Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

km-tyhjennyksen jälkeen heti raskautuneet!

Vierailija
17.10.2009 |

Oletko ollut joskus tässä tilanteessa: raskaus todettu kesken menneeksi, olet saanut lääkkeellisen tyhjennyksen ja muutaman viikon päähän verikoeajan (en tiedä kuuluuko kaavinnan jälkeen käydä verikokeessa) sitten olette pupuilleet ilman ehkäisyä ennen tuota verikoetta ja tullut raskaaksi. Verikokeessa tai tuloksen saannin yhteydessä olette varmaan kertonut, että on mahdollista että olet uudestaan jo raskaana. Miten sen verikokeen tuloksen kanssa on sitten toimittu, tai miten on todettu että raskaus on uusi, eikä vain tyhjennys epäonnistunut (joka myös tietty nostaa raskaushormooniarvoja)?

Itse olen nyt tässä tilanteessa, odottelen tuota verikoetta, joka vajaan 2 viikon päästä.

Nyt pitäisi käyttää ehkäisyä, jotta mahdollinen uusi raskaus ei sekoita tuon verikokeen tulosta.

Mutta emme haluaisi käyttää ehkäisyä, se tuntuu niin väärältä, vaikka olisi varmaan eduksi jotta saataisiin tämä km-juttu loppuun asti hoidettua oikein. "Keho kyllä tietää, milloin voi raskautua uudestaan" jotkut sanovat. Luottaisin mieluummin siihen.

Tuli vähän pikä tästä, toivottavasti joku on ollut samassa tilanteessa ja osaa minua auttaa!!

kiitos

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

verikokeella nouseeko raskaushormoni veressä vai pysyykö ennallaan. Jos hormonin määrä on pieni eikä siitä vahvistu niin aiheuttaja on kohtuun jäänyt krämmäle tyhjennyksessä. Jos taas nousee vauhdilla niin olet raskaana.

Itse testaisin testillä mitä näyttää nyt, viikon kuluttua ja vaikka parin viikon kuluttua. Antaisi jo vähän osviittaa siitä, onko kohtu tyhjentynyt kunnolla vai ei.

Vierailija
2/2 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alkuun olen pahoillani tapahtuneesta:(. Voimia siis teille. Itselläni oli v. 2004 tammikuulla raskaus,joka uä:ssa todettiin rv 10 keskeytyneeksi keskenmenoksi. Sain ajan kaavintaan ja se, tehtiin heti helmikuun alussa -04. Minulla oli vielä kaiken kukkuraksi kohtutulehdus, koska eivät olleetkaan saaneet kaikkea materiaalia" pois.. Sain ab-kuurin, mutta kaiken kaikkiaan helmikuusta jälkivuotoa kesti noin alle kaksi viikkoa ja sitten tulivat maalis-ja huhtikuun kuukautiset, jolloin toukokuussa tulin raskaaksi uudelleen ja kaikki menikin sitten ihan hyvin ja tyttö syntyi helmikuulla 05. Eli jos ei tulehduksia tai isompia vuotoja, minusta yrityksen voi heti ekojen kuukautisten jälkeen aloittaa. Ja kuten sanotaankin monesti heti km jälkeen saattaa raskautua ns helpommin ja herkemmin. Tsemppiä teille .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla