Miesten ikäkriteerit deittipalveluissa puistattavat
Olen lapseton, päälle kolmekymppinen sinkku ja päätin lopultakin kokeilla nettiä. En kovin vakavissani, mutta katsoakseni, mitä sieltä voisi löytyä.
On todella tyypillistä, että nelikymppisen miehen ikähaitari on luokkaa 20-42. Eli unelmakumppani saa olla peräti 20 vuotta nuorempi, mutta vain pari vuotta vanhempi. Usein näillä miehillä on jo lapsia eivätkä halua lisää tai haluavat pysyä lapsettomina. Lisääntymishaaveetkaan eivät siis selitä ilmiötä.
Ovatko miehet todellakin
1) näin pinnallisia, ja
2) todellisuudesta irtautuneita?
Ihan tavallisen oloisista miehistä kyse. Tuntuu, että omanikäinen kelpaa ”nipin napin”, ja mieluummin otetaan tietysti reippaasti nuorempi. Itse saan yhteydenottoja eniten itseäni 10-20 vuotta vanhemmilta miehiltä.
Mikäpäs on oma kokemuksenne nettideittailusta? Voiko sieltä 35-vuotias nainen löytää mitään kunnollista? :)
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta, mitä ~40v miehen joka haluaa vielä lapsen, pitäisi mammojen mielestä ikähaarukaksi laittaa?
Pitää hyväksyä se, että on odottanut niin pitkään ettei niitä lapsia ehkä enää saa. Varmaan silti kannattaa olla rehellinen ja laittaa ikähaarukaksi ihan se mitä haluaakin, ja kertoa miksi näin. Sillä saattaa sitten jonkun epätoivoisesti lapsia haluavan nuoremman naisen saada.
Vai vielä epätoivoisen :)
Huvittaa kuinka tällä palstalla se vanhemmasta miestä kiinnostunut nuorempi nainen koitetaan esittää jonain yksisarviseen verrattavana taruolentona tai ainakin vähintään jotenkin viallisena jos sellainen löytyykin.
Minä olin tuossa tilanteessa 38v eikä todellakaan ollut pulaa ehdokkaista. Ehdin tutustumaan ~15 naiseen 22-34v ennen kuin törmäsin nykyiseen vaimooni ja kaikki paria lukuunottamatta olivat ihan tavallisia, fiksuja ja nättejä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ottaa akkoja pattiin, kun iän myötä keikahtaa vaaka toiseen suuntaan ja miehillä on valinnanvaraa :D
Kannattais hommata se toimiva parisuhde vielä nuorena eikä hyppiä sängystä sänkyyn ja itkeä vanhana akkana ku ei kelpaa.
Tämähän on juuri se asian ydin. Eipä kiinnosta suhde jonkun yksinhuoltajan tai 30-v muijan kanssa kun tietää että se sama akka oli parikymppisenä todennäköisesti sellainen nirppanokka että en varmaan olisi kelvannut. Nyt sitten kun olen varakas ja vielä hyvässä kunnossa niin käyn vaan ulkomailla panemassa nuoria tyttöjä sen sijaan että tyytyisin perhe-elämään ikäiseni naisen kanssa suomessa.
Onhan tuo tavallaan totta. Kyllä mielestäni naiset rupsahtavat nopeammin kuin miehet, ja biologinen kello on totta. Itse olen elämäni kunnossa. Olisi vaikeaa kuvitella suhdetta yli 40-vuotiaan kanssa.
m43
Miehillä on jotenkin harhainen käsitys "elämänsä kunnosta" tämän olen huomannut ennenkin. Olisiko se jotain taistelua ikääntymistä vastaan. Mies on kovimmassa kuosissa 20-30 vuosien välissä, tosin vanheneminen alkaa jo 25-27 vuoden iässä. Jos haluat miehen hänen huippuvuosien aikana niin satsaa 20-27 vuotiaisiin. Eivät miehet itsekään usko, että 30 vuoden jälkeen olisivat huippuiskussaan. Kunhan vakuuttelevat. Totuus paljastuu esim. kun miehet kehuvat kuinka kovassa kunnossa olivat vaikka armeija-aikoina ja siitähän on jo aikaa.
Hmm ei ole kaikilla harhaista käsitystä? Miksi olisi? Ei kaikki ole nuorena urheilleet. Jos mies vaikka 35-vuotiiana aloittaa treenaamisen, on hän varmasti loistavassa (parhaassa) kunnossa 40-vuotiaana. Kyllä miehet kestävät paremmin rääkkiä kuin naiset, joten tuloksiakin tulee paremmin. Ja testo auttaa myös. Ei mitenkään tuulesta temmattua tuon 43-vuotiaan juttu.
Treenaus ei poista rupsahtanutta naamaa, löysää nahkaa ja vanhan miehen hajua. Vanhan miehen kroppa on vanha vaikka kuinka olisi treenattu. Puuttuu se nuoruuden kiinteys ja hehku.
N27Onneksi sinun parasta ennen päiväys on jo mennyt 5v sitten niin saat sinäkin 1-2 vuoden kuluessa alkaa nauttimaaan rupsahtaneesta naamasta, löysästä nahkasta ja vanhan tädin hajusta.
Minäkin ihmettelin, että mitä se 27v oikein leijuu.. Vanhapiika hyvänen aika jo ja hedelmällisimmät vuodet takana. Tuossa iässä minulla oli jo kaksi lasta.
No hyi. Mieluummin olen lapseton koko elämäni, kuin olisin tuhlannut nuoruuteni paskavaippoja vaihdellen.
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ottaa akkoja pattiin, kun iän myötä keikahtaa vaaka toiseen suuntaan ja miehillä on valinnanvaraa :D
Kannattais hommata se toimiva parisuhde vielä nuorena eikä hyppiä sängystä sänkyyn ja itkeä vanhana akkana ku ei kelpaa.
Tämähän on juuri se asian ydin. Eipä kiinnosta suhde jonkun yksinhuoltajan tai 30-v muijan kanssa kun tietää että se sama akka oli parikymppisenä todennäköisesti sellainen nirppanokka että en varmaan olisi kelvannut. Nyt sitten kun olen varakas ja vielä hyvässä kunnossa niin käyn vaan ulkomailla panemassa nuoria tyttöjä sen sijaan että tyytyisin perhe-elämään ikäiseni naisen kanssa suomessa.
Onhan tuo tavallaan totta. Kyllä mielestäni naiset rupsahtavat nopeammin kuin miehet, ja biologinen kello on totta. Itse olen elämäni kunnossa. Olisi vaikeaa kuvitella suhdetta yli 40-vuotiaan kanssa.
m43
Miehillä on jotenkin harhainen käsitys "elämänsä kunnosta" tämän olen huomannut ennenkin. Olisiko se jotain taistelua ikääntymistä vastaan. Mies on kovimmassa kuosissa 20-30 vuosien välissä, tosin vanheneminen alkaa jo 25-27 vuoden iässä. Jos haluat miehen hänen huippuvuosien aikana niin satsaa 20-27 vuotiaisiin. Eivät miehet itsekään usko, että 30 vuoden jälkeen olisivat huippuiskussaan. Kunhan vakuuttelevat. Totuus paljastuu esim. kun miehet kehuvat kuinka kovassa kunnossa olivat vaikka armeija-aikoina ja siitähän on jo aikaa.
Hmm ei ole kaikilla harhaista käsitystä? Miksi olisi? Ei kaikki ole nuorena urheilleet. Jos mies vaikka 35-vuotiiana aloittaa treenaamisen, on hän varmasti loistavassa (parhaassa) kunnossa 40-vuotiaana. Kyllä miehet kestävät paremmin rääkkiä kuin naiset, joten tuloksiakin tulee paremmin. Ja testo auttaa myös. Ei mitenkään tuulesta temmattua tuon 43-vuotiaan juttu.
Treenaus ei poista rupsahtanutta naamaa, löysää nahkaa ja vanhan miehen hajua. Vanhan miehen kroppa on vanha vaikka kuinka olisi treenattu. Puuttuu se nuoruuden kiinteys ja hehku.
N27Onneksi sinun parasta ennen päiväys on jo mennyt 5v sitten niin saat sinäkin 1-2 vuoden kuluessa alkaa nauttimaaan rupsahtaneesta naamasta, löysästä nahkasta ja vanhan tädin hajusta.
Jospa se vähentäis vanhusten säälittäviä iskuyrityksiä? :)
N27
Kyllä vähentää! Parasta kolmikymppisyydessä on ettei enää ole kaikkien pervojen tavoittelema resurssi, vaan saa olla ensimmäistä kertaa yli viiteentoista vuoteen ihan vaan ihminen jota kohdellaan kunnioittavasti. Hyvien miesten vastaantulemisessa on jopa pieni piikki kolmenkympin kohdalla kun siinä on se aloilleenasettumisaalto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suosittelen valehtelemaan ikähaarukan ja sitten vastailet vain niille nuoremmille. Ei tule kenellekkään paha mieli.
Tämän takia en halua antaa edes mahdollisuutta yli 5 vuotta vanhemmille miehille, vaikka niiden ikähaarukassa lukis mitä tahansa. En näe yli viiden vuoden ikäeroissa lähtökohtaisestikaan mitään järkeä, etenkään silloin kun mies on vanhempi. Miehethän muutenkin sairastuvat ja kuolevat nuorempina. Ja minun silmissäni miehet myös rupsahtavat (niin fyysisesti kuin henkisestikin) naisia aiemmin.
Tämän takia en näe mitään syytä kertoa oikeata ikääni naisille. Kannattaa vaan häikäilemättömästi valehdella kaikki ja sanoa niille se mitä ne haluaa kuullaa. Ei naisillakaan nykyisin ole mitään moraalia joten se on ihan ok.
Eli naisetkin saavat valehdella ikänsä ja sanoa asioita mitä miehet haluavat kuulla (mitä eivät kuitenkaan oikeasti tarkoita)? Kylläpä sitä ollaan nyt niin loukkaantuneita, kun normaaleille naisille, jotka seuraavat biologiaansa, ei kelpaa joku vanha kurppaantunut äijä.
Mitä nyt vauva foorumilla olen lukenut niin täällä suorastaan yllytetään naisia valehtelemaan seksikokemuksistaan miehille, mikä on paljon pahempi juttu kun iästään valehtelimen. Minulle se on ihan yksi hailee minkä ikäinen nainen on. Ei kyllä koskaan ole treffeillä kiinnostanut kysyä. Jos 35v nainen näyttää 25v niin hyvä vaan. Jos nainen taas näyttää 35v niin eipä ole väliä onko se oikeasti 25v vai 35v, ei kumpikaan tapaus kiinnosta.
Yleensä tosin olen kysymättä sen takia koska en halua tietää onko alaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m43
N27Otetaas esimerkki. Ollut aina ylipainoinen, pojasta asti. Töissä toimistolla ei liiku. Aloittaa sitten 35v urheilemaan ja hyvän ruokavalion omaksuu. Eikö hän muka ole sitten elämänsä kunnossa? Ei tietenkään parhaassa mahdollisessa, mutta oman elämänsä parhaassa!
Rupsahtanut patu siltikin.
N27Kyllä miehetkin voivat mennä kasvojenkohtukseen ja laittaa implanttia sitä jykeväleukaa varten.
Vanha mies on silti vanha. Ei se kasvojenkohotus auta, kun kropasta ja ihosta näkee miehen olevan vanha.
N27Jännä juttu että minut kuitenkin arvioidaan järjestään yli 10v nuoremmaksi kuin olen. Ihan ilman kasvojenkohotustakin :)
No varmaan oot aika lapsekas mieheksi, päätellen tavastasi lisäillä hymiöitä viesteihisi.
Hymyileminen tosiaan nuorentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suosittelen valehtelemaan ikähaarukan ja sitten vastailet vain niille nuoremmille. Ei tule kenellekkään paha mieli.
Tämän takia en halua antaa edes mahdollisuutta yli 5 vuotta vanhemmille miehille, vaikka niiden ikähaarukassa lukis mitä tahansa. En näe yli viiden vuoden ikäeroissa lähtökohtaisestikaan mitään järkeä, etenkään silloin kun mies on vanhempi. Miehethän muutenkin sairastuvat ja kuolevat nuorempina. Ja minun silmissäni miehet myös rupsahtavat (niin fyysisesti kuin henkisestikin) naisia aiemmin.
Tämän takia en näe mitään syytä kertoa oikeata ikääni naisille. Kannattaa vaan häikäilemättömästi valehdella kaikki ja sanoa niille se mitä ne haluaa kuullaa. Ei naisillakaan nykyisin ole mitään moraalia joten se on ihan ok.
Eli naisetkin saavat valehdella ikänsä ja sanoa asioita mitä miehet haluavat kuulla (mitä eivät kuitenkaan oikeasti tarkoita)? Kylläpä sitä ollaan nyt niin loukkaantuneita, kun normaaleille naisille, jotka seuraavat biologiaansa, ei kelpaa joku vanha kurppaantunut äijä.
mutta miehet eivät saa seurata biologiaansa ja etsiä niitä parikymppisiä parhaassa lisääntymisiässä olevia naisia.
Mutta kun ne lisääntymisikäiset eivät halua vanhoja äijiä. Se että laitat ikähaarukkasi alkamaan huomattavasti nuoremmista kertoo sinusta vain sen, että olet epärealistinen haihaittelija, ja tuo on useimmille naisille turn-off. Mutta siinäpähän laitat ikähaarukaksesi mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta miehet eivät saa seurata biologiaansa ja etsiä niitä parikymppisiä parhaassa lisääntymisiässä olevia naisia.
Mutta kun ne lisääntymisikäiset eivät halua vanhoja äijiä. Se että laitat ikähaarukkasi alkamaan huomattavasti nuoremmista kertoo sinusta vain sen, että olet epärealistinen haihaittelija, ja tuo on useimmille naisille turn-off. Mutta siinäpähän laitat ikähaarukaksesi mitä haluat.
mieluummin yksin kuin epätyydyttävässä parisuhteessa. Mitään järkeä tyytyä sekundaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta, mitä ~40v miehen joka haluaa vielä lapsen, pitäisi mammojen mielestä ikähaarukaksi laittaa?
Pitää hyväksyä se, että on odottanut niin pitkään ettei niitä lapsia ehkä enää saa. Varmaan silti kannattaa olla rehellinen ja laittaa ikähaarukaksi ihan se mitä haluaakin, ja kertoa miksi näin. Sillä saattaa sitten jonkun epätoivoisesti lapsia haluavan nuoremman naisen saada.
Huvittaa kuinka tällä palstalla se vanhemmasta miestä kiinnostunut nuorempi nainen koitetaan esittää jonain yksisarviseen verrattavana taruolentona tai ainakin vähintään jotenkin viallisena jos sellainen löytyykin.
Minä olin tuossa tilanteessa 38v eikä todellakaan ollut pulaa ehdokkaista. Ehdin tutustumaan ~15 naiseen 22-34v ennen kuin törmäsin nykyiseen vaimooni ja kaikki paria lukuunottamatta olivat ihan tavallisia, fiksuja ja nättejä naisia.
No kyllä se nuorten naisten näkökulmasta on aika selvä tilanne. Ei ne meistä jotka tietävät valinnanvaraa olevan ota vanhempaa miestä edes vaikka haluaisivat lapsia nopeasti. Kun joku ottaa puolisoksi ja lastentekokumppaniksi vanhemman miehen, no, monesti se käy ihan järkeen muiden tekijöiden perusteella. Välillä tulee yllätyksenä, että jollekin yksilölle vakaus ja perhe-elämä olivatkin haluttavia asioita ja päämääriä, nämä on yleensä niitä sekoilijoita ja en yritä heidän mielenliikkeitään analysoida muissakaan asioissa joten menkööt, he herättävät lähinnä huolta. Harvassa on ne keissit jossa vanhempi mies on selvästi uloskin päin hyvä valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lapseton, päälle kolmekymppinen sinkku ja päätin lopultakin kokeilla nettiä. En kovin vakavissani, mutta katsoakseni, mitä sieltä voisi löytyä.
On todella tyypillistä, että nelikymppisen miehen ikähaitari on luokkaa 20-42. Eli unelmakumppani saa olla peräti 20 vuotta nuorempi, mutta vain pari vuotta vanhempi. Usein näillä miehillä on jo lapsia eivätkä halua lisää tai haluavat pysyä lapsettomina. Lisääntymishaaveetkaan eivät siis selitä ilmiötä.
Ovatko miehet todellakin
1) näin pinnallisia, ja
2) todellisuudesta irtautuneita?Ihan tavallisen oloisista miehistä kyse. Tuntuu, että omanikäinen kelpaa ”nipin napin”, ja mieluummin otetaan tietysti reippaasti nuorempi. Itse saan yhteydenottoja eniten itseäni 10-20 vuotta vanhemmilta miehiltä.
Mikäpäs on oma kokemuksenne nettideittailusta? Voiko sieltä 35-vuotias nainen löytää mitään kunnollista? :)
Ovat. Ei ole kauan, kun kävin katsastamassa oman ikäluokkani eli 50+ miesten tarjonnan, ja heillä taas asteikko alkoi 30-vuodesta. Joillekin realistisemmille olisi riittänyt noin 15 vuotta nuorempi nainen eli olivat valmiita hyväksymään jopa nelikymppisen. Poistin oman profiilini saman tien.
Ohhoh. Onpas sulla heikko itsetunto.
En ole tuo, johon viittaat, mutta oikaisen sinua.
Kyse on noiden miesten asenteista ja ajatusmaailmasta. Emme ole ollenkaan samoilla kriteereillä hakemassa seuraa/kumppania.
Hyvä itsetunto on sillä, joka ei alistu ja tekeydy muuksi kuin on, toista miellyttääkseen (vrt ulkonäön muokkaus). Hyvällä itsetunnolla ei tarvitse huolia "kenet tahansa", joka sinut kelpuuttaa - hetkeksi. Olemme kokonaisia ihmisiä sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mieluummin yksin kuin epätyydyttävässä parisuhteessa. Mitään järkeä tyytyä sekundaan.
Olen täysin samaa mieltä! Jos sopivaa miestä ei löydy samasta ikäluokasta, niin sinkkuus on oikein hyvä vaihtoehto. Enkä missään nimessä haluaisi olla suhteessa jossa mies on tyytynyt minuun paremman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se nuorten naisten näkökulmasta on aika selvä tilanne. Ei ne meistä jotka tietävät valinnanvaraa olevan ota vanhempaa miestä edes vaikka haluaisivat lapsia nopeasti. Kun joku ottaa puolisoksi ja lastentekokumppaniksi vanhemman miehen, no, monesti se käy ihan järkeen muiden tekijöiden perusteella. Välillä tulee yllätyksenä, että jollekin yksilölle vakaus ja perhe-elämä olivatkin haluttavia asioita ja päämääriä, nämä on yleensä niitä sekoilijoita ja en yritä heidän mielenliikkeitään analysoida muissakaan asioissa joten menkööt, he herättävät lähinnä huolta. Harvassa on ne keissit jossa vanhempi mies on selvästi uloskin päin hyvä valinta.
Vaikea näyttää olevan myöntää että ehkeivät ne omat mielipiteet kuitenkaan ole yleistettävissä koko naissukupuoleen, mutta eipä siinä. Jokaisellahan on oma ristinsä kannettavana.
Aika halventavaa tuo silti on muita naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet naiset hankkivat lapsia vanhempien miesten kanssa. Tämä on fakta. Ymmärrän kyllä, että tämä on naisille ikävä tilanne, kun ne halutuimmat miehet tosiaan saavatkin nuoria naisia, joten siksi naiset alentuvat tuohon "jos teet näin, niin sitten olet ihan tyhmä kakkaällökuvotus" -tason keskusteluun. Häpeän avullahan naiset yleensä miesten käyttäytymistä pyrkivätkin kontrolloimaan.
Entä minkälainen itsetunto on näillä miehillä, joille naiset ovat lähinnä statusesineitä ja jotka jahtaavat jopa puolet itseään nuorempia naisia? Terveellä itsetunnolla varustettu henkilö ei parinvalinnassa tavoittele egon pönkitystä vaan tasavertaista kumppanuutta.
Vierailija kirjoitti:
Entä minkälainen itsetunto on näillä miehillä, joille naiset ovat lähinnä statusesineitä ja jotka jahtaavat jopa puolet itseään nuorempia naisia? Terveellä itsetunnolla varustettu henkilö ei parinvalinnassa tavoittele egon pönkitystä vaan tasavertaista kumppanuutta.
Entäs jos on sellaisesssa tilanteessa että on mahdollista valita tasavertainen kumppanuus 25v naisen kanssa tai 40v naisen kanssa?
Minähän en yli 22 vuotiasiin koske.
T. M33
Itse olen 32-vuotias normaali mies, ja kelpaa jopa 35-vuotias nainen ja mutta toki haluan itse lapsiakin olen katsellut 25-30-vuotiaita. Eli ihan ihmisestä riippuu minkä ikäinen on. Voi olla vanhempi tai nuorempi jos on sopiva ja mukava ihminen. En kuitenkaan ole nettideittipalveluissa tai esim. tinderissä saanut minkäänlaista vastakaikua naisilta, tai korkeintaan muutaman sanan keskusteluja sitten naisesta ei kuulu mitään. Olen siirtynyt oikeaan elämään puolison etsintään. Eli miehenä on ihan sama mitä siitä profiilissa lukee/ haet, niin tulos voi olla suuntaan tai toiseen. Se teksti ei niin hirveästi määritä sitä lopputulosta mitä voi olla tarjolla. Enemmän se keskustelu ja kontakti siinä jos sellaisen saa.
Mulla oli kokeilun vuoksi 18-vuotiaana profiili suomi24:ssä ja viestejä tuli yli pari sataa muutamassa päivässä. Kaikki viestit tuli vähintään 40-vuotiailta ja vanhin taisi olla lähemmäs 70. Ja ikähaitariksi taisin laittaa silloin 18-23. Luki mulla siinä profiilissa hetken myös, että etsin naisia ja silti viestejä tuli vain miehiltä.
Nyt neljä vuotta myöhemmin Tinderiä käyttäessä ikähaarukka on 18-25. Matchien keski-ikä on varmaan 20 vuotta. Joskus tylsyydessäni olen nostanut ikähaarukan sinne vanhempiin miehiin ja se on aina hauskaa nähdä näitä 40+ miehiä, jotka on selvästi valehdellut ikänsä siihen profiiliin. Hei ei me nuoret olla ihan idiootteja ettei huomattais jos siitä oikeesta iästä on otettu 15 vuotta pois. Kyllä se ikä näkyy oikeesti naamasta ja kropasta.
Hauskinta on kuitenkin ollut nämä IRL kokemukset vanhoista miehistä. Odotin 20-vuotiasta urheilijaa baarissa ja vieressä lähes 50-vuotias mies yritti manipuloida mua mukaansa (oot niin kaunis, oot niin täydellinen......) ja näytti kuvia kahdesta, minua muutaman vuoden nuoremmasta tyttärestään. Hyi helvetti.
Long story short, me nuoret naiset ei haluta mitään viagramiestä. Me otetaan teiltä ne ilmaset juomat ja mennään oman ikäistemme pariin. Olen 22, mulla on paljon enemmän yhteistä 18-vuotiaan komistuksen kanssa kuin viagraa popsivan setämiehen kanssa. En ole pokaali, en halua sun lasten äitipuoleksi, enkä miettiä asuntolainoja tai autonrenkaiden vaihtoa. Pysykää poissa.
Ja naiset, olkaa onnellisia että nää kuvotukset on helposti huomattavissa. Laittakaa parhaat päälle ja menkää jonnekki missä niitä kunnon miehiä on. Nämä setämiehet epätoivosesti tunkee niihin teinibaareihin. Teissä ei naiset ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet naiset hankkivat lapsia vanhempien miesten kanssa. Tämä on fakta. Ymmärrän kyllä, että tämä on naisille ikävä tilanne, kun ne halutuimmat miehet tosiaan saavatkin nuoria naisia, joten siksi naiset alentuvat tuohon "jos teet näin, niin sitten olet ihan tyhmä kakkaällökuvotus" -tason keskusteluun. Häpeän avullahan naiset yleensä miesten käyttäytymistä pyrkivätkin kontrolloimaan.
Niinpä. Nuori nainen - vanha mies pareja on ylivoimaisesti eniten, jotain tyyliin 90%. Parit joissa osapuolet ovat samaa ikäluokkaa on noin 9% ja nuori mies - vanha nainen pareja on 1%. Kattokaa nyt vaikka Jenniä ja Saulia! Ja Erikaa ja Dannya! Näiden jalan jäljissä mä aion mennä.
Vierailija kirjoitti:
hyvät miehet ovat nykyään mieluummin sinkkuina kuin tyytyy huonoon.
Missä ovat kaikki hyvät naiset?