Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jopa kolmikymppisten miesten on nykyisin niin vaikea hyväksyä se, että naisella on lapsia ennestään?

Vierailija
14.03.2018 |

Luulisi tuossa iässä jo ymmärtävän, että sitä elettyä elämää on takana itse kullakin.

Kommentit (251)

Vierailija
161/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, aloittaja!

Kuulostaa ehkä pahalta, mutta kaikki on kyllä usein kiinni siitä, onko tämä lasten äiti sitten leski, vai eronnut. Leski nainen jolla on lapsia edesmenneen miehensä kanssa, saa kaiken mahdollisen sympatian. Maailma kun on tuota suloista ja ihanaa naista niin kaltoin kohdellut, että meni sitten viemään lapsilta isän. Miehet lankeavat lesken pauloihin, ja toisen miehen lapset eivät todellakaan ole silloin mikään ongelma. Tämä liittyy jotenkin psykologisesti siihen, että lesken lasten isä ei voi millään tavalla olla koskaan uudelle parisuhteelle uhka, eikä hän voi koskaan enää olla tulossa takaisin tämän naisen elämään, eli "exä ei pyöri jaloissa". Yhteiset lapset ovat yleensä myös todella vahva side. Uusi kumppani voi kadehtia tätä sidettä. Leskellä on tämä vahva side vain kuolleen miehen kanssa, eikä kukaan voi olla kateellinen kuolleelle. Oman kumppanin kuolema on niin kamala asia, että mielestäni joka ikinen leski ansaitseekin uuden onnen jonkun toisen kanssa, sitten kun on siihen valmis.

Mutta...Auta armias, jos lasten äiti on eronnut. Eronnut nainen jolla on lapsia, on miehille sellainen "punainen vaate", että huh, huh. Eronnut nainen jolla on lapsia, on ikäänkuin jollain tavalla sellaista toisen vanhaa, "käytettyä" tavaraa. Ennen vanhaan naisen piti olla neitsyt. Enää ei tietenkään mitään sellaista vaadita, ellei sitten ole kyseessä joku ahdasmielisten uskovaisten lahko. Nykyaikana se, että naisella on lapsi tai lapsia jonkun toisen miehen kanssa, on sama asia, kuin se, että ennen vanhaan nainen ei ollut enää neitsyt. Eronneella naisella myös usein me exät "kummittelevat" siellä jaloissa. Eli lasten isä on lihaa ja verta, ja elossa, ja vaikuttamassa siellä taustalla tavalla tai toisella.

Vierailija
162/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo vain naisten holtittomuudesta, jos kakaroita on useammalle miehelle ja muidu on silti yh. Ei kukaan normaali mies sellaista halua omakseen.

Minä tiedän montakin normaalia, jotka ovat halunneet. Naiset ovat kylläkin olleet kauniita ja fiksuja, ehkä miehet ovat sitten mielummin ottaneet sellaisen kuin rumemman ja lapsettoman. En tiedä. Kaikilla miehillä (etenkään niillä "normaaleilla"), kun ei ole mahdollisuuksia kaikinpuolin täydellisin naisiin, niin jostain pitää tinkiä.

Kaikki monien lasten äiditkään eivät tosin edes halua miestä. Jotkut haluavat nimenomaan pysyä yh:na, ja mies oli lähinnä vaan avustamassa vapaaehtoisesti lapsen saamisessa. Onneksi nykyisin voi elää monella tapaa. Tosin onhan näitä ahdasmielisiä, vanhanaikaisia ja hyvin konservatiivisia ihmisiä näemmä vielä olemassa ainakin tästä ketjusta päätellen.

Tuo on totta, että moni mies joutuu tosiaan tinkimään naisen tasosta, koska maamme taso on niin surkea. Valioluokan naisia on todella vähän. Miesten pitäisikin rohjeta tutustumaan vaikka aasialaisiin naisiin, niin ymmärtäisivät, millainen on oikea naisellinen ja perhekeskeinen, uskollinen ja kaunis nainen.

Suomalainen nainen voi olla ulkoisesti ihan ok, mutta todella harvassa yhdistyy sekä sisäinen, että ulkoinen kauneus.

En minä ainakaan halua ulkomaalaista naista. Haluan ihan suomalaisen naisen. Jos ei sellaista enää löydy niin olen sitten ilman.

M35

Mielesi voi vielä muuttua, jos matkustelet hiukan ja tutustut avoimesti ulkomaalaisiin kaunottariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kamalaa, kun ei saa jotain aisankannattaja-insinööriä elättämään muiden kakaroita.

Vierailija
164/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk. koht. en tajua miksi yksikään nainen huolisi tällaisia keskenkasvuisia itsetunnoltaan lyötyjä uhoajia riesoikseen.

Vierailija
165/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lapsi vaan lasen väri.

Vierailija
166/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaksi lasta kun tapasin nykyisen mieheni. Lasten isä oli nuoruudenrakkaus, teini-iästä asti oltiin oltu yhdessä. Minulla oli ammatti, koulutus ja työpaikka ja kaksi pientä lasta:) Miehellä sinkkuajat. Satuttiin sattuman kautta samaan baariin ja siitä se sitten lähti. Miehelle oli ihan okei että minulla oli lapsia. Halusi vain varmistaa että haluan lapsia edelleen koska hän halusi myös omia lapsia. 

Fiksullakin voi olla lapsia alle kolmikymppisenä, se joka muuta sanoo ei ole kovin fiksu itse. 

Vierailija
167/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä (naimisissa), en ikinä ryhtyisi suhteeseen naisen kanssa, jolla olisi lapsia.. Ennemmin olisin yksin loppuelämäni. 

Vierailija
168/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävätosiasia kirjoitti:

Hei, aloittaja!

Kuulostaa ehkä pahalta, mutta kaikki on kyllä usein kiinni siitä, onko tämä lasten äiti sitten leski, vai eronnut. Leski nainen jolla on lapsia edesmenneen miehensä kanssa, saa kaiken mahdollisen sympatian. Maailma kun on tuota suloista ja ihanaa naista niin kaltoin kohdellut, että meni sitten viemään lapsilta isän. Miehet lankeavat lesken pauloihin, ja toisen miehen lapset eivät todellakaan ole silloin mikään ongelma. Tämä liittyy jotenkin psykologisesti siihen, että lesken lasten isä ei voi millään tavalla olla koskaan uudelle parisuhteelle uhka, eikä hän voi koskaan enää olla tulossa takaisin tämän naisen elämään, eli "exä ei pyöri jaloissa". Yhteiset lapset ovat yleensä myös todella vahva side. Uusi kumppani voi kadehtia tätä sidettä. Leskellä on tämä vahva side vain kuolleen miehen kanssa, eikä kukaan voi olla kateellinen kuolleelle. Oman kumppanin kuolema on niin kamala asia, että mielestäni joka ikinen leski ansaitseekin uuden onnen jonkun toisen kanssa, sitten kun on siihen valmis.

Mutta...Auta armias, jos lasten äiti on eronnut. Eronnut nainen jolla on lapsia, on miehille sellainen "punainen vaate", että huh, huh. Eronnut nainen jolla on lapsia, on ikäänkuin jollain tavalla sellaista toisen vanhaa, "käytettyä" tavaraa. Ennen vanhaan naisen piti olla neitsyt. Enää ei tietenkään mitään sellaista vaadita, ellei sitten ole kyseessä joku ahdasmielisten uskovaisten lahko. Nykyaikana se, että naisella on lapsi tai lapsia jonkun toisen miehen kanssa, on sama asia, kuin se, että ennen vanhaan nainen ei ollut enää neitsyt. Eronneella naisella myös usein me exät "kummittelevat" siellä jaloissa. Eli lasten isä on lihaa ja verta, ja elossa, ja vaikuttamassa siellä taustalla tavalla tai toisella.

No höpö höpö. Olen vierestä seurannut että pienten lasten äiti, leski ei löydä ketään koska on totaali yksinhuoltaja. Eronneilla on heti uusi kumppani jonka kanssa voi olla lapsivapaalla viikolla. Eronnut totaaliyh on samassa tilanteessa suurinpiirteiden kuin leski. Toki uskovaisten joukossa pidetään leskeyttä eri asiana. Eniten vaikuttaa lasten ikä. Jos nuorin on jo 15, ei ongelmaa löytää kumppani. Myös lasten lukumäärä vaikuttaa ja se onko tukiverkkoja eli mummo hoitamassa viikonloput ym. Ja jos on tosi hyvännäköinen nainen niin lapset ei hirveästi haittaa.

Vierailija
169/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaisi ryhtyä vieraille lapsille isäpuoleksi, ei kovinkaan moni lapseton sinkkumies. Niitä vapaitakin naisia kyllä riittää.  Nainen, jolla on jo lapsia, on kiinni niissä lapsissa. Mies joutuu siis jakamaan huomionsa niiden pentujen kanssa.

Vierailija
170/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 40-vuotias nainen, jolla on kaksi lasta (joista olen ylpeä ja onnellinen) aikaisemmasta elämästä. Itse en kyllä huolisi lapsetonta miestä. Muutamaa "vanhaa poikaa" olen tapaillut ja pakko sanoa että siihen perheettömyyteen on kyllä syynsä. Miksi minun pitäisi kelpuuttaa sellainen mies, jota ei kukaan muukaan ole huolinut? Tuntemani yli 30-vuotiaat lapsettomat naiset ovat myös aika ongelmaista porukkaa.

Vierailija
171/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska leikki. Mun vuoro!

Tapasin lapseni isän kun olin 17-vuotias. Hän oli toinen kenen kanssa harrastin seksiä, minä olin hänen ensimmäinen. Hän ei edes juo pahemmin vaan käytti nuoruutensa tekemällä kahta työtä.

Tulin vahingossa raskaaksi 20-vuotiaana. Kumpikin tunnustimme faktan ettemme varmaan tule olemaan loppuelämäämme yhdessä mutta silti yhteisellä päätöksellä annoimme lapsen syntyä.

Kolmen vuoden päästä poikkis ei jaksanut aikuisen elämää ja halusi käyttää rahansa itseensä eikä lapseen.

Jäin lapsen kanssa kahdestaan.

Mitä valitsin väärin?

Kysytkö tosissasi? Jos olette jo alunperin päättäneet, että ette luultavasti ole loppuikäänne yhdessä niin tyhmä veto molemmilta.. ei muuta ku jälki-abortti ja hengari sen 5 vuotiaan sikiön aivoihin niin olet taas vapaa :)

Saavatko mielisairaalapotilaat nykyään olla netissä? :D

Ei mielisairaalassa ole kielletty potilaita käyttämästä nettiä. Se kuuluu perusoikeuksiin.

Pitäisi olla kiellettyä.

Kuka muuten haluaa seurustella mielisairaalapotilaan kanssa? Sen alemmas ei oikein voi mennä (vankilat tietty), ja joku yh:kin alkaa kuulostaa melkein unelmalta :D

Sehän riippuu ihan millainen sairaus, ja miten sitä hoidetaan. Ja onhan nyt useimmat mielisairaudet parempi asia kuin lihavuus.

Vierailija
172/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInä en edes haluaisi miestä, joka ei pitäisi lapsista. Lapset tulee minulle aina ensin. Voisin kyllä itse ottaa miehen, jolla olisi ennestään lapsia, koska itsellänikin on. Kyllä minulle oli tärkeää tehdä lapset hyvissä ajoin ennen kuin olen jotain neljäkymmentä.

Kyllä todella iso osa pitää lapsista. Kunhan ne ovat omia. Jonkun toisen miehen lapset pyörimässä jatkuvasti ympärillä taas ovat rasittavia ihan jo siitä syystä että ne ovat rasittavia (ei miespuolisia lastenhoitajia paljoa näe) ja sen takia, että se lapsi muistuttaa jatkuvasti kuinka oma puolisio on levittänyt salaisen solansa jollekin potentiaalisesti jaennalle miehelle .

Huonoitsetuntoisten kiltti_miesten mustasukkaisuusongelma siis. Kiva, kun olit rehellinen.

Pystyisitkö kiintymään esim. adoptiolapseen, jos kumppanisi (tai sinä) olisi maho ettekä saisi omia lapsia? Oletan, että tällöin tuota mustasukkaisuutta ei ole kuvioissa?

Vierailija
173/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen 40-vuotias nainen, jolla on kaksi lasta (joista olen ylpeä ja onnellinen) aikaisemmasta elämästä. Itse en kyllä huolisi lapsetonta miestä. Muutamaa "vanhaa poikaa" olen tapaillut ja pakko sanoa että siihen perheettömyyteen on kyllä syynsä. Miksi minun pitäisi kelpuuttaa sellainen mies, jota ei kukaan muukaan ole huolinut? Tuntemani yli 30-vuotiaat lapsettomat naiset ovat myös aika ongelmaista porukkaa.

Alapeukutin, koska viimeinen lause.

Olen hieman yli 30-v opintojen loppusuoralla oleva, pitkässä suhteessa. Jos valmistun ja saan töitä niin ehkä mieheni kanssa annamme lapselle luvan tulla. Millä tavalla moni "kaltaiseni" on ongelmainen?

Emt, ihanku oisit jostain katkera? Menetitkö nuoruutesi vai mitähäh.

Joo toki varmaan joku mt-ongelmainen on ongelmainen oli niitä lapsia tai ei...

Vierailija
174/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo vain naisten holtittomuudesta, jos kakaroita on useammalle miehelle ja muidu on silti yh. Ei kukaan normaali mies sellaista halua omakseen.

Minä tiedän montakin normaalia, jotka ovat halunneet. Naiset ovat kylläkin olleet kauniita ja fiksuja, ehkä miehet ovat sitten mielummin ottaneet sellaisen kuin rumemman ja lapsettoman. En tiedä. Kaikilla miehillä (etenkään niillä "normaaleilla"), kun ei ole mahdollisuuksia kaikinpuolin täydellisin naisiin, niin jostain pitää tinkiä.

Kaikki monien lasten äiditkään eivät tosin edes halua miestä. Jotkut haluavat nimenomaan pysyä yh:na, ja mies oli lähinnä vaan avustamassa vapaaehtoisesti lapsen saamisessa. Onneksi nykyisin voi elää monella tapaa. Tosin onhan näitä ahdasmielisiä, vanhanaikaisia ja hyvin konservatiivisia ihmisiä näemmä vielä olemassa ainakin tästä ketjusta päätellen.

Tuo on totta, että moni mies joutuu tosiaan tinkimään naisen tasosta, koska maamme taso on niin surkea. Valioluokan naisia on todella vähän. Miesten pitäisikin rohjeta tutustumaan vaikka aasialaisiin naisiin, niin ymmärtäisivät, millainen on oikea naisellinen ja perhekeskeinen, uskollinen ja kaunis nainen.

Suomalainen nainen voi olla ulkoisesti ihan ok, mutta todella harvassa yhdistyy sekä sisäinen, että ulkoinen kauneus.

En minä ainakaan halua ulkomaalaista naista. Haluan ihan suomalaisen naisen. Jos ei sellaista enää löydy niin olen sitten ilman.

M35

Miksi? Oletko rasisti?

Vierailija
175/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin lapseni isän kun olin 17-vuotias. Hän oli toinen kenen kanssa harrastin seksiä, minä olin hänen ensimmäinen. Hän ei edes juo pahemmin vaan käytti nuoruutensa tekemällä kahta työtä.

Tulin vahingossa raskaaksi 20-vuotiaana. Kumpikin tunnustimme faktan ettemme varmaan tule olemaan loppuelämäämme yhdessä mutta silti yhteisellä päätöksellä annoimme lapsen syntyä.

Kolmen vuoden päästä poikkis ei jaksanut aikuisen elämää ja halusi käyttää rahansa itseensä eikä lapseen.

Mitä valitsin väärin?

Kysytkö tosissasi? Jos olette jo alunperin päättäneet, että ette luultavasti ole loppuikäänne yhdessä niin tyhmä veto molemmilta.. ei muuta ku jälki-abortti ja hengari sen 5 vuotiaan sikiön aivoihin niin olet taas vapaa :)

Ei mielisairaalassa ole kielletty potilaita käyttämästä nettiä. Se kuuluu perusoikeuksiin.

Pitäisi olla kiellettyä.

Kuka muuten haluaa seurustella mielisairaalapotilaan kanssa? Sen alemmas ei oikein voi mennä (vankilat tietty), ja joku yh:kin alkaa kuulostaa melkein unelmalta :D

Sehän riippuu ihan millainen sairaus, ja miten sitä hoidetaan. Ja onhan nyt useimmat mielisairaudet parempi asia kuin lihavuus.

Lihava voi laihtua, mutta mielisairaan aivot eivät yleensä parane ikinä.

Mielisairasta ei kukaan normaali huoli, ainoastaan toinen samanlainen. Ja sellaisten ei kuulu edes lapsia hankkia. Sama rikollisten, alkkisten ja narkkien kanssa.

Vierailija
176/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen kelpaa hyvin parikymppisille lapsettomille naisille. Miksi ihmeessä aikaisin elättämään muiden pentuja.

Ehkä lähempänä 45vnä voisin kestää lähes aikuisia vieraita lapsia.

En ole sitäpaitsi yhtään varma haluanko lapsia. Lapsettomana elämä on niin mukavaa, rahaa ja aikaa riittää.

Vierailija
177/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana on helpompi joustaa. Mitä vanhemmaksi tulee, sen vaikeampi on opetella uusia toimintatapoja ja asenteita, varsinkin kun niihin liittyy epäitsekkyyttä eli aikuiselle ominaista kykyä asettaa omat tarpeet alisteisiksi muiden tarpeille. Jos ikää on jo kertynyt ja ihminen on saanut aina olla oman elämänsä päähenkilö ja ilmeisesti melko hedonistinenkin sankari, ei hän luultavasti enää yli kolmikymppisenä edes pysty parisuhteen ja varsinkin perhe-elämän vaatimiin kompromisseihin.

Parempi että yyhoot saavat hoitaa lapsensa joko yksin tai toisen yyhoon kanssa. Aikuisesta mieslapsesta ei todellakaan ole iloa kenellekään.

Vierailija
178/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku et pitäis panna jotain naista jota on jo joku toinen mies pannu aikaisemmin. Ajatuksena kuvottava.

Vierailija
179/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka mies haluaa mennä johonkin oravanpyörään jossa on entisiä lapsia ja niiden isiä.

(jos itsellä ei ole)

Mun mies esimerkiksi. :) Yksi isä lapsilla eli yksi ex jossain määrin elämässä mukana. Ei ole ongelmia kenelläkään toistensa suhteen.

Fiksu, empaattinen, huumorintajuinen, komea ja treenattu parikymppinen on tuo minun mieheni. Aikamoinen kultakimpale minusta ja muistan sen myös päivittäin hänelle teoilla ja sanoilla tuoda ilmi. Molemminpuolinen arvostus korkealla, hyviä keskusteluja läheisyyttä riittävästi. Hyvin toimii.

Eipä tämä elämä kaikille sopisi ja osa tapailuista kaatui oikeastaan siihen, että exän kanssa pakko olla tekemisissä, lapsetkin joillekin ollut ongelma, mutta useammin vain tuo exän kanssa yhteydenpito.

Vierailija
180/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä valitsin väärin?

Pitäisi olla kiellettyä.

Lihava voi laihtua, mutta mielisairaan aivot eivät yleensä parane ikinä.

Mielisairasta ei kukaan normaali huoli, ainoastaan toinen samanlainen. Ja sellaisten ei kuulu edes lapsia hankkia. Sama rikollisten, alkkisten ja narkkien kanssa.

Ei se auta mitään että voisi, jos ei tee.

Täysin trollaamatta, voin sanoa että lihavuus estää täydellisesti kiinnostuksen muodostumista, parisuhde ei yksinkertaisesti ole mahdollinen. Jos bipo tai rikollinen pystyy pitämään itsensä ja kehonsa kunnossa, parisuhde on kuitenkin mahdollinen. Miinuksia ne tietenkin on, kuten lapsetkin, mutta ei täydellisiä showstoppereita.