Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuon Scarlett Johanssonin ulkonäköä aina hehkutetaan?

Vierailija
05.01.2024 |

Minusta ihan tavallisen näköinen ihminen. Tuossa Rough Night leffassa ei ole tällätty niin näkee että on kuin kuka tahansa naapurintyttö.

Symppiksen oloinen kyllä, sitä en kiellä. Tämä avaus koski vain ulkonäköä.

Ymmärrättekö te hänen kauneutensa hehkutusta?

Kommentit (180)

Vierailija
1/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% naisista jotka ei ymmärrä kauniin naisen ulkonäön hehkutusta on itse rumia. Ei itsensä kanssa sinut oleva ihminen edes mieti tällaisia.

Vierailija
2/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätti mutta täysin yliarvostettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ei hetkauta mua suuntaan taikka toiseen. 

Vähän sellainen yhsen ilmeen näyttelijä. 

Vierailija
4/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään oikein ymmärrä. Nätti nainenhan se on, mutta ei mikään varsinainen kaunotar. 

Vierailija
5/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexy red hair.

Vierailija
6/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkutetiin vuoden 2003 Lost in Translation elokuvan jälkeen. Tästä on 20 vuotta aikaa. Eipä noista näyttelijöistä kukaan oikeasti ole kaunis. Naama on miellyttävä, mutta kroppa on jonkun anorektion näköinen. Sitten on niitä jotka esittelevät vain tissejä.

Vierailija
7/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella kaunis

Vierailija
8/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sitä panisin.

no se ei kenestäkään vielä kovin kaunista tee

Vierailija
9/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100% naisista jotka ei ymmärrä kauniin naisen ulkonäön hehkutusta on itse rumia. Ei itsensä kanssa sinut oleva ihminen edes mieti tällaisia.

Minun silmääni ei vaan ole kaunis. Minusta kauniita ovat esim. Eva Longoria, Sienna Miller, Elsa Pataky.

Ap

Vierailija
10/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi ja tissit, se se on. Eipä mies muuta tartte kuin hyvätissisen blondin. 

Vierailija
11/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään oikein ymmärrä. Nätti nainenhan se on, mutta ei mikään varsinainen kaunotar. 

Olen mies ja olen samaa mieltä, se, että pitääkö sitten olla super kaunis vai ei on toinen kysymys, joskus tällainen "sanotaan nyt arvosanan 9" nainen on ikään kuin uskottavampi monessa roolissa.

Vierailija
12/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sitä panisin.

Onko tämä siis joku ihme, että panisit? :D Aika suuri osa naisista on rumempia kuin Johansson ja heitäkin miehet panevat/haluaisivat panna.

Vierailija
13/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scarlett on siitä hassun näköinen, että kasvoiltaan näyttää pullealta mutta onkin tosi siro vyötärö. On ihan hyvännäköinen kyllä, etenkin siis vartaloltaan mutta kasvot eivät yhtä hyvät.

Vierailija
14/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näitä Hollywood-kaunottaria pisteyttää vaikka 1-5 asteikolla niin Scarlet jää kyllä tuohon ykköseen, vaikka kaunis nainen onkin.

Vierailija
15/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa niistä, jotka täällä sanovat tavikseksi eivät ole elämässään olleet samassa tilassa yhtä kauniin ihmisen kanssa.

Vierailija
16/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vanhan ajan klassista elokuvatähteä hänessä on ainakin ulkonäöllisesti. Vähän hoikkahan hän on mutta se on nyt muotia, entis aikaan olisi ollut muutama kilo enemmän niin olisi aivan vanhanajan hollywood tähtiä vastaava kaunotar.

Vierailija
17/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Scarlett Johansson on yksi kauneimpia julkkiksia ellei jopa kaunein. En tiedä, mikä siinä on, koska yleensä pidän tummempipiirteisistä enemmän. Ehkä joku valovoimaisuus tai karisma, joka välittyy elokuvienkin kautta. Jos golden ratiota miettii, niin aika korkeat pisteet Scarlett saa siitä. Se ei tietysti välttämättä mitään tarkoita.

T. Nainen

Vierailija
18/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen posket on tosi samanlaiset kuin Amber Heardilla. Tulet sillä tavalla hamsterimaisesti huulten sivuille hymyillessä. En ymmärrä kummankaan näiden ulkonäön hehkutusta. No, Scarlett on sentään miellyttävän ihmisen oloinen, toisin kuin tämä Amber-sekopää.

Kroppahan näillä hollywood-tähdillä on lähes poikkeuksetta upea.

Vierailija
19/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se kaikin puolin tosi tykki.

Vierailija
20/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sitä panisin.

Onko tämä siis joku ihme, että panisit? :D Aika suuri osa naisista on rumempia kuin Johansson ja heitäkin miehet panevat/haluaisivat panna.

No sekin on häneltä myönnytys, hän on täydellinen itse, eikä kukaan kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän