Miesten ikäkriteerit deittipalveluissa puistattavat
Olen lapseton, päälle kolmekymppinen sinkku ja päätin lopultakin kokeilla nettiä. En kovin vakavissani, mutta katsoakseni, mitä sieltä voisi löytyä.
On todella tyypillistä, että nelikymppisen miehen ikähaitari on luokkaa 20-42. Eli unelmakumppani saa olla peräti 20 vuotta nuorempi, mutta vain pari vuotta vanhempi. Usein näillä miehillä on jo lapsia eivätkä halua lisää tai haluavat pysyä lapsettomina. Lisääntymishaaveetkaan eivät siis selitä ilmiötä.
Ovatko miehet todellakin
1) näin pinnallisia, ja
2) todellisuudesta irtautuneita?
Ihan tavallisen oloisista miehistä kyse. Tuntuu, että omanikäinen kelpaa ”nipin napin”, ja mieluummin otetaan tietysti reippaasti nuorempi. Itse saan yhteydenottoja eniten itseäni 10-20 vuotta vanhemmilta miehiltä.
Mikäpäs on oma kokemuksenne nettideittailusta? Voiko sieltä 35-vuotias nainen löytää mitään kunnollista? :)
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää ainakin itse kiihotun enemmän nuoresta naisesta. M46
Niin minäkin kiihottuisin enemmän nuoresta miehestä, jos pelkkä seksi olisi tärkeintä. Mutta kiihotun kyllä myös miehestäni, joka on minua kaksi vuotta vanhempi, hellä ja rakastava mies. Ja jota en vaihtaisi kehenkään toiseen. N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi menee ihan täysin omaa arkikokemusta vastaan monen naisen kirjoitukset tässä ketjussa. Minusta omanikäiset naiset oli parikymppisenä niin kiinnostuneita että ensimmäisen kerran harrastin seksiä 21-vuotiaana ja toisen kerran heti perään 26-vuotiaana. Tuosta toisesta kerrasta alkoi ensimmäinen muutamia treffejä pidemmälle edennyt parisuhde jota kestikin lopulta kahdeksan vuotta.
Nyt olen 36-vuotias ja parikymppisiä, kiinnostuneita naisia löytyy niin Tinderistä kuin elävästä elämästäkin enemmän kuin edes villeimmistä kuvitelmistani parikymppisenä. Enkä ole edes ainut kaveriporukastani jolla on samanlainen tarina.
Eli et ollut naisten silmissä silloin nuorempana ilmeisesti seksuaalisesti haluttava? Hyvä, jos vientiä on nyt, tosin tuosta ei kyllä selvinnyt petitouhuihin vai oikeaan parisuhteeseen? Toinen juttu toki on sekin, miten pitkään mahtaa suosio säilyä, kun maaginen 40 tulee mittariin. Vai tuleeko parasta ennen päivämäärä vastaan? Itselleni on riittänyt vientiä niin seksi kuin parisuhderintamallakin sieltä parikymppisestä tänne päälle nelikymppiseksi. Ja voin sanoa, että saatu on ja tarpeeksi :D Eli periaatteessa voisi vaikka näistä seksi ja suhdehommista jäädä sivuun, jos siltä alkaa tuntua. Ei tarvitse todistella omaa viehätysvoimaansa (vai oliko se nyt markkina-arvoa) sen enempää nuoremmille kuin vanhemmillekaan. Vakka löytää kantensa jos tarve on.
Jotkut haluavat vain huvitella, jotkut enemmän. Pyrin keskittymään ensinmainittuihin koska en itse tällä hetkellä etsi parisuhdetta. En oikein tiedä tuostta viehätysvoiman todistelusta, varsinkaan muille. Eron jälkeen vuoden verran toki pohdiskeli että kelpaakohan sitä enää kenellekään, että siinä mielessä valehtelisin jos väittäisin ettei tämä, minulle täysin ennenkokematon, suosio hivelisi itsetuntoa.
Mitä tuohon neljänkympin maagiseen rajapyykkiin tulee niin en usko että siinä mitään radikaalia muutosta tapahtuu, enemminkin kuvittelisin että vuosi vuodelta pikkuhiljaa tuo kiinnostuneiden joukko vanhenee siinä missä minäkin. Jossakin kohtaa saattaa itseäni alkaa taas vakavampi suhde kiinnostamaan ja se varmasti muokkaa sekä omia mieltymyksiäni että myös sitä kuinka kiinnostava minä olen ja kenelle.
Edellisen viestini uudestaan luettuani selvennän nyt vielä että en tarkoittanut että minusta kiinnostuisivat vain parikymppiset tai että itse olisin kiinnostunut vain heistä, vaan että myös parikymppisiä kiinnostuneita löytyy paljon, toisin kuin silloin kuin itse olin saman ikäinen tai toisin kuin voisi monista tähän ketjuun tulleista vastauksista päätellä.
Voit onnitella itseäsi, olet poikkeusmies. Ehkä niitä, jotka nuorina ovat olleet liian babyfaceja suurimman osan naisia makuun ja nyt ikä tuonut miehekkäitä raameja. Jos jos kerran naiset ovat aloitteellisia suuntaasi, et ole mikään nuoria naisia huomiollaan häiritsevä niljake.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 23v nainen ja saan enimmäkseen huomiota todella paljon juuri 30-38v miehiltä. Ei siinä mitään, mutta tavallaan harmittaa se miksi miehet tuntuvat olevan niin paljon aina juuri nuoremman perässä.
Nuoremmat naiset ovat useammin sinkkuja, heillä ei biologinen kello vielä tikitä eikä ole pieniä lapsia riesana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ottaa akkoja pattiin, kun iän myötä keikahtaa vaaka toiseen suuntaan ja miehillä on valinnanvaraa :D
Kannattais hommata se toimiva parisuhde vielä nuorena eikä hyppiä sängystä sänkyyn ja itkeä vanhana akkana ku ei kelpaa.
Tämähän on juuri se asian ydin. Eipä kiinnosta suhde jonkun yksinhuoltajan tai 30-v muijan kanssa kun tietää että se sama akka oli parikymppisenä todennäköisesti sellainen nirppanokka että en varmaan olisi kelvannut. Nyt sitten kun olen varakas ja vielä hyvässä kunnossa niin käyn vaan ulkomailla panemassa nuoria tyttöjä sen sijaan että tyytyisin perhe-elämään ikäiseni naisen kanssa suomessa.
Onhan tuo tavallaan totta. Kyllä mielestäni naiset rupsahtavat nopeammin kuin miehet, ja biologinen kello on totta. Itse olen elämäni kunnossa. Olisi vaikeaa kuvitella suhdetta yli 40-vuotiaan kanssa.
m43
Miehillä on jotenkin harhainen käsitys "elämänsä kunnosta" tämän olen huomannut ennenkin. Olisiko se jotain taistelua ikääntymistä vastaan. Mies on kovimmassa kuosissa 20-30 vuosien välissä, tosin vanheneminen alkaa jo 25-27 vuoden iässä. Jos haluat miehen hänen huippuvuosien aikana niin satsaa 20-27 vuotiaisiin. Eivät miehet itsekään usko, että 30 vuoden jälkeen olisivat huippuiskussaan. Kunhan vakuuttelevat. Totuus paljastuu esim. kun miehet kehuvat kuinka kovassa kunnossa olivat vaikka armeija-aikoina ja siitähän on jo aikaa.
Hmm ei ole kaikilla harhaista käsitystä? Miksi olisi? Ei kaikki ole nuorena urheilleet. Jos mies vaikka 35-vuotiiana aloittaa treenaamisen, on hän varmasti loistavassa (parhaassa) kunnossa 40-vuotiaana. Kyllä miehet kestävät paremmin rääkkiä kuin naiset, joten tuloksiakin tulee paremmin. Ja testo auttaa myös. Ei mitenkään tuulesta temmattua tuon 43-vuotiaan juttu.
Treenaus ei poista rupsahtanutta naamaa, löysää nahkaa ja vanhan miehen hajua. Vanhan miehen kroppa on vanha vaikka kuinka olisi treenattu. Puuttuu se nuoruuden kiinteys ja hehku.
N27Onneksi sinun parasta ennen päiväys on jo mennyt 5v sitten niin saat sinäkin 1-2 vuoden kuluessa alkaa nauttimaaan rupsahtaneesta naamasta, löysästä nahkasta ja vanhan tädin hajusta.
Minäkin ihmettelin, että mitä se 27v oikein leijuu.. Vanhapiika hyvänen aika jo ja hedelmällisimmät vuodet takana. Tuossa iässä minulla oli jo kaksi lasta.
No hyi. Mieluummin olen lapseton koko elämäni, kuin olisin tuhlannut nuoruuteni paskavaippoja vaihdellen.
N27No nyt se nuoruutesi on ohi. Mitäs nyt?
Harrastan seksiä nuorten miesten kanssa, käyn töissä ja käyn salilla ja pelaan tietokoneella. Muita kysymyksiä?
N27
Yhhyhhyy uliuliuli
Sellaista se elämä on
Suosittelen Tinderiä, olen nainen 40 v. ja siellä matchaan niin oman ikäisten ja vähän vanhempien kuin useamman vuoden nuorempienkin kanssa.
No, onko tämä jokin yllätys jollekin palstanlukijalle, että miehet hakevat etupäässä ensisijaisesti itseään nuorempaa naista kumppaniksi nettideiteillä ja yleisesti muuallakin? Näin on varmasti ollut kautta aikain tavallisesta kadunmiehestä maailman johtajiin ja diktaattoreihin asti, jos sitä tällä lailla laajalla skaalalla haluaa tarkastella.
Mikä saa jotkin miehet käyttäytymään niin, että preferenssi on selvästi nuoremmissa naisissa? Vaikea sanoa! Toisaalta moni nainen haluaa jo ihan lähtökohtaisesti itselleen vanhemman miehen, jopa oman isän ikäisen tai 10 vuotta vanhemman miehen jostakin syystä. Ehkä vanhempi mies koetaan turvalliseksi tai on jokin isäsuhteen paikkaus/isän etsiminen meneillään alitajuisesti. Toisaalta myös selvästi vanhemman miehen riski lähteä toisen naisen matkaan on pienempi, jos tällaisen on itselleen napannut ja ikäeroa on vaikkapa se 15-20 vuotta.
En ole koskaan naisten kanssa touhutessani kuullut, että olisin liian vanha. Sitä vastoin parikymppisenä kollina sain kuulla joskus vanhempaa naista lähestyessä baariympäristössä, että olen liian nuori. Mikä siinäkin on? Vastaavasti, jos nuori nainen lähestyy vanhempaa miestä, niin enpä jaksa uskoa, että mies ajaisi naisen pois yksinomaan vain sen perusteella, ettei naisen ikä riitä tms.
Yleisesti myös vanhempi mies-nuorempi nainen -parivaljakko on hyväksytympi kuin vastakohta, jossa nainen on esim. 15 vuotta miestään vanhempi. Erikoista vai mitä?
Mulla on Tinderissä ikähaarukka 27-36 miehille. Ihan pinnallisista syistä, koska vanhemmat näyttää lähes poikkeuksetta niin ukkoontuneita.
N35
Mulle riittää 29-35v. mies. Vanhemmat ovat niin rupsahtaneita, eikä edes seiso kunnolla.
n42 kirjoitti:
Mulle riittää 29-35v. mies. Vanhemmat ovat niin rupsahtaneita, eikä edes seiso kunnolla.
Harmi kun olen jo kohta 36v niin meni itsellä mahdollisuudet :/
M35
Mun mies on 35, itse olen 24. Ei tiennyt ikääni kun tutustuimme vuosi sitten, luuli n. 26-27-vuotiaaksi. Ei kuitenkaan juossut karkuun vaikka sai tietää. Hänen ex on häntä pari vuotta vanhempi ja hän on kuulemma seksiä harrastanut viisikymppisenkin kanssa, mutta mieluiten kuulemma vakavaan suhteeseen ryhtyy hieman nuoremman kanssa. Mitään 18-vuotiasta ei ottaisi.
Vierailija kirjoitti:
"miehet ihailevat miestä, jolla on nuorempi nainen"
Ja höpöhöpö. Ehkä jotkut amisjuntit, joo. Minun kaveriporukoissani on vain koulutettuja, fiksuja miehiä. Kyllä se myötähäpeä on suuri, kun joku meistä kertoo jonkun tuttunsa seurustelevan nuoren tytön kanssa. Kertoo miehen älyn puutteesta ja siitä, että ei handlaa menestyvää, älykästä, aikuista naista. Pitää sitä omaa reppanuutta hälventää muka nuorella naisella.
t. nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri äsken kun katsoin bachelor suomea niin naiset hihkuivat siitä miten mies oli:
a) pitkä (yksi nainen ihan mainitsi olleensa huolissaan onko mies tarpeeksi pitkä...)
b) komea
c) miehekäs
d) parrakas
Minuakin puistattaa tuollaiset vaatimukset.
Ei minua ainakaan haittaa, että mies hakee kaunista naista, joka on esimerkiksi hoikka. Ihan luonnollista, että ulkonäkö kiinnostaa jossain määrin.
Ikävaatimus on surullisen absurdi myös miehen kannalta, sillä naistahan joutuu vaihtamaan tasaisin väliajoin. Todellista rakkautta ei voi saavuttaa.
ihan yhtälailla se omanikäinen vanhentuu ja sen joutuu logiikallasi vaihtamaan aina uuteen.
Sulta meni siis täysin ohi se pointti. Jos ylipäätään naisen ikä on miehelle kriteeri niin varmasti pitää vaihtaa vähän väliä aina vaan nuorempaan. Tällaisia miehiä kutsutaan tunne-elämältään kypsymättömiksi eivätkä he yleensä rakastu kun ulkoiset kriteerit naisessa ovat ainoat kiinnostavat eikä tunnetason yhteyttä voi muodostua. Sitten kun mies itse on niin vanha että nuoren naisen saaminen alkaa olla mahdotonta mies jää yksin. Se on se ikävämpi puoli näillä tunnekypsymättömillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ottaa akkoja pattiin, kun iän myötä keikahtaa vaaka toiseen suuntaan ja miehillä on valinnanvaraa :D
Kannattais hommata se toimiva parisuhde vielä nuorena eikä hyppiä sängystä sänkyyn ja itkeä vanhana akkana ku ei kelpaa.
Tämähän on juuri se asian ydin. Eipä kiinnosta suhde jonkun yksinhuoltajan tai 30-v muijan kanssa kun tietää että se sama akka oli parikymppisenä todennäköisesti sellainen nirppanokka että en varmaan olisi kelvannut. Nyt sitten kun olen varakas ja vielä hyvässä kunnossa niin käyn vaan ulkomailla panemassa nuoria tyttöjä sen sijaan että tyytyisin perhe-elämään ikäiseni naisen kanssa suomessa.
Onhan tuo tavallaan totta. Kyllä mielestäni naiset rupsahtavat nopeammin kuin miehet, ja biologinen kello on totta. Itse olen elämäni kunnossa. Olisi vaikeaa kuvitella suhdetta yli 40-vuotiaan kanssa.
m43
Miehillä on jotenkin harhainen käsitys "elämänsä kunnosta" tämän olen huomannut ennenkin. Olisiko se jotain taistelua ikääntymistä vastaan. Mies on kovimmassa kuosissa 20-30 vuosien välissä, tosin vanheneminen alkaa jo 25-27 vuoden iässä. Jos haluat miehen hänen huippuvuosien aikana niin satsaa 20-27 vuotiaisiin. Eivät miehet itsekään usko, että 30 vuoden jälkeen olisivat huippuiskussaan. Kunhan vakuuttelevat. Totuus paljastuu esim. kun miehet kehuvat kuinka kovassa kunnossa olivat vaikka armeija-aikoina ja siitähän on jo aikaa.
Hmm ei ole kaikilla harhaista käsitystä? Miksi olisi? Ei kaikki ole nuorena urheilleet. Jos mies vaikka 35-vuotiiana aloittaa treenaamisen, on hän varmasti loistavassa (parhaassa) kunnossa 40-vuotiaana. Kyllä miehet kestävät paremmin rääkkiä kuin naiset, joten tuloksiakin tulee paremmin. Ja testo auttaa myös. Ei mitenkään tuulesta temmattua tuon 43-vuotiaan juttu.
Treenaus ei poista rupsahtanutta naamaa, löysää nahkaa ja vanhan miehen hajua. Vanhan miehen kroppa on vanha vaikka kuinka olisi treenattu. Puuttuu se nuoruuden kiinteys ja hehku.
N27Onneksi sinun parasta ennen päiväys on jo mennyt 5v sitten niin saat sinäkin 1-2 vuoden kuluessa alkaa nauttimaaan rupsahtaneesta naamasta, löysästä nahkasta ja vanhan tädin hajusta.
Minäkin ihmettelin, että mitä se 27v oikein leijuu.. Vanhapiika hyvänen aika jo ja hedelmällisimmät vuodet takana. Tuossa iässä minulla oli jo kaksi lasta.
No hyi. Mieluummin olen lapseton koko elämäni, kuin olisin tuhlannut nuoruuteni paskavaippoja vaihdellen.
Harrastan seksiä nuorten miesten kanssa, käyn töissä ja käyn salilla ja pelaan tietokoneella. Muita kysymyksiä?
N27
Ei varmaan.. Olet siis sinut ikäfiksaatiostasi huolimatta, että et ole enää mikään nuorityttönen itsekään? Äkkiä olisi voinut luulla, että vanheneminen peloittaa sinua, mutta kerrankos sitä erehtyy.
Hyvät harrastukset btw
TTA kirjoitti:
No, onko tämä jokin yllätys jollekin palstanlukijalle, että miehet hakevat etupäässä ensisijaisesti itseään nuorempaa naista kumppaniksi nettideiteillä ja yleisesti muuallakin? Näin on varmasti ollut kautta aikain tavallisesta kadunmiehestä maailman johtajiin ja diktaattoreihin asti, jos sitä tällä lailla laajalla skaalalla haluaa tarkastella.
Mikä saa jotkin miehet käyttäytymään niin, että preferenssi on selvästi nuoremmissa naisissa? Vaikea sanoa! Toisaalta moni nainen haluaa jo ihan lähtökohtaisesti itselleen vanhemman miehen, jopa oman isän ikäisen tai 10 vuotta vanhemman miehen jostakin syystä. Ehkä vanhempi mies koetaan turvalliseksi tai on jokin isäsuhteen paikkaus/isän etsiminen meneillään alitajuisesti. Toisaalta myös selvästi vanhemman miehen riski lähteä toisen naisen matkaan on pienempi, jos tällaisen on itselleen napannut ja ikäeroa on vaikkapa se 15-20 vuotta.
En ole koskaan naisten kanssa touhutessani kuullut, että olisin liian vanha. Sitä vastoin parikymppisenä kollina sain kuulla joskus vanhempaa naista lähestyessä baariympäristössä, että olen liian nuori. Mikä siinäkin on? Vastaavasti, jos nuori nainen lähestyy vanhempaa miestä, niin enpä jaksa uskoa, että mies ajaisi naisen pois yksinomaan vain sen perusteella, ettei naisen ikä riitä tms.
Yleisesti myös vanhempi mies-nuorempi nainen -parivaljakko on hyväksytympi kuin vastakohta, jossa nainen on esim. 15 vuotta miestään vanhempi. Erikoista vai mitä?
Kulttuurissamme valta on ollut miehillä ja he ovat asettaneet kriteerit, joiden mukaan on luonnollista, että mies on vanhempi.Kun naisilla alkaa olla taloudellista riippumattomuutta, ikäerot toiseen suuntaan yleistyvät ja tulevat hyväksytymmiksi. Yleisimmin ihmiset pariutuvat ikäistensä kanssa.
Erityisesti 45+ naisen ei missään nimessä kannata ottaa vanhempaa miestä. Parempi vaihtoehto on olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m43
N27Ei varmaan.. Olet siis sinut ikäfiksaatiostasi huolimatta, että et ole enää mikään nuorityttönen itsekään? Äkkiä olisi voinut luulla, että vanheneminen peloittaa sinua, mutta kerrankos sitä erehtyy.
Hyvät harrastukset btw
Huutikset. Kyllä 27 on nuori.
Vierailija kirjoitti:
Löysin aviomieheni nettideittipalvelusta ja hän on ihan helmi, hänen profiilinsa ja viestinsä erottui muista ihan selkeästi. Itse osasin laittaa profiilini siihen muotoon, että se houkutteli mieheni lähestymään minua. Ja oikeilla sanoilla. Olemme molemmat luonnossa liikkujia ja vaeltajia, joten miehen harrastuksilla ja elämän asenteella oli suurta merkitystä. Olemme suunnilleen saman ikäisiä ja samat arvot.
Mutta ne sata muuta yhteydenottoa..
Ei kyllä kiinnostanut ikäeromiehet suuntaan tai toiseen, sarjadeittaajat, seksiaddiktit, pervot, varatut, johonkin fetissiin orientoituneet tai nopeita voittoja/kaatoja odottavat hei mitä kuuluu voitaisko tavata kun turhaa viestiä yhtä viestiä pitempää tyypit. Sitten oli ihme inttäjät että kyllä sun pitää viestitellä ja tavata minut kun se kuuluu hyviin tapoihin. Eikä ne tyypit kiinnosta, jotka roikkuvat siellä aina (vertailtiin kaveripiirissä) ja kirjoittavat kaikille samat jutut copypaste tai profiilin kuvaus on tyhjä tai aina se pallo daamille tyyliin hei mitä kuuluu kerro itsestäsi.Minun käsitys on, että nettiin mahtuu paljon todella heikkotasoista materiaalia ja sen seulominen on ikävää ja aikaa vievää. Ei kannata edes vastata ellei viesti tai profiili säväytä kunnolla. Ja ei heti treffeille, potentiaalinen ehdokas saa nähdä hieman vaivaa (ja vice versa) niin erottuu renkaan potkijat. Ihan mukavat viestijät saattavat jo seuraavissa viesteissä möläytellä sammakoita esim. oudoista mieltymyksistään niin et todellakaan halua mennä treffeille tustustumaan johonkin vaippamieheen. Tai päänahan (niin monta naista kuin mahdollista) metsästäjään.
Kuvitellaan ja innostutaan, että deittipalvelu on kuin tilaisi pitsan, kaikilla mausteilla ja kotiin toimitettuna - nyt kaikilla on mahdollisuus tavata ja ahmia niin paljon kumppaneita kuin napa vetää. Näin uskovat voivat tavata ihan keskenään. Jos tavoittelet helmeä ja rakkautta niin joudut olemaan tarkempi. Moni mies on sanonut minulle ravintolassa naamakkain et sä vaikutat siltä ettei sulle kuka tahansa kelpaa, tai sä oot jotenkin tarkempi. Miksi olisin muuta deittipalvelussakaan? Jos haluaa helmen on sukellettava syvemmälle. Omasta puolestani voin sanoa, että se kannattaa kunhan on malttia.
Kiitos tästä viestistä. Olen ollut vähän maassa, kun jouduin taas nettitreffeille ihan 0/5 miehen kanssa, joka oli kusettanut sekä profiilissaan että kuvissaan. Olen yksinäisyyttäni antanut mahdollisuuden vähän heikompitasoisillekin miehille, mutta pitää nyt varmaan myöntää itsellensä faktat ja lopettaa tuollainen, kun tulen joka tapauksessa antamaan heille lemput.
Korjaus, deittipalvelua tarvitaan naisten tavoittamiseen, jos mies ei viihdy baarissa, ja vapaita naisia ei tule vastaan töissä eikä harrastuksissa. Mutta onneksi on nettideitit keksitty.
Oma mieheni oli juuri tällainen. Hän haki oman ikäistään, oli siistin, fiksun ja kiltin oloinen. Olin nähnyt ihan riittävästi renkaanpotkijoita siinä vaiheessa kun huomasin hänen profiilin.
Hän ehti olla palvelussa noin kaksi tuntia ennen kuin laitoin hänelle viestin, ja viikon ennen kuin sovittiin että suljetaan profiilit.