Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, haittaako teitä jos nainen ei käytä mitään koruja?

Vierailija
14.03.2018 |

Olen 25v nainen enkä käytä mitään koruja. Ei ole myöskään tatuointeja ja hiukset ovat vaaleat, ei koskaan värjätty. Haittaako tämä? Jos naisella on muuten pitkät hiukset ja pukeutuu siististi ja naisellisesti?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa välittämästä miesten mielipiteistä ja tee niin kun itse tykkäät.

Vierailija
2/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riittää noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haittaisi?

Vierailija
4/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Pitää olla vähintään anaalikoru ja glit hood läväri.

Vierailija
5/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää plussaa, meikkikään ei mitenkään pakollista.

Vierailija
6/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ilman koruja ja tatuointeja, mutta varsinkaan koruilla ei ole mitään väliä kumpaankaan suuntaan. Tatuoinnit on joko neutraaleja tai sit totaalisia turn offeja jos ovat surkeita.

Vierailija
7/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla vähän naisellisempaa. Jotain korua, vähän meikkiä, hiukset laitettu, hyvä tuoksu. Jotain tuollaista

Miehen mielipide

Vierailija
8/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten laittaminen ja hillitty meikkaaminen kuuluu sitten sosiaaliseen statukseen ja mustasukkaisille sitten kova paikka kun heille meikittömyys.

Vierailija
9/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Ei elämä ole noin vaikeaa.

Vierailija
10/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei tykkää yhtään koruista. Miehen iloksi en ole koskaan itsekään tykännyt koruista, mulla ei ole edes vihkisormusta tai korviksia. :p Toki jos koruista tykkäisin, käyttäisin niitä miehen mielipiteestä piittaamatta.

Vierailija
11/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan voisi seurustella koruttoman naisen kanssa. ;D

Vierailija
12/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koruilla ei ole mitään väliä. Ne ei tee kenestäkään kauniimpaa. Toisin kuin meikki.

Vierailija
13/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korut ne onkin ne tärkeimmät jutut ihmisessä.

Vierailija
14/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koruttomuus ja värjäämättömät hiukset on nykyään paljon persoonallisempaa, kuin "persoonallisesti" värjätty ja tatuoitu tilpehöörihilukansa.

Ten points.

Vierailija
15/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia erehdyksiä tehneenä sanoisin, että etsi mieluummin mies, joka pitää sinusta sellaisena kuin olet, kuin yritä muuttua toisenlaiseksi. Kestää kauemmin.

Vierailija
16/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus poikaystävä, jonka mielestä mun olisi pitänyt käyttää hajuvettä ja koruja. Koska en kelvannut sellaisena kuin olin, olen sittemmin seurustellut sellaisten kanssa joille kelpaan.

Vierailija
17/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan oikein ymmärtänyt "joulukuusenkoristeita" ihmisillä.

Vierailija
18/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kaltainen, en pysty käyttämään koruja, kun tulee ihottumaa tms, sen sijaan käytän paljon huiveja ja pukeudun muutenkin naisellisesti. Olen kaunis kasvoiltani ja kropaltani ja vaikka en ole koskaan värjännyt hiuksiani, asiaa usein kysytään minulta; "Eikö nuo tosiaan ole värjätyt? Eikö edes sävytetyt?"

Ihan näytän miehille kelpaavan tällaisena.. En edes meikkaa (uskoisin, että kemikaalit saisivat vain muuten niin siloisen ihoni huonoon kuntoon).

Mutta takuulla löytyy myös miehiä, jolle en tällaisena kelpaisi, se vain ei kiinnosta minua pätkääkään. Mitä tekisin ihmisellä, joka ei arvostaisi minua tällaisena?

Vierailija
19/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa välittämästä miesten mielipiteistä ja tee niin kun itse tykkäät.

No niinhän ap tekeekin koko ajan - ja miehet eivät edes kiinnitä naisten koruihin tms mitään huomiota. Toisaalta ihmisiä nyt yleensä kiinnostaa sen sukupuolen mielipide, josta ollaan kiinnostuneita, ja se ainakin alitajuisesti vaikuttaa omaan tyyliinkin.

Vierailija
20/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että minihameella saat enempi huomiota kuin koruilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme