Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

đŸ€—Miten isorintaisia naisia kuuluu halata?

Vierailija
21.09.2026 |

Ettei tunnu naisesta epÀmiellyttÀvÀltÀ

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.09.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En halaa ollenkaan tissien koosta riippumatta. IkÀvÀ ja barbaarinen tapa tunkea iholle. Toki tietynlaista sydÀnystÀvÀÀ tulee halailtua mutta se ei ole tervehtimiseen liittyvÀÀ

Vierailija
2/11 |
21.09.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ensin pitÀÀ tarrata kiinni rintoihin, se murtaa jÀÀn, sitten voi halata. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.09.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ensin työnnetÀÀn pÀÀ tissien vĂ€liin ja pöristÀÀn prrrrrrrr
 sitten kĂ€sillĂ€ tiukka ote tisseistĂ€ . Sen jĂ€lkeen kouritaan pakaroita varmuuden vĂ€lttĂ€miseksi . 

-kokemus asiantuntija

Vierailija
4/11 |
21.09.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halaa ollenkaan tissien koosta riippumatta. IkÀvÀ ja barbaarinen tapa tunkea iholle. Toki tietynlaista sydÀnystÀvÀÀ tulee halailtua mutta se ei ole tervehtimiseen liittyvÀÀ

MinÀ halaan taas tissien koosta riippuen. Eli nimenomaan isotissisiÀ naisia!

Vierailija
5/11 |
21.09.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

isotissinen nainen tÀÀllÀ. Minua halataan kuten ketÀ tahansa muuta. Mutta se, kenen haluan halaavan onkin sitten ihan eri juttu.

Vierailija
6/11 |
21.09.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihan kuten muitakin.

Vierailija
7/11 |
21.09.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PitkÀÀn...........

Vierailija
8/11 |
21.09.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ihan samalla tavalla kuin ketĂ€ tahansa muutakin 

Vierailija
9/11 |
21.09.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen tosikko kun neuvon ettÀ viet hÀntÀ kohtaan itsesi lÀhes koskettaen ainostaan ylÀvartalollasi, kevyt, nopea, tyylikÀs halaus. Ei tarvita onneksi kevyitÀ poskisuudelmia puolin toisin:D

Vierailija
10/11 |
21.09.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihan samoin kuin isomunaisia miehiĂ€. 

Vierailija
11/11 |
21.09.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olipa mukavaa kun lapsenlapseni komea nuori kummisetÀ intoutui myös halaamaan, oli hÀnen aloite, hÀn levitti sekunniksi kÀtensÀ kuin sanoakseen ettÀ eiköhÀn halata, halasimme ja toi mukavan tunnelman, tunsin itseni hyvÀksytyksi. SitÀ ennen olimme halanneet hÀnen vanhempansa ja siskonsa, ehkÀ hÀn siksi myös halasi. Olisi voinut torjua ja ojentaa vain kÀtensÀ. Olen isorintainen mutta en likistele ahdistellakseni mutta sydÀmellisesti kyllÀ. MyönnÀn ettÀ olen halaaja mutta osaan myös lukea kehonkielestÀ ketÀ sopii halata. Kerran erÀstÀ ex työtoveria jota kohtaan minulla oli paljon hampaankolossa, hÀn ja ns. esimieheni simputtivat minua kaikin tavoin, halasin työt siellÀ lopetettuani oikein pitkÀÀn ja sanoin vielÀ ettÀ hÀn on ollut ihan paras, sehÀn oli sarkasmia. Olin puhunut! TÀllÀ toisella simputtajalla taisi suu loksahtaa leukaan ettÀ mitÀ hÀneltÀ on salattu ja kyllÀhÀn hÀneltÀ paljonkin salattiin.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi neljÀ yhdeksÀn