Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jopa kolmikymppisten miesten on nykyisin niin vaikea hyväksyä se, että naisella on lapsia ennestään?

Vierailija
14.03.2018 |

Luulisi tuossa iässä jo ymmärtävän, että sitä elettyä elämää on takana itse kullakin.

Kommentit (251)

Vierailija
141/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä nyt tiedä. Kun on lukenut täällä foorumilla äitipuolien kirjoituksia niin tulee kyllä harvinaisen selväksi, että harva nainenkaan hyväksyy miehen vanhoja lapsia.

Kyllä hyväksyy, mutta vain siten, että niitä on. Tällöin mies on osoittanut viriiliteettinsä ja sen, että on kelvannut muillekin. Tämän jälkeen sitten ihanne olisi, ettei mies pidä lapsiinsa yhteyttä ja ryhtyisi sellaisiin taloudellisiin järjestelyihin, etteivät nämä aiemman suhteen lapset perisi aikanaan mitään tai ainakin niin vähän kuin se on lakien salliessa mahdollista.

Vierailija
142/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia hyviä esimerkkejä mainittu jo täällä. Yksi sellainen on myöskin se, että monet naiset ilmaisevat jo treffiprofiilissakin että lapset ovat prioriteetissa sijalla 1. Miten tällaisen naisen kanssa voi ylipäätään perustaa mitään suhdetta jos kaikessa (siiis ihan kaikessa, myöskin ei lapsen kannalta välttämättömässä) lapsi menee kaiken edelle. Valitan, mutta oon nähnyt tarpeeksi monta keissiä jossa naisella heittää mammamoodi hieman yli. Kiitos, mutta ei kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne halua sun lapsia, vaan sun fjöösää.

Sit jos sä yhtään pihtaat, niin son moro.

Niillon jo isi, jonka pitäs niitä leikittää.

Ja maksaa viulut.

Vierailija
144/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska leikki. Mun vuoro!

Tapasin lapseni isän kun olin 17-vuotias. Hän oli toinen kenen kanssa harrastin seksiä, minä olin hänen ensimmäinen. Hän ei edes juo pahemmin vaan käytti nuoruutensa tekemällä kahta työtä.

Tulin vahingossa raskaaksi 20-vuotiaana. Kumpikin tunnustimme faktan ettemme varmaan tule olemaan loppuelämäämme yhdessä mutta silti yhteisellä päätöksellä annoimme lapsen syntyä.

Kolmen vuoden päästä poikkis ei jaksanut aikuisen elämää ja halusi käyttää rahansa itseensä eikä lapseen.

Jäin lapsen kanssa kahdestaan.

Mitä valitsin väärin?

Kysytkö tosissasi? Jos olette jo alunperin päättäneet, että ette luultavasti ole loppuikäänne yhdessä niin tyhmä veto molemmilta.. ei muuta ku jälki-abortti ja hengari sen 5 vuotiaan sikiön aivoihin niin olet taas vapaa :)

Saavatko mielisairaalapotilaat nykyään olla netissä? :D

Ei mielisairaalassa ole kielletty potilaita käyttämästä nettiä. Se kuuluu perusoikeuksiin.

Pitäisi olla kiellettyä.

Kuka muuten haluaa seurustella mielisairaalapotilaan kanssa? Sen alemmas ei oikein voi mennä (vankilat tietty), ja joku yh:kin alkaa kuulostaa melkein unelmalta :D

Vierailija
145/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo vain naisten holtittomuudesta, jos kakaroita on useammalle miehelle ja muidu on silti yh. Ei kukaan normaali mies sellaista halua omakseen.

Vierailija
146/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sellaiset miehet eivät ole sinun arvoisia.

Vierailija
147/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo vain naisten holtittomuudesta, jos kakaroita on useammalle miehelle ja muidu on silti yh. Ei kukaan normaali mies sellaista halua omakseen.

Minä tiedän montakin normaalia, jotka ovat halunneet. Naiset ovat kylläkin olleet kauniita ja fiksuja, ehkä miehet ovat sitten mielummin ottaneet sellaisen kuin rumemman ja lapsettoman. En tiedä. Kaikilla miehillä (etenkään niillä "normaaleilla"), kun ei ole mahdollisuuksia kaikinpuolin täydellisin naisiin, niin jostain pitää tinkiä.

Kaikki monien lasten äiditkään eivät tosin edes halua miestä. Jotkut haluavat nimenomaan pysyä yh:na, ja mies oli lähinnä vaan avustamassa vapaaehtoisesti lapsen saamisessa. Onneksi nykyisin voi elää monella tapaa. Tosin onhan näitä ahdasmielisiä, vanhanaikaisia ja hyvin konservatiivisia ihmisiä näemmä vielä olemassa ainakin tästä ketjusta päätellen.

148/251 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuli

Vierailija
149/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietipä kuinka luonnotonta se on, että uros hyväksyy vieraan uroon lapset. Karhut ja leijonat tappavat vieraat pennut saman tien.

Apinalaumoissa kaikki hoitavat poikasia, myös urokset.

Myös hevoset ovat hyväksyneet vieraan orin varsan, jos vaarana on liian pieni geenipooli. Niin se luonto korjaa asian.

Johonkin "luonnollisuuteen" on vähän turha nojata, kun luonto on täynnä vaikka mitä.

Apinalaumoissa kaikki ei todellakaan hoida lapsia. Sitä paitsi mitä tarkoitat apinalla?

Apina ei ole laji.

Simpanssi urokset ei piittaa pätkääkään lapsista. Naaraat hoitaa ne. 

Bonobot nussii toinen toisiaan (siskojaan, veljiään ja lapsiaan) mutta sielläkin naaraat hoitaa lapset.

Gorilla uros tappaa muiden urosten lapset.

Yöapina taas on täydellisen uskollinen laji joka ei koskaan tee elämänsä aikana kuin yhden kanssa lapsia. 

Joten urokset ei todellakaan huolehdi toisten urosten lapsista

Vierailija
150/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen mies etsii yleensä max kolmekymppistä naista. Ihmisessä on jotain pielessä, jos on lapsia ja jo eronnut siinä iässä. Kiitos ei.

Vierailija
151/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän montakin normaalia, jotka ovat halunneet. Naiset ovat kylläkin olleet kauniita ja fiksuja, ehkä miehet ovat sitten mielummin ottaneet sellaisen kuin rumemman ja lapsettoman. En tiedä. Kaikilla miehillä (etenkään niillä "normaaleilla"), kun ei ole mahdollisuuksia kaikinpuolin täydellisin naisiin, niin jostain pitää tinkiä.

Kaikki monien lasten äiditkään eivät tosin edes halua miestä. Jotkut haluavat nimenomaan pysyä yh:na, ja mies oli lähinnä vaan avustamassa vapaaehtoisesti lapsen saamisessa. Onneksi nykyisin voi elää monella tapaa. Tosin onhan näitä ahdasmielisiä, vanhanaikaisia ja hyvin konservatiivisia ihmisiä näemmä vielä olemassa ainakin tästä ketjusta päätellen.

Tuo on totta, että moni mies joutuu tosiaan tinkimään naisen tasosta, koska maamme taso on niin surkea. Valioluokan naisia on todella vähän. Miesten pitäisikin rohjeta tutustumaan vaikka aasialaisiin naisiin, niin ymmärtäisivät, millainen on oikea naisellinen ja perhekeskeinen, uskollinen ja kaunis nainen.

Suomalainen nainen voi olla ulkoisesti ihan ok, mutta todella harvassa yhdistyy sekä sisäinen, että ulkoinen kauneus.

Vierailija
152/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta, että moni mies joutuu tosiaan tinkimään naisen tasosta, koska maamme taso on niin surkea. Valioluokan naisia on todella vähän. Miesten pitäisikin rohjeta tutustumaan vaikka aasialaisiin naisiin, niin ymmärtäisivät, millainen on oikea naisellinen ja perhekeskeinen, uskollinen ja kaunis nainen.

Suomalainen nainen voi olla ulkoisesti ihan ok, mutta todella harvassa yhdistyy sekä sisäinen, että ulkoinen kauneus.

En minä ainakaan halua ulkomaalaista naista. Haluan ihan suomalaisen naisen. Jos ei sellaista enää löydy niin olen sitten ilman.

M35

Vierailija
153/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä en edes haluaisi miestä, joka ei pitäisi lapsista. Lapset tulee minulle aina ensin. Voisin kyllä itse ottaa miehen, jolla olisi ennestään lapsia, koska itsellänikin on. Kyllä minulle oli tärkeää tehdä lapset hyvissä ajoin ennen kuin olen jotain neljäkymmentä.

Vierailija
154/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi hyväksyä? Minä olen 34-vuotias, minulla on lapsia ja uusperhekuvio olisi painajainen mulle. Vaikka se on niin yleistä nykyään, niin ei se tarkoita että kaikki haluavat perheeksi "vieraiden" lasten kanssa. Etenkään nuoret, kolmekymppiset miehet!! Miksi niiden pitäisi haluta sotkeutua joidenkin kuluneisiin kuvioihin. Itsekään en siihen pystyisi eikä toivottavasti ikinä tarvitse. Omat lapset on mulle rakkainta ikinä, mut en ole niinkään kiinnostunut muiden lapsista. Tarvitsen omaa rauhaa ja jossain uusperhekuviossa sitä tuskin olisi.

Vierailija
155/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä en edes haluaisi miestä, joka ei pitäisi lapsista. Lapset tulee minulle aina ensin. Voisin kyllä itse ottaa miehen, jolla olisi ennestään lapsia, koska itsellänikin on. Kyllä minulle oli tärkeää tehdä lapset hyvissä ajoin ennen kuin olen jotain neljäkymmentä.

Kyllä todella iso osa pitää lapsista. Kunhan ne ovat omia. Jonkun toisen miehen lapset pyörimässä jatkuvasti ympärillä taas ovat rasittavia ihan jo siitä syystä että ne ovat rasittavia (ei miespuolisia lastenhoitajia paljoa näe) ja sen takia, että se lapsi muistuttaa jatkuvasti kuinka oma puolisio on levittänyt salaisen solansa jollekin potentiaalisesti jaennalle miehelle .

Vierailija
156/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No suoraan sanottuna ei munkaan ihannemies ole sellainen, jolla olisi ennestään lapsia. Siitäkin huolimatta, että mulla on lapsia myös. Ei kiinnosta muiden pentujen hoitaminen. Sad but true.

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Vaikka minulla on yksi lapsi ja mikäli eroasisn, en haluaisi miestä, jolla on lapsi...sad but true. Eli ymmärrän täysin miehiä, jotka eivät halua naista, jolla on lapsi. Kuka haluaa oikeasti toisten lapset nurkkiinsa??? Aika harva vaikka omia lapsia rakastaa...

Vierailija
157/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööhh miksi miehen joka ei kelvannut sulle nuoruudessa pitäisi alkaa kasvattamaan sun paha poika luuserin lapsia?

Ööhh, se on oma valinta kun se nuoruudessa kelvannut paha poika luuseri kuolee? Tai pettää?

Ei nuorena yleensä koskaan suorilta jaloilta kuolla. Harvoin sairauksiinkaan, koska ensinnäkin nuorilla niitä on kaikista ikäluokista vähiten ja toiseksi mahdollisuudet selvitä niistä hengissä ovat nuorilla parhaimmat. Ylivoimaisesti suurimmalla osalla nuoruuden kuolemista on taustalla joko onnettomuus, alkoholi, huumeet, itsemurha, huonoihin porukoihin eksyminen, jotka saattavat pahimmassa tapauksessa tappaa jne. Melkein kaikkiin noihin voi vielä itse vaikuttaa, onnettomuusriskiäkin voi omalla toiminnalla merkittävästi pienentää.

Vierailija
158/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei järjellisellä kolmekymppisellä pitäisi tenava juuri olla. Ensin opinnot, vakaa työura ja sitten lapset.

Vierailija
159/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei olisi? Jos itsellä on jäänyt lapset hankkimatta, kai sitä voi kumppaniltakin odottaa. Toisaalta miksipä sitä enää tuossa keski-iän kynnyksellä mitään parisuhdetta edes havittelee jos kerran on onnellinen lapsettomana sinkkuna.

Vierailija
160/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kolmekymppisenä lapsettomana oikein lämmennyt lapsellisille miesehdokkaille. Vain yhden isukin kanssa kävin treffeillä aikoinaan, sattui sopivasti reitin varrelle. Enkä kyllä nytkään lämpenis, luultavasti. N50+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä