edes tiennyt miten päin vauva on, kunnes löysi sydänäänet sieltä missä sanoinkin niiden olevan.

No joo, mutta tän lekurin mukaan paikat on tiukasti kiinni (anteeksi vain, mutta epäilen..) ja kohdunkaula saman 3cm, ku ennenkii. Pehmenemisen sentään myönsi:)

Sit lääkärin mukaan vauvan pää sijaitsee tossa keskellä mahaa!!! Mä vähän luulen, että sai näppiensä väliin istukan, joka siinä navan kohalla on...

Verenpaine oli hitusen noussut 130/80 ja proteiini oli yhellä plussalla.

Paino oli kahessa viikossa laskenut -1.5kg! (Mahatauti vaikutti näköjään aika paljon!) ja Sf-mitta 33cm. Eli edelleen nätisti yläkäyrän yllä kuljetaan:)

Onnea Tintille, ettei tarvii luopua kisusta:)

Nyt täytyy lähteä ruokaa laittamaan, että saatas taas paino ylöspäin;)

Pricilla 33+2

Vierailija
10/23 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen jotakin tänne kirjoittanut, yleensä taustalla oleilen ja teidän juttuja lueskelen.

Nyt on kuitenkin pakko kirjoitaa ja toivon että pääsen pian lähtemään kohti naistenklinikkaa.

Toissa iltana tosi kovia supistuksia 4 tuntia noin kymmenen minuutin välein ja sitten loppui. Siitä illasta asti tuntunut koko ajan että jotakin tihkuisi noin lusikallinen kirkasta nestettä kerrallaan aina, en sitten tiedä olisiko lapsivettä? Tyhmäksi tässä itsensä alkaa tuntea ja ensimmäistä odottaessani olen myös jonkun verran hysteerinen ja oma tietämättömyys asioista lisää vielä hysteerisyyttä. Niin soitin sitten NKL:lle tuosta vuodosta, niin sanoivat sitten vaan että ei pidä mennä sinne ennen kuin tulee koko siteellinen vettä. No sitten paniikissa mietin sitä että olen lukenut että infektioriski vuorokauden päästä alkaa jos lapsivettä tihkuttaa. No kuitenkin tihkutus jatkunut nyt toissa illasta alkaen. Eileen illalla alkoi taas supistukset joita yhdeksästä yö kahteen ja taas loppui. Aamulla herään kuudelta hirveään supistukseen ja tunteeseen että isompi hätä tulee tulee juuri housuun, no supistukset jatkui noin kahdeksaan ja taas loppui. kävin uudelleen nukkumaan ja kymmeneltä heräsin siihen että taas supistaa, jatkuneet on nyt mutta noin kymmenen min välein. Seksi ja sauna on nyt vuorokauden aikana kokeiltu ja siivous enää yrittämättä...

Hermot tässä menee nyt kyllä ihan kokonaan, tapahtuisi jo jotakin tai loppuisi sitten kokonaan nämä, että voisi rauhallisin mielin ajatella että tulee sitten myöhemmin.

RV 38+3

Vierailija
11/23 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän alkaa mennä tosi jännäksi, kun lukee näitä juttuja. Kiva seurailla miten tämä etenee.

Minäkin elättelin toivoa, että vauva syntyisi etuajassa, kun jouduin olemaan saikulla supistuksien takia. No nyt se ei sitten ole edennyt juurikaan. Kohdunkaula 2cm, kiinni ja pehmeä.

Muuten jotenkin jaksaisin vielä odotellakin, mutta tuo närästys on niin tuskallista ja varsinkin kun pitäisi touhu esikoisen kanssa koota lattialla legoja ym. kivaa...

Onneksi ei ole muuta kipuja. Supistukset ovat välillä aika napakoita, muttei kipeitä, ne varsinaiset onkin sit jotain aivan muuta. Meillä meinasi viimeeks autosta lähtee kahvat irti matkalla...=)

-kirsi & asukki rv 38-

Vierailija
12/23 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta ollaan oltu tytön kanssa jo kyläilemässä ja samalla käytiin kaupassa. Yritän ihan tietoisesti olla ajattelematta synnytystä. Vauvalle ei ole haittaa vaikka kypsyy ja kehittyy rauhassa massussa. Kysykää mielipidettä sitten kun on mennyt viikon yli ; )

Ajattelin vielä iltapäivällä leipoa ja lenkilläkin vois yrittää käydä myöhemmin illalla, maistuu unikin paremmin.

Olen yrittänyt pestä lasten talvi vaatteita varastoon, huh mikä urakka. Pyykkiä riittää muutenkin näin rapakelillä. Hiekkaa ja rapaa tulee sisällekin ihan tolkuttomasti ja tuo koiran pallero tuo oman lisänsä.

Minulla meni talvella hermot meidän kissan kanssa, aukoi omia aikojaan ulko ovet jne,hyppi vaunuihin nukkumaan jne. Pääsi uuteen kotiin muttei soputunut sinne. Rupesi käymään tarpeillaan sängyllä joten on nyt päässyt kissojen taivaaseen. Meille ei ikinä enää tule yhtään KISSAAA..

välipalan laittoon lapsille, tulevat kohta koulusta.

Pitkää pinnaa kaikille viimeisiin viikkoihin...pian on nyytit kainalossa ja yö heräilyjä riittää : )

Tv Ruis 37+3

Vierailija
13/23 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heipparallaa,

jokohan se amina lähti synnyttämään ? toivottavasti, ei ole kiva kärsiä tollaisista kivuista. katuskalle tsemppiä, jospa kohta pääsisit sinäkin hakemaan vuvaa kotiin :)

meikäläistä vaan väsyttää, vaikka selvisinkin vaan kolmella vessareissulla. kahden tunnin välein käyn yössä pissalla. oiskohan se vauvan syöttöväli ?;) kävin äsken neuvolassa ja hemppa oli taas 96. en ymmärrä miksei se voi pysyä yli sadassa. syön nestemäistä maltoferia ja silti näin, että mua ottaa aivoon !!!!! mulla oli myös vika lääkärintarkastus ja se passitti mut taas vaihteeksi labraan ton hempan takia. mua pelottaa se, että menetän synnytyksessä paljon verta ja alhaisen hempan takia olen aivan tööt. paino oli noussut mukavasti melkein kilon viikossa :( siinä taisi olla ne suklaamunat. 80 kg lähestyy uhkaavasti ja painoa tullut kaikenkaikkiaan aivan liikaa.

mulla oli koko pääsiäisen ja vielä eilen kipeitä suppareita ja supistuksia ylipäätään tavallista enemmän. itku tuli jo niiden takia silmään. ja mulla on kohdunsuu jonkin verran auki kun kävin tiistaina synnytystapa-arviossa. eihän se mitään välttämättä tarkoita, mutta tänään rupesi jännittämään, että onko lähtö kohta edessä. esikko synty viikollA 38 ja oli melkein neljä kiloa. tämän kakkosen painoa-arvio on samaa luokkaa ja mua pelottaa, että jos yli menee niin sieltä tulee yli nelikiloinen.

nyt lähden päikkäreille ennenkuin pitää läteä hakemaan poikaa päiväkodista.

ihan kauheasti tsemppiä ja voimia vielä kaikille toukomasuille !!!!

aamos kohta 37+ jotain :)

Vierailija
14/23 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa, just tulin parturista ja näytän taas hieman ihmismäisemmältä ;)

silloin kun aikaa varasin tähän käyntiin helmikuun lopulla niin mietin et mitenköhän sitä jaksaa istua ym. mut ei olu kyllä mitään ongelmia.

vieläkin välilä unohtaa olevansa raskaana ja muistaa vasta kun törmää mahansa kans johonkin.

aamulla tais kyllä tulla supistus/supistuksia? varma en ole. kipu oli samanlainen kuin kuukautisissa mut maha ei kyl mielestäni pingottunu, ainakaan erikoisen paljoa. mitähän sitten lienee. olis kyl saanu olla suppari!

hyvä et millillä parempi päivä ja tinttille ja tytölle onnittelut.

joku oli jo kärsiny pitkään suppareista (nimi unohtu) toivottavasti lähtis kunnolla käymään. itekin kun ekaa vartoo niin jännittää pikkasen et osaako sitä lähtee oikeeseen aikaan...

kiva kun kuulee sustakin (H-R)! mä olen jo sua jo muutaman kerran huhuillukkin :)

mitähän vielä piti kommentoida... ei muista...

tämä täti lähtee murkinan laittoon.

meppe81 ja ruoto38rv

Vierailija
15/23 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tytön kanssa eilen mun vanhempien luona yötä, ku mieskin on pitkällä reissulla vaihteeksi, niin en jotenkin uskaltanut jäädä yöksi kotiin, kun ei tiä lähteekä vauva tulemaan...

Ei toki ole ollut mitään merkkejäkään sellaisesta, mutta kun mulla on se sektiopäivä tiedossa, niin kaikki pienetkin nippailut mahassa ovat mun mielestä supistuksia ; )

Mäkin olen menossa nyt viimeistä kertaa neuvolaan, koska mulla on ensiviikolla sit äitipolikäynti ja sit seuraavalla viikolla onkin jo sektio....VOI HYVÄNEN AIKA, tässähän ei ole enää kuin vajaa 2 viikkoa!!!! Ihanaa saada sitten vauva jo syliin...

Mulla on tullut aivan älytön turvotus, paino on varmaan noussut ainaki 2 kiloa viime viikosta....en toki ole syönyt mielestäni normaalia enempää, jotenkin vaan on nestettä kerääntynyt.

Hyviä viikonloppuja kaikille, jos en enää ehdi koneelle tälläviikolla : )

Laura 38rv

Vierailija
16/23 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on moni jo ihan " tositoimissa" supistuksineen ja tuskineen... Mulla kun olo on toistaiseksi vaan parantunut mitä enempi on päiviä tullut... Yli taitaa mennä ja reippaasti. Saakin, koska muutto mullakin edessä 2.5. Onneksi välimatkaa tähän vanhalle ja uudelle asunnolle on vain 500m niin ei nyt sitten niin hätästä ole, jos laatikoiden keskelle ipana tupsahtaakin.

Tänään oli neuvola ja kaikki sielläkin hyvin, oma paino tosin mullakin laskenut 1,5kg viikossa. Mielestäni oon kyllä ihan tavallisesti syönyt... Sf-mittakin siellä omalla käyrällään, 34 cm.

Voih, kohta on tupsahtelee kevätvauvoja yhtäaikaa hiirenkorvien kanssa. Iih. (oma saa kyllä pysyä sinne toukokuun puoleenväliinkin jos olo tälläsenä pysyy!)

vointeja kaikille!

stellis & voitto pakkauspuuhissa 37+2

Vierailija
17/23 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä sun toisella:)

Täytyy käydäkin nostamassa " lähtölistaa" jotta saa seurailla kuka ehtii kärkeen.

Eilen saunassa mies tuumasi minulle että vielä on napaa jäljellä. No, just ja just on kuopalla. Mites muilla, ylös vai sisäänpäin?

Ja yöllä näin taas niin " hirveitä" seksiunia että oksat pois. Kysyin mieheltä aamulla haluaako kuulla, mutta sanoi että ne alkavat olla sitä luokkaa ettei punastumatta voi kuulla;) Tätä se saamattomuus teettää.

Omaan napaan ei juuri kummempia, yö meni nukkuessa ja vessassa rampaten.

Tintille onnittelut että kissallinen elämä saa jatkua. Tiedän yhden koiraihmisen jolla astma mutta lääkäri oli tuumannut että raju elämän muutos saattaa vain pahentaa. Niinpä hän sai pitää koirat ja vain siivouspuolesta oli käsketty pitää tiukkaa linjaa.

Täällähän tuntuu olevan koiraihmisiä useampia. Ja oliko että Ruis on lampuri, muistanko oikein?

Aamulla kävin työkaverin luona kylässä. Oli mukava nähdä ja puhua muustakin kuin omasta arjesta. Ulkona on upea ilma, täytyy alkaa valmistautumaan hakutreeneihin koiran kanssa.

t. Nasu ja Touko-masu 35+4

Vierailija
18/23 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava onkin sitte jo ens viikolla.

Tässä sitten niitä tuloksia.

Verenpaine oli hyvä, 96/54

pissa puhdas

hemppa oliki sitte jotain muuta ku hyvä: 95. Vaikka rautaa syön. Nyt triplattiin annos.

Painoa taas ihan törkeen paljon! Nyt paukku 20 kiloa rikki. Kohta näyttää viisari 80kg.

Sydänäänissä oli häikkää, epäili, että napanuorasta otti, kun ei ennen oo kuulunu mitään omituista. Sykkeet oli suunnilleen 140.

sf 29

En kanssa ymmärrä tota hempan putoomista. Viimeks oli 100 ja raudasta huolimatta oli vaan pudonnu. No oon kyllä syöny maltoferia ja se on yks huonoiten imeytyvistä. Välillä söin retaferia, sekään ei oo paras mahollinen. Obsidan ja spartocine olis imeytymiseltä parhaat, mut en kyllä viittis enää ostaa uusia. Ja aina raudan ottamisen jälkeen oon syöny hedelmiä tai muuta c-vitamiinipitosta, mut eipä silti näytä imeytyvän. Alkaa kanssa mietityttämään, että kuinka heikoks vetää synnytyksessä!

Vikaa lääkäriä ei mulle sitten varata ollenkaan. Toisaalta olis ollu kiva päästä vielä kuulemaan alakerran tilanne, mutta eipä se nyt niin välttämätöntä oo. Vauvaki oli kuulemma laskeutunu. Eli saa syntyä. Ja hyvän kokonenki on jo. Veikkas täti, että ei mee laskettuun aikaan asti, mutta saa nähdä nyt :) Kaikki edelliset on syntyny2-3 päivää ennen laskettua.

Nyt tuli jostain syystä hirvee himo ostella vauvalle loput tarvikkeet, mutta pakko siirtää, kun ei oo yhtään rahaa...

Kohta rupee toukokuisia syntymään ihanaa :)

Nalluri ja ötö 35+5

Vierailija
19/23 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, täällä ollaan vielä(KIN) kokonaisena. Viimme yön sain nukuttua uskomattoman hyvin eikä vessassa tarvinut käydä kuin kerran. Supistuksista ei tietoakaan. Sen verran täytyy myöntää että kolmea ässää on kokeiltu aika paljon. Ei toimi. Tai mitä nyt mies ainakin on ollut tyytyväisenä kun saanut sitä tiettyä ässää joka suunnasta... Mutta tarkoitus lienee kuitenkin että synnytys käynnistyisi eikä niinkään miehen tyytyväisenä pitäminen. =o) Makuuhuone lelut on ollu myös käytössä jos vaikka ne vahingossa saisi paikat poksahtaa ja vedet valloilleen mutta eipä sekään...

Vierailija
20/23 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki koossa vielä? no, tsemppiä vaan ja hirmuisesti suppareita. =) kiva että täällä on nykyään paljon porukkaa. jännätään yhdessä kuka lähtee ja millon.

me käytiin neuvolassa ja sen jälkeen vielä serkulla kahvilla. kotiin tulin just. hieman ottaa koville toi käveleminen mut kai silläkin on jotain virkaa sit kun paikat alkaa kypsyä.

painoa taas tullu ihan tarpeeks, yhteensä tullu 18 kg, tai oikeesti tullu jo se 20.. *itkee*

kaikki oli hyvin, vauva KÄÄNTYNY ja on melko syvällä ja se selittää ainakin kävelemisen vaikeus ja kauheet närästykset. kahen viikon päästä lääkäri joten kiva kattoo missä kunnossa paikat ovat. =)

hempat ja verenpaineet ovat hyvät, olleet koko ajan.

kyllä se loppu vaan lähestyy vaikka tällä hetkellä aika matelee. tulispa jo se kaaaaauaaaaaan toivottu toukokuu. vauvaa haluisin jo syliin.

nyt sohvalle lepäämään ku masu ja selkä hieman loppu ku tuli käveltyy niin paljon. voikaa hyvin!

my_selene ja potkiva neitinen rv 34+3