Miksi jopa kolmikymppisten miesten on nykyisin niin vaikea hyväksyä se, että naisella on lapsia ennestään?
Luulisi tuossa iässä jo ymmärtävän, että sitä elettyä elämää on takana itse kullakin.
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska leikki. Mun vuoro!
Tapasin lapseni isän kun olin 17-vuotias. Hän oli toinen kenen kanssa harrastin seksiä, minä olin hänen ensimmäinen. Hän ei edes juo pahemmin vaan käytti nuoruutensa tekemällä kahta työtä.
Tulin vahingossa raskaaksi 20-vuotiaana. Kumpikin tunnustimme faktan ettemme varmaan tule olemaan loppuelämäämme yhdessä mutta silti yhteisellä päätöksellä annoimme lapsen syntyä.
Kolmen vuoden päästä poikkis ei jaksanut aikuisen elämää ja halusi käyttää rahansa itseensä eikä lapseen.
Jäin lapsen kanssa kahdestaan.Mitä valitsin väärin?
Kysytkö tosissasi? Jos olette jo alunperin päättäneet, että ette luultavasti ole loppuikäänne yhdessä niin tyhmä veto molemmilta.. ei muuta ku jälki-abortti ja hengari sen 5 vuotiaan sikiön aivoihin niin olet taas vapaa :)
Saavatko mielisairaalapotilaat nykyään olla netissä? :D
Ei mielisairaalassa ole kielletty potilaita käyttämästä nettiä. Se kuuluu perusoikeuksiin.
Pitäisi olla kiellettyä.
Kuka muuten haluaa seurustella mielisairaalapotilaan kanssa? Sen alemmas ei oikein voi mennä (vankilat tietty), ja joku yh:kin alkaa kuulostaa melkein unelmalta :D
Sehän riippuu ihan millainen sairaus, ja miten sitä hoidetaan. Ja onhan nyt useimmat mielisairaudet parempi asia kuin lihavuus.
Lihava voi laihtua, mutta mielisairaan aivot eivät yleensä parane ikinä.
Mielisairasta ei kukaan normaali huoli, ainoastaan toinen samanlainen. Ja sellaisten ei kuulu edes lapsia hankkia. Sama rikollisten, alkkisten ja narkkien kanssa.Ei se auta mitään että voisi, jos ei tee.
Täysin trollaamatta, voin sanoa että lihavuus estää täydellisesti kiinnostuksen muodostumista, parisuhde ei yksinkertaisesti ole mahdollinen. Jos bipo tai rikollinen pystyy pitämään itsensä ja kehonsa kunnossa, parisuhde on kuitenkin mahdollinen. Miinuksia ne tietenkin on, kuten lapsetkin, mutta ei täydellisiä showstoppereita.
No itse ottaisin mielummin kauniin ja lihavan naisen kun jonkun rikollisen tai bipon. Miksi ottaa joku moraaliton tai päästään vialla oleva, kun normaalejakin naisia on? Mikään ei ole niin paha turn off, kuin rikostekisteri, päävika tai runsas päihteiden käyttö naisella.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein eniten ihmettelen niitä miehiä/naisia, joilla itsellään ei lapsia ja menevät yhteen henkilön kanssa, jolla vaikkapa pari lasta. Sitten, koska tällä toisella ihmisella on jo lapsia eikä hän halua niitä lisää, niin jäävät itse lapsettomiksi, puolison niin tahtoessa.
Ei pidä silloin semmoseen suhteeseen ryhtyä. Eriasia jos ei itse halua omia lapsia. Näitäkin on. Oma mieheni varmisti jo alussa, että enhän halua lisää lapsia kun hän ei halua isäksi. Minun lasten kanssa tulee kyllä juttuun ja tekee heidän kanssaan arki hommia vapaasta tahdostaan. Minä en häneltä vaadi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska leikki. Mun vuoro!
Tapasin lapseni isän kun olin 17-vuotias. Hän oli toinen kenen kanssa harrastin seksiä, minä olin hänen ensimmäinen. Hän ei edes juo pahemmin vaan käytti nuoruutensa tekemällä kahta työtä.
Tulin vahingossa raskaaksi 20-vuotiaana. Kumpikin tunnustimme faktan ettemme varmaan tule olemaan loppuelämäämme yhdessä mutta silti yhteisellä päätöksellä annoimme lapsen syntyä.
Kolmen vuoden päästä poikkis ei jaksanut aikuisen elämää ja halusi käyttää rahansa itseensä eikä lapseen.
Jäin lapsen kanssa kahdestaan.Mitä valitsin väärin?
Kysytkö tosissasi? Jos olette jo alunperin päättäneet, että ette luultavasti ole loppuikäänne yhdessä niin tyhmä veto molemmilta.. ei muuta ku jälki-abortti ja hengari sen 5 vuotiaan sikiön aivoihin niin olet taas vapaa :)
Saavatko mielisairaalapotilaat nykyään olla netissä? :D
Ei mielisairaalassa ole kielletty potilaita käyttämästä nettiä. Se kuuluu perusoikeuksiin.
Pitäisi olla kiellettyä.
Kuka muuten haluaa seurustella mielisairaalapotilaan kanssa? Sen alemmas ei oikein voi mennä (vankilat tietty), ja joku yh:kin alkaa kuulostaa melkein unelmalta :D
Sehän riippuu ihan millainen sairaus, ja miten sitä hoidetaan. Ja onhan nyt useimmat mielisairaudet parempi asia kuin lihavuus.
Lihava voi laihtua, mutta mielisairaan aivot eivät yleensä parane ikinä.
Mielisairasta ei kukaan normaali huoli, ainoastaan toinen samanlainen. Ja sellaisten ei kuulu edes lapsia hankkia. Sama rikollisten, alkkisten ja narkkien kanssa.Ei se auta mitään että voisi, jos ei tee.
Täysin trollaamatta, voin sanoa että lihavuus estää täydellisesti kiinnostuksen muodostumista, parisuhde ei yksinkertaisesti ole mahdollinen. Jos bipo tai rikollinen pystyy pitämään itsensä ja kehonsa kunnossa, parisuhde on kuitenkin mahdollinen. Miinuksia ne tietenkin on, kuten lapsetkin, mutta ei täydellisiä showstoppereita.
No itse ottaisin mielummin kauniin ja lihavan naisen kun jonkun rikollisen tai bipon. Miksi ottaa joku moraaliton tai päästään vialla oleva, kun normaalejakin naisia on? Mikään ei ole niin paha turn off, kuin rikostekisteri, päävika tai runsas päihteiden käyttö naisella.
Kaunista ja lihavaa ei ole ainuttakkaan. On semmoisia, joissa voi nähdä potentiaalia... jos hän laihduttaisi xx kiloa, voisi olla kaunis. Pelkät kasvot eivät riitä pitkälle.
Mutta kun lihavuuden haitat eivät lopu siihen ulkonäköön, vaan kertovat myös itsekurin puutteesta, mukavuudenhalusta, ns instant gratification käyttäytymisestä, välinpitämättömyydestä, ja laiskuudesta.
Tässä ketjussa joku meinasi että miksi ottaa nainen jota joku on jo pökkinyt:) Suuremmalla todennäköisyydellä sillä lapsettomalla sinkkunaisella on enemmän lyhyitä panosuhteita kuin naisella jolla on lapsi tai kaksikin. Tietysti varmaan poikkeuksiakin on. Minä olin ollut saman miehen kanssa 15v -30v eikä minulla ollut muita seksisuhteita. olin hyvinkin paljon kokemattomampi kuin nykyisen mieheni entiset heilat. Mutta olin myös paremmassa kunnossa, en ollut pilannut itseäni alkoholilla ja roskaruualla vaan olin kieltämättä melko timmissä kunnossa kolmikymppiseksi. Ja iho paremmassa kunnossa. Myöskin älyllisesti kypsempi, kun sitä joutuu tietyllua tavalla kasvamaan ja ymmärtämään asioita eri tavalla kun huolehtii omasta jälkikasvustaan. Mutta meitä on moneen junaan. Jotkut lihoo, jotkut ei ja se on ihan sama tuon suhteen onko lapseton vai ei.
Ymmärrän kuitenkin miehiä ja naisia jotka eivät halua puolisoa jolla lapsia. Toisille sopii, toisille ei.
Miksi ottaa käytettyä naista kun lapsettomia yli 30v ylipistonaisia on vapaana vaikka kuinka paljon. Toisaalta niille ei kelpaa mikään, mutta mieluummin sitä on yksin kuin alkaa toisten lapsia kasvattamaan.
Minulla mies jolla ei ole lapsia. Minulla taas kaksi lasta (2v ja 5v) ja mies on minua 8v vanhempi. Lasten isä jätti MINUT toisen naisen takia. Jonka kanssa oli ollut suhde jo pidemmän aikaa minun tietämättä. Niin mitä tein väärin? Kyllä nykyisen kanssa toimii ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku et pitäis panna jotain naista jota on jo joku toinen mies pannu aikaisemmin. Ajatuksena kuvottava.
No niinpä. Ihan omituista, että moni suomalainen mies pystyy sellaiseen. Suomalainen, ei mitään moraalia.
T. Eräs nimetön maa hanmuuttaja
Ihan sekaisin koko suomen maa. En kyllä ymmärrä mikseivät suomalaiset miehet laita naisiaan aisoihin. Tämänkin ketjun otsikko vihjailee siitä että miehen mukamas pitäisi suosiolla hyväksyä nainen jolla on lapsi. Samoin täällä on toinen toinen ketju jossa haukutaan miehet jotka etsivät nuorempia naisia. Ihan niinkuin vanhemman miehen ei edes saisi pitää itseään nuoremmista.
Kyllä naisilla on vähän realiitetit hukassa sillä 30v komeahko mies saa helposti 10v nuorempia naisia ja lapsettomia sellaisia. Naiset joilla on lapsi taas ovat lähes arvottomia parisuhdemarkkinoilla ja myös ihan kauniitkin sellaiset. Näin on marjat ja jos ei kelpaa niin ulina tällä foorumilla ainakaan sitä faktaa muuta.
Suosittelisinkin miehiä hakemaan naiset ulkomailta. Saa nuorta, kaunista, ja paljon mukavempaa seuraa, joten ei tarvitse tyytyä johonkin 30-v yhoohon tai nirsoon narsistiprinsessaan. Ei sitä syntyvyyttä saada ylös niin kauan kun joku tavis yhookin (muista puhumattakaan) luulee olevansa oikeutettu johonkin max 3v vanhempaan 185cm komistukseen. Muualla taas joku 9-10 nuori nainen on ihan innoissaan jos saa keskipitkän tavallisen suomalaisen miehen. Monissa maissa naiset kun ovat vain keskimäärin jotain 160cm pitkiä ja sinisilmäinen vaaleatukkainen mies on harvinaisuus. Monissa kulttuureissa 10-15v ikäeroa on myös ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaa käytettyä naista kun lapsettomia yli 30v ylipistonaisia on vapaana vaikka kuinka paljon. Toisaalta niille ei kelpaa mikään, mutta mieluummin sitä on yksin kuin alkaa toisten lapsia kasvattamaan.
Meinaatko, että käyttämätön ja lapseton on sama asia? Epäilen, että ne lapsettomatkin on "käytettyjä". Harmittaa, kun näihin ketjuihin aina tulee näitä provoojia, jotka esim jankuttaa"käytetyistä" naisista. Ihan yhtälailla ne miehet on käytettyjä ja naisten pitäisi niitä vain huolia. Ei se miehenkään kunnia sillä kasva, että entisiä suhteita on sata ja lapsia siellä täällä. Oletko muuten itse "käytetty"? Miksi jonkun pitäisi huolia sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku et pitäis panna jotain naista jota on jo joku toinen mies pannu aikaisemmin. Ajatuksena kuvottava.
No niinpä. Ihan omituista, että moni suomalainen mies pystyy sellaiseen. Suomalainen, ei mitään moraalia.
T. Eräs nimetön maa hanmuuttajaIhan sekaisin koko suomen maa. En kyllä ymmärrä mikseivät suomalaiset miehet laita naisiaan aisoihin. Tämänkin ketjun otsikko vihjailee siitä että miehen mukamas pitäisi suosiolla hyväksyä nainen jolla on lapsi. Samoin täällä on toinen toinen ketju jossa haukutaan miehet jotka etsivät nuorempia naisia. Ihan niinkuin vanhemman miehen ei edes saisi pitää itseään nuoremmista.
Kyllä naisilla on vähän realiitetit hukassa sillä 30v komeahko mies saa helposti 10v nuorempia naisia ja lapsettomia sellaisia. Naiset joilla on lapsi taas ovat lähes arvottomia parisuhdemarkkinoilla ja myös ihan kauniitkin sellaiset. Näin on marjat ja jos ei kelpaa niin ulina tällä foorumilla ainakaan sitä faktaa muuta.
Suosittelisinkin miehiä hakemaan naiset ulkomailta. Saa nuorta, kaunista, ja paljon mukavempaa seuraa, joten ei tarvitse tyytyä johonkin 30-v yhoohon tai nirsoon narsistiprinsessaan. Ei sitä syntyvyyttä saada ylös niin kauan kun joku tavis yhookin (muista puhumattakaan) luulee olevansa oikeutettu johonkin max 3v vanhempaan 185cm komistukseen. Muualla taas joku 9-10 nuori nainen on ihan innoissaan jos saa keskipitkän tavallisen suomalaisen miehen. Monissa maissa naiset kun ovat vain keskimäärin jotain 160cm pitkiä ja sinisilmäinen vaaleatukkainen mies on harvinaisuus. Monissa kulttuureissa 10-15v ikäeroa on myös ihan normaalia.
Tiedätkö, että suurinosa miehistä osaa niin huonosti vieraita kieliä, että kommunikointi sen ulkolaisen naisen kanssa jaa tasolle "ai lavf juu". Siinäpä ei paljoakaan parisuhdetta rakenneta. Ai niin, mutta eihän nämä miehet etsikään elämänkumppania/sielunkumppania, ihmistä jonka kanssa voi jakaa elämän ilot ja surut, vaan vain seksiseuraa ja ilmaista palveliaa. Sinällään surullista, mutta kukin tavallaan.
T: suomalaisen kanssa onnellisessa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin asiaa toisin päin. Olen yli 30v nainen enkä kovin herkästi lähtisi tapailemaan miestä jolla on jo lapsia. Muutamalla ystävälläni on, ja he ovat jopa ihan kivoja, mutta en kyllä jaksaisi elää niitten ehdoilla.
"Tänään ei sovi kun Milla-Mari:lla on jalkkistreenit", "Joo viikonloppuna voidaan tavata mut lapset on täällä ni käytäiskö ihan Rossossa syömässä?" "Loma-ajat on jo sovittu eksän kaa puol vuotta sitten mut toki multa liikenee pidennetty viikonloppu yhteistä pikkumatkaa varten"
Huoh, eli ei mulle kiitos :-)
Ole onnellinen että mies lähtisi sinun kanssasi edes sinne pikkumatkalle. Ja että hän saa sovittua eksänsä kanssa jutut, sekin on paljon. No okei, osin sarkasmia mutta oli tuossa kyllä mulla ajatustakin (ehkä) :)
Jep, itse olen vela 35+ ja sellainen peli ei vetele että joka toinen vkl kun tenavat on isällään eli mun miehellä, käydään se Hesekierros ym... Totta kai lapset pitää huomioida kun ovat isällään mutta ei se niinkään voi mennä että uusi tyttis on kuin ilmaa. Pahimmillaan vielä lapsettomana siivoaa ja hoitaa lapsen jutut.
On hyvää ja huonoa kokemusta noista lapsellisista miehistä. Paljon riippuu siitäkin miten lapsi on kasvatettu ja minkälaiset välit on lasten äitiin tosiaan. Ja kuinka täysipäistä porukka muuten on. Lievästi mt-ongelmainen mies oli kerran mulla 5 kk, siitä ei tullut mitään kun hän ei pystynyt sanomaan eksälleen ei vaan suostu kaikkeen, eli myös isäviikonloppujen ulkopuolella MillaTuulikki pyrähtikin meille jonain iltana tuosta vaan kun meidän piti mennä vaikka leffaan. Ja MillaTuulikin äiti kärtti rahaa koko ajan vaikka isä maksoi kyllä elarit kuten pitikin. Ja isä maksoi. Ei jatkoon.
Elämäntilanteet ovat silloin niin erilaiset. Perhe-elämään tottunut, lasten ehdoilla elävä mies tai nainen toimii hieman eri säännöillä ja eri kokemuspohjalta kuin lapseton. Eivät tietysti kaikki, mutta olisihan se toivottavaa, että vanhemmalle olisi omilla lapsilla jotakin väliä ja silloin se tietysti vaikuttaa siihen, millainen uudesta parisuhteesta voi tulla. Tietenkin on myös niitä lapsettomia miehiä ja naisia, joita lapset ja perhe-elämä kiinnostavat ja ovat valmiita ja halukkaita alkamaan yksiin "lapsellisen" kanssa. :) Ja varmasti myös niitä, joilla itsellä on lapsia, mutta toinen lapsekas ei kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein eniten ihmettelen niitä miehiä/naisia, joilla itsellään ei lapsia ja menevät yhteen henkilön kanssa, jolla vaikkapa pari lasta. Sitten, koska tällä toisella ihmisella on jo lapsia eikä hän halua niitä lisää, niin jäävät itse lapsettomiksi, puolison niin tahtoessa.
Kyllä minäkin ihmettelen usein sitä, miten joku menee yhteen läskin/tyhmän/mt-ongelmaisen/juopon/työttömän/maratoonarin/vuokralla asuvan/lemmikinomistajan kanssa vaikkei itse ole sellainen.
On se kumma.
Minä en pidä kissoista. En ymmärrä miksi kukaan seurustelee sellaisen kanssa jolla on kissa. Se sotkee kotona ja sitä ei voi jättää viikonlopuksi ilman vahva eli ei voi matkakustaa yhdessä.
Mä oon velanainen 35+ ja mulla on 2 kissaa :) Toistaiseksi on löytynyt laadukasta mieseuraa.
Kyllä kissat aika vaivattomia on jos vertaa siihen että olisi lapsia. Katit voi jättää 1-2 yöksi kun on ruokaa. Jätäppä pieni lapsi puoleksikin tunniksi :) Entä verrataanpa lapsen ja kissan aiheuttamia sotkumääriä sekä sitä paljonko kustantaa lapsi versus kissa :)
Mutta kukin taaplaa tyylillään ja kaikille löytyy toivottavasti mieleistä seuraa. Varustettuna sitten lapsilla, kissoilla, hevosilla tai marakateilla. Toki ymmärrän että kaikki eivät pidä kissoista, ja sellaisen henkilön ei tule ottaa kissallista ihmistä. Ehkä on niinkin että on eläinihmisiä ja he löytävät toisensa, ja sitten taas heitä jotka eivät niistä välitä. Vähän sama kuin lasten suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööhh miksi miehen joka ei kelvannut sulle nuoruudessa pitäisi alkaa kasvattamaan sun paha poika luuserin lapsia?
Ööhh, se on oma valinta kun se nuoruudessa kelvannut paha poika luuseri kuolee? Tai pettää?
monen yh mamman puolisot ovat kuolleet? Pettäjän taas on ihan itse valinnut parisuhteeseen.
tää oli hyvä:D Petetyn vika kun valitsi itse pettävän puolison! Koska senhän näkee päältä:)
Monella 50 miehelläkin on alle kouluikäisiä lapsia. Outoa. Minusta 50v pitäisi jo olla aikuiset lapset...
Joo, itsekään en ota miestä jolla asuu lapsia kotona.
Kyse ei ole siitä, etteikö hyväksyisi, että naisella on lapsia.
Itse olen hyvätuloinen ja sijoitan rahani tuottamaan, asuntolaina muutaman vuoden päästä maksettu, niin en viittis alkaa rahoittamaan naista ja naisen lapsia.
Sit seuraavaksi joku huutaa, että ei tarvitse rahoittaa vaan tulee toimiin omillaan. No hyvä on jos tulee toimeen mutta kyllä se kallista touhua on jos muutama muksu on elätettävän.
Jos halutaan vielä 1-2 kertaa vuodessa lähteä ulkomaille, niin olen aika varma, että saan maksaa enemmän kuin oman osuuteni.
Kyllä yksi lapsi ehkä menisi vielä mutta jos niitä on entuudestaan useampi, niin useasti naisella on jo "lapsiluku täynnä" ja itse kyllä haluaisin lapsia joskus. Siihen en missään tapauksessa lähde, että naisella valmis pesue ja minulta evätään oikeus lisääntyä.
Kuitenkin ihan riittävästi noita lapsettomia 25-33v naisia on ollut saatavilla.
Toivottavaa olisi, että Tinderissä ym deitti äpeissä kerrottaisiin suoraan, että lapsia on. Voin sitten skipata suoraan.
Välillä tulee niitä 3-5 lapsen äitejä mätsiksi Tinderissä, jotka ovat unohtaneet mainita lapsista ja siitä, että lapsikiintiö on täynnä. Turhaan menee aikaa hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mietipä kuinka luonnotonta se on, että uros hyväksyy vieraan uroon lapset. Karhut ja leijonat tappavat vieraat pennut saman tien.
Niinpä! Eläimet raiskaavat omat äitinsä ja nuolevat peräreikäänsä, kyllä niistä kannattaa ottaa oppia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööhh miksi miehen joka ei kelvannut sulle nuoruudessa pitäisi alkaa kasvattamaan sun paha poika luuserin lapsia?
Ööhh, se on oma valinta kun se nuoruudessa kelvannut paha poika luuseri kuolee? Tai pettää?
monen yh mamman puolisot ovat kuolleet? Pettäjän taas on ihan itse valinnut parisuhteeseen.
tää oli hyvä:D Petetyn vika kun valitsi itse pettävän puolison! Koska senhän näkee päältä:)
Ei sitä aina päältä näe. Moni mies vaatii pitkäänkin kestävää nalkutusta ja pihtaamista ennen kuin ajautuu pettämään.
Miksi yh:n pitäisi pariutua. Eihän se siihen ennenkään kyennyt. Yh:t ovat elämänsä eläneet. Jättäköön parisuhdemarkkinat lapsettomille. Yh:lle riittää että saavat levittää tautejaan baarista löytämiensä yhdenillanjuttujen kanssa.
T. Eräs nimetön maa hanmuuttaja