Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä vietetään huomenna steak and blowjob -päivää?

Vierailija
14.03.2018 |

Onko pihvit jo ostettu?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä harmittaa vaikka onkin ”vitsi” koko päivä mutta jos olisi vastaava naiselle niin tekisin kyllä (teen kaikenlaista muutenkin ilman erillistä merkkipäivää). Vaimon kommentti oli päivään ”vai niin” ja se pari kertaa vuodessa tapahtuva 10 sekunnin imutus ei sattunu tälle päivälle. Onnee niille joilla naiset lähtee mukaan tämmösiin juttuihin

Vierailija
42/62 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vietetä koska en saanut naistenpäivänä enkä ytävänpävänä mitään, joten ei saa mieskään tänään.

Epätodennäköistä, että olisi tuosta kiinni. Et vain halua antaa se on se syy. Sitä kun jatkaa tarpeeksi kauan niin et vain ole sellaisessa asemassa, jolle ostetaan hienoja lahjoja ja muistetaan. Ne rahat käytetään johonkin muuhun. Jos seksielämänne toimisi niin ne käytettäisiin sinuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kyllä paistaa pihvit, mutta minä otan tottakai suihin omalta kullalta, enkä pelkästään kerran vuodessa, vaan melkein joka päivä. Ja ettei miehelläni olisi tylsää, niin vaihtelua pitää tietenkin olla. Välillä herätän aamulla suihinotolla, joskus polvistun sohvan viereen kun mies katselee telkkaria tai menen suihkuun yllättäen mukaan, joskus otan hänet töistä vastaan polvistumalla eteisen lattialle ja hän kyllä tietää mitä se tarkoittaa. Joku päivä voisinkin yllättää piipahtamalla työpaikalla lounasaikaan. Joskus laitan tekstarin ja kerron mitä on luvassa. Kivaa!

Vierailija
44/62 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä rouva huomioinut asiaa mitenkään, vaikka aika suoraan olen asiasta vihjaisutkin. Edellisestä poskihoidostakin taitaa olla jo yli 10 vuotta...

Vierailija
45/62 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä varmaan vahvana naisena teet muutoksen, käännät kelkan ja hankit lahjan. Ensi vuonna sitten sinä saat naistenpäivälahjan, eihän vahva nainen voi olla ottamatta ensimmäistä askelta.

Vierailija
46/62 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä päivä kertoo niin paljon miehistä ja siitä miten suhtautuvat naisiin. Syntyi vastaiskuna ystävänpäivälle jossa mies ostaa naiselle kortin ja suklaarasian. Ja tämän valtavan vaivannäön vastineeksi nainen laitetaan kokkaamaan ja ottamaan suihin. Hyvä ettei pese vessanpönttö -päivä... Olis kiva helliä miestä jollain mistä jää hyvä mieli. Mutta kun pitää aina päästä alistamaan. Sen seurauksena meillä ei huomioida kumpaakaan päivänä toista. Mieheltä nyt ei mitään ole odotettavissa muutenkaan ystävänpäivänä, mutta kyllä mulle kelpaisi huomioida miestä jollain muulla tavalla kuin seksuaalisilla palveluksilla. Ne on asia joissa aika heikosti hyväksyn lyttäysyrityksiä.

Naiset ovat aina itsekkäästi vaatimassa kaikenlaista huomiota. Ystävänpäivänä ja synttäreillä pitää muistaa, jottei tule kylmää kohtelua. Naiset itse eivät mitenkään yleisesti ottaen huomioi miehiään, ne ovat vain jotain talonmiestä tai palvelijaa vastaavia kotityöntekijöitä.

Tämä steak&blowjob-päivä on tavallaan huumorilla naisille tehty muistutus, että jotenkin voisitte miehennekin joskus huomioida muuten kuin nalkuttamalla! Mullakin on monta naisystävää, jotka ovat aina kaikenlaista apua tarvitsemassa, mutta harvoin mitään vastinetta, kiitosta tai muistamista tulee. Siitä kyllä tulee palautetta, jos sitä apua tai muistamista ei tule...

Vierailija
47/62 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäivälahja ja naistenpäivä lahjat ostettu. Ei pihviä eikä mitään muutakaan.

Vierailija
48/62 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt kun se on takanapäin, niin pihvi passattiin aikataulusyistä, mutta blowjobille kyllä löytyi aikaa;) En valita. Nyt jaksaa taas hömpöttää ihanan mieliksi jotain kivaa:)

Ja ihan tosissaan, parisuhdehan perustuu siihen, että haluaa että toisella on hyvä olla. Ja vastavuoroisuuteen. Kun mä teen rakkaani olon hyväksi ja hän mun, niin elämä on oikeasti ihanaa!!!

Vierailija
49/62 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan- ja ruusun päivä???

Periaatteessa mies ilahtuu pihvistä ja suihinotosta Samalla lailla kuin nainen lahjaksi saamastaan kirjasta ja ruususta...

Vierailija
50/62 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, nyt kun se on takanapäin, niin pihvi passattiin aikataulusyistä, mutta blowjobille kyllä löytyi aikaa;) En valita. Nyt jaksaa taas hömpöttää ihanan mieliksi jotain kivaa:)

Ja ihan tosissaan, parisuhdehan perustuu siihen, että haluaa että toisella on hyvä olla. Ja vastavuoroisuuteen. Kun mä teen rakkaani olon hyväksi ja hän mun, niin elämä on oikeasti ihanaa!!!

hommatkaa pari kolme skidii niin heräät todellisuuteen siihen vielä muutama sairaus päälle

Vierailija
51/62 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset paistaa ne pihvit vikisemättä ja ottaa mällit kurkkuun.

Vierailija
52/62 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan kauan oli äitienpäivä, mutta ei isänpäivää? Entä naistenpäivä?

Vierailija
53/62 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni lupaili minulle kunnon blowjobin kunhan menemme illalla huoneeseemme ja ystävämme omaansa (VUOKRAMÖKILLÄ) hiprakassa sanoin että voisi tarjota sen meille miehille vuorotelle. Vaimo on aina ollut hissukka, mutta nyt yllätyin perusteellisesti kun hän sanoi että se käy jos olen ihan tosissani. En kehdannut mennä puihin ja totesin että tottakai käy.. sydän hakkasi aivan hurjana kun vaimo nousi ylös ja lähti kaveriamme kohti..jatkaakseen ulos iskien minulle silmää sanoen, ei tule tapahtumaan. Huh huh ..

Vierailija
54/62 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomentakaa joku blowjob?? 😕😕

Imurointi homma. Muija imuroi ja äijä paistaa pihvit.

Vierailija
55/62 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muilla tänään?

Pihvin paistoin itse ja söin, oli hyvä.

Illalla kovasti odotan jos saisikin sen kaivatun huulihölkän.

14.4 kun on naisten vuoro, kakkua ja suuseksiä päivänä niin leivon kakun ja varmasti nuolen ja reippaasti.

Vierailija
56/62 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihvin saisin, jos paistaisin itse (vaimon en anna paistaa pihviäni sen enempää kuin silittää paitaanikaan).

Ja suikkarinkin saisin, jos... Noh, ei sitä tällä iällä enää niin notkea ole.

Vierailija
57/62 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus kysymys. Vaimo pitää kouluttaa jo tyttöystäväajoista ottamaan suihin, niin ei tarvitse vanhemana kitua.  Seurusteluvaiheessa siksi, että silloin naiset suostuvat helpommin miestenkin pyyntöihin.  Totutin tyttiksen ensin suuseksin vastaanottamisen, sen jälkeen 69:iin ja lopuksi ottamaan suihin loppuun asti. Määrätietoisella ja kärsivällisellä koulutuksella onnistuu.  Siitä lähtien olen saanut nauttia suikkareista, seksiä harrastettaessa aina ennen naitia ja muuten vaan sitten loppuun asti imutettuna pyydettäessä.  Siten tämä suikkaripäivä ei ole mitään ihmeelistä, kun vuosittain imutettu sen mitä olen halunnut. Viimeksi viime viikonloppuna.  Toki vaimoa nuollut aina joka kerralla alusta lähtien ja nuollut orgasmeihin ties kuinka monta sataa kerta tai toiselle tuhannelle,  paljon. Mutta vastavuoroisesti saanut nauttia suikkareista kun on oikein ollut sopivat paineet.

Vierailija
58/62 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vietetä mitenkään. Vaimo ei suihin ota ikinä.

Siksipä käynkin säännöllisesti imettämässä kulliani maksullisille naisille.

Vierailija
59/62 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kasvissyöjät juhöitaan Tasa-arvon päivää.- molemmat saa silloin niin että tuntuu ja ruokakin on hyvää. Eli ihan tavallisesti vietetään.

Vierailija
60/62 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kasvissyöjät juhöitaan Tasa-arvon päivää.- molemmat saa silloin niin että tuntuu ja ruokakin on hyvää. Eli ihan tavallisesti vietetään.

Molemmat imee munaa? En nyt ihan välittäisi kolmatta pyörää kuitenkaan mukaan ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä