Miten teillä vietetään huomenna steak and blowjob -päivää?
Kommentit (62)
Ei kyllä sitten yhtään millään tavalla. En ole ajatellut paistaa pihviä enkä ottaa suihin.
Menen siskon kanssa pihville suoraan töistä, viiniä pullollinen ainakin. Mies hoitaa lapsia, toivottavasti jo nukkuvat kun tulen.
Jos lapset nukkuu ja mies valvoo, ja on käynyt suihkussa, saatan ehkä hoitaa puhallustyön.
Mies tekee sushia ja kun tulen salin kautta töistä kotiin hän saa nuolla minua. Normipäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomentakaa joku blowjob?? 😕😕
Puhallustyö, esim. lasinpuhallus. Lasista puhaltamalla tehty esine. Esim. Oiva Toikan linnut.
Voin sitten varmaan juhlia tätä päivää niin, että paistan itselleni pihvit ja laitan tuon lasilinnun pöydälle koristeeksi.
T.sinkku
anteeksi vaan mutta väitättekö miehet että ystävänpäivänä vain miehet muistavat naisiaan? kaivakaa tutkimustiedot esille, ennen sitä en hyväksy moisia väitöksiä.
näkeehän sen jo nimestä, ystävänpäivä/valentine's day on ystäville sekä parisuhteen _kummallekin osapuolelle_. blowjob taas on suoraan miehille kohdistettu, eikä vastaavaa ole naisille olemassakaan. ei oo tasa-arvoista!
Tämä päivä kertoo niin paljon miehistä ja siitä miten suhtautuvat naisiin. Syntyi vastaiskuna ystävänpäivälle jossa mies ostaa naiselle kortin ja suklaarasian. Ja tämän valtavan vaivannäön vastineeksi nainen laitetaan kokkaamaan ja ottamaan suihin. Hyvä ettei pese vessanpönttö -päivä... Olis kiva helliä miestä jollain mistä jää hyvä mieli. Mutta kun pitää aina päästä alistamaan. Sen seurauksena meillä ei huomioida kumpaakaan päivänä toista. Mieheltä nyt ei mitään ole odotettavissa muutenkaan ystävänpäivänä, mutta kyllä mulle kelpaisi huomioida miestä jollain muulla tavalla kuin seksuaalisilla palveluksilla. Ne on asia joissa aika heikosti hyväksyn lyttäysyrityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole naisillekaan suklaa ja nuolentapäivää, joten ei mitenkään.
Ystävänpäivä?
Niin? Ystävänpäivä on ystävänpäivä, ei nuolupäivä.
Kyllä moni mies ystävän päivänä nuolee kielensä narikkaan, olisit valinnut paremman miehen.
Siis millon toi on? Tänään? Huomenna? Perjantaina?
Tänään pitäisi olla, ap:lla päivät menneet sekaisin? :)
Mikä luuserimies siellä tekee näitä samoja aloituksia joka päivä?
"Viettääköhän" joku oikeasti näinkin turhaa päivää? Jos ystävänpäiväkin on jo turha niin tämä on kyllä oikein megaturha. :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä päivä kertoo niin paljon miehistä ja siitä miten suhtautuvat naisiin. Syntyi vastaiskuna ystävänpäivälle jossa mies ostaa naiselle kortin ja suklaarasian. Ja tämän valtavan vaivannäön vastineeksi nainen laitetaan kokkaamaan ja ottamaan suihin. Hyvä ettei pese vessanpönttö -päivä... Olis kiva helliä miestä jollain mistä jää hyvä mieli. Mutta kun pitää aina päästä alistamaan. Sen seurauksena meillä ei huomioida kumpaakaan päivänä toista. Mieheltä nyt ei mitään ole odotettavissa muutenkaan ystävänpäivänä, mutta kyllä mulle kelpaisi huomioida miestä jollain muulla tavalla kuin seksuaalisilla palveluksilla. Ne on asia joissa aika heikosti hyväksyn lyttäysyrityksiä.
Ai sinä pidät suihinottoa "lyttäysyrityksenä". Ja seksuaalisilla palveluilla ei voi toista huomioida. On sinulla asenne kohdallaan...
Oma mies ei muistanut ystävänpäivänä(kään) mitenkään mutta pari miespuolista kaveria/ystävää kylläkin. Onneksi ehdin vielä paistaa heille pihvit ja ottamaan suihin.
Älkää huoliko mammat lauantaina 14.4. on kakkua ja suuseksiä - päivä!!!
Aamupalaksi tein sänkyyn munia, pekonia, piirakoita yms ja ruuaksi paistoin pihvejä.
Illaksi ostin miehen lempi viskiä, olutta, herkkuja ja teen suosikki tonnikalapiirakkaa. Mies istuu sohvalla ja pelaa ja minä otan välillä suihin tai ratsastan. Lupasin illaksi vielä kokoavartalo hieronnan.
Ja oon alasti koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Mikä luuserimies siellä tekee näitä samoja aloituksia joka päivä?
Minä! Ja sinäkin idiootti lankeet tähän joka päivä...
Ei tollasia naisia ookkaa. Jos on ...niin voi ihmeitten ihme!!!
Kyllä Tommy Tabermannin lanseeraama "rakkausloma" missio oli jotain paljon parempaa kuin tämä halpa kopio