Mies käy maksullisilla. Naisilta kommenttia.
Saako tästä aiheesta edes jutella avlla?
Olen kerran ostanut suuseksiä suomalaiselta naiselta. Olenko kuvottava? Ja jos olen niin miksi?
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naisena ostanut seksiä, joten en voi moralisoida. Halusin vain kerran elämässäni kokeillä todella hyväkroppaista ja hyvin varusteltua miestä. Sain kyllä koko rahan edestä. En ole katunut.
Miksi tätä yläpeukutetaan ja minun suikkarin ostoa alapeukutetaan? Saisiko kunnon vastauksen?
Mistä tiedät mitä sukupuolta yläpeukuttaja oli?
Vierailija kirjoitti:
Se mies, joka huorissa on käynyt, eikä omaa mitään moraalia, ei myöskään tule kertomaan totuutta sinulle asiasta kysyttäessä. Sen sijaan, se jonka arvot ehkä olisivat lähempänä sinua, joka tuntee katumusta ja häpeää asiasta on rehellinen sinullekin.
Valitettava totuus on, että aasian reissulla poikien kesken lähes kaikki sinkut käyvät huorissa, ja myös iso osa varatuista. Jos sellaisen jalokiven löydät joka on enemmän reissannut, huoriin erehtymättä, niin olet onnekas. Ne on harvassa.
Hah hah eli japanilaisista, korealaisista ja thaimaalaisista miehistä n. 80-90%:lla ei ole mitään moraalia? Tuo on ihan tutkittu juttu että massiivinen enemmistö käynyt ainakin kerran maksullisilla. Siellä ei mennä naisten ehdoilla kun halutaan ainakin neitsyys menettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naisena ostanut seksiä, joten en voi moralisoida. Halusin vain kerran elämässäni kokeillä todella hyväkroppaista ja hyvin varusteltua miestä. Sain kyllä koko rahan edestä. En ole katunut.
Miksi tätä yläpeukutetaan ja minun suikkarin ostoa alapeukutetaan? Saisiko kunnon vastauksen?
Mitä väliä? Naisten seksin osto on ok, miesten ei?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olet.
Monet seksipalveluja tarjoavat ovat psyykkisesti sekaisin, hyväksikäytettyjä tai pahimmassa tapauksessa ihmiskaupan uhreja. Miksi haluat seksiä psyykkisesti sairaan tai hyväksikäytetyn ihmisen kanssa?
Tän palstan muijista 80% on vähintään yhtä heikoissa kantimissa harhojensa kanssa, joten anna palaa vaan frank.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olet.
Monet seksipalveluja tarjoavat ovat psyykkisesti sekaisin, hyväksikäytettyjä tai pahimmassa tapauksessa ihmiskaupan uhreja. Miksi haluat seksiä psyykkisesti sairaan tai hyväksikäytetyn ihmisen kanssa?
Tän palstan muijista 80% on vähintään yhtä heikoissa kantimissa harhojensa kanssa, joten anna palaa vaan frank.
Olen ap. Aion kyllä vielä käyttää maksullisia. Ei noin kauniita ja mukavia naisia meikäläinen muuten saa. 10tunnin kolmivuorotyökin rajaa mahiksia normaaliin suhteeseen. Ei mulle tule likainen olo tästä.
Mitä väliä, mitä naiset ajattelevat siitä että joku satunnainen mies, jota he eivät halua, käy maksullisilla?
Provohan tämä tosin taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, mitä naiset ajattelevat siitä että joku satunnainen mies, jota he eivät halua, käy maksullisilla?
Provohan tämä tosin taitaa olla.
Voihan naisten mielipidettä kysyä kelpaisko sellainen mies parisuhteeseen joka on käynyt maksullisella. Aika täystyrmäys tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ventovieraan, anonyymin miehen maksullisissa käyminen liikuttaisi minua millään tavalla? Niin kauan kuin et osta seksiä alaikäisiltä etkä parituksen uhreilta, asia on täysin laillista ja ok.
Sanotaan että olisin vaikka työkaverisi? Muuttuisiko suhtautumisesi mua kohtaan? Voisitko olla parisuhteessa miehen kanssa joka on käyttänyt maksullisten palveluita?
Itse olen samaa mieltä, ei alaikäisiä tai parituksen uhreja. Eikä nistejä. Onhan tämä laissakin ihan luvallista toimintaa puolin ja toisin.
Miten sä tunnistat sen parituksen (lue: ihmiskaupan) uhrin? Luuletko, että se on tatuoituna otsaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Naisten seksin osto on ok, miesten ei?
Mun mielestä tässä ei sukupuolella ole väliä, hädänalaisten ihmisten hyväksikäyttö on aina väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olet.
Olen ap. Aion kyllä vielä käyttää maksullisia. Ei noin kauniita ja mukavia naisia meikäläinen muuten saa. 10tunnin kolmivuorotyökin rajaa mahiksia normaaliin suhteeseen. Ei mulle tule likainen olo tästä.
Viimeinen lause oli aika mielenkiintoinen.
Itsekin haaveilen Gambiasta ja nuorista miehistä. Haittaako miehiä jos nainen käy maksullisissa jos oma mies on huono ja laiska?
Taitavia miehiä on niin harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olet.
Jep. Jos ei olisi huolta siitä, ei tarvitsisi etukäteen puolustella ihmiskaupan uhrien seksuaalista hyväksikäyttöä. Sen kanssa saat sitten elää, piste!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olet.
Eipä mua esim haittaisi jos hieroja pitäis mun vartaloa kuvottavana. Työ kuin työ. Kyllä ammattilaiset kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä tosin taitaa olla.Voihan naisten mielipidettä kysyä kelpaisko sellainen mies parisuhteeseen joka on käynyt maksullisella. Aika täystyrmäys tuli.
Jos miehen pitää käydä maksullisilla koska ei muuten saa naista jota haluaa niin miksi mies kuvittelee että maksullisilla käynti jotenkin mystisesti muuttaisi asian?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olet.
Ethän sä noitakaan saa. Ostat oikeuden käyttää heidän kehoaan hetken aikaa, siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olet.
Eipä mua esim haittaisi jos hieroja pitäis mun vartaloa kuvottavana. Työ kuin työ. Kyllä ammattilaiset kestää.
Kannattaa tehdä sille kropalle jotain jos se on kuvottava.
Ei se minua paljoa hikoiluta, jos miehet juoksevat maksullisissa, kunhan eivät suorita samalla rikollista toimintaa. Yksi entinen kumppani kertoi käyneensä maksullisissa ja ainoa mikä siinä asiassa hiersi oli se, että hän ei saanut paljaalla, edes suuseksiä, ennen kuin oli käynyt sukupuolitautitesteissä (olin mukana) ja olin saanut sen tuloksen itse nähtäväksi.
Jopa oman mieheni maksullisissa juoksemisen kestäisin, jos en itse pystyisi ko. etuutta tarjoamaan kotona. Jos taas mies juoksisi vieraissa, sitä en hyväksyisi. Maksullinen on kuitenkin palvelun ostoa ja niillä naisilla on hommasta tunteet niin kaukana kuin olla jo voi... en siis koe heitä uhkana. Mutta jos tilanne olisi kotona sellainen, että minä haluaisin ja mies juoksisi maksullisissa sen sijaan, että iloitsisi minun kanssani, niin saisi minun puolesta juosta ilotytöissä lopun ikäänsä ja minä etsisin jonkun paremman itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä tosin taitaa olla.Voihan naisten mielipidettä kysyä kelpaisko sellainen mies parisuhteeseen joka on käynyt maksullisella. Aika täystyrmäys tuli.
Jos miehen pitää käydä maksullisilla koska ei muuten saa naista jota haluaa niin miksi mies kuvittelee että maksullisilla käynti jotenkin mystisesti muuttaisi asian?
Hah eiköhän aika moni mies ole käynyt jossain vaiheessa maksullisella :)
Sitä ei vaan kumppanille kerrota.
Kuvittele vaikka omasta poikaystävästäsi... mitä kävisi jos paljastuisi hänen käyneen maksullisella? Eroaisitko?
Okei no olipa jäätävää :)
Kaipa useimmilla naisilla on vielä todella konservatiivinen käsitys seksistä. Harmi ettei yhtään maksullista naista sattunut paikalle kommentoimaan ja kertomaan arjestaan.