Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen tänään?
Kommentit (16)
Velaton talo, hyvä mies, monta kissaa, työpaikka josta saa palkkaa, uusi kipulääkepurkki särkyihin, viikonloppu tulossa. Mikäs tässä :D
Oikeastaan kaikki on nyt hyvin, ja olen onnellinen ja tyytyväinen, kiitos kysymästä. Päivä alkoi liikunnalla, sen jälkeen olen siivonnut. Kohta alan tehdä lempiruokaani. Voin kokonaisvaltaisesti hyvin, ja olen kiitollinen Jumalalle kaikesta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kävin eilen illalla ilta ale ostoksilla kaupassa, sain lempiruokia, kuhaa, muikkuja ja lasagnea -50%.
Jaksoin eilen tehdä ruokaa, ei tarvitse kituuttaa aamupalalla ja välipaloilla loppuviikkoa.
Vaikka on vain tonnin eäke olen silti onnellinen.oma pieni asunto ,raha riittä just menoihin .kaikista tärkein oma mielenrauha yksin .nautin tästä.
Lapsilla kaikki hyvin . Sain myös tänä aamuna pitkästä aikaa aamuerektion .
m32
Vapaapäivä, raha-asiat kunnossa, maassa hyvä hallitus ja DEI-hulluus ottaa takapakkia maailmalla, viimeisimpänä Harley Davidson. Venäjällä menee yhä huonommin ja sääkin on mukavan lämmin näin syksyksi vaikka hieman tuuleekin.
Vierailija kirjoitti:
m32
Kannattaisi mennä lääkäriin. Puolet vanhempi mieheni on paremmassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m32
Kannattaisi mennä lääkäriin. Puolet vanhempi mieheni on paremmassa kunnossa.
47-vuotias mies?
Moni asia: harrastus josta nautin, mieluinen työ ja ihanat työkaverit, terveys ja hyvä fyysinen kunto. Lisäksi olen juuri eroamassa sopuisasti ja löysin kivan asunnon.
Minulla on kaikki perusasiat todella hyvin. Siitä voin olla kiitollinen.
Lapset sijoittuneet hyvin omaan elämäänsä, poika asuu avovaimonsa kanssa omassa talossa, tytär valmistuu pian ja meni kesällä naimisiin. Heistä ei siis ole huolta.
Toimeentuloni on turvattu, oma koti, hyvä työpaikka ja palkka jolla elää ja jää vielä sivuunkin. Olen vapaa kuin taivaan lintu, kukaan ei kysele eikä tenttaa, elän kuten haluan. Välillä tunnen jopa jonkinlaista syyllisyyden poikasta kun kuulen miten todella ahdistavaa ja vaikeaa monella on juuri nyt vaikka en se ole minä joka tähän tilanteeseen on syypää.
Jumalan armo ja apu tänäänkin.