Mies käy maksullisilla. Naisilta kommenttia.
Saako tästä aiheesta edes jutella avlla?
Olen kerran ostanut suuseksiä suomalaiselta naiselta. Olenko kuvottava? Ja jos olen niin miksi?
Kommentit (586)
No onhan se nyt surullistä ja säälittävää. Ja moraalitonta, mutta ei-uskovasilla voi olla tietty oma moraalinsa, ei tartte jotain Raamattua miettiä.
Entä jos vaimo on fyysisesti kykenemätön ja asiat hoidellaan maksullisen avustuksella kuin Handmaid’s Talessa? Mies katselee vaimoaan mutta pistelee maksullisen reikään. Tekeekö tuo siitä moraalisempaa?
Kaikki naiset ovat miehelle maksullisia tavalla tai toisella. Kallein on ehkä eroava vaimo. Mies maksaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Eipä herätä mitään ajatuksia. Mikäs siinä.
Olen itse ollut alalla nyt pari kuukautta ja toistaiseksi kaikki asiakkaat ovat olleet mukavia.
Kerroppa itsestäsi. Milloin jouduit ihmiskaupan uhriksi? Miksi olet huumeriippuvainen? Mitä kaikkia mielenterveysongelmia sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Olet kuvottava. Maksullinen seksi on aina hyväksikäyttöä ja toisen ihmisen esineellistämistä. Mua ei niin edes haittaisi se tunteettomuus, koska himoa voi olla ilman tunteitakin, eikä se minusta leimaa ihmisen koko suhtautumista seksiin. Mutta se, että harrastaa seksiä ihmisen kanssa, joka ei sitä oikeasti halua, olisi mulle deal breaker.
Jos oman miehen menneisyydestä paljastuisi vastaavaa, niin harkitsisin kyllä eroa. Jos asia paljastuisi siinä vaiheessa, ettei yhteisiä lapsia ole, niin ero olisi satavarma. En pystyisi kunnioittamaan huorissa käynyttä miestä.
Millä perusteella maksullinen seksi on aina hyväksikäyttöä ja miksei prostituoitu voisi oikeasti haluta harrastaa seksiä asiakkaiden kanssa?
Jännä että näin alalla olevana en koe sitä noin ja oikeasti nautin seksistä asiakkaiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ollut alalla nyt pari kuukautta ja toistaiseksi kaikki asiakkaat ovat olleet mukavia.
Kerroppa itsestäsi. Milloin jouduit ihmiskaupan uhriksi? Miksi olet huumeriippuvainen? Mitä kaikkia mielenterveysongelmia sulla on?
No heh heh.
Olen suunnilleen 20v sotepuolen opiskelija. En käytä alkoholia, tupakkaa tai huumeita. Mielenterveysongelmia ei ole.
Mulla on kärkeä kohti kapeneva löysä kul li. Saisinkohan mä ees maksulliselta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kuvottava. Maksullinen seksi on aina hyväksikäyttöä ja toisen ihmisen esineellistämistä. Mua ei niin edes haittaisi se tunteettomuus, koska himoa voi olla ilman tunteitakin, eikä se minusta leimaa ihmisen koko suhtautumista seksiin. Mutta se, että harrastaa seksiä ihmisen kanssa, joka ei sitä oikeasti halua, olisi mulle deal breaker.
Jos oman miehen menneisyydestä paljastuisi vastaavaa, niin harkitsisin kyllä eroa. Jos asia paljastuisi siinä vaiheessa, ettei yhteisiä lapsia ole, niin ero olisi satavarma. En pystyisi kunnioittamaan huorissa käynyttä miestä.
Millä perusteella maksullinen seksi on aina hyväksikäyttöä ja miksei prostituoitu voisi oikeasti haluta harrastaa seksiä asiakkaiden kanssa?
Jännä että näin alalla olevana en koe sitä noin ja oikeasti nautin seksistä asiakkaiden kanssa.
Mikset sitten anna heille ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No heh heh.
Olen suunnilleen 20v sotepuolen opiskelija. En käytä alkoholia, tupakkaa tai huumeita. Mielenterveysongelmia ei ole.
Eli olet ihan normaali nainen??! Ei voi olla totta. Pakko olla feikki, vai mitä mammat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mies, joka huorissa on käynyt, eikä omaa mitään moraalia, ei myöskään tule kertomaan totuutta sinulle asiasta kysyttäessä. Sen sijaan, se jonka arvot ehkä olisivat lähempänä sinua, joka tuntee katumusta ja häpeää asiasta on rehellinen sinullekin.
Valitettava totuus on, että aasian reissulla poikien kesken lähes kaikki sinkut käyvät huorissa, ja myös iso osa varatuista. Jos sellaisen jalokiven löydät joka on enemmän reissannut, huoriin erehtymättä, niin olet onnekas. Ne on harvassa.
Hah hah eli japanilaisista, korealaisista ja thaimaalaisista miehistä n. 80-90%:lla ei ole mitään moraalia? Tuo on ihan tutkittu juttu että massiivinen enemmistö käynyt ainakin kerran maksullisilla. Siellä ei mennä naisten ehdoilla kun halutaan ainakin neitsyys menettää.
Ollaan suomalaisella foorumilla japuhutaan suomenkielellä, niin oletukseni oli, että puhutaan myös suomalaisista miehistä, suomalaisessa kulttuurissa. Eivät nämä nyt täysin vaihdettavissa olevia, universaaleja normeja ole. Kyllä suomalaistenkin naisten asenteet prostituutiota kohtaan muuttuisivat, jos lähempänä olisivat asian kanssa tekemisissä.
Ironistahan se on, että suomalaisia miehiä ollaan ensimmäisenä tuomitsemassa, jotka melko vähän, ja vastuuntuitoisesti käyvät huorissa verrattuna esimerkiksi välimeren maihin, puhumattakaan mainitsemistasi aasian maista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, mitä naiset ajattelevat siitä että joku satunnainen mies, jota he eivät halua, käy maksullisilla?
Provohan tämä tosin taitaa olla.Voihan naisten mielipidettä kysyä kelpaisko sellainen mies parisuhteeseen joka on käynyt maksullisella. Aika täystyrmäys tuli.
Jos miehen pitää käydä maksullisilla koska ei muuten saa naista jota haluaa niin miksi mies kuvittelee että maksullisilla käynti jotenkin mystisesti muuttaisi asian?
Hah eiköhän aika moni mies ole käynyt jossain vaiheessa maksullisella :)
Sitä ei vaan kumppanille kerrota.Kuvittele vaikka omasta poikaystävästäsi... mitä kävisi jos paljastuisi hänen käyneen maksullisella? Eroaisitko?
Mä puhuinkin nyt susta. Sanot ettet saa kauniita ja mukavia naisia kuin ainoastaan rahalla sänkyyn. Tarkoitat siis että jos lähdet suhteeseen niin silloinko sulle kelpaa se vähemmän kaunis ja vähemmän mukava? Et ilmeisesti edes ymmärrä mitä sulle puhutaan. Koita nyt miettiä näitä omia tekstejäsi äläkä vedä mukaan jotain "sunkin poikaystävä" -kortteja kun ne ei tähän kysymykseen mitenkään liittyny.
Ei kelpaa suhteeseen kukaan ellei ole tunteita mukana. Ja kyllä mä täältä yleistä mielipidettä hain siihen miten naiset suhtautuu mieheen joka on käynyt maksullisella. Ja täällä taitaa olla aika monta muutakin kommentoijaa...
"Ei tunteita mukana" huvittaa. Ymmärrätkö että jos ihminen on kykenevä tuntemaan niin tunteet on mukana kaikessa.
Ihastumisen tunnetta pitää olla, molemminpuolista :) En muuten seurustelisi.
Mitä sellaista sussa on, että joku suhun ihastuisi?
Ei mitään. Mutta voihan ihminen muuttua. Tosin en taida kelvata enää koskaan oikeaan suhteeseen koska olen käynyt huorissa :)
Ai nyt sä oletkin käynyt huorissa?
Musta on hassua että miehet tulee tänne ehdottelemaan tilanteita jossa oma vaimo on siinä kunnossa ettei pysty sänkyhommiin. Siinähän tapauksessa maksullisten palvelujen käyttö on ihan parin välinen neuvottelukysymys, ja sopivat sitten mitä sopivat asiasta. Sehän on ihan eri asia jutella vammautuneen vaimon kanssa rehellisesti ongelmasta ja hankkia siihen yhdessä ratkaisu, kun mennä hoitamaan tarpeensa sinkkuna ja lahjomaan nainen suurilla summilla oman tyydytyksen saamiseksi, kun naista ei muuten heru :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sitten anna heille ilmaiseksi?
Hehe. Mun mielestä tämän naisen ammatti ei niin ratkaisevasti eroa vaikka hierojasta. Pitäisikö hierojankin hieroa ihmisiä ilmaiseksi? Toivottavasti nämä maksulliset eivät ole feikkejä, olisi kiinnostavaa kuulla arjesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, mitä naiset ajattelevat siitä että joku satunnainen mies, jota he eivät halua, käy maksullisilla?
Provohan tämä tosin taitaa olla.Voihan naisten mielipidettä kysyä kelpaisko sellainen mies parisuhteeseen joka on käynyt maksullisella. Aika täystyrmäys tuli.
Jos miehen pitää käydä maksullisilla koska ei muuten saa naista jota haluaa niin miksi mies kuvittelee että maksullisilla käynti jotenkin mystisesti muuttaisi asian?
Sitä ei vaan kumppanille kerrota.Kuvittele vaikka omasta poikaystävästäsi... mitä kävisi jos paljastuisi hänen käyneen maksullisella? Eroaisitko?
Mä puhuinkin nyt susta. Sanot ettet saa kauniita ja mukavia naisia kuin ainoastaan rahalla sänkyyn. Tarkoitat siis että jos lähdet suhteeseen niin silloinko sulle kelpaa se vähemmän kaunis ja vähemmän mukava? Et ilmeisesti edes ymmärrä mitä sulle puhutaan. Koita nyt miettiä näitä omia tekstejäsi äläkä vedä mukaan jotain "sunkin poikaystävä" -kortteja kun ne ei tähän kysymykseen mitenkään liittyny.
Ei kelpaa suhteeseen kukaan ellei ole tunteita mukana. Ja kyllä mä täältä yleistä mielipidettä hain siihen miten naiset suhtautuu mieheen joka on käynyt maksullisella. Ja täällä taitaa olla aika monta muutakin kommentoijaa...
"Ei tunteita mukana" huvittaa. Ymmärrätkö että jos ihminen on kykenevä tuntemaan niin tunteet on mukana kaikessa.
Ei mitään. Mutta voihan ihminen muuttua. Tosin en taida kelvata enää koskaan oikeaan suhteeseen koska olen käynyt huorissa :)
Kyllä? Suuseksiä ostin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites esim. kehitysvammaiset tai vammautuneet ihmiset, tuomitaanko heidät heti jos käyttävät maksullisia palveluita? Ymmärtäähän sen että kroppa saattaa vaatia joskus kosketusta ja (sen mitä olen käsittänyt) ei seuranhaku välttämättä ole heille helppoa.
Tai jos puoliso on kykenemätön seksiin (esim. vammautuminen eikä toivoa kuntoutumisesta tai impotenssi johon ei sineset pillerit auta), onko tuolloin vain tyydyttävä omaan käteen kunnes kuolema erottaa vai voisiko oloa helpottaa ammattilaisen kanssa? Jos kyseinen ihminen ei siis missään nimessä halua mitään salasuhdetta/baaripanoa vaan pelkkää paineiden purkamista.
Eli on ok pettää vammautunutta puolisoa, koska tämä ei kykene seksiin?
Omalla kohdallani kyllä keskustelisin asian läpi puolisoni kanssa. Tuossa tilanteessa en kokisi asiaa pettämiseksi vaan aikalailla mekaaniseksi toimitukseksi (jos lähtökohta tosiaan olisi toivoton tilanne), sen baarihoidon ottaisin loukkauksena.
Kuvittelet ihan tosissaan että monille olisi ok että oma kumppani käy "suorittamassa mekaanisesti" yhdynnän jonkun toisen kanssa? Sulleko itsellesi olisi myös ok jos et pystyisi seksiin ja oma kumppanisi suorittaisi yhdynnät ja muut koskettelut jonkun toisen kanssa?
Olisi ok. Edellyttäen toki sen, että hellyys ym ei meidän väliltämme katoaisi. Jos olisin oikeasti kykenemätön seksiin niin parempi järjestely tuo on kuin ero, sivu/salasuhteet, yhden yön jutut tai toisen kärsimys ilman seksiä ehkä vuosikymmeniä (nyt olen alta nelikymppinen). Ja nyt mietin vain omalta kohdaltani, en tietenkään pysty sanomaan mitään toisten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä? Suuseksiä ostin.
Miksi et ostanut yhdyntää?
Vierailija kirjoitti:
Itsekin haaveilen Gambiasta ja nuorista miehistä. Haittaako miehiä jos nainen käy maksullisissa jos oma mies on huono ja laiska?
Taitavia miehiä on niin harvassa.
Tekisi mieli alapeukuttaa, mutta en alennu naisten temppuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä? Suuseksiä ostin.
Miksi et ostanut yhdyntää?
Kuka yhdyntää kaipaa, jos suikkariakin on tarjolla?
-eri
En katsoisi pahalla. Minulla on monikin kaveri käynyt alan ammattilaisella ja mikäs siin jos ei muualta halua etsiä. Moni uskaltaa kertoa mutta jos kertoo niin kyllä pitää olla erilainen kun tän sivuston mammat. Täällä on tosi kieroja ja ovat niin olevinaan. Mikähän ns huorissa on vastenmielistä? Elantoaan ne tekee ja tuo maksullinen nainen on maailman vanhin ammatti. Ja eikä siihen liity tunteita. Eräs kaverini oli jopa shemalen kans no big deal. Ei se minulta ole poissa.