Kristityille pitäisi olla matalemmat verot.
Eivät tee rikoksia ja heillä on enemmän lapsia.
Ateisteille sen sijaan pitäisi olla korkeammat verot, koska tekevät rikoksia ja mädättävät yhteiskuntaa ja jokaisen ateistin lapsi on myös ateisti.
Muut uskonnot voi olla niin kuin on.
Kommentit (23)
Eikö melkein joka toinen elinkautisvanki ole jonkin sortn kiihkokristitty.
USA:n vankiloista löytyy dataa: vangeista on yli puolet kristittyjä!
Antakaa keisarille mikä keisarin on ja Jumalalle mikä on Jumalan.
Hm, miten tuo kristillisyys sitten selvitettäsiin, ap?
Kristityt ovat ihan itse mädättäneet tätä yhteiskuntaa.
Mä oon suomen kovin panomies kynnenillätuhansilla äpärälapsilla ympäri Suomen! Mulle pitäis maksaa miljoonia! Kaikista orgasmeista mitä olen antanut tuhansille nuorille varatuille naisille! Jorma67v
Kaikki aabrahamiset uskonnot - krkstinusko, islam ja juutalaisuus - ovat samasta sadistisesta laarista, jossa "vääräuskoisia" ei pidetä minään.
Ap:n kaltaiselle hullulle pitäisi laittaa kahleet ikuisiksi ajoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aabrahamiset uskonnot - krkstinusko, islam ja juutalaisuus - ovat samasta sadistisesta laarista, jossa "vääräuskoisia" ei pidetä minään.
Niin ovat, mutta harvoin tästä uutisoidaan.
Uutisista huomaa että uskonnottomuus (ateismi) ja HLBT-moska ja kaikki niiden ympärillä oleva liikehdintä saavat nuoret koululaiset ja opiskelija sekä aikuiset voimaan entistä huonommin.
Suomen hihhulikerho kerää jo nyt veroja! Ja vielä pitäisi maksaa vähemmän veroja?!
Tämä vain vahvistaa varmaa tietoa. Uskovaiset tulisi sulkea pehmeään huoneeseen.
Usko ei tee ihmisestä parempaa. Olen kristitty, mutta synti ja paheet seuraa mukana. Kaikkihan sanoisivat olevansa uskovaisia, jos siitä saisi veronalennusta.
Pikemminkin krisityillä pitäisi olla korkeammat verot, kun näyttävät pitävään itseään jotenkin muita parempina ihmisinä. Kusipäisyysvero.
Vierailija kirjoitti:
Heti ensimmäisessä virkkeessä tuli 2 virhettä.
Kristityt TEKEVÄT rikoksia, eikä heillä välttämättä ole lapsia ollenkaan. Molemmat pätevät katolisiin pappeihin.
Virhe sinullakin. Katolilaiset eivät ole kristittyjä, sillä he eivät toimi Raamatun mukaan missään, vaan heillä on omat uskonnolliset rituaalinsa.
Esim.Paavi leikkii "Jumalan Pojan sijaista"
ja taivaaseen pääsee tekemällä hyviä tekoja. Jeesus jätetään tässä syrjään. Papit eivät saa mennä naimisiin ym ym.
Rukoilevat lähinnä pyhimyksiä eli kuolleita ihmisiä, joka on myös Jumalalle KAUHISTUS, kuten nämä kaikki muutkin.
Päinvastoin. Seurakuntia pitäisi verottaa.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Seurakuntia pitäisi verottaa.
Kolehtirahat myös verolle.
Onko jotain lähdettä sille etteivät kristityt tee rikoksia? :D
Heti ensimmäisessä virkkeessä tuli 2 virhettä.
Kristityt TEKEVÄT rikoksia, eikä heillä välttämättä ole lapsia ollenkaan. Molemmat pätevät katolisiin pappeihin.