Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, haittaako teitä jos nainen ei käytä mitään koruja?

Vierailija
14.03.2018 |

Olen 25v nainen enkä käytä mitään koruja. Ei ole myöskään tatuointeja ja hiukset ovat vaaleat, ei koskaan värjätty. Haittaako tämä? Jos naisella on muuten pitkät hiukset ja pukeutuu siististi ja naisellisesti?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun elämäni ekaa kertaa tällaista mietin niin sanoisin että ainoastaan haittaa että naisen itsetunto on niin huono, että miettii tuollaisia. Hyh.

Vierailija
22/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koruilla ei ole mitään väliä. Ne ei tee kenestäkään kauniimpaa. Toisin kuin meikki.

Olen osittain eri mieltä: vaikka itse koruun ei niin kiinnittäisi huomiota, mutta kun sen/ne ottaa pois, huomaakin, että jotain vielä voisi olla, koru ikään kuin viimeistelee asun. Asusteilla, koruilla ja tosiaan meikillä saa myös vaihtelua ulkonäköönsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ja mies on luonnollisimmaan parhaita. ei mitään koruja ja ketjuja.

Vierailija
24/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oma mieheni väittää meikin, hiusvärin ja korujen olevan pikemminkin turn-off kuin turn-on. Viehättävää on hänen mukaansa hoikkuus, kevyt tapa liikkua ja pitkä kihara tukka. Mutta makuja on erilaisia.

Vierailija
25/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koruilla ei ole mitään väliä. Ne ei tee kenestäkään kauniimpaa. Toisin kuin meikki.

Olen osittain eri mieltä: vaikka itse koruun ei niin kiinnittäisi huomiota, mutta kun sen/ne ottaa pois, huomaakin, että jotain vielä voisi olla, koru ikään kuin viimeistelee asun. Asusteilla, koruilla ja tosiaan meikillä saa myös vaihtelua ulkonäköönsä.

Juu, jokainen heteromies katsoo naisessa ennen kaikkea sitä, onko asu viimeistelty.

Vierailija
26/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiraudat on kyllä seksikkäät naisen kädessä.

Vierailija
27/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, jokainen heteromies katsoo naisessa ennen kaikkea sitä, onko asu viimeistelty.

Niinpä! Musta tuntuu että naiset laittaa itseään vain muita naisia varten.

Vierailija
28/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kaltainen, en pysty käyttämään koruja, kun tulee ihottumaa tms, sen sijaan käytän paljon huiveja ja pukeudun muutenkin naisellisesti. Olen kaunis kasvoiltani ja kropaltani ja vaikka en ole koskaan värjännyt hiuksiani, asiaa usein kysytään minulta; "Eikö nuo tosiaan ole värjätyt? Eikö edes sävytetyt?"

Ihan näytän miehille kelpaavan tällaisena.. En edes meikkaa (uskoisin, että kemikaalit saisivat vain muuten niin siloisen ihoni huonoon kuntoon).

Mutta takuulla löytyy myös miehiä, jolle en tällaisena kelpaisi, se vain ei kiinnosta minua pätkääkään. Mitä tekisin ihmisellä, joka ei arvostaisi minua tällaisena?

Kuka puhuu/kirjoittaa itsestään näin ""saisivat vain muuten niin siloisen ihoni huonoon kuntoon", no voi kun kiva..

Vierailija
29/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole nainen eikä mikään jolla ei ole tamponikorua.

Vierailija
30/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan voisi seurustella koruttoman naisen kanssa. ;D

....Kirjoittaa nainen ;D

Vierailija
31/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Joitain naisia näyttää haittaavan, että edes mietit moista. 

Vierailija
32/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä suhun vois tutustua? Todellaki kelpaat 👍

Vierailija
33/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli kuulostaa hyvältä, keskity kohentamaan itseluottamusta ja pyrkimään pois miellyttämisen halusta

Vierailija
34/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sä nyt ap meinaat tehdä, kun tulee eriäviä mielipiteitä? Kenen mukaan leikkaat, värjäät hiukset? Laitat koruja, hajuvettä, tatuointeja? Ensimmäisen vastaajan, toisen vastaajan, kolmannen vastaajan? Kenen mielipide sulle on tärkein? Ketä haluat miellyttää? Mitäs sitten jos tyyppi muuttaakin mielipidettään? Muutatko sinäkin sitten taas vastaavasti tyyliäsi? Ja jos tulee joku, jota haluat miellyttää vieläkin enemmän, niin kysytkö taas, että millainen sun pitää olla, ettet vain häiritse ulkonäölläsi mitenkään kyseistä miestä? 

Vierailija
35/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sä nyt ap meinaat tehdä, kun tulee eriäviä mielipiteitä? Kenen mukaan leikkaat, värjäät hiukset? Laitat koruja, hajuvettä, tatuointeja? Ensimmäisen vastaajan, toisen vastaajan, kolmannen vastaajan? Kenen mielipide sulle on tärkein? Ketä haluat miellyttää? Mitäs sitten jos tyyppi muuttaakin mielipidettään? Muutatko sinäkin sitten taas vastaavasti tyyliäsi? Ja jos tulee joku, jota haluat miellyttää vieläkin enemmän, niin kysytkö taas, että millainen sun pitää olla, ettet vain häiritse ulkonäölläsi mitenkään kyseistä miestä? 

Eikös ap tuossa aloituksessa aivan selvästi kerro, että ei käytä koruja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi